Philip Barnett / Ukraina / 3. maailmansota

Pastori Philip Barnetin profetia Ukrainan kohtalosta 17.01.2007.

http://kultaomeniahopeamaljoissa.munfoorumi.com/viewtopic.php?f=24&t=191&p=1128#p1128

17. tammikuuta 2007 Pyhä Henki kehotti minua rukoilemaan tällaista rukousta: ”Herra, näytä minulle tulevaa, näytä minulle mitä tulee tapahtumaan”. Ja minä näin unen: minä menin linja-autolla jossakin Cherkasskin läänin alueella. Bussi poikkesi pieneen kaupunkiin ja pysähtyi idän suuntaisesti. Ja minä näin vuoren, joka oli ohjuksen muotoinen, vuoren huipulla oli lunta ja tämä kaikki sijaitsi kaupungin laidalla metsässä, jossa kasvoi vihreitä puita. Tämä vuori oli tulivuoren näköinen, ja kun minä näin sen, ajattelin: ”Ukrainassa ei ole tällaisia vuoria!” Yhtäkkiä, unessa, minä muistin, että olen ollut täällä aikaisemminkin, monta vuotta sitten. Tällä samalla tiellä, ja näin aikaisemmin myös saman vuoren monta vuotta sitten. Silloin tämä vuori sijaitsi paljon kauempana kaupungista ja nyt se oli paljon lähempänä ja paljon suurempi. Kaupunki oli turistikaupunki ja minä olin shokissa siitä, että ihmiset eivät kiinnittäneet huomiota siihen, että vuori purkautuu kohta. Ja minä tiesin, että jos se purkautuu, niin kaikki, jotka ovat kaupungissa, kuolevat, ja koko kaupunki tuhoutuu. 100 km. säteellä kaikki tuhoutuu.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, katso linkki

49

3988

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ilmestys..BP..
    • +649y3

      Aloituksessa on tärkeää asiaa juuri siitä, että ihmiset eivät välitä. Eivät välitä vaikka Herra varoittaa ja varoittaa ja kehoittaa, että kääntykää jumalattomilta teiltänne. Mutta ei, omassa voimassa vaan ja rienataankin elävää Jumalaa. Raamattu kertoo suruttomista ja heidän kohtaloistaan.

    • Pessimisti

      Rauha, rauha. Ei hätää mitään. Siinäkö mennään ja seuraava vaihe onkin se maailman sota?

      • Pessimisti sanoi :
        Rauha, rauha. Ei hätää mitään. Siinäkö mennään ja seuraava vaihe onkin se maailman sota?
        ____________
        Saattaa olla että se maailmansota on jo alkanut kuka ties.

        http://kultaomeniahopeamaljoissa.munfoorumi.com/viewtopic.php?f=24&t=21

        "Minä sain nähdä maailman karttana.
        Minä näin Euroopan - maasta maahan. Näin Skandinavian ja Norjan. Minä näin asioita, joita tulee tapahtumaan juuri ennen Jeesuksen paluuta, juuri ennen kuin suuri onnettomuus purkautuu ihmisten päälle.

        Onnettomuus, jonka vertaista emme koskaan ole kokeneet ja nähneet. Aivan ennen Jeesuksen paluuta ja koettelemusten alkua koemme liennytyksen ajan, jollaista ei koskaan ennen ole ollut.

        Tulee rauha ja tämä rauha kestää pitkään. Tänä rauhanaikana tapahtuu sotavarustusten supistamista monissa maissa, myös Norjassa.

        Kolmas maailmansota syttyy tavalla, jota kukaan ei ole odottanut ja odottamattomalta suunnalta, ja me olemme yhtä valmistautumattomia kuin olimme 9. huhtikuuta 1940.


      • hyvä
        pertsa2012 kirjoitti:

        Pessimisti sanoi :
        Rauha, rauha. Ei hätää mitään. Siinäkö mennään ja seuraava vaihe onkin se maailman sota?
        ____________
        Saattaa olla että se maailmansota on jo alkanut kuka ties.

        http://kultaomeniahopeamaljoissa.munfoorumi.com/viewtopic.php?f=24&t=21

        "Minä sain nähdä maailman karttana.
        Minä näin Euroopan - maasta maahan. Näin Skandinavian ja Norjan. Minä näin asioita, joita tulee tapahtumaan juuri ennen Jeesuksen paluuta, juuri ennen kuin suuri onnettomuus purkautuu ihmisten päälle.

        Onnettomuus, jonka vertaista emme koskaan ole kokeneet ja nähneet. Aivan ennen Jeesuksen paluuta ja koettelemusten alkua koemme liennytyksen ajan, jollaista ei koskaan ennen ole ollut.

        Tulee rauha ja tämä rauha kestää pitkään. Tänä rauhanaikana tapahtuu sotavarustusten supistamista monissa maissa, myös Norjassa.

        Kolmas maailmansota syttyy tavalla, jota kukaan ei ole odottanut ja odottamattomalta suunnalta, ja me olemme yhtä valmistautumattomia kuin olimme 9. huhtikuuta 1940.

        Hyvä että alkaa tapahtumaan ja profetia toteutuu, tätä haaleaa aikaa ei kestä eikä tämä johda mihinkään, vain huononee..


      • Sivarit suksikoon...
        pertsa2012 kirjoitti:

        Pessimisti sanoi :
        Rauha, rauha. Ei hätää mitään. Siinäkö mennään ja seuraava vaihe onkin se maailman sota?
        ____________
        Saattaa olla että se maailmansota on jo alkanut kuka ties.

        http://kultaomeniahopeamaljoissa.munfoorumi.com/viewtopic.php?f=24&t=21

        "Minä sain nähdä maailman karttana.
        Minä näin Euroopan - maasta maahan. Näin Skandinavian ja Norjan. Minä näin asioita, joita tulee tapahtumaan juuri ennen Jeesuksen paluuta, juuri ennen kuin suuri onnettomuus purkautuu ihmisten päälle.

        Onnettomuus, jonka vertaista emme koskaan ole kokeneet ja nähneet. Aivan ennen Jeesuksen paluuta ja koettelemusten alkua koemme liennytyksen ajan, jollaista ei koskaan ennen ole ollut.

        Tulee rauha ja tämä rauha kestää pitkään. Tänä rauhanaikana tapahtuu sotavarustusten supistamista monissa maissa, myös Norjassa.

        Kolmas maailmansota syttyy tavalla, jota kukaan ei ole odottanut ja odottamattomalta suunnalta, ja me olemme yhtä valmistautumattomia kuin olimme 9. huhtikuuta 1940.

        Jou!

        Onko kukaan muuten laskenut sitä,että miten monta kertaa kolmannen maailmansodan on ennustettu alkavan?


      • Sivarit suksikoon... kirjoitti:

        Jou!

        Onko kukaan muuten laskenut sitä,että miten monta kertaa kolmannen maailmansodan on ennustettu alkavan?

        Sivarit suksikoon... sanoi :
        Jou!

        Onko kukaan muuten laskenut sitä,että miten monta kertaa kolmannen maailmansodan on ennustettu alkavan?
        _____________
        Kolmas maailmansota on jo käynnissä.


      • Niinpä...
        Sivarit suksikoon... kirjoitti:

        Jou!

        Onko kukaan muuten laskenut sitä,että miten monta kertaa kolmannen maailmansodan on ennustettu alkavan?

        Lukuisia kertoja, ei kukaan pysy perässä. Näillä puupäillä on joka ikinen vuosi uudet maailmanlopun profetiat. Ei vuottakaan ilman maailmanloppua tai kahta :D

        Hauskaa näissä profetioissa on se kuinka ne seurailevat aina aikaansa. Kylmän sodan aikaan nämä profetiat ydinsodasta olivat yleisimpiä. Nykyisin niitä on vähemmän, tilalle ovat tulleet ydinaseiden sijaan maailmanlopun viestintuojiksi mm. homoseksuaalit joiden katsotaan usein olevan se maailmanlopun airut.

        Tietotekniikan yleistyttyä sekin on valjastettu maailmanlopun profetioiden tuotantovälineeksi. Tietokoneiden keksimistä ei vain tainnut kukaan profetioida etukäteen :D

        Tämän sekopäisen Ukraina-profetiankin on synnyttänyt pastori joka on naimisissa Ukrainalaisen naisen kanssa ja on olut luultavasti tietoinen Ukrainan ja Venäjän suhteista ja niistä peloista joita Ukrainassa on Venäjää kohtaan sen itsenäistymisestä saakka tunnettu.

        Missä muuten Raamattu ennustaa ensimmäisen ja toisen maailmansodan tai Rooman tuhon? Entä Hitlerin tai kristittyjen kautta historian harrastamat juutalaisvainot?


      • Oiva keino
        pertsa2012 kirjoitti:

        Sivarit suksikoon... sanoi :
        Jou!

        Onko kukaan muuten laskenut sitä,että miten monta kertaa kolmannen maailmansodan on ennustettu alkavan?
        _____________
        Kolmas maailmansota on jo käynnissä.

        Uskoisimmeko? Kovin hehkuttelit aikoinaan Ariell Sharon-profetian puolesta... Kuinkas kävi?


      • Oiva keino kirjoitti:

        Uskoisimmeko? Kovin hehkuttelit aikoinaan Ariell Sharon-profetian puolesta... Kuinkas kävi?

        "Uskoisimmeko? Kovin hehkuttelit aikoinaan Ariell Sharon-profetian puolesta... Kuinkas kävi?"

        Kerro minullekin :-)


      • hyvä kirjoitti:

        Hyvä että alkaa tapahtumaan ja profetia toteutuu, tätä haaleaa aikaa ei kestä eikä tämä johda mihinkään, vain huononee..

        Niin on.


      • Veli Hurskas
        hyvä kirjoitti:

        Hyvä että alkaa tapahtumaan ja profetia toteutuu, tätä haaleaa aikaa ei kestä eikä tämä johda mihinkään, vain huononee..

        Amen. Sota on iloinen asia! Tappaminen on Jumalan soturien pyhä toimitus!


    • Huonostiko?

      Niinpä. Me uskomme, mutta kuinka käy atte ateistien ja mussu muslimien?

    • säälittävää

      Ihmiset jotka rakentavat tulevaisuuden skenaarioitaan ja odotuksiaan tällaisten pastoreiden varaan ovat aika arvostelukyvyttömiä. Mutta jokainen tyylillään.

    • osasto 13

      Olisko osastolla 13 rustailtu teksti?

    • -jarmo-

      Huomasin tuossa profetiassa pari erillistä asiaa. Ensinnäkin siinä oli vuori, jossa lumihuippu, joka lähestyi käaupunki ja lopulta se oli tulivuori.

      Tuo että se lähenee on selvästi uhka joka lähstyy ja kun se paljastuu tulivuoreksi, niin siitä tulee väkisin mieleen Islannissa koko ajan voimistuva uhka purkaulsesta, joka saattaa olla ihan miten hurja tahansa.

      Vaikuttaa siltä että kun jotain tapahtuu, niin se tapahtuu hurjalla voimalla.
      Muistelen samalla tässä sitä norjalaisnaisen näkyä, jonka kirjoitti paperille. Siinä oli merkittävää yllättävä suunta, jossa kaikki alkaa ensin tavallisena sotana. Olemmeko nähneet yllättävän suunnan Ukrainassa jo, vai onko jokin kolmas suunta vielä näkemättä?

      Profetointeja kannattaa yhdistellä ja etsiä niistä enenkaikkea yhtymäkohtia toisiinsa koska niistä löytyy oiva työkalu punnitsemaan niiden todellisuus.

      • ---

        Kumpi se lähestyi sitä kaupunkia, vuori vai se lumihuippu?


    • oiva keino

      "Profetointeja kannattaa yhdistellä ja etsiä niistä enenkaikkea yhtymäkohtia toisiinsa..."

      Juuri näin. Näin saamme aikaan sillisalaatin, yhden profetian joka on yhdistetty 1001 profetiasta joissa jokaisessa on jokin detalji hiukan sinne päin ja kaikki muu päin honkia. Tämä siis auttaa meitä paljon löytämään ja luomaan hyviä toteutuneita profetioita.

    • Entäs mihin Shumi

      Ja Ariel unohtui? Ei unohdeta heitä, he kuuluvat profetiaan.

      • Oiva keino

        Ariel Sharon-profetiia hehkutteli tuo Pertsa aika railakkaasti mutta taisi aika ajaa jo sen ohitse... No, aina löytyy seuraava johon tarttua ja vanhat harhansa voi unohtaa :)


      • Oiva keino kirjoitti:

        Ariel Sharon-profetiia hehkutteli tuo Pertsa aika railakkaasti mutta taisi aika ajaa jo sen ohitse... No, aina löytyy seuraava johon tarttua ja vanhat harhansa voi unohtaa :)

        "Ariel Sharon-profetiia hehkutteli tuo Pertsa aika railakkaasti mutta taisi aika ajaa jo sen ohitse... No, aina löytyy seuraava johon tarttua ja vanhat harhansa voi unohtaa :)"

        Putin vastaa sinulle.


      • heh ...
        pertsa2012 kirjoitti:

        "Ariel Sharon-profetiia hehkutteli tuo Pertsa aika railakkaasti mutta taisi aika ajaa jo sen ohitse... No, aina löytyy seuraava johon tarttua ja vanhat harhansa voi unohtaa :)"

        Putin vastaa sinulle.

        Mikä on sun sit seuraava profetia jonka puolestapuhujaksi ryhdyt? Oletko löytänyt?


      • Karmakekku.
        heh ... kirjoitti:

        Mikä on sun sit seuraava profetia jonka puolestapuhujaksi ryhdyt? Oletko löytänyt?

        Hänenkin täytyy leipoa se perinteinen ennekakku jotta seuraava profetia löytyy.Sitä tehdessä pitää mutista loitsua;tule tule hyvä ennekakku,älä tule huono ennekakku.


    • lol lol lol

      Pelle-Pertsa. Kerron salaisuuden: Venäjä ei ole matkalla Israeliin.

      Tavoite on vaikutusvallan lisääminen Ukrainassa, ehkä Krimin liittäminen Venäjään johon Venäjä kokee omaavansa oikeuden mutta tuskin koko Ukrainan miehittäminen

      Tässä ketjussa on taas vajakit vauhdissa...

      • "Tässä ketjussa on taas vajakit vauhdissa..."
        niinpä näyttää "lol lol lol"


    • Uolevi.
      • Vaikea kysymys.

        Tähän ei Pertsa osaa vastata.


    • täyttä pas....

      Nämä profetiat on aika epäluotettavia, näkiväthän Saksan helluntailaisetkin Hitlerissä lähes messiaan.

      • No mutta

        eikö hän sitten muka ollut Messias?!?


    • En lue pas...

      Ja sinulla on pakkomielle lukea sellaista, mikä on mielestäsi pas...

    • Anonyymi

      Jännät paikat

    • Anonyymi

      Tuli nyt aamulla mieleen tämä Philip Barnetin profetian Ukrainasta, kun näin viime yönä unen, jossa kuulin sanottavan jotakin likaisesta pommista. Sitten näin unessa lentokoneen lentävän korkealla ja pudottavan rykelmän pommeja, joista viisi olikin itseohjautuvia ohjuksia. Niissä oli sisällä jonkinlainen koneisto, joka lähti ohjaamaan niitä... en tiedä minne.

      • Anonyymi

        Raamatusta löytyy viimeisimmät profetiat. Jeesus käski seurata ajan merkkejä. Seurataanko ja uskommeko, että Raamattu on totta kannesta kanteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamatusta löytyy viimeisimmät profetiat. Jeesus käski seurata ajan merkkejä. Seurataanko ja uskommeko, että Raamattu on totta kannesta kanteen.

        ”70 vuotta jatkuneiden kaivausten jälkeen Israelissa arkeologit ovat päätyneet seuraavaan johtopäätökseen: patriarkkakertomukset ovat legendaa, israelilaiset eivät oleskelleet Egyptissä eivätkä paenneet sieltä – he eivät valloittaneet maata.
        Ei ole myöskään merkkejä Daavidin tai Salomon kuningaskunnista, eikä tietoa siitä, missä usko ”Israelin jumalaan” syntyi.
        Arkeologia on käytännössä kumonnut tarinat, jotka esiintyvät toisessa Mooseksen kirjassa ja Joosuan kirjassa. Kaikki tämä on ollut jo vuosia tiedossa, mutta... kukaan halua kuulla tästä.”
        (Ze’ev Herzog, 29. lokakuuta 1999)


    • Anonyymi

      Ukraina jakaantuu kahdeksi !
      Sota ei lopu.
      Se muuntuu.

    • Anonyymi

      Jumala näytti minulle mitkä Amerikan alueet ja kaupungit tulee tuhoutumaan tämän sodan aikana: Washington, Kolumbian ympäristö, kaksi ydinpommia putoaa sinne, Baltimore Marylandissa, New York, kolme ydinpommia putoaa sinne, Boston, Massachusettsin osavaltio, Chicago Illinoisin osavaltiossa, Cleveland Ohio, Detroit Michiganin osavaltiossa, Los Angeles ja San Fransisco - sinne myös putoavat ydinpommit. Nämä kaksi viimeistä aluetta ovat kaikkein tärkeimmät USA:ssa, siellä asuu enemmän kuin 100 miljoonaa ihmistä. Detroit on sotatekniikan kaupunki.

      Minä en tiedä mistä tämä saarnaaja saarnasi sen jälkeen, kun minä jäin eläkkeelle, mutta hän vetosi, että USA tekisi parannuksen. Te muistatte, että Jumala sanoi: - "Minä hävitän kansat, jotka elävät turvallisesti ilman vaaraa", Hän puhui USA:sta, Länsi-Euroopasta, kaikista niistä, jotka elävät turvallisesti.

      • Anonyymi

        Mites tuon Venäjän kanssa, kun sehän on nykyään sotaisan valloitushaluinen fasismidiktatuuri?


    • Anonyymi

      Ukrainan kannattaisi minkä vain pystyvät, ruveta kaivamaan maana alle kaikkea infraa mitä Venäjä tuhoaa, joka estäisi tuhoaikeet, nykytilanne ruokkii vain jo korjattujen laitteiden uudelleen pommittamista.

    • Anonyymi

      Putin sahaa omaa oksaa kun lupaa Valko-Venäjälle ydinasetta. Sillä jos ja kun Putin menettää yhdessä Venäjän kanssa voimansa, jolloin Venäjällä alkaa syntyä osavaltioissa täyttä irtautumista äiti-Venäjästä. Domino ilmiö saavuttaa Valko-Venäjän joka luo suhteet länteen, ja samalla voi uhata Venäjää ydinaseilla jos se käy vastustamaan: https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009279195.html

    • Anonyymi

      Onkohan Lukashenka tehnyt asekätkentöjä ennakkoon, sillä Putin saattaa ennakoida Lukashenkan aivoitukset ja ryöstää Valko-Venäjä "aseettomaksi" kun vielä on mahdollista.

    • Anonyymi

      https://www.pelastussanoma.fi/Profetiat/Paivittain_5_2008/Paivittain.html

      7.9.2008

      Tässä kohtaa on tullut jonkinlainen periodin vaihto - YHTEENVETOA USEANKIN VUODEN TAPAHTUMISTA

      ------------

      Habakuk 2:1-4 Minä seison vartiopaikallani, asetun varustukseen ja tähystän, nähdäkseni, mitä hän minulle puhuu, mitä hän valitukseeni vastaa. Ja Herra vastasi minulle ja sanoi: "Kirjoita näky ja piirrä selvästi tauluihin, niin että sen voi juostessa lukea". Sillä näky odottaa vielä aikaansa, mutta se rientää määränsä päähän, eikä se petä. Jos se viipyy, odota sitä; sillä varmasti se toteutuu, eikä se myöhästy. Katso, sen kansan sielu on kopea eikä ole suora; mutta vanhurskas on elävä uskostansa.

      Biblia 1776 - Jaakobin kirje 5:7 Niin olkaat siis kärsivälliset, rakkaat veljet, Herran tulemiseen asti. Katso, peltomies odottaa kallista maan hedelmää, ja on kärsivällinen siihenasti kuin hän saa varhaisen ja hiljaisen sateen.

      Raamattu 1938 - Jaakobin kirje 5:7 Niin olkaa kärsivällisiä, veljet, Herran tulemukseen asti. Katso, peltomies odottaa maan kallista hedelmää, kärsivällisesti sitä vartoen, kunnes saa syksyisen sateen ja keväisen.

      Raamattu 1992 - Jaakobin kirje 5:7 Olkaa siis kärsivällisiä, veljet, Herran tuloon asti. Niin maamieskin: kärsivällisesti hän odottaa maan kallista hedelmää kevään ja syksyn sadonkorjuuseen saakka.

      Matteus 24:40-44 Silloin on kaksi miestä pellolla; toinen korjataan talteen, ja toinen jätetään. Kaksi naista on jauhamassa käsikivillä; toinen korjataan talteen, ja toinen jätetään. Valvokaa siis, sillä ette tiedä, minä päivänä teidän Herranne tulee. Mutta se tietäkää: jos perheenisäntä tietäisi, millä yövartiolla varas tulee, totta hän valvoisi, eikä sallisi taloonsa murtauduttavan. Sentähden olkaa tekin valmiit, sillä sinä hetkenä, jona ette luule, Ihmisen Poika tulee.



      Jesaja 21:11 Ennustus Duumasta. Minulle huudetaan Seiristä: "Vartija, mikä hetki yöstä on? Vartija, mikä hetki yöstä on?"

      Luukas 12:35-40 Olkoot teidän kupeenne vyötetyt ja lamppunne palamassa; ja olkaa te niiden ihmisten kaltaiset, jotka herraansa odottavat, milloin hän palajaa häistä, että he hänen tullessaan ja kolkuttaessaan heti avaisivat hänelle. Autuaat ne palvelijat, jotka heidän herransa tullessaan tapaa valvomasta! Totisesti minä sanon teille: hän vyöttäytyy ja asettaa heidät aterioimaan ja menee ja palvelee heitä. Ja jos hän tulee toisella yövartiolla tai kolmannella ja havaitsee heidän näin tekevän, niin autuaat ovat ne palvelijat. Mutta se tietäkää: jos perheenisäntä tietäisi, millä hetkellä varas tulee, hän ei sallisi taloonsa murtauduttavan. Niin olkaa tekin valmiit, sillä sinä hetkenä, jona ette luule, Ihmisen Poika tulee."

      --------------

      Meillä on olemassa kolme vartiovuoroa, joissa on kolme sisäistä periodia.

      Morsiamen Usko on koeteltava tulella ja siitä koettelemuksesta johtuu lusteen erottuminen kimpuiksi. Ole siis luja Uskossa äläkä nukahda, sillä emme koskaan voi tietää milloin Herramme tosiaan tulee.

      Meitä pilkataan, meidän kaikki profetiamme ovat menneet mönkään. Jopa omat uskonveljemmekin ovat tehneet meistä vääriä profeettoja ja tuominneet meidät helvettiin.

      Älä sinä mene lusteiden kanssa sidottaviksi, koska palkka morsiamelle tulee olemaan todella suuri. Tässä kohtaa uskomme koetteleminen on kovimmillaan, koska viimeinen vartiovuoro alkoi jo kesällä ja jos olet pannut merkille, niin koko kristillinen maailma odotti koko loppukesän suuria tulevaksi mutta mitään kummaa ei sitten tapahtunutkaan. Usko koetellaan...

      • Anonyymi

        Hankalassa asemassa ovat ne ihmispolot, jotka uskovat vankkumattomasti Jeesuksen yhteen tuloon. Tästä johtuu Luukkaan 12 luvussa oleva maininta odottamisesta. Mikäli et odota, et ole morsian, vaikka sitä ei näin suoraan siitä sanotakaan. Raamattu silti kertoo jopa kappaleiksi hakkaamisesta palkkana odottamattomuudesta. Sekin on se osa, joka jää Laodikean seurakunnalle, jonka osa on puhdistautua tulessa. Tämä tarkoittaa koko oman maailman murenemista ja kaiken se arvomaailman hajoamista, joka on luotu luulolla ilman Hengen ilmoitusta. Tuo arvomaailma on monille ihmisille täysi yllätys, koska he ovat jopa 100% varmoja omasta pelastuksestaan. Sitten kun karu totuus valkenee, he vasta tajuavat kuinka

        sokeita he olivat. Liitteenä kuva Piikkiön adventtikirkon alttaritaulusta. Kuvassa löytyy useita elementtejä, jotka ovat mahdottomia täyttyä Raamatun ilmoituksen mukaan. Ensinnäkin kuvassa on puhdasta vettä, vihreää maata, kun Raamattu sanoo selvästi että vesi muuttui vereksi ja kaikki vihanta ruoho paloi. Lisäksi sitä aikaa on lyhennettävä, jotta mikään liha maan päällä voisi pelastua. Lopuksi totean Raamatun antaman selvän ilmoituksen lopunajan kauheuksista, että sellaista aikaa ei ole koskaan ennen ollut, eikä sellaista enää tule. Niin hirveää se tulee olemaan. Älä siis mene siihen ryhmään, joka haluaa kaunistella asiaa, vaan pysy Jumalan ilmoituksessa kiinni ja ymmärrä totuus. Jumalan viha todella syttyy ja sellaista aikaa ei anneta kristityn kokea, vaan se pelastetaan kahteenkin kertaa hädän hetkeltä, ensin pienemmän ja sitten sen suuren hädän. Ensin morsian ahdistuksesta ja sitten penseä suuri seurakunta sen todellisen suuren vihan ajalta, jossa käydään ensin pedonmerkin vitsaus ja lopuksi täysimittainen ydinsota. Älä siis luule että Raamatun antama ilmoitus on jokin absurdi kuvaus, jonka Johannes näki luolassa, vaan se on todellinen maailman kohtalo kaikkine kauhuineen. Älä luule että Jeesus on päähän silittelijä ja kaiken anteeksiantava ilman katumusta ja parannuksen tekoa.

        Vartiovuorot lähtevät pimeyden laskeutuessa 2006 jolloin ensimmäistä vartiovuoroa ei tarvitse edes mainita.

        Matteus 27:45-46 Mutta kuudennesta hetkestä alkaen tuli pimeys yli kaiken maan, ja sitä kesti hamaan yhdeksänteen hetkeen. Ja yhdeksännen hetken vaiheilla Jeesus huusi suurella äänellä sanoen: "Eeli, Eeli, lama sabaktani?" Se on: Jumalani, Jumalani, miksi minut hylkäsit? Alla aikajana ja raamatulliset perusteet Matteus 27 luvun Jeesuksen sanoihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hankalassa asemassa ovat ne ihmispolot, jotka uskovat vankkumattomasti Jeesuksen yhteen tuloon. Tästä johtuu Luukkaan 12 luvussa oleva maininta odottamisesta. Mikäli et odota, et ole morsian, vaikka sitä ei näin suoraan siitä sanotakaan. Raamattu silti kertoo jopa kappaleiksi hakkaamisesta palkkana odottamattomuudesta. Sekin on se osa, joka jää Laodikean seurakunnalle, jonka osa on puhdistautua tulessa. Tämä tarkoittaa koko oman maailman murenemista ja kaiken se arvomaailman hajoamista, joka on luotu luulolla ilman Hengen ilmoitusta. Tuo arvomaailma on monille ihmisille täysi yllätys, koska he ovat jopa 100% varmoja omasta pelastuksestaan. Sitten kun karu totuus valkenee, he vasta tajuavat kuinka

        sokeita he olivat. Liitteenä kuva Piikkiön adventtikirkon alttaritaulusta. Kuvassa löytyy useita elementtejä, jotka ovat mahdottomia täyttyä Raamatun ilmoituksen mukaan. Ensinnäkin kuvassa on puhdasta vettä, vihreää maata, kun Raamattu sanoo selvästi että vesi muuttui vereksi ja kaikki vihanta ruoho paloi. Lisäksi sitä aikaa on lyhennettävä, jotta mikään liha maan päällä voisi pelastua. Lopuksi totean Raamatun antaman selvän ilmoituksen lopunajan kauheuksista, että sellaista aikaa ei ole koskaan ennen ollut, eikä sellaista enää tule. Niin hirveää se tulee olemaan. Älä siis mene siihen ryhmään, joka haluaa kaunistella asiaa, vaan pysy Jumalan ilmoituksessa kiinni ja ymmärrä totuus. Jumalan viha todella syttyy ja sellaista aikaa ei anneta kristityn kokea, vaan se pelastetaan kahteenkin kertaa hädän hetkeltä, ensin pienemmän ja sitten sen suuren hädän. Ensin morsian ahdistuksesta ja sitten penseä suuri seurakunta sen todellisen suuren vihan ajalta, jossa käydään ensin pedonmerkin vitsaus ja lopuksi täysimittainen ydinsota. Älä siis luule että Raamatun antama ilmoitus on jokin absurdi kuvaus, jonka Johannes näki luolassa, vaan se on todellinen maailman kohtalo kaikkine kauhuineen. Älä luule että Jeesus on päähän silittelijä ja kaiken anteeksiantava ilman katumusta ja parannuksen tekoa.

        Vartiovuorot lähtevät pimeyden laskeutuessa 2006 jolloin ensimmäistä vartiovuoroa ei tarvitse edes mainita.

        Matteus 27:45-46 Mutta kuudennesta hetkestä alkaen tuli pimeys yli kaiken maan, ja sitä kesti hamaan yhdeksänteen hetkeen. Ja yhdeksännen hetken vaiheilla Jeesus huusi suurella äänellä sanoen: "Eeli, Eeli, lama sabaktani?" Se on: Jumalani, Jumalani, miksi minut hylkäsit? Alla aikajana ja raamatulliset perusteet Matteus 27 luvun Jeesuksen sanoihin.

        Jeesus tulee neljännellä odotuskerralla. Hän tuli jo ensimmäisenkin kerran neljännellä vuosituhannella kun Eeva itse alkoi häntä odottaa. Tuolloin ihmisen ikä oli asetettu tuhanteen vuoteen ja niinpä Jeesus tuli neljännellä sukupolvella. Jeesusta odotettiin tulevaksi jo v. 70 jKr mutta niin ei käynyt. Sitten ei edelleenkään uskottu juutalaisten paluuseen maahansa ja raunioiden nostetta muureiksi ja torneiksi jne.

        vaan tuolloin 1844 edeltävään aikaan Jeesusta odotettiin aivan kuin joulupukkia tulevaksi, kun vuosiviikot oli laskettu niin menevän. Se oli toinen todellinen suuri odotuksen hetki. Mönkään meni. Kolmas suuri odotus tuli silloin kun vuosituhat oli vaihtumassa ja kaikki suuret ennustukset olivat täyttyneet kun Israel oli syntynyt ja sen rauhaakin tehtiin kovaa kyytiä. Tuolloin koko kristitty maailma odotti Jeesuksen tulevan. Tämä oli kolmas mönkään mennyt suuri odotus.

        Neljännellä odotuksella Jeesus todellakin tulee. Nyt olemme leikanneet kolme odotusta 70 Jkr, 1844 jKr ja 2000 jKr, joista erottuu selvästi aikainen odotus, paljon myöhäisempi hetki ja aika pian vielä uusi suuri v 2000 odotuksen hetki. Tämän jälkeen tulee se aito ja oikea, vielä lähempänä, vain muutaman vuoden päässä, eli pian. Kun tarkastellaan vielä uudelleen Matteus 27:45 lukua,

        huomataan vuosi 2006, josta alkoi jälleen uusi odotus, mutta ei ensimmäisestä vuodesta, kuten Luukkaan 12 luvussa kerrotaan, että odotus alkaa vasta oikeastaan toisesta odotusjaksosta. Kun katsotaan historiaan taakse vuodelle 70 jKr. niin huomaamme, ettei silloin oikeastaan ollut juuri ketään, joka todella olisi osannut odottaa Jeesusta tulevaksi. Varhaiskristityt olivat ajettuina todella ahtaalle ja sen aikainen tiedonkulku oli mitä oli, eli he eivät välttämättä edes tienneet, että Tiitus oli asettanut eräänlaisen hävityksen kauhistuksen Temppelin raunioille, pystyttäen Tseusjumalan patsaan sinne ja piti itseään myös jumalana. Vasta myöhemmin tiedettiin näin tapahtuneen.

        Palataan nyt takaisin vuoteen 2006 jolloin pimeys laskeutuu maan päälle, luonto konkretisesti osoittaa vakavaa tuhoutumistaan niin, että herätään oikein ymmärtämään se tilan vakavuus. Hengellinen pedon nousu kuvataan Lordin voittaessa Euroviisut ja Israel joutuu sotaan Libanonin kanssa. Kaikki tämä kuudennella hetkellä kevään vaihtuessa kesään.

        Saamme siis monista seikoista huomata raamatullisen käännekohdan, jotka ovat kevät ja syksy. Nyt käänsimme jälleen periodin talven suuntaiseksi ja katseemme siirtyy keväälle. Mutta ei saa nuolaista ennen kuin tipahtaa...

        2006 alkoi ensimmäinen vartioperiodi ja toinen alkoi 2007, jolloin koko maailma jo odotti Jeesusta saapuvaksi milloin tahansa ja tämä 2008 periodi alkoi kesän vaihtuessa kesäksi. Elämme siis viimeistä odotusperiodia, eli neljättä odotustamme. Kolme on pilalla 2006, 2007 ja 2008

        joten nyt Jeesus voi tulla milloin tahansa hakemaan morsiamensa Taivaassa tapahtuvaan vihkimiseen, jossa ovat mukana vain Isä ja lähisukulaiset, josta alkaa kulkue kohti kaupunkia ja hakemaan häävieraita hääjuhliin.

        ----------

        Tästä kaikesta johtuen varoitan ja valan sinuun Uskoa, jos vain voin, jotta et nukahda ja luule, että Herramme Jeesus Kristus tulee vasta sitten joskus ja ensin tehdään sitä ja tätä, joten ei vielä kannata uhrata aikaa Jeesuksen odottamiseen. Älä turhaan siis mieti kuinka paljon sinua pilkataan ja kuinka kauan Jeesus sinua odotuttaa, koska palkinto on sen kaiken arvoinen.


    • Anonyymi

      https://www.joukopiho.fi/

      12.8.2008

      Hannu Haapaluoman näky keväällä 2007

      Hannu Haapaluoma näki keväällä 2007 vuoron perään kolme numeroa, 7, 8 ja 9, jotka olivat puristuksissa ja niitä painettiin kaarelle.

      Numero 7 palautui kuitenkin paineen jälkeen takaisin. Numero 8 sai kolauksen ja joutui vinoon, mutta pysyi pystyssä kuitenkin. Numero 9 meni itään päin. Idästä tuli jokin voima, joka meni 9:n sisään.

      Haapaluoman mukaan kyse on vuosista 2007, 2008 ja 2009, jolloin Suomi joutuu hengen maailmassa puristuksen kohteeksi.

      Lisäksi Haapaluoma koki näyssä, että Suomesta nousi synnin löyhkä Jumalan eteen. Jumala sanoi Haapaluomalle:

      "Minun seurakunnallani tulee olla niin voimakas tuoksu, että se voittaa löyhkän."

      Hannu Haapaluoma piti puheensa, jossa tämä näky on kerrottuna, 26.5.2007 Turun Baptistiseurakunnassa. Puhe on kuultavissa nettiosoitteessa: www.asanna.fi/main14b5.html .

      ----------

      _ _ _ _ _ _ _

      Jouko Pihon kommentti 12.8.2008

      Haapaluoman tulkinta, että on kyse vuosista 2007, 2008 ja 2009 voi olla oikea.

      Toinen mahdollisuus on se, että kyse on vuosista vuodesta 2007 eteen päin, jolloin päädytään vuosiin 2014, 2015 ja 2016.

      Tai sitten noiden lukujen merkitys on vielä jokin muu.

    • Anonyymi

      https://yle.fi/a/74-20024252

      Putin sijoittaa taktisia ydinaseita Valko-Venäjälle – asiantuntija sanoo SVT:lle, että Venäjällä ei ole enää keinoja pelotella länttä

      26.3

      -----------

      Viron yleisradio: Iskander-ohjuksia Kaliningradiin – "Venäjä nostaa panoksia"

      Viron mukaan Venäjä loukkasi maan ilmatilaa perjantaina aamuyöllä. Venäjä on kiistänyt kaikki tiedot ilmatilaloukkauksista.

      7.10.2016 klo 17:39päivitetty 7.10.2016 klo 18:59

      http://yle.fi/uutiset/3-9217583

      Venäjän Itämeren-laivasto on siirtämässä Iskander-M-ohjusjärjestelmää meritse Kaliningradin alueelle, kertoo

      • Anonyymi

        https://www.joukopiho.fi/

        Nimimerkin "Nainen Pohjanmaalta" uni syyskuun lopussa 2015

        Seisoin ikkunan äärellä kotona ja katselin peltojen halki pimeään metsään päin. Oli ilta tai yö, ainakin oli kovin pimeää.

        Ilman mitään varoitusta keskellä metsää tapahtui iso räjähdys. Se oli valtava, syttyi iso tulipalo.

        Otin puhelimen käteeni ja yritin soittaa apua paikalle. Puhuin erään henkilön kanssa, mutta yhteys oli huono.

        Yhden sanan kuitenkin kuulin selvästi: Kaliningrad. Sanoin unessa kovalla äänellä hämmästyneenä: ”Mitä? Kaliningrad?”

        Siihen uneni loppui ja heräsin.


    • Anonyymi

      https://www.joukopiho.fi/

      Risto Arhon profetia 6.12.1979

      KANSANI, KANSANI, SANOO HERRA, varustaudu sisäisesti.

      KATSO kansani tarkoin eteesi. Myrskypilvet ovat lähestymässä.

      Avaimet ovat jo valmiina toimintaan.

      KATSO, myrskytulvat ja kaikenlaiset vaikeudet lähtevät liikkeelle.

      ITÄINEN RUUTITYNNYRI ON VALMIINA.

      KATSO, kaikki on valmiina suorittamaan tuomionsa.

      On Hengen johto varjella teitä. Minun kansani!

      Sen tähden ottakaa tarkka vaari ajastanne ja tehtävästänne.

      OLKAA VALMIIT NOPEASTI JA RUTOSTI TOIMINTANNE SUORITTAMAAN: Katso, tulee aika, jolloin teille tulee hyvin vaikeaksi suorittaa evankeliumin työtä.

      Tämä maa on joka puolelta saarrettavissa ja saarretaan.

      Ei ole paikkaa missä on turvallisuutta, missä on lepohetkeä. Kaikkialla vuotaa jumalattomien ja osaksi myös vanhurskasten veri.

      Sen tähden pitäkää itsenne puhtaana kaikesta vihasta, kaikesta kaunasta ja katkeruudesta.

      Sillä Jumala ei ole kutsunut meitä vihaan, vaan rakkauteen ja hyviin tekoihin.

      Pitäkää itsenne Kristukselle avoimena kuin avattu kirja ja olkoon teidän sydämenne kuin kuiva sieni, joka vetää Kaikkivaltiaan siunaukset ja sanomat
      vastaanottaa, ollessanne Hänelle kuuliaiset.

      Tästä maasta karkotetaan myös ihmisiä, ennen kuin kaikki on päättynyt.

      Vainot kylvävät tuhoaan tämän kansan elämään.

      KATSO, maa ja rakennukset monissa paikoissa pian palavat. Ihmiset menettävät turvallisuutensa ja kaikkialla on kuolemaa.

      Joka puolelta tulee sotaväkeä: Tulee Turun kautta, tulee lännestä. Katso, katso, tulee myös Helsinkiin nousemaan sotavoimia.

      Eikä ole sitä paikkaa, missä ei maatanne piiritettäisi.

      Sen tähden: Valmistautukaa kohtaamaan Jumalanne.

      Herra tulee kääntämään tämänkin taistelun osittain kansansa onneksi.

      KATSO, maa jaetaan mittanuoralla keskeltä Suomea. Suurempi osa Suomesta jää idälle.

      Vedetään raja!

      KATSOKAA, että olette omalta puoleltanne valmiina julistamaan evankeliumia!

      Sillä katso, länsi on vielä saava oikeuden ja uskonnonvapauden.

      KATSO, Itä-Suomi joutuu pimeäksi ja mustaksi.

      Siellä alkaa kristittyjen vaino.

      Sen tähden olkaa uskollisia Herralle. Ja tehkää minkä voitte tehdä ennen kuin myrsky puhkeaa!

      HERRA SANOO: Te olette todella lähestymässä vaikeinta aikaa.

      Tämä turvallisuus ja hyvinvointi, mikä nyt on, tulee kestämään enää vain hetken.

    • Anonyymi

      2. Kor. 13:5

      Koetelkaa itseänne, oletteko uskossa; tutkikaa itseänne. Vai ettekö tunne itseänne, että Jeesus Kristus on teissä? Ellei, niin ette kestä koetusta.

    • Anonyymi

      https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000010280110.html

      CNN: Yhdysvallat valmistautui Venäjän mahdolliseen ydiniskuun Ukrainassa vuonna 2022

      HS seuraa Ukrainan sotaa ja sen seurauksia hetki hetkeltä.

      16:43
      CNN: Yhdysvallat valmistautui Venäjän mahdolliseen ydiniskuun Ukrainassa vuoden 2022 lopulla
      Yhdysvallat valmistautui vuoden 2022 lopulla siihen, että Venäjä käyttäisi Ukrainassa ydinasetta, kaksi korkea-arvoista Yhdysvaltain hallinnon virkamiestä kertoo nimettöminä CNN:lle.

      Kyseessä olisi ollut ensimmäinen kerta, kun ydinasetta olisi käytetty sen jälkeen, kun Yhdysvallat pudotti atomipommeja Japanin Hiroshimaan ja Nagasakiin lähes 80 vuotta sitten.

      Lähteiden mukaan presidentti Joe Bidenin hallinto oli erityisen huolissaan siitä, että Venäjä käyttäisi taktista tai taistelukentällä olevaa ydinasetta.

      Toinen haastatelluista kertoo aikovansa paljastaa tulevassa kirjassaan yksityiskohtia siitä, miten Yhdysvallat varautui Venäjän ydinaseen käyttöön. Lähteen mukaan ”Bidenin hallinnon ylemmät jäsenet olivat jatkuvasti yhä huolestuneempia tilanteesta”.

      Lähteen mukaan Yhdysvallat arvioi ydinuhan korkeaksi saamansa ”erittäin arkaluontoisen” tiedustelutiedon pohjalta. Virkamiehen mukaan Yhdysvallat varautui tilanteeseen hyvin vakavasti.

      ”Meidän [Yhdysvaltojen] oli suunniteltava kaikki valmiiksi, jotta olisimme parhaassa mahdollisessa asemassa, mikäli ydinasetta todella käytettäisiin”, hallinnon virkamies kertoi CNN:lle.

      Kriittisin ajanjakso alkoi loppukesällä 2022 ja kesti saman vuoden syksyyn. Sen aikana Yhdysvaltain kansallinen turvallisuusneuvosto kutsui koolle kokouksia, joissa laadittiin varautumissuunnitelmia.

      Lähteen mukaan Yhdysvallat valmistautui skenaarioon, joka vain muutamaa vuotta aiemmin olisi ollut lähinnä kaiku vuosikymmenten takaa.

      Lopulta ydinuhka hälveni, kun hyökkäyssota eteni Venäjän näkökulmasta umpikujaan Itä-Ukrainassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe