Yle Teema tänään klo 16:55
"Perhe-elämä alkaa käydä yli voimien, jos joku läheisistämme kärsii toistuvista ja äärimmäisen rankoista raivonpuuskista. Millaisin keinoin raivokohtauksia saavia henkilöitä koetetaan auttaa"
Sais loppua nuo Darkkiksen kirvesmurhilla uhkailut ja raivoamiset.
DarkFearille tiededokumentti "Piinaavat raivonpuuskat"
5
153
Vastaukset
- DarkDenial
Kyllä se peppupoeka vielä rauhoittuu, hyväksyy ajan myötä homoseksuaalisuutensa.
Mitä vittua säkin vitun paska-aivo ja jätekasa tulet siinä tollaista vitun paskaa musta vittu täällä kertomaan saatana!!!!!!!
Tiedoksi vaan sulle vitun paska-aivolle se, että mä kun en olekaan mikään vitun homopersehuorahinttari, koska vihaan kaikkia homoja niin vitun paljon!!!!!!
Sä sitä itse vittu varmaan joku vitun hinttipersehuora ja miesten perseitä nussiva umpihomo oletkin, kun sulla sitä tuntuu olevan joku vitun pakkomielle siitä miesten perseiden nussimisesta!!!!!!!!
Kyllä sitä sullakin loppuisi tollaisten valheiden kirjoittelu, kun sua muutaman kerran kirveellä päähän löisi!!!!!! Sulla vaan veri ja paska päästä lentäisi, kun aivojen tilalla sulla onkin päässä vain pelkkää paskaa!!!!!!!- 33+333
DarkFear kirjoitti:
Mitä vittua säkin vitun paska-aivo ja jätekasa tulet siinä tollaista vitun paskaa musta vittu täällä kertomaan saatana!!!!!!!
Tiedoksi vaan sulle vitun paska-aivolle se, että mä kun en olekaan mikään vitun homopersehuorahinttari, koska vihaan kaikkia homoja niin vitun paljon!!!!!!
Sä sitä itse vittu varmaan joku vitun hinttipersehuora ja miesten perseitä nussiva umpihomo oletkin, kun sulla sitä tuntuu olevan joku vitun pakkomielle siitä miesten perseiden nussimisesta!!!!!!!!
Kyllä sitä sullakin loppuisi tollaisten valheiden kirjoittelu, kun sua muutaman kerran kirveellä päähän löisi!!!!!! Sulla vaan veri ja paska päästä lentäisi, kun aivojen tilalla sulla onkin päässä vain pelkkää paskaa!!!!!!!Nyt just alkaa tuo ohjelma. Laita telkkari päälle jos sulla semmonen on siellä yksiössäsi ja lopeta tuo raivoaminen ja laittomien uhkauksien tekeminen tai ilmoitan sut poliisille.
33+333 kirjoitti:
Nyt just alkaa tuo ohjelma. Laita telkkari päälle jos sulla semmonen on siellä yksiössäsi ja lopeta tuo raivoaminen ja laittomien uhkauksien tekeminen tai ilmoitan sut poliisille.
Tiedoksi vaan sulle vittu se, että mä kun en asukaan missään vitun yksiössä, koska vihaan yksiöitä ja ajattelen niistä joka päivä kaikkea negatiivista!!!!!!!!!!!!!!
Mä voisinkin samalla tehdä poliisille ilmoituksen mm. kunnianloukkauksesta ja näistä muhun kohdistuneista väkivallalla uhkailuista, joita tällä palstalla näkee jatkuvasti.- 34+23
DarkFear kirjoitti:
Tiedoksi vaan sulle vittu se, että mä kun en asukaan missään vitun yksiössä, koska vihaan yksiöitä ja ajattelen niistä joka päivä kaikkea negatiivista!!!!!!!!!!!!!!
Mä voisinkin samalla tehdä poliisille ilmoituksen mm. kunnianloukkauksesta ja näistä muhun kohdistuneista väkivallalla uhkailuista, joita tällä palstalla näkee jatkuvasti.Teepä vaan. Vitun mielisairas, joka ajattelee "joka päivä kaikkea negatiivista yksiöistä". Huh. Nimimerkin kunniaa on syvästi loukattu. Kuka sua on väkivallalla uhkaillut? Sinähän se uhkailet tuolla kirveellä lyöväsi ihmisiä päähän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442480Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961167Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131081Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298901- 66868
- 90850
- 53841
- 46829
- 53758