http://hs12.snstatic.fi/webkuva/taysi/675/1305866244898?ts=501
Mitä mieltä olette tästä naisesta?
17
96
Vastaukset
- 3+4
Stelluko se siinä lenkillä puudeliensa kanssa?
Mulla on kylläkin vain pehmolelukoira, enkä jaksa sitä kovin usein käyttää ulkona lenkilllä.
- ikisinkku M
stellaria81 kirjoitti:
Mulla on kylläkin vain pehmolelukoira, enkä jaksa sitä kovin usein käyttää ulkona lenkilllä.
Kerroit joskus sen nimenkin, muistiharjoitus......täplä?
Näyttää olevan koiraihmisiä.
- en osaa sanoa
Hän on nainen, tai ainakin takaapäin näyttää naiselta. En osaa sanoa muuta.
- 7+20
no mitä mieltä pitäisi olla?
- SekaSikiö
Mikä pinkki juttu sillä on tossa olkavarressa?
- musa&juoksu<3
Sellanen kännykän kannin, josta yltää korvanapit korviin?
- SekaSikiö
musa&juoksu<3 kirjoitti:
Sellanen kännykän kannin, josta yltää korvanapit korviin?
Aa okei kiitti. Vaikuttaa kätevältä.
- Ikisinkku M
Ei kovin tyylikäs ja kärsii varmaan usein virtsatietulehduksista tms. kun noin kylmässä noin kevyissä pöksyissä kulkee, nuo koirat varmaan olisi ihan kivoja.
- kui?
onko sun mielestä läski?
- Ikisinkku M
kui? kirjoitti:
onko sun mielestä läski?
ei nyt varsinaisesti läski mutta ei kyllä hirmuisen hoikkakaan, tosin kropanmalli taitaa johtua pitkälti perimästä.
- kui?
Ikisinkku M kirjoitti:
ei nyt varsinaisesti läski mutta ei kyllä hirmuisen hoikkakaan, tosin kropanmalli taitaa johtua pitkälti perimästä.
panisitko?
- Ikisinkku M
kui? kirjoitti:
panisitko?
Vaikea sanoa, ehkä jossain tilanteessa voisi siihen mennäkin, en varmaankaan itse siihen tilanteeseen kovin hanakasti hakeutuisi mutta jos asiat vaan tapahtuisi vaikkapa alkoholin vaikutuksen vuoksi niin sittenhän ne vaan tapahtuisi ja sitten olisi lievä morkkis.
- 5 + 20
Ikisinkku M kirjoitti:
Vaikea sanoa, ehkä jossain tilanteessa voisi siihen mennäkin, en varmaankaan itse siihen tilanteeseen kovin hanakasti hakeutuisi mutta jos asiat vaan tapahtuisi vaikkapa alkoholin vaikutuksen vuoksi niin sittenhän ne vaan tapahtuisi ja sitten olisi lievä morkkis.
http://www.oneonta.edu/faculty/farberas/arth/Images/109images/4thc_hellenistic/aph_knidos_back.jpg
- rautalankaa
Miksi tuolla naisella on noin lyhyet housut??
- Valkkaajamies
Paha ylipronaatio näyttäis olevan.
Ei jatkoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2691637Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle371512- 961316
- 181300
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan61217Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101037Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86950Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.66925T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43901- 32890