PlayTheGamen bisnesidea?

22

120

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PlayTheGame

Olisi hienoa jos saataisiin tätä lisää, Suomessa riittää miehiä joita (ymmärrettävästi) masentaa/hämmentää kun naismenestys on -0.

Rahan tienaamisen kanssa saattaa kylläkin olla aika hiljaista. Kirjallisuutta löytyy netistä ilmaiseksi, eikä suomalainen ole kovinkaan helposti valmis maksamaan seminaarista/koutsaamisesta/ym. Etenkin kun asutaan pienehkössä maassa jossa pelimiesseminaariin tms osallistuminen ei välttämättä pysy salassa. Koska verotus ja kulut, itsensä elättääkseen palveluista joutuisi velottamaan aika suolaisesti.

Onnea kavereille liiketoimintaan. Minä olen ja pysyn skeptisenä.

• 3+5
      • Oho...

"Mielestäni sosiaalisia taitoja opettava PUA-kirjallisuus on hieno juttu. Siitä voivat sekä miehet että naiset oppia paljon esimerkiksi pariutumisesta, kaverien kanssa toimimisesta ja työelämässä verkostoitumisesta."

• Oho

"Pokaajamateriaalissa on erittäin paljon hyvää. Olen itse oppinut siitä valtavasti, opetan sitä kursseillani ja kannustan ihmisiä lukemaan sitä."

Katos vaan.

• 3+5

No niin, tuli lukaistua sieltä täältä tuota blogia ja ihan hyvää juttua, mitä suosittelen näille pua-kriitikoille ja muillekin mietittäväksi. Kirjoittajana on vieläpä nainen, jos sillä on jotain merkitystä. Kriittistä ja kiihkotonta juttua aiheesta.

• Ex PUA
        3+5 kirjoitti:

No niin, tuli lukaistua sieltä täältä tuota blogia ja ihan hyvää juttua, mitä suosittelen näille pua-kriitikoille ja muillekin mietittäväksi. Kirjoittajana on vieläpä nainen, jos sillä on jotain merkitystä. Kriittistä ja kiihkotonta juttua aiheesta.

Siis se, että kirjoittajana on nainen ei ole ainakaan pua-piirreissä mitenkään erikoista.

Niitä samoja naisia, aina seksikkäistä ex-strippareista sitten keskinkertaisimman tasoluokituksen naisiin on siirtynyt myös opettamaan pua-juttuja miehille.

Jos taas ne temput olisivat niin tehokkaita, niin miksi naiset sitten opettaisivat niitä miehille? Ja vielä enemmän, miksi gurut eivät yleensä saa näitä naisia, ainakaan järin näkyvästi?

• fanipoika-kool aid
        Ex PUA kirjoitti:

Siis se, että kirjoittajana on nainen ei ole ainakaan pua-piirreissä mitenkään erikoista.

Niitä samoja naisia, aina seksikkäistä ex-strippareista sitten keskinkertaisimman tasoluokituksen naisiin on siirtynyt myös opettamaan pua-juttuja miehille.

Jos taas ne temput olisivat niin tehokkaita, niin miksi naiset sitten opettaisivat niitä miehille? Ja vielä enemmän, miksi gurut eivät yleensä saa näitä naisia, ainakaan järin näkyvästi?

En jaksa vängätä kanssasi, kun olet uskossasi niin vahva, mutta olisi hauska lukea niitä sun pokausraportteja. Esimerkkinä vaikka muutama kerta kun pelimiesaikoinasi yritit pua-tekniikoita ja sitten näitä nykyisiä reilun kaupan eettisiä luomupokauksia.

• Ex PUA
        fanipoika-kool aid kirjoitti:

En jaksa vängätä kanssasi, kun olet uskossasi niin vahva, mutta olisi hauska lukea niitä sun pokausraportteja. Esimerkkinä vaikka muutama kerta kun pelimiesaikoinasi yritit pua-tekniikoita ja sitten näitä nykyisiä reilun kaupan eettisiä luomupokauksia.

Asia selvä. Voin kirjoittaa kyllä.

Olin jo viime lauantaina kirjoittamassa tuosta yksin baariin menemisestä, ja siihen liittyvistä jutuista. Lähinnä olin jakamassa ajatuksiani siitä, hieman zemppaamassa ja myös kertoilemassa mitä oikein tapahtui kun onnistuin.

Guruksi gurun paikalle en ole aikomassa, vaan itsekin ottamassa oppia mitä porukka täällä kertoilee, ja toisaalta itse myös olen tullut ottaneeksi asiasta selvää. Näin pua-kokemuksen jälkeen se on vähän kuin uusi maailma.

Pikaisesti se viime viikonlopusta että lauantaina jouduin niin ikävän draaman keskelle, ja minulla oli toisaalta seuraa että siinä hötäkässä en edes alkanut mitään (ei mikään "pelkästään kiva ilta").

Tein kuitenkin ihan selvinpäin viikonloppuna warm/cold apporoachin (valitan että jargon on vielä jäänyt päälle).

Se meni ihan hyvin. .

Jos käyttäisin siitä tuota PUA-terminologiaa, niin naisen "aträksönit" olivat ihan kohdillaan, ja se itse asiassa vei itse keskustelua paljon "comfort"-tasolle, ihan luonnollisesti (vaikka näistä ja niiden järjestyksestä olisi sanottavaa yhtä sun toista).

Tämänkin lähestymisen tein oikeastaan vain siksi kun tilaisuus tuli. Ihan kuten olin toiminut parina aikasempanakin kertana.

Erona PUA-aikaan on se, että sellainen gurujen/metodien alainen päättömänä kanana ryntäily eli "sargaaminen" rupeaa olemaan jo takana, ja huomaan että nyt lähestyminen on paljon luonnollisempaa, ja tämä näkyy myös kanssakäymisissä. Itse tunnistan jos vaikka yökerhoissa tai muualla joku laskettelee pua-materiaalia, ja luulen että sama pätee kehen tahansa naiseen ja mieheen jotka ovat tulleet sille tutuiksi.

Olen huomannut että sellainen rento ja kuin itsestään etenevä naisten kanssa toimiminen on ruvennut tulemaan tässä mukaan ihan kuin itsestään.

Voisin ehkä näille pelimiehille suositella edes kokeeksi sitä samaa.

• Naisasialooseri.
        Oho... kirjoitti:

"Mielestäni sosiaalisia taitoja opettava PUA-kirjallisuus on hieno juttu. Siitä voivat sekä miehet että naiset oppia paljon esimerkiksi pariutumisesta, kaverien kanssa toimimisesta ja työelämässä verkostoitumisesta."

Toimii ehkä jos mies on neurologisesti tyypillinen ja hänellä on sosiaalinen luonne. Silloin hänellä on oikeanlainen"pohja"jolle voi kehittää noita taitoja johin hänellä on luonnostaan kykyjä.

Ei todellakaan toimi jos miehellä on jonkin asteinen aspergerin syndrooma ja hän on luonteeltaan introvertti ja ujo.

Ihan sama kun yrittäisit opettaa metrin mittaista kääpiötä pärjäämään NBA:ssa tai sokeaa lukemaan

• PlayTheGame
        Ex PUA kirjoitti:

Asia selvä. Voin kirjoittaa kyllä.

Olin jo viime lauantaina kirjoittamassa tuosta yksin baariin menemisestä, ja siihen liittyvistä jutuista. Lähinnä olin jakamassa ajatuksiani siitä, hieman zemppaamassa ja myös kertoilemassa mitä oikein tapahtui kun onnistuin.

Guruksi gurun paikalle en ole aikomassa, vaan itsekin ottamassa oppia mitä porukka täällä kertoilee, ja toisaalta itse myös olen tullut ottaneeksi asiasta selvää. Näin pua-kokemuksen jälkeen se on vähän kuin uusi maailma.

Pikaisesti se viime viikonlopusta että lauantaina jouduin niin ikävän draaman keskelle, ja minulla oli toisaalta seuraa että siinä hötäkässä en edes alkanut mitään (ei mikään "pelkästään kiva ilta").

Tein kuitenkin ihan selvinpäin viikonloppuna warm/cold apporoachin (valitan että jargon on vielä jäänyt päälle).

Se meni ihan hyvin. .

Jos käyttäisin siitä tuota PUA-terminologiaa, niin naisen "aträksönit" olivat ihan kohdillaan, ja se itse asiassa vei itse keskustelua paljon "comfort"-tasolle, ihan luonnollisesti (vaikka näistä ja niiden järjestyksestä olisi sanottavaa yhtä sun toista).

Tämänkin lähestymisen tein oikeastaan vain siksi kun tilaisuus tuli. Ihan kuten olin toiminut parina aikasempanakin kertana.

Erona PUA-aikaan on se, että sellainen gurujen/metodien alainen päättömänä kanana ryntäily eli "sargaaminen" rupeaa olemaan jo takana, ja huomaan että nyt lähestyminen on paljon luonnollisempaa, ja tämä näkyy myös kanssakäymisissä. Itse tunnistan jos vaikka yökerhoissa tai muualla joku laskettelee pua-materiaalia, ja luulen että sama pätee kehen tahansa naiseen ja mieheen jotka ovat tulleet sille tutuiksi.

Olen huomannut että sellainen rento ja kuin itsestään etenevä naisten kanssa toimiminen on ruvennut tulemaan tässä mukaan ihan kuin itsestään.

Voisin ehkä näille pelimiehille suositella edes kokeeksi sitä samaa.

"Olen huomannut että sellainen rento ja kuin itsestään etenevä naisten kanssa toimiminen on ruvennut tulemaan tässä mukaan ihan kuin itsestään."

Sehän on tarkoituskin. Olet selvästikin saanut todella paljon irti Pelistä...onnittelut siitä! :)

• Ex PUA
        PlayTheGame kirjoitti:

"Olen huomannut että sellainen rento ja kuin itsestään etenevä naisten kanssa toimiminen on ruvennut tulemaan tässä mukaan ihan kuin itsestään."

Sehän on tarkoituskin. Olet selvästikin saanut todella paljon irti Pelistä...onnittelut siitä! :)

Ymmärrätkö sinä lukemaasi?

Minähän kerroin tuossa miten olen päässyt nimenomaan pelistä ja sen metodiikasta LUOPUMISEN kautta tuohon luontaisesti virtaavaan yhteyteen naisten kanssa.

Tähän vielä lisään sen, että erona sargaamiseen, on tämä lähestymistapani myös ollut onnistumisprosentiltaan 100% sikäli.

Kun taas pelimiehet huijataan uskomaan, että kun ahdistelet illassa 100 eri naista, ja saat jokaiselta pakit, on se kehitystä. Ne ovat tehneet sinusta sosiaalisen robotin silloin, joka on hylännyt jo alkuperäisen päämääränsä vain jotta saavat kuulua kulttiin. - Tällöin onnistuminen on erittäin todennäköisesti vain sen seurausta, että on pelannut numeropeliä, ja lopulta löytää jonkun kohtalaisen matalat standardit omaavan joka rationalisoi "hei mä en oo vielä koittanut miestä jolla on karvalakki päässä baarissa".

(Tämä ei meinaa sitä, ettenkö tulisi koskaan saamaan pakkeja, mutta toistaiseksi tämä on ollut jokaiselle osapuolelle paljon nautittavampaa ja antoisampaa kuin creepy pick up artistina toimiminen.)

• Ex PUA

:D Busteed!

No pua-jutut menee pitkälti kulttitoiminnan ja "seksi myy"-bisneksen pyramidihuijauksen kategoriaan, joten eipä ihme että näitä sieltä täältä pompsahtelee esiin.

Enkä ihmettelisi jos se olisi jonkun täällä pyörivän juttuja.

Tässä vaiheessa läjähti facepalm:

"Amerikassahan pelimiesgenren päälle on rakennettu pitkäkestoista ja eettisesti kestävää liiketoimintaa kuten oheiset esimerkit selkeästi osoittavat:

http://www.realsocialdynamics.com/
      http://web.stylelife.com/"

En edes tiedä mistä aloittaa.

• Reipas Mies

Alussa oli Strauss ja Jeffriess. Kaikki muu on nykymediaan ympättyä viihde höystöistä jatko-jalostettua "seduktionia" jossa yhdistyy naisten muka-toiveet miehen käytöksestä miehen rooliin iskijänä suorituskykyisenä miehenä.

Kuka vain on kautta aikain keksinyt "linereitä", käytös-mallejaan sekä omia tietoisia approacheja olla baarissa naisten mieleen enemmän kuin se kuselta ja kaljata tuoksuva hämeen murteella sönkkäävä euron-jarmo.

Minua näissä teorioissa on kiinnostanut miksi käytös a tuottaa tuloksen b.

Olen noin 4 vuotta kirjoittanut miten jokainen voi saavuttaa oman hyvän olon, hyvän energian sekä riittävän supliikin. Jokaisesta ei tule Tauskin tapaista naisten kaatajaa (niin seksuaalisesti kuin fyysisesti) mutta yksi on parempi kuin nolla.

Se eteneminen kuitenkin on vuosien työtä jossa itsekritiikki sekä -tietoisuus on oleellista- työtä jota ei voi ulkoistaa teorioihin eikä iskureploihin. Halu parantaa! Moni ei edes halua kehittyä mutta etsii pakettua jossa on kaikki ratkaisut valmiina käytettäväksi ja on muodostanut oman mukavuusalueen kuten moni kirjoittaja täällä mantrojaan toistaa. Jos oma elämä ei ole kunnossa, ei siihen kuuma- tai kylmä lähestyminen yökerhossa silinterihattu päässä paljoa muutosta tuo.

Tai voihan sitä ohjelmoida itsensä, itsesuggestioiden, johonkin jolla huijaten puhumalla seksuaalista tyydytystä haluamastaan sukupuolesta mutta päivä se koettaa aina iskemisen ja panon jälkeenkin. Silloin totuudella on tapana selvitä. Jos se ei ole kestävä, ei se juttukaan tule olemaan.

Tarkoitan että kuka hitto edes muistaa sääntö-litanoita, käytös malleja etc. jos ne ei jo ole omaa luonnollista käytöstä? Ulkoa opetellut linerit ja käytös responssit ovat pahinta mitä voi tehdä jos ne ovat tökeröitä ja teennäisiä. Niiden hiominen luonnollisiksi vie paljon aikaa ja yritystä.

Tämä Peli ei edes suurelta osalta miehistä onnistu kun lähes kaiken näköiset naiset flirttaavat ensiksi paikalla olevien komeimpien ja suosituimpien miesten kanssa.Keskitasoisten on tyydyttävä keskitasoiseen naiseen ja toivottava että eivät saa sit ä korin huonointa tapausta. Keskitason mies on muutenkin huono saalis muotihottisnaiselle joka voi itse valita Jaguarilla ajavan juristinsa toisesta yökerhosta.

En kiellä etteikö Pua-kama toimisi mutta odotan todisteita miten kadunmies sillä voi ylittää Markkina-arvonsa eli saada jotain mitä ei naamallaan saa. Siinä ei ole uutta että jokseenkin komeat hyvä itsetuntoiset naisasiamiehet (pua-artisti esim.) voivat valita naisensa jolle latelevat Opin parhaalla jännyydellä.

Näitä Jamestownin lapsia tulee riittämään, sääli vain jos menettävät rahansa, voihan senkin käyttää ammattinaiseen ja olla hetken tyydytetty.

• Naisasialooseri.

Keskitasoinen mies ei yleensä saa sitä keskitasoista naistakaan, hyvä jos saa edes alempitasoisen koska naisilla on varaa valita itseään tasokkaampia miehiä.

• Ex PUA
        Naisasialooseri. kirjoitti:

Keskitasoinen mies ei yleensä saa sitä keskitasoista naistakaan, hyvä jos saa edes alempitasoisen koska naisilla on varaa valita itseään tasokkaampia miehiä.

Näinpä, ja PUA:t uskottelevat että jos käyttäydyt kuin rikas mies jolla on statusta, nainen valitsee sinun ennemmin kuin miehen joka on rikas ja jolla on oikeasti statusta. Tai edes yhtä todennäköisesti.

Näitä henkselien paukuttelijoita on ollut aina.

• Naisasialooseri.

Neil Strauss kusettaa hyväuskoisia naisettomia miehiä tuolla PUA paskalla.

Hän ei ole itsekkään koskaan naisia saanut noilla"pelimiestaidoillaan"joista saarnaa. Jo ennen tuota hänen sinällään loistavaa bisnesideaansa. Idea on loistava koska hyväuskoisia hölmöjä näköjään riittää ja onhan se fiksua, joskin moraalitonta, ottaa sellaisilta rahat pois kuten hän on tehnyt ja tekee edelleen.

Niin eli ennen PUA hän oli New York journalin vai mikä seloi ja Rolling Stones Magazinen päätoimittaja eli siis hänellä oli statusta ja varmaan myöskin ihan mukavat tulot joiden avulla hän tottakai naisia sai. Hän on vain keksinyt alkaa valehtelemaan, että saa naisia muka "pelimiestaidoillaan"

Jos hän olisi ollut päätoimittajan sijaan mäkkärissä paistamassa purilaisia niin hyvä jos olisi saanut edes yhden naisen.

• Ex PUA

Naisasialooseri kuuluu selvästi palstan fiksuimpaan kärkeen.

Ja itse olen täysin samoilla linjoilla, että mies joka antautuu naisten tai pelimieskultin markkintointikoneiston ja gurujen huijaukseen on hukassa.

Tosiaan tuosta Stylestä olen kuullut niin nykyisten kuin entistenkin gurujen käyttävän nimeä Snake. Ihan siksi että se on erityislaatuisen kiero.

Samoin, kun katsoo sen naisten käsittelytaitoja, on se hauraampi kuin luultavasti yksikään ätmi täällä:

http://youtu.be/7QEtUcjldaE

Kun sen piti todistaa taitonsa, se JÄÄTYI!

Kuka maksaa tuolle huijarille ylipäänsä mitään?!

Jos taas luet noista sen jutuista The Gamesta (semifiktiivinen markkinointiehdykkä missä Style sai jokaisen muun näyttämään hullulta ja itsensä kaikkien aikojen parhaimmalta ihmiseltä) niin saat ihan erilaisen kuvan tästä ja tämän taidoista.

Toiseksi pääsee Mystery, joka toisaalta sai juuri maailman parhaan gurun maineen Stylen markkinoimisen ansiosta (kuka muu hänestä tiesi kuin nörtit jollain pua-foorumilla, ei kukaan!), ja lopulta Style kopioi mystery methodin, mutta myi sen Annilation metodina joka maksoi 4000$ - siis pelkkä dvd-kurssi jonkun pdf-kirjan kera! Se oli kalliimpi kuin itse Mysteryn pitämä bootcamp! :D

Mitä muuten sanot tuosta Stylen "statuspelistä" on myös täysin totta. Style todistaa vain että 1. rikastu epätoivoisten miesten rahoilla myymällä heille mielikuvia 2. nyt kun olet rikas ja kuuluisa voit näyttää siltä että myymäsi paska todella toimii. Sama pätee Mysteryyn joka on kaikkea muuta kuin sulava ja supliikki, se kuulostaa todellisuudessa nörtiltä. Esim. eräässä toisessa videossa se alkoi esitellä valokuvia jollekin täysin tuntemattomalle naiselle.

Kuka raahaa perhekuvia ravintolaan jossa lutkat etsivät ilmaista drinkkiä?

Edes pahimmat peräkammarin ätmit eivät olisi niin sekaisin.

• Kingston Knightley

Minusta tämä PUA kulttuuri on antanut minulle ja kaikille miehille todella paljon. Aion itse julkaista omia PUA kirjojani tämän yrityksen kautta. Olette poloiset pahassa ruususen unessa jos uskotte että kahjo sekopää Naisasialuuseri on PALSTAN "FIKSUIMMASTA" PÄÄSTÄ ja että miehen tulisi vaan alistua kuin lammas tämän nais/vasemmisto/feminismi ylivallan edessä.

Yrittäkää nyt saatana tajuta että nämä ihmiset koittavat vaan auttaa teitä. Mutta tietysti on meidän parempien miesten kannalta että te vässykät pysytte kotona tumputtamassa, koska ei teitä voi töihinkään tai isän rooliin päästää. Ainakin olette tieltä pois. Pysykää vaan ghetoissanne nakkikiskajonossa tappelemassa ja leikkimässä leipäveitsillä ja ketsupilla.

Tämä kulttuuri on kehittänyt minua niin valtavasti ja tulee auttamaan tuhansia miehiä ympäri Suomen. Mutta, ei kaikki voi voittaa tässä elämässä kyllä minä sen tiedän joten oikeassa olette.

VOITTO ON MAKOISA!!!!

• Naisasialooseri.

Se, että joku on sekopää ei tarkoita sitä etteikö hän voisi olla myös fiksu. Ja pahin yhdistelmä onkin sekopää, jolla on älyä.

Niin ja tuo PUA on paskaa, lue vähän ameriikkalaista nettiä niin löydät sieltä tuhansia enemmän tai vähemmän Straussin ja kumppaneiden huijaamia vihaisia naisettomia miehiä, jotka sanovat ihan samaa.

Aiheesta löytyy youtube videoitakin, aloita vaikka kirjoittamalla hakukenttään"looks money status" niin näet omin silmin todisteita siitä, että naisia ei todellakaan millään pelimiespelleilyllä hurmata.

Joku tietysti voi pitää itseään kovanakin pelimiehenä ja ylistää Straussin oppeja jos saa iskettyä baarista naisen, vaikka seuraavat 30 naista antaisivat suoraan pakit.

• freak show
        Naisasialooseri. kirjoitti:

Se, että joku on sekopää ei tarkoita sitä etteikö hän voisi olla myös fiksu. Ja pahin yhdistelmä onkin sekopää, jolla on älyä.

Niin ja tuo PUA on paskaa, lue vähän ameriikkalaista nettiä niin löydät sieltä tuhansia enemmän tai vähemmän Straussin ja kumppaneiden huijaamia vihaisia naisettomia miehiä, jotka sanovat ihan samaa.

Aiheesta löytyy youtube videoitakin, aloita vaikka kirjoittamalla hakukenttään"looks money status" niin näet omin silmin todisteita siitä, että naisia ei todellakaan millään pelimiespelleilyllä hurmata.

Joku tietysti voi pitää itseään kovanakin pelimiehenä ja ylistää Straussin oppeja jos saa iskettyä baarista naisen, vaikka seuraavat 30 naista antaisivat suoraan pakit.

Sun jutuilla tästä aiheesta ei ole mitään painoarvoa, koska olet joku ihan friikki tapaus, joka valittaa naisettomuuttaan, mutta samalla kuitenkin torjuu lähestyvät naiset. Tuskin tiedät itsekään mitä haluat.

• freak show kirjoitti:

Sun jutuilla tästä aiheesta ei ole mitään painoarvoa, koska olet joku ihan friikki tapaus, joka valittaa naisettomuuttaan, mutta samalla kuitenkin torjuu lähestyvät naiset. Tuskin tiedät itsekään mitä haluat.

Mielestäni NAL ei ole friikki kertomasi takia, joka on varmaan hyvinkin normaalia eikä ainakaan patologista, vaan oksettavien väkivaltafantasioidensa vuoksi.

• Ex PUA

" Olette poloiset pahassa ruususen unessa jos uskotte että kahjo sekopää Naisasialuuseri on PALSTAN "FIKSUIMMASTA" PÄÄSTÄ ja että miehen tulisi vaan alistua kuin lammas tämän nais/vasemmisto/feminismi ylivallan edessä. "

JA etkö se ollut juuri sinä joka toisaalla mainosti kuin paraskin valkoritari olevansa naisten puolella?! :D

Niin se totuus vaan toimii huijarikultin ja sen kool aidin levittäjien keskuudessa.

(Ja juuri NAL on eräs heistä joka juuri tuota ylivaltaa vastaan täällä puhuu, sillä kun puhutaan asiaa tietyistä asioista, kuten pelimiespelleilystä, niin tämä hyvin vihainen mies harvoin jää kenellekään siinä kakkoseksi)

"Yrittäkää nyt saatana tajuta että nämä ihmiset koittavat vaan auttaa teitä."

Sanoo juuri itsensä pussiin puhunut kulttilainen, joka aikoo myös itse myydä alan kirjallisuutta.

Ilmankos se motivaatio muiden "auttamiseen" onkin tuota luokkaa.

"VOITTO ON MAKOISA!!!!"

Niin ja voitot suuria, kun voi nauraa kävellessä koko matkan pankkiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Theermannilla kulkee!

Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      134
      7920
    2. Näin unta viime yönä

Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      59
      5902
    3. Esivaihdevuodet, menopaussi

https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      81
      3322
    4. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      7
      3013
    5. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1698
    6. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      210
      1660
    7. Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?

Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?
      Maailman menoa
      336
      1398
    8. Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle

Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai
      NATO
      335
      1192
    9. Olen jälleen pahoillani

Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      93
      1189
    10. Oot vaan niin hellä

Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä
      Ikävä
      32
      1101
    Aihe