Onko tämä Helsingissä (Pasila) sijaitseva mediatalo tuttu kellekkään? Olen huomannut että heillä on jatkuvasti haku päällä myyntitehtäviin eri nimikkeillä - yleensä vaihtuvien rekryfirmojen kautta. Työn kuvat vaikuttavat aina hyvin samanlaisilta vaikka nimikkeet on eri.
Ovat hakeneet nimikkeillä ilmoituskonsultti, myynnin osaaja, projektikonsultti… Emporen, Assidun ja Temp-Teamin kautta ainakin ollut hakuja lyhyellä aika välillä.
Olen alkanut miettimään että onko joku ihan huuhaa paikka jos kerran henkilöstön vaihtuvuus on noin iso että koko ajan haku - onko kellään kokemusta ko paikasta?
JS Suomi - jatkuva haku?
Ihmettelijä9
3
631
Vastaukset
- Bogart
Lienee eri tehtäviä myynnissä. Alalle taitaa tyypillisesti kuulua iso vaihtuvuus, kun nuorista ihmisistä on vielä kyse.
- Tympiintynyt
Empore ei vastaa hakijoille mitään, joten on turhauttavaa hakea sieltä töitä.
Olen laittanut useamman hakemuksen Emporelle, vastauksia 0 kpl. - Anonyymi
Aivan järkky paikka. https://keskustelu.suomi24.fi/t/10736480/js-suomi-oy---tunnetteko
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448139Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432171Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262072- 951698
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811637- 251116
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071071Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51009- 53995
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28860