PrinceAlbert

PrinceAlbert43

Paljonko kundeilla on kyrpäläväreitä?
Mitä naiset niistä pitävät?
Mulla on lävärit korvissa, nänneissä ja kyrvässä.

12

5301

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naksu

      Ittellä ei ole, mut kovasti kyllä kiinnostais sellainen hankkia. Sattuukohan sen laittaminen kuin hirveesti?

      • kin

        Prinssi Albertistako puhut upeana, vai mistä tahansa miesten genitaalilävistyksestä? Eri verran sattuvat eri lävistykset. Sellainen varsin helppo ja kivuton (verrattuna) genari olisi frenum, joka siis laitetaan siihen jänteeseen, jolla esinahka kiinnittyy... sinne alle. (: (Anatomiatermistö hallussa, huomaattehan...) Prinssi Albert eli PA lienee frenumin ohella yleisin miesten genitaalilävistys. PA menee huomattavasti isomman alueen läpi, ja sattuu kuulemma enemmän. Sitten on noita terskan läpi joko horisontaalisesti (ampallang) tai vertikaalisesti (apadravya) meneviä lävistyksiä, jotka ovat vähän hooceempää menoa. Eli sattuvat kuulemma pirusti enemmän. Ja muuta kans, tuskin niin mainitsemisen arvoista juuri nyt.

        PA tunnetusti aiheuttaa "haulikkoefektin", eli pissailu ei lävistyksen oton jälkeen suju entiseen helppoon tyyliin. Koru kulkiessaan virtsaputkesta aiheuttaa sen, että virtsa sohottaa vähän minne sattuu. Toiset ovat kuulemma oppineet hallitsemaan roiskimista, monet miehet kuitenkin hoitavat PA:n kanssa ykköshädänkin kiltisti istualtaan. (:

        Etkä edes kysynyt mistään muusta kuin kivusta, mutta innostuin nyt tarinoimaan.

        Siitä kivusta. Mikään ei-mahdoton lävistys ei oikeastaan kirpaise kuin sen pienen hetken, ja genitaalilävistykset ovat vieläpä erityisen nopeita paranemaan. Olen tosin tällä palstalla (ja IRL toki myös) useampaan otteeseen todennut, että niin kivoja kuin genitaalilävistykset toisaalta ovatkin, ne ovat silti jatkuvasti seksissä tiellä. Suuseksissä joutuu usein olemaan tavallista varovaisempi ja kovin raju yhdyntä voi aiheuttaa epämiellyttäviä onnettomuuksia. Eivät korut helposti irti repeä, mutta jo väärään suuntaan vääntyneen korun nykäisy tuntuu melkoisen ilkeältä. Yhteenvetona: Kokeilemisen arvoista kyllä, pääseehän siitä eroon jos siltä tuntuu. :)

        (Äänessä siis naisihminen, joten minulla ei sattuneesta syystä ole ollut miesten genitaalilävistyksiä, kokemuksia kuitenkin löytyy itseltä ja kuultuna moisten omistajilta.)


      • terttu
        kin kirjoitti:

        Prinssi Albertistako puhut upeana, vai mistä tahansa miesten genitaalilävistyksestä? Eri verran sattuvat eri lävistykset. Sellainen varsin helppo ja kivuton (verrattuna) genari olisi frenum, joka siis laitetaan siihen jänteeseen, jolla esinahka kiinnittyy... sinne alle. (: (Anatomiatermistö hallussa, huomaattehan...) Prinssi Albert eli PA lienee frenumin ohella yleisin miesten genitaalilävistys. PA menee huomattavasti isomman alueen läpi, ja sattuu kuulemma enemmän. Sitten on noita terskan läpi joko horisontaalisesti (ampallang) tai vertikaalisesti (apadravya) meneviä lävistyksiä, jotka ovat vähän hooceempää menoa. Eli sattuvat kuulemma pirusti enemmän. Ja muuta kans, tuskin niin mainitsemisen arvoista juuri nyt.

        PA tunnetusti aiheuttaa "haulikkoefektin", eli pissailu ei lävistyksen oton jälkeen suju entiseen helppoon tyyliin. Koru kulkiessaan virtsaputkesta aiheuttaa sen, että virtsa sohottaa vähän minne sattuu. Toiset ovat kuulemma oppineet hallitsemaan roiskimista, monet miehet kuitenkin hoitavat PA:n kanssa ykköshädänkin kiltisti istualtaan. (:

        Etkä edes kysynyt mistään muusta kuin kivusta, mutta innostuin nyt tarinoimaan.

        Siitä kivusta. Mikään ei-mahdoton lävistys ei oikeastaan kirpaise kuin sen pienen hetken, ja genitaalilävistykset ovat vieläpä erityisen nopeita paranemaan. Olen tosin tällä palstalla (ja IRL toki myös) useampaan otteeseen todennut, että niin kivoja kuin genitaalilävistykset toisaalta ovatkin, ne ovat silti jatkuvasti seksissä tiellä. Suuseksissä joutuu usein olemaan tavallista varovaisempi ja kovin raju yhdyntä voi aiheuttaa epämiellyttäviä onnettomuuksia. Eivät korut helposti irti repeä, mutta jo väärään suuntaan vääntyneen korun nykäisy tuntuu melkoisen ilkeältä. Yhteenvetona: Kokeilemisen arvoista kyllä, pääseehän siitä eroon jos siltä tuntuu. :)

        (Äänessä siis naisihminen, joten minulla ei sattuneesta syystä ole ollut miesten genitaalilävistyksiä, kokemuksia kuitenkin löytyy itseltä ja kuultuna moisten omistajilta.)

        olipa kiva lukea asiallista, tyrkyttämätöntä tekstiä:)Fiksu likka!


    • shadow

      Itselläni on PA, sekä kolme reikää naamassa.
      PA:n ottamista en kadu päivääkään, vaikka oli aika hintava lävistys.

    • Lävistetty E

      Minulla on PA-lävistys jonka tein itse. Tuolla aikaisemmin puhuttiin kivusta PA:n tekemisen yhteydessä, ei sen reiän tekeminen paljoa sattunut. Reikä tulee tosiasiassa aika ohueen kohtaan, joten ei sen tekeminen paljoa kirpaise. Mitä tulee siihen että pissat lentäisi ympäriinsä sen jälkeen kun lävistys on tehty, on tietenkin mahdollista mutta uskon että sen voi välttää. Jos lävistys-reiästä tehdään pieni niin se ei vuoda mutta jos se on iso niin vuotoa saattaa ilmetä. Jos reikä ei ole ihan terskan alappinnalla vaan hiukan varress niin sen voi helposti peittää sormella kun pissaa ja kun rengas ei ole paikallaan. Jos reikä on terskan alapinnalla "terskan kaarien" välissä niin sormella peittäminen ei onnistu niin hyvin. Luulen että kovin kärjessä olevaan reikään aiheutuu pissatessa painetta joka vuotaa lävistyksen kautta suihkuna. Itselläni reikä oli alussa pieni mutta nykyään se on isompi. Jos otan korun pois reiästä niin pissa vuotaa siitä mutta asia hoituu kun peitän reiän sormenpäällä niin ongelmaa ei ole. Vuotamista saattaa tapahtua toisinaan jos pidän reiässä ohuempaa rengasta, mutta tavallisimmin pidän 2.5mm paksua kultarengasta joka estää reikää vuotamasta suihkuamalla. PA-lävistys näyttää minusta hyvältä kuin se olisi "luonnollisella" paikalla, rengas sopii todella hienosti siihen kohtaan. Pidän lävistyksestä paljon ja olen iloinen siitä :)

    • anaisnan

      varmaan ihan ... namia...

    • N23

      Minulla on kokemusta miehellä ainoastaan ampallang-lävistyksestä. Kyseinen lävistys siis menee vaakasuorassa koko terskan läpi ja voidaan tehdä joko virtsaputken läpi tai sen yläpuolelta. Kuulemma tämä ja Apadravya ovat kivuliaimpia miesten genitaalilävistyksistä. Paljon asiallista tietoa aiheesta englanniksi http://encyc.bmezine.com/?Ampallang .

      Kyseisestä lävistyksestä kulkee paljon tarinaa, että se olisi naiselle erittäin miellyttävä kokemus, mutta henkilökohtaisesti olen eri mieltä, ja samaa olen kuullut muutamilta muiltakin. Koska koru on vaakasuorassa, se ottaa välillä ikävästi kiinni sisään ja ulosvedettäessä, joten sitä pitää vähän varoa. Vaihtoehodot ulosvedettäessä ovat siis se, että heti sillä sekunnilla, kun yhdyntä on ohi ja siitin on vielä jäykkä, tai sitten jonkin ajan kuluttua, kun erektio on täysin laskenut. Kaikki välimuodot ovat kivuliaita. Itse yhdynnän aikana koru toimii joskus, joskus taas ei. Rauhallisessa yhdynnässä on ihan kiva lisä, mutta vauhdikkaammassa menossa hankaa välillä ilkeästi. Myös jos seksiä on paljon, ärsyyntyy paikat liiasta hankauksesta. Ei kuitenkaan mitään vakavaa, mikä ei menisi pois sillä, että ottaa korun välillä pois. Miehellä tämä koru toimii kuulemma paremmin kuin hyvin.

      Voisin kuvitella, että Apadravya olisi erittäin miellyttävä lävistys, koska se on muuten sama, mutta pystysuorassa. Osuisi ns. parempiin paikkoihin.

      Kannattaa kuitenkin muistaa kaikissa genitaalilävistyksissä, että toisille sopii toiset jutut ja toisille jotkut muut. Yleinen suositus tuntuu kuitenkin olevan se, että genitaalilävistykset kannattaa ottaa hieman paksummalla korulla kuin muut, eli ainakin 2,4 mm. Pienemmillä koruilla tapahtuu enemmän vahinkoja ja ne repivät helpommin paikkoja molemmilla osapuolilla.

    • gayboy

      Mulla on ollut PA muutaman vuoden. En vois enää kuvitella elämistä ilman sitä. Teetätin sen ammattilaisella ja koru on kirurgin terästä. Ringin paksuus oli aluksi 2,2 milliä. Oon suurentanut lävistystä vähitellen eli nyt se on 6 milliä. Se on mukava koko, ei aiheuta vaivoja. Liian paksu lävistyskoru on mielestäni typerän näköinen.
      Seksissä ei ykskään ole valittanut, vaan kaikki jätkät on olleet uteliaan kiihottuneita.

      • Utelias9

        Meneekö se lävistysrengas terskan alla olevan jänteen vierestä vai sen keskeltä? Kuinka kaukana virtsaputken aukosta on se reikä?


      • incert
        Utelias9 kirjoitti:

        Meneekö se lävistysrengas terskan alla olevan jänteen vierestä vai sen keskeltä? Kuinka kaukana virtsaputken aukosta on se reikä?

        Miten pieneen vehkeeseen ton voi laittaa? Omissa mitoissa ei hirveästi ole kehumista, mutta kiinnostais kuitenkin ko koru.


      • Anonyymi
        Utelias9 kirjoitti:

        Meneekö se lävistysrengas terskan alla olevan jänteen vierestä vai sen keskeltä? Kuinka kaukana virtsaputken aukosta on se reikä?

        Korurengas avattuna eli pallo poistettuna työnnetään virtsaputkeen toinen puoli ja toinen ulkopuolella mitoittamaan syvyyttä ; merkki kynällä korun ulottuvuuden ulkopuolelle . Vähintään 18 mm O -halk. suosittelen . Koru pois ja esim . pumpulipuikon kokoa oleva pyöristetty muoviputki sisään tarkoin merkityn viivan YLI ja neula läpi . Ei satu kuin 2 sek . Varoen neula pois , putki pois ja koru virtsaputkeen kohti mitattua ja operoitua reikää . Pyöräytys aina SISÄpuolelta ulospäin vetäen ( kynnellä tai pihdein ) . Korun tultua esiin pallo paikalleen . Ei kipua , ei verenvuotoa eikä vuotoa pissatessa , jos tehty oikein . Tätä komeutta et yleensä halua piilottaa esinahan alle . Paras tunto on aivan täysin tiukalla syvyysmitalla , usko pois . Anna tyttösi pyöräyttää kuula sisääsi ! Taivaallinen tunne !


    • Anonyymi

      Koko ei vaikuta mitenkään , vaan tarkka mitoitus . Miehet sitten huomattuaan kadehtii , pelkurit ! Nännien koruja et saa piiloon .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      3744
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2274
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2005
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1287
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    Aihe