Tiedättekö minkämerkkiset ja mistä saa tuollaiset sandaalit kuin kuvassa oikeanpuoleisella naisella on?
http://extra.seamk.fi/pics/valmistujaiset08/pages/Valmistujaiset ym 098.htm
Mistä tollaset kengät saa?
11
612
Vastaukset 11
- entiä
Jostain kaupasta ainakin heh vastaus.
- muorinen
Voi herttinen aika, minulla oli nuorena tuollaiset valkoiset. Ja nyt puhun 70-luvusta.
- kahelikenkäilijä
Saattais ehkä olla dinsko-merkkiset?
- sntyytr
Ei ne mitenkään vanhanaikaset ole päinvastoin.
- niikenkä
Näyttää ihan hyvältä, peruskengät. Mut mistä?
- enasiantuntijaole
Jos ne on vanhanaikaiset niin miksi niitä nykyäänkin näkee parikymppisillä?
- Kenggggä
Ei näytä huonolta. Ehkä retroa.
- naalinaikko
Vähän kuin platform mut ei kuitenkaan. Olen nähnyt tuollaiset muillakin.
- Ei_ihan
Ei ole samanlaiset, liikaa remmejä jalkaterän päällä. Itselläni on melkein samanlaiset sandaalit kuin aloitusviestin linkissä, mutta omistani puuttuu tuo ylimääräinen nilkkaremmin haara.
- trickseontrick
Jalkaterän päällä viisi remmiä, laskin itse, mielestäni samat on. Trick on merkki mutta en ole sellaista merkkiä ennen kuullutkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092240- 103896
- 66853
- 48825
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21796Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha528737- 67661
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23590- 57561