MIKÄ TEILLÄ KAMPAAJILLA ON?

värjään itse

Minulta vaalennettiin hiukset raitoja kampaaja ei ollenkaan kuunnellut mitä minä olisin halunnut sanoi vaan ei ei ei no eipä sitten tehdään niikuin täti haluaa. No tuli ihan ok ei hyvä mutta ok paitsi en ymmärrä miksi täti teki mulle valmiiksi juurikasvun juuri on huomattavasti tummempi aivan niinkuin olisi jo hiukset kasvanut sanoi että laittoi 3 väriä. Sitten kaikista pahin osuus on ja oli hiusten kuivaus sitä repimistä ja hiusten katkomista voi vittu mulla on tosi pitkät hiukset tai oli valehtelematta ohenivat selvästi mutta tämä teki nyt sen etten enää mene kampaajalle värjään itse ja hoidan itse latvat eipähän ole kukaan repimässä. Mut tyhmä olin kun en mitään sanonut olin vaan et kun tää loppuis jo.

5

220

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Äaäaäaäa

      Tekstiä ei jaksa lukea, opettele käyttämään pisteitä ja pilkkuja. Sen jälkeen ehkä ymmärtääkin tekstistä jotain, kiitos! :)

    • kouluun....

      Opettele kirjoittamaan, jos puhumisesi on yhtä solkoa, niin en ihmettele, että ei sua ymmärretä.

    • Hyvä löytynyt

      Minä kyllä ymmärrän aloittajan tekstin, pilkuilla ja pisteillä ei ole minulle mitään arvoa, vaan asialla. Kampaajaa on tosi vaikea löytää. He eivät ymmärrä mitä asiakas haluaa. Kun en halua mitään mallileikkausta vaan ihan itse olen suunnitellut leikkauksen, niin sitä on vaikea selittää, sen myönnän. Leikkaan itse hiuksia mutta omia takahiuksia en pysty leikkaamaan varsinkin kun sakset pitää olla ihan määrätyssä asennossa, että saa oikeassa kulmassa ylöspäin ohentuvan leikkauksen.

      Kaiken huippu on että menin ihan sattumalta jemeniläiselle kampaajalle, joka osasi aika hyvin suomea. Hän ymmärsi ja leikkasi just niinkuin halusin. Siitä siis sain toistaiseksi itselleni hovikampaajan.

      • Missä?

        Voisitko vihjaista missä tämä jemeniläinen kampaaja työskentelee? Kiitos! :-) Itselläni on myös vaikeuksia ollut aina löytää kampaaja, jonka työn jälkeen voisin olla tyytyväinen. Kaksi hyvää kampaajaa olen onnistunut elämässäni löytämään, mutta moelmmat ovat jo eläkkeellä. Ja ikää on 50 ...


    • sister

      Joo ihan hyvin ymmärtää tekstin ilman,,,,,..... voi voi mitä urpoja! Ja totta on vaikea löytää hyvä kampaaja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4815
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3056
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1777
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1591
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1451
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      18
      1218
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1189
    9. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1157
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1147
    Aihe