15-VUOTIAS TAITAVA KITARISTI HAKEE POWER METALLIBÄNDIÄ

hevari00

Moi, olen 15-vuotias lahjakas ja taitava poikakitaristi. Asun Turussa ja toivoisin että sinäkin asuisit. Olen paneutunut jo syvälle Nightwishiin ja Stratovariukseen. Opettelen useimmat kappaleet korvakuulolla. Toivoisin bändiin liittymään kanssani:

- Taitava rumpali
- Taitava kosketinsoittaja
- Taitava basisti
Laulaja on bändissä. Hän on 15-vuotias tyttö. Tässä vielä muutamia ehtoja:

- Ymmärrät musiikin teoriaa
- Tulet toimeen erilaisten ihmisten kanssa
- Olet 14-16 vuotias
P.S. Toivomme että olet hyväkäytöksinen.

2

88

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kurt Runckaer

      Olen 16V suht taitava kosketinsoittaja! Asun nykisin Eurassa, olen syntyjäni Saksalainen ja suosikkkimusiikkiani on eeppinen metallimusiikki ja Timo Tolkki! Olen hyväkäytöksinen ja pitkätukkainen, viikset eivät vielä valmiit. Isäni oli aikoinaan Helloweenin roudari ja äiti Kreatorin bändäri, hevi on veressäni! Minulle voit lähettää avoimenkirjeen jos kiinnostaa?

    • Moi, kyllä se muuten kiinnostaisi mutta korostin tuossa kyllä "Mieluiten Turun alueelta" mutta Helloween on kyllä kova sana. Jos lähettäisit sähköpostiini ([email protected]) näytteen soitostasi niin voin harkita uudelleen. Se on kuitenkin sinun päätös haluatko tulla Turkuun treenaamaan. Se voi nimittäin Eurasta käsin olla vaikeaa. Puh. numeron saat tarvittaessa :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2936
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2692
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2168
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1757
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe