pyöräilyhousuja mutta ne paljastaa liikaa. Haluun olla salaperänen ja akat kyl kyttää.
Haluisin käyttää töis
11
87
Vastaukset
No ei noi nyt musta kyllä mitenkään liikaa paljasta, vai mitä ootta palstatytöt mieltä:
http://www.randonneurs.bc.ca/Resources/misc/why-bike-shorts-should-be-black.jpg- erkki-täti
Päivän naurut, aaaahahahahah:D
Hauskoja erilaisia säilytysasentoja sukukalleuksille :D
Kyllä pitäis jotkut liivit kehitellä miesten roikkuville osille, niin säilyis joku roti. - ätmi
Tuollaisia kuviako sinä kaiket päivät etsiskelet?
- erkki-täti
ätmi kirjoitti:
Tuollaisia kuviako sinä kaiket päivät etsiskelet?
Hyvä kuva oli, lisää samanlaisia halutaan!
Ja miesten on nyt turha vinkua, jokuhan jo teki aloituksen siitä, kuinka kamalaa oli kun tyttökalenterit kiellettiin työpaikalla.
Nyt printterit laulamaan ja joka työpaikalle tämmösiä piristäviä kuvia nuorista ja viriileistä miekkosista! Siihen tyttökalenterin viereen.
- 12+15
Kyllä Ikiksen pitäisi rekisteröidä nimimerkkinsä... Vaikka toisaalta tuon vajukin ja Ikiksen sivistyneesti ilmaistu mielisairaus ovat helposti erotettavissa...
- aijaa..?
Sanaa "sivistynyt" en heti liittäisi ikikseen, tuohon kovin ahtaan maailmankuvan omaavaan ammattikoulun käyneeseen maalaispoikaan.
- atm.
Jos ostais salille tuollaiset.
- erkki-täti
Oisitko sitten niinkuin tuo toinen kaveri oikealta? Terhakkaat vehkeet näyttää olevan...
- SekaSikiö
Eikö Ilkkis sanonu joskus tekevänsä töitä kotona?
Aika pervoa/sairasta ihailla kotona peilistä pyöräilyhousujaan päivät pitkät.- Ikisinkku M
No kuule tuo avaus on ihan sen trollin aikaansaannoksia, itse pidän töissä farkkuja eikä meillä juuri ole naisia niitä ihailemassa vaikka yleensä ihan hyvin istuvatkin. En ihaile peilistä juurikaan vaikka toki tulee vilkaistua että kamppeet on ok.
- SekaSikiö
Ikisinkku M kirjoitti:
No kuule tuo avaus on ihan sen trollin aikaansaannoksia, itse pidän töissä farkkuja eikä meillä juuri ole naisia niitä ihailemassa vaikka yleensä ihan hyvin istuvatkin. En ihaile peilistä juurikaan vaikka toki tulee vilkaistua että kamppeet on ok.
Rauha rauha :D Kyllä mä tajusin.
En minä sinua minään PervoPerttinä pitänytkään.
Ajatuksena oli vaan hauska, ja näin illalla väsyneenä monet jutut on normaalia hauskempia :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 561208
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1541172Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle601095Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo82996Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu47917Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä55828Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä54800Miten aiot saada kaivattusi?
1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?54785- 32732
KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin71721