Haluisin viedä täältä suomesta jotain mitä mahdollisesti ei englannista saa.
En keksi mitään. Olen käsittämättömän huono lahja-asioissa. Jotain muuta olisi hakusessa nyt kuitenkin kuin perinteinen kukkapuska-viinipullo-kombinaatio. Auttakaa :D
Mitä lahjaksi enlannissa asuvalle tyttöystävälle?
3
150
Vastaukset
- Englantilaisen muija
Älä ainakaan vie mitään suomalaista ruokaa/alkoholijuomaa :D Englannissa eivät oikein arvosta. Poikkeuksena ehkä ruisleipä. Sitä kannattaa kokeilla. Tykkäävät kaikesta hömpästä. Osta vaikka jotain suomalaista kosmetiikkaa. Englantilaisilla on joku ihme juttu saippuioilla lahjomiseen :D
- Sisustaja
Sinun kannattaa ottaa selville, mistä hän pitää. Suomessa on paljon kauniita
design tuotteita ja laajasti muita lahjaksi sopivia tuotteita mm. Marimekko, Arabia, Iittala, Kultakeskus, Kalevala-korut, Pentik, Lenol, Jokipiin pellava, Lapuan kankurit .......
ja paljon muita .....
Asusteista mm. nahkaiset laukut,- lompakot, -reput, sisustustekstiilit ja muut sisustus-tuotteet. Suomalaiset käsityönä tehdyt tuotteet ovat myös suosittuja ....
Sauna- ja kylpytekstiilit ( pyyhkeet, kylpytakit, saunatuotteet ...)
Suomesta löytyy myös laadukkaita elintarvike erikois-herkkuja, esim. kotijuusto, lakkahillo, kalakukko, kalaherkkuja, Fazer ja Pandan makeiset - ja suklaatuotteet sekä
pienet erikoissuklaan valmistajat ( Esin. Kalvolassa Iiittalan tehtaanmyymälän yhteydessä on suklaashop, jonka nimeä en muista).
Suomessa on tyylikkäitä ja laadukkaita käsityönä valmistettuja kynttilöitä. Esim. Maria Drocila, Puttipaja ... ym.
Vaihtoehtoja "Suomi-tuotteisiin" löytyy. Toivottavasti sinä löydät sopivaa lahjaksi. Onnea valintaasi. - Valtava
Dildo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as983772Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna363251- 603219
- 683029
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)682894Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.672819On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632524Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802321- 692168
- 452162