röllöttelijä
28.8.2014 12:05
0
on fasinoivaa ja imponoivaa tuntea ylemmyyttä tavalliseen roskasakkiin näihin punkkareihin kuten apu ja hevareihin hienostuneella ja huippuunsa viritetyllä musiikin vastaanottokyvyllä joka kavahtaa popin räpin ynnä muun idiooteille suunnatun rytmimusiikin monotonisuutta ja ymmärtä'ä klassisen musiikin kompleksisia harmonisia rakenteita ja hienosyistä tematiikkaa sekä taidokasta motiivityöskentelyä johon verrattuna mölyapinoiden harrastama ääliömäisen ***** nuorisomusiikki ja muu padeska hollywood viihde skeida saa oksentamaan. 9,7 oli keskiarvonikin pereuskoulun päästötodistuksessa ja musikaalista sukua. mutta on monet kaputkin täysiä tolloja tai jotain isänmaan pettureita jotka tqanssivat ja masturboivat tahtipuikollaan kapitalististen markkinavoimien pillin mukaan kuten ep tuo kajahtanut luuseri säveltä'jä jonka kaksinaamaisuus sostan suhteen saa hymähtämään haukkuen vä'tätä toisinaan huonoksi voimatta vastustaa rahakkaita esiintymistarjouksia orangon apinaoopprqan suhteen mutta surullista kyllä hyläten koko 50 luvun jumalaisen inspiroivan suomalaisen sinfoniakirjallisuuden suursaavutukset aaltosen maineikasta hiroshima sinfoniaa myöten joka astuu sostaa edistyksellisemmän modernismin polulle atonaalisen fuugateeman viitetessa dodekjafoniaan asti. *********. olen suomalainen sydämeltäni myös musiikissa ja heiluten finska flagga en vain urheilukilpailuissa aina kun saikkola säveltää sinfonietan joka soikoon vapaassa maassa vapaan suomen kunniaksi ei ryssien tai natsien kuten yleisradion tapoihin kuuluu rso konserteissa lefakin on niin paska vapaapulsatiivinen sinfonikko jonka musiikissa ei ole mitään järkeä saati tunnetta että on häpeä ja synti kohdellaq erik fordellin sinfonista 44 sinfonian monumenttia näin kaltoin kuin se ei lainkaan eksistoisi. kuunnelleswsani tuukkasen meri-sinfonian 3. osan vaahtopäilleb nouisevien aaltojen vyörymistä kuorojen sointimassana olin kuin tsunamin voimalla patjaa vasten rintakehästäni painettu ja hurmioituen pakahtunut. aah kalervo näytä minuölle korkeampi kauneuden valtakunta jotqa sibeliuksen sentimentaqalinen modaalinen provinssitaide klassisessa viileydessään ei maalta, madoilta ja misääriltä koskaan saavuttanut.olen nero ja tohtori kiitos olkoon muusien.pojat piikkaa rtunnelitiellä lär vorkiiä.
erkki aaltosen hiroshima sinfonia
röllöttelijä
0
81
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448411
- 724846
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14740Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373530Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483156Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella512986Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262905- 402880
- 412166
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731827