Helsingissä joutuu pysäköinnistä maksamaan maltaita, kun tuohon hintaan (jopa edullisempaan) suuressa mailmassa sinun auto ajetaan ja pysäköidään palvelun tarjoan puolesta ja noudetaan takaisin. Mutta meillä on totuttu, että autoilijalta saa kusettaa.
http://www.iltalehti.fi/autot/2014082718607643_au.shtml
Sika kallista pysäköintiä
12
174
Vastaukset
- 19+20
Suuressa maailmassa on myös autoilla kuljettajat ja omistajat istuvat takapenkillä.
- Samakuin
Ei taida nyt ihan kaikkilla olla. Mutta myös hotelleissa on tuo palvelu, että auto ajetaan parkkiin ja laukut kannetaan huoneeseen. Suomessa ei ole palvelusta tietoakaan. Esim. Sokos hotellit ovat luopuneet ilmaisesta pysäköinnistä.
- 3w4gfddd
En tiedä mihin vertaat, veikkaan että johonkin hienoihin hotellipalveluihin.
Kannattaa muistaa elintasokin eri maissa, muitakin eroavaisuuksia saattaa olla.
Mutta olen samaa mieltä että suomessa kyllä autoilijaa kupataan niin tehokkaasti että se vielä kääntyy itseään vastaan, eli kyllä vielä autoilijat saadaan
pois autostaan. Siinä on vaan se huono puoli että työttömyys viimeistään räjähtää käsiin kun yksityisautoilu loppuu. No ei kai se nyt lopu varmaan mutta muutoksia
tarvitaan viimeistään nyt tulevien ajokorttilaisten sukupolvelle koska
öljy tulee loppumaan niin se toi sen muutoksen. - Redneck Baboons
Suomi on maa jossa kaikki on yli- ja uloshinnoiteltua. Pääsyyllinen on korkea verotus ja korkeat välilliset työvoimakustannukset. Loppu kuittaantuu typerän kansan mielikuvilla. Perusajatus on se, että mitä kalliimpaa on, niin aina vain paremmin menee. Ei ihme, että velkaa on otettu niin prkeleesti joka asiaa varten.
- Laske itse
Kuka nyt Helsingin keskustaan tulee autolla? Ympäri pääkaupunkiseutua on ilmaisia parkkipaikkoja, joista pääsee muutamalla eurolla keskustaan junalla, metrolla tai bussilla.
Minä tulen, koska minulla on auto johon minä voin tarvittaessa viedä tai hakea tavaroita tarvittaessa. Ja täysissä busseissa on ikävää seisaaltaan mennä. Enemmin ajan auton keskustaan ja kuuntelen hyvää musiikkia autossa. Bussit ja junat ovat naisia ja lapsia varten ja autot on Miehille. Itse olen sitä samaa mieltä kun alottaja, että sika kallista kuten muutenkin autoilu Suomessa.
- älynjättiläinen
On se hienoa, että joku laittaa linkin Iltalehteen. MUUTENHAN SITÄ EI KUKAAN LÖYTÄISIKÄÄN !!!!!!!
Kyllä varmasti moni löytää ko. jutun, mutta täällä voimme keskustella asiasta.
Jos sinua haittaa ei sinun ole mikään pakko lukea ko. juttua ei kaikkia keskusteluja täällä ole mikään pakko klikata vaan voin mennä keskusteluista yli.
- premiumparkki
Tuo on kallista vain silloin jos se maksajasta tuntuu siltä. Jos se kirpaisee kovasti on palvelu tarkoitettu jollekulle toiselle.
Jos asiakkaita ei ole tarkistetaan hintatasoa alaspäin tai tehdään konkurssi. Itse en asioi Helsingin keskustassa, paitsi silloin kun koen että se on hintansta arvoista tai työnantaja saa sen kirjanpitoon - ja silloin käynti on perusteltu eikä huvittelua."Tuo on kallista vain silloin jos se maksajasta tuntuu siltä. Jos se kirpaisee kovasti on palvelu tarkoitettu jollekulle toiselle."
Onko tuo syy että kaikki voidaan ylihinnoitella. Sama veruke ruoka on kallista kaupassa, koska se ei ole tarkoitettu kaikille ja asunnot ovat kalliita samasta syystä- premiumparkki
autoilija kirjoitti:
"Tuo on kallista vain silloin jos se maksajasta tuntuu siltä. Jos se kirpaisee kovasti on palvelu tarkoitettu jollekulle toiselle."
Onko tuo syy että kaikki voidaan ylihinnoitella. Sama veruke ruoka on kallista kaupassa, koska se ei ole tarkoitettu kaikille ja asunnot ovat kalliita samasta syystä-> "Onko tuo syy että kaikki voidaan ylihinnoitella."
Jos maksajia riittää niin on se. Sama juttu kävi asunnoille, ihmiset ottivat lisävuosia asuntolainaansa ja vanhojen elementtiasuntojen hinta nousi.
Itse kävelen mieluusti 400 metriä jos sillä tienaa 10 euroa. Ruokani voin ostaa Lidlistä jos siellä on edullisempaa, en osta sitä kioskista tms.
- Stockholmparkering
Täällä Tukholmassa joutuu katuparkkeeraaisesta maksamaan enimmillään 40 kruunua / tunti (n 4,5€)
Kalleimmat parkkihallit, ei yksityiset vaan Tuholman Kaupungin (Stockholm Parkering) maksaa 70 kruunua / tunti (n 8€)
Ekä tähänkään hintaan sisälly auton pysäköintipalvelua.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj262608KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.651503Onkohan tämä jotain elämää suurempaa
Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m351493Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa
että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet641429Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r771299- 1171204
- 851030
Oon vähän pettynyt
Suhun mies. Luulin, että haluat mut ja juokset paljasjaloin kilpaa savannilla leijjonien ja sarvikuonojen ohi saadaksesi1081028En ole häneltä kylläkään koskaan nähnyt sellaista
Tottakai jos hän olisi jonkunlaisen selvän eleen tai jonkun jutun näyttänyt, että häntä kiinnostaakin niin tietenkin si3974Onko Estlink-2 kaapeli lainkaan vaurioitunut?
Vai onko kyseessä Naton operaatio Venäjän ns. varjolaivaston pysäyttämiseksi, ja kaapelivaurio vain simuloitu.239973