Mäkisen ja askolan aikakuden tuomiot alkaa

piispojen kirous

Tämmöstä se nyt on kun ei ole mitään siunausta enää Suomella.

53

160

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nyt se alkaa

      Venäjä tosiaan on nyt aloittamassa Jumalan tuomiota Suomen johtajistolle. Ei tämä tähän lopu ....

      • mieti sitä

        " Tämmöstä se nyt on kun ei ole mitään siunausta enää Suomella."

        Ja mihin tietosi perustat ?

        JEREMIA 29
        8. Sillä näin sanoo Herra Sebaot, Israelin Jumala:

        Älkää antako profeettainne, joita on keskuudessanne, ja tietäjäinne pettää itseänne, älkääkä totelko unianne, joita te uneksutte.

        9. Sillä valhetta he ennustavat teille minun nimessäni; minä en ole lähettänyt heitä, sanoo Herra.
        11. Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon.

        12. Silloin te huudatte minua avuksenne, tulette ja rukoilette minua, ja minä kuulen teitä.
        13. Te etsitte minua ja löydätte minut, kun te etsitte minua kaikesta sydämestänne.

        Kysymys on vain siitä mitä uskovat tekevät ? Nukkuvatko vai huutavatko Jumalan puoleen.


    • sallimusko

      Onkohan Putin vähän kuin Juudas.
      Sallittu kirouksen välikappale.

      • Olisiko Luther nyt t

        Eikö Putin toki edusta Neuvostoliito käsitystä hyvästä valtionhallinnosta? Hehän olivat kaikki ainakin virallisesti kommunisteja, nämä hallintoportaan ihmiset, KGB-upseerit jne.

        Olisiko Luther nyt tosiaankin ajatellut, että neuvostoliittolaiset kommunistit tulevat Jumalan puolesta rankaisemaan Suomen johtajistoa?


    • eiks ole aika vanha

      Onko muuten Askola jo jäänyt eläkkeelle. Ei ole kuulunut mitään aikoihin.

      • Venäjässä tulee llmenemään se tuomion miekka , joka toimeenpanee Herramme
        rangaistuksen homoteologeille heidän tukijoilleen.

        Suomen herrat ovat lässyttäneet viimeisen kerran venäjän suuntaan ja nyt on enää
        ajolähtö jäljellä eli natoon liittyminen vaikka ymmärrän ettei sekään meitä
        pelasta vaan ainoastaan parannuksen tekeminen Jumalamme edessä ja nimen-
        omaan papistoa koskien.


      • kaikkea sitä
        pertsa2012 kirjoitti:

        Venäjässä tulee llmenemään se tuomion miekka , joka toimeenpanee Herramme
        rangaistuksen homoteologeille heidän tukijoilleen.

        Suomen herrat ovat lässyttäneet viimeisen kerran venäjän suuntaan ja nyt on enää
        ajolähtö jäljellä eli natoon liittyminen vaikka ymmärrän ettei sekään meitä
        pelasta vaan ainoastaan parannuksen tekeminen Jumalamme edessä ja nimen-
        omaan papistoa koskien.

        Voi pyhä yksinkertaisuus sanoi Juhana Huss kun näki "uskovan" keräävän uskonkiihkoissaan risuja itsensä polttorovioon!


      • pertsa2012 kirjoitti:

        Venäjässä tulee llmenemään se tuomion miekka , joka toimeenpanee Herramme
        rangaistuksen homoteologeille heidän tukijoilleen.

        Suomen herrat ovat lässyttäneet viimeisen kerran venäjän suuntaan ja nyt on enää
        ajolähtö jäljellä eli natoon liittyminen vaikka ymmärrän ettei sekään meitä
        pelasta vaan ainoastaan parannuksen tekeminen Jumalamme edessä ja nimen-
        omaan papistoa koskien.

        Mikäli sota Suomen ja Venäjän välillä yleensä syttyy, niin ei syy ole ainakaan mainitsemassasi homoteologialla. Syy on jossain muussa. Ja yleensäkään ei kannata tehdä turhia yhdistelmiä sodalla ja oletetulla synnillä.


      • voi typeryyttä...
        pertsa2012 kirjoitti:

        Venäjässä tulee llmenemään se tuomion miekka , joka toimeenpanee Herramme
        rangaistuksen homoteologeille heidän tukijoilleen.

        Suomen herrat ovat lässyttäneet viimeisen kerran venäjän suuntaan ja nyt on enää
        ajolähtö jäljellä eli natoon liittyminen vaikka ymmärrän ettei sekään meitä
        pelasta vaan ainoastaan parannuksen tekeminen Jumalamme edessä ja nimen-
        omaan papistoa koskien.

        "Venäjässä tulee llmenemään se tuomion miekka , joka toimeenpanee Herramme
        rangaistuksen homoteologeille heidän tukijoilleen."

        Juttusi vaikuttavat mielisairaalassa kyhätyiltä. Sinä kai itse kuitenkin uskot noihin juttuihisi ihan 100 prosenttisesti?

        Todellisuuden tajusi on hämärtynyt. Itsehän sitä ei huomaa, olet aivan vauhkona tulevasta maailmanlopusta kun näet "merkkejä". Taas kerran... Ja "merkit" vievät viimeisetkin rippeet todellisuudentajustasi. Profetia-palstalla juttusi ovat vielä jopa pari piirua kauempana todellisuudesta.


      • suomalainen2 kirjoitti:

        Mikäli sota Suomen ja Venäjän välillä yleensä syttyy, niin ei syy ole ainakaan mainitsemassasi homoteologialla. Syy on jossain muussa. Ja yleensäkään ei kannata tehdä turhia yhdistelmiä sodalla ja oletetulla synnillä.

        suomalainen sanoi :
        Mikäli sota Suomen ja Venäjän välillä yleensä syttyy, niin ei syy ole ainakaan mainitsemassasi homoteologialla. Syy on jossain muussa. Ja yleensäkään ei kannata tehdä turhia yhdistelmiä sodalla ja oletetulla synnillä.
        ___________
        Tuomion miekka on putoamassa ja sitä ei enää mikään estä.

        Venäjällä ei ole varaa päästää meitä naton jäseneksi :-)

        Kaikki mitä teemme punnitaan Korkeimman tuomiolla.


      • voi typeryyttä... kirjoitti:

        "Venäjässä tulee llmenemään se tuomion miekka , joka toimeenpanee Herramme
        rangaistuksen homoteologeille heidän tukijoilleen."

        Juttusi vaikuttavat mielisairaalassa kyhätyiltä. Sinä kai itse kuitenkin uskot noihin juttuihisi ihan 100 prosenttisesti?

        Todellisuuden tajusi on hämärtynyt. Itsehän sitä ei huomaa, olet aivan vauhkona tulevasta maailmanlopusta kun näet "merkkejä". Taas kerran... Ja "merkit" vievät viimeisetkin rippeet todellisuudentajustasi. Profetia-palstalla juttusi ovat vielä jopa pari piirua kauempana todellisuudesta.

        "Juttusi vaikuttavat mielisairaalassa kyhätyiltä. Sinä kai itse kuitenkin uskot noihin juttuihisi ihan 100 prosenttisesti?"

        No mitäs se ryssä tekee Ukrainassa??
        Te älyllisen tason invalidit ette kykene näkemään oleellisuuksia.


      • :DDDDDDD
        pertsa2012 kirjoitti:

        "Juttusi vaikuttavat mielisairaalassa kyhätyiltä. Sinä kai itse kuitenkin uskot noihin juttuihisi ihan 100 prosenttisesti?"

        No mitäs se ryssä tekee Ukrainassa??
        Te älyllisen tason invalidit ette kykene näkemään oleellisuuksia.

        Sun juttujesi mukaan ne on siellä Suomen homoteologien vuoksi:

        "Venäjässä tulee llmenemään se tuomion miekka , joka toimeenpanee Herramme
        rangaistuksen homoteologeille heidän tukijoilleen."

        Ukraina on alkusoittoa, lopullinen tavoite on rangaista homoteologeja. Hankkiudu jo hoitoon ja hoivaan...

        Sinä löydät varmaan lähikaupan kuitistakin jotakin viittauksia homouteen :D

        "Te älyllisen tason invalidit ette kykene näkemään oleellisuuksia."

        Kertoo enemmän sinusta kuin ivailusi kohteesta.


      • nunyn
        kaikkea sitä kirjoitti:

        Voi pyhä yksinkertaisuus sanoi Juhana Huss kun näki "uskovan" keräävän uskonkiihkoissaan risuja itsensä polttorovioon!

        Kyseessä oli muuten kirkon piirissä oleva nainen, joka keräsi risuja uskovan Hussin polttorovioon. Sama toistuu myös Suomessa lähitulevaisuudessa kun liberaalit pääsee vauhtiin.


      • soomelaine
        suomalainen2 kirjoitti:

        Mikäli sota Suomen ja Venäjän välillä yleensä syttyy, niin ei syy ole ainakaan mainitsemassasi homoteologialla. Syy on jossain muussa. Ja yleensäkään ei kannata tehdä turhia yhdistelmiä sodalla ja oletetulla synnillä.

        Homoteologia on se pääsyy, sillä Jumala ottaa suojelevan kätensä pois Suomen päättäjien päältä ja senjälkeen ovat homoagendansa kanssa ihan omillaan.


      • tehkää parannus
        suomalainen2 kirjoitti:

        Mikäli sota Suomen ja Venäjän välillä yleensä syttyy, niin ei syy ole ainakaan mainitsemassasi homoteologialla. Syy on jossain muussa. Ja yleensäkään ei kannata tehdä turhia yhdistelmiä sodalla ja oletetulla synnillä.

        Homoteologia on merkittävä syy miksi Jumala ottaa siunauksen pois SUomen kansa yltä. Tämän jälkeen olemme vapaata riistaa.


      • Suorat syyt
        :DDDDDDD kirjoitti:

        Sun juttujesi mukaan ne on siellä Suomen homoteologien vuoksi:

        "Venäjässä tulee llmenemään se tuomion miekka , joka toimeenpanee Herramme
        rangaistuksen homoteologeille heidän tukijoilleen."

        Ukraina on alkusoittoa, lopullinen tavoite on rangaista homoteologeja. Hankkiudu jo hoitoon ja hoivaan...

        Sinä löydät varmaan lähikaupan kuitistakin jotakin viittauksia homouteen :D

        "Te älyllisen tason invalidit ette kykene näkemään oleellisuuksia."

        Kertoo enemmän sinusta kuin ivailusi kohteesta.

        Uskon että homouden esiinmarssi on syynä, että Jumala on ottanut suojelevan kätensä pois Euroopan yltä.


      • Uskotteko te Putinii
        Suorat syyt kirjoitti:

        Uskon että homouden esiinmarssi on syynä, että Jumala on ottanut suojelevan kätensä pois Euroopan yltä.

        Toki näin saattaa olla, mutta Putinko nyt Eurooppaa suojelee siunauksellisella kädellään? Uskotteko te Putiniin?


      • mieti tätä(se aito)
        soomelaine kirjoitti:

        Homoteologia on se pääsyy, sillä Jumala ottaa suojelevan kätensä pois Suomen päättäjien päältä ja senjälkeen ovat homoagendansa kanssa ihan omillaan.

        Eikös se ollutkin niin, että TÄLLÄ LUTERILAISET PALSTALLA EI SAA PUHUA HOMOUDESTA?


      • pertsa2012 kirjoitti:

        suomalainen sanoi :
        Mikäli sota Suomen ja Venäjän välillä yleensä syttyy, niin ei syy ole ainakaan mainitsemassasi homoteologialla. Syy on jossain muussa. Ja yleensäkään ei kannata tehdä turhia yhdistelmiä sodalla ja oletetulla synnillä.
        ___________
        Tuomion miekka on putoamassa ja sitä ei enää mikään estä.

        Venäjällä ei ole varaa päästää meitä naton jäseneksi :-)

        Kaikki mitä teemme punnitaan Korkeimman tuomiolla.

        Pertsa, lue perusteluni tästä ketjusta:

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/1264300

        Siitä saat lisää ajateltavaa. En myöskään usko, että Suomen kohtalo olisi yhden kirkon varassa, vaan jos Luterilainen kirkko ryhtyy vihkimään samaa sukupuolta olevia pareja, niin se hajoaa ja joku muu kirkko ottaa sen paikan suomalaisessa yhteiskunnassa.


      • :DDDDDDD kirjoitti:

        Sun juttujesi mukaan ne on siellä Suomen homoteologien vuoksi:

        "Venäjässä tulee llmenemään se tuomion miekka , joka toimeenpanee Herramme
        rangaistuksen homoteologeille heidän tukijoilleen."

        Ukraina on alkusoittoa, lopullinen tavoite on rangaista homoteologeja. Hankkiudu jo hoitoon ja hoivaan...

        Sinä löydät varmaan lähikaupan kuitistakin jotakin viittauksia homouteen :D

        "Te älyllisen tason invalidit ette kykene näkemään oleellisuuksia."

        Kertoo enemmän sinusta kuin ivailusi kohteesta.

        :DDDDDDD sanoi :
        "Te älyllisen tason invalidit ette kykene näkemään oleellisuuksia."

        Kertoo enemmän sinusta kuin ivailusi kohteesta.
        _____________
        Minusta kertoo enemmän Cattell&Cattell testaukseni tulos :-) :-)


      • dfa
        tehkää parannus kirjoitti:

        Homoteologia on merkittävä syy miksi Jumala ottaa siunauksen pois SUomen kansa yltä. Tämän jälkeen olemme vapaata riistaa.

        Historiaa jos katsoo niin on käynyt juuri päinvastoin. Kun homoliitot kiellettiin Rooman valtakunta oli pian ohi.


      • mietippä tuota
        pertsa2012 kirjoitti:

        Venäjässä tulee llmenemään se tuomion miekka , joka toimeenpanee Herramme
        rangaistuksen homoteologeille heidän tukijoilleen.

        Suomen herrat ovat lässyttäneet viimeisen kerran venäjän suuntaan ja nyt on enää
        ajolähtö jäljellä eli natoon liittyminen vaikka ymmärrän ettei sekään meitä
        pelasta vaan ainoastaan parannuksen tekeminen Jumalamme edessä ja nimen-
        omaan papistoa koskien.

        " Suomen herrat ovat lässyttäneet viimeisen kerran venäjän suuntaan "
        Tarkoitat tuolla mitä ?
        Suomi on SUOMI ja Suomella on täysi oikeus puolustaa maataan JOS sen kimppuun käytäisiin.
        Mutta JUMALA ON TAIVAASSA edelleen ja hänen kädessään on niin Suomen kohtalo, kuin yksilöihmisen kohtalo.
        " vaan ainoastaan parannuksen tekeminen Jumalamme edessä"

        Niin ja sitä parannusta tarvitsee ihan jokainen ihminen tehdä sydämessään.

        Ev.lut. on julistanut uskonnollisuutta enemmän kuin Jumalan sanaa,sen alkuajoista lähtien.
        Enkä usko, että muutaman leipäpapin/piispan takia, Jumalan kosto vyöryisi NYT suomenkansan ylle.
        Minusta ihmisten pelotteminen venäjällä tai millä tahansa on aika absurdia. Vai pitäisikö sanoa raukkamaista.
        Evankeliumi Johanneksen mukaan 10

        Kaikki, jotka ovat tulleet ennen minua, ovat varkaita ja ryöväreitä; mutta lampaat eivät ole heitä kuulleet.
        Minä olen tullut, että heillä olisi elämä ja olisi yltäkylläisyys

        9. Minä olen ovi; jos joku minun kauttani menee sisälle, niin hän pelastuu,

        ja hän on käyvä sisälle ja käyvä ulos ja löytävä laitumen. 10. Varas ei tule muuta kuin varastamaan ja tappamaan ja tuhoamaan.

        Minä olen tullut, että heillä olisi elämä ja olisi yltäkylläisyys.

        11. Minä olen se hyvä paimen. Hyvä paimen antaa henkensä lammasten edestä.
        12. Mutta palkkalainen, joka ei ole paimen ja jonka omia lampaat eivät ole,

        kun hän näkee suden tulevan, niin hän jättää lampaat ja pakenee; ja susi ryöstää ja hajottaa ne.
        13. Hän pakenee, sillä hän on palkattu eikä välitä lampaista.14. Minä olen se hyvä paimen,
        ja minä tunnen omani,ja minun omani tuntevat minut,

        5. niinkuin Isä tuntee minut ja minä tunnen Isän.


      • muista se
        pertsa2012 kirjoitti:

        suomalainen sanoi :
        Mikäli sota Suomen ja Venäjän välillä yleensä syttyy, niin ei syy ole ainakaan mainitsemassasi homoteologialla. Syy on jossain muussa. Ja yleensäkään ei kannata tehdä turhia yhdistelmiä sodalla ja oletetulla synnillä.
        ___________
        Tuomion miekka on putoamassa ja sitä ei enää mikään estä.

        Venäjällä ei ole varaa päästää meitä naton jäseneksi :-)

        Kaikki mitä teemme punnitaan Korkeimman tuomiolla.

        " Venäjällä ei ole varaa päästää meitä naton jäseneksi :-) "

        Tiedoksesi Suomi ON ITSENÄINEN valtio !


      • sedrsdfgh
        pertsa2012 kirjoitti:

        :DDDDDDD sanoi :
        "Te älyllisen tason invalidit ette kykene näkemään oleellisuuksia."

        Kertoo enemmän sinusta kuin ivailusi kohteesta.
        _____________
        Minusta kertoo enemmän Cattell&Cattell testaukseni tulos :-) :-)

        Tapasi johon sorrut toistuvasti, muiden kirjoittajien älykkyyden arvioitiin pilkkaavalla tavalla ei kerro kyllä fiksuudesta.

        Huomaatko itse tapaasi, kun et muuta keksi käyt henkilöön kiinni ja usein alkaa tuo idiootiksi ym. nimittely. Fiksua?


    • karavaanit menee....

      Ja sitten ku tilanne on taas ohi nämä "profeetat" ovat aivan hiljaa....

      • ... ja taas mennään

        Päinvastoin - kun kansan hätä on suurin niin uskovat ovat sitten turvana.


      • karevaanit menee
        ... ja taas mennään kirjoitti:

        Päinvastoin - kun kansan hätä on suurin niin uskovat ovat sitten turvana.

        Just joo. Kesällä -44 Suomi turvasi natsien Stukiin ja panssarinyrkkeihin ja kauhuihin.


      • ... näin mentiiin
        karevaanit menee kirjoitti:

        Just joo. Kesällä -44 Suomi turvasi natsien Stukiin ja panssarinyrkkeihin ja kauhuihin.

        .... ja kirkot oli tåynnä polvillaan rukoilevia ihmisiä


      • historian tietoa
        ... näin mentiiin kirjoitti:

        .... ja kirkot oli tåynnä polvillaan rukoilevia ihmisiä

        Ei ollut. Kotirintama ei juuri tiennyt mitään tapahtumista rintamalla.


      • näin se meni
        historian tietoa kirjoitti:

        Ei ollut. Kotirintama ei juuri tiennyt mitään tapahtumista rintamalla.

        Kyllä viestit sotilaiden ja lottien kautta levisi myös siviileille kotiin. Kaatuneitten ja haavoittuneiden määrä kun räjähtää käsiin niin ihmiset osaa laskea kyllä ynnälaskua :))


      • karavaanit menee
        näin se meni kirjoitti:

        Kyllä viestit sotilaiden ja lottien kautta levisi myös siviileille kotiin. Kaatuneitten ja haavoittuneiden määrä kun räjähtää käsiin niin ihmiset osaa laskea kyllä ynnälaskua :))

        Mutta saksalaisten avusta, joka pysäytti hyökkäystä, ei paljon tiedetty. Rukoukset eivät ainakaan suoranaisesti auttaneet. Stukat ja panssarien torjunta-aseet kylläkin.


    • Aika on koittanut

      Aika on alkaa Suomen puhdistaminen punavihreästä liberaalisuudesta ....

    • Kaikkeus

      Homouden esiinmarssi on varmaan suurin syy näillä kohta alkaville Jumalan tuomioille Suomen kansaa kohtaan.

    • Maisalis

      Kyllä on taas järki ja logiikka kaukana tästä keskustelusta. Homoseksuaalisuus liitetään taas sellaiseen asiaan, jonka kanssa sillä ei ole mitään tekemistä. Ja kyllähän näitä tuomion profetioita on tullut ja mennyt aikojen saatossa.

    • Järki käteen

      Sodoman tapaus antaa meille oivan esimerkin Jumalan tavasta toimia ja suhtautua ko. asiaan. Jumalan toimintatavat eivät muutu ihmisten trendien mukaisesti.

      • Pudis54

        Ja Sodoman rauniot löytyvät mistä?


      • karavaanit menee
        Pudis54 kirjoitti:

        Ja Sodoman rauniot löytyvät mistä?

        Ei mistään! Maanjäristyksiä ja tulivuorenpurkauksia on ollut kautta aikain ja tulee olemaan eikä niillä ole mitään tekemistä minkään kuin normaalien maan sisuksien ja kuoren likkumisten ja muun toiminnan kanssa.


      • Järkeä nyt peliin
        Pudis54 kirjoitti:

        Ja Sodoman rauniot löytyvät mistä?

        Sodoman paikka on löytynyt Kuolleen meren liepeiltä. Raunioista on turha puhua koska Sodoma hävisi Jumalan toimesta - ei ihmisten hajottamana. Samoin maaperän rikkipitoisuus on poikkeuksellisen suuri. Edelleen isoja kiteitä on löytynyt jotka on täytynyt syntyä suuressa kuumuudessa jota voidaan verrata vain ydinräjähdykseen.

        Kannattaa tutustua aiheeseen :))


      • karavaanit menee
        Järkeä nyt peliin kirjoitti:

        Sodoman paikka on löytynyt Kuolleen meren liepeiltä. Raunioista on turha puhua koska Sodoma hävisi Jumalan toimesta - ei ihmisten hajottamana. Samoin maaperän rikkipitoisuus on poikkeuksellisen suuri. Edelleen isoja kiteitä on löytynyt jotka on täytynyt syntyä suuressa kuumuudessa jota voidaan verrata vain ydinräjähdykseen.

        Kannattaa tutustua aiheeseen :))

        Tuo ei ole järkeä vaan valheellista tunnetta. Et pohjimmiltasi usko itsekään tuohon.


      • Pudis54
        karavaanit menee kirjoitti:

        Tuo ei ole järkeä vaan valheellista tunnetta. Et pohjimmiltasi usko itsekään tuohon.

        Näin juuri, itse ymmärsin jo alle kymmenvuotiaana että tosiasiat ja mielikuvitus tulee erottaa toisistaan, siitä kyllä silloinen vl-uskovainen opettaja suuttui, ... hersyvää naurua.


      • menikin näin
        karavaanit menee kirjoitti:

        Tuo ei ole järkeä vaan valheellista tunnetta. Et pohjimmiltasi usko itsekään tuohon.

        Eiköhän vastauksesi ollut sitä tunnetta - et ole tutustunut faktisesti aiheeseen.


    • maailman laki

      Kaikenmaailman mäkiset ja askolat kyllä löytää edestään mitä ovat kylväneet

      • mieti tätä(se aito)

        maailman laki
        2.9.2014 20:14

        Eiköhän TÄMÄ ole henkilöön menemistä?


      • karavaanit menee
        mieti tätä(se aito) kirjoitti:

        maailman laki
        2.9.2014 20:14

        Eiköhän TÄMÄ ole henkilöön menemistä?

        "maailman laki" käyttää joittenkin uskovien "oikeutta" valheeseen ja loukkaavaan käytökseen.


      • niitto alkanut
        karavaanit menee kirjoitti:

        "maailman laki" käyttää joittenkin uskovien "oikeutta" valheeseen ja loukkaavaan käytökseen.

        Ihminen niittää mitä hän kylvää


    • älä tule tontilleni

      ruokaa ja ammuksia 3,5 vuoden ajaksi.

    • Eksytystä

      Jumalan tuomio kohtaa jokatapauksessa jokaista kantakuntaa joka alkaa keskittää asiansa seksuaaliseen kanssakäymiseen.

      Valtiolla pitäisi olla muitakin asioita hoidettavana kuin se, että pannaan painopiste sille miten ihmiset seksuaalisella alalla toimii. Tällainen ei ole kansakuntien asia.

      • karavaani menee

        Ohhoh! Painopiste! Fundamentalististen uskovien painopiste siellä on.

        Jumalako ei sano mitään valehtelusta?


      • meneekö
        karavaani menee kirjoitti:

        Ohhoh! Painopiste! Fundamentalististen uskovien painopiste siellä on.

        Jumalako ei sano mitään valehtelusta?

        Ajoittain suurin osa keskustelusta on tätä homoasiaa, vaikka kyse on vain siitä miten jotkut harjoittaa seksuaalisuuttaan.


      • missä itse menet
        meneekö kirjoitti:

        Ajoittain suurin osa keskustelusta on tätä homoasiaa, vaikka kyse on vain siitä miten jotkut harjoittaa seksuaalisuuttaan.

        Mitä mieltä olet itse tästä homoasiasta?


    • Prfot

      Ei ole ennen kirkon eikä edes yhteiskunnan poliittisissa keskusteluissa tullut esiin asia miten jotkut ihmiset harjoittavat seksielämäänsä. Vasta näinä aikoina asia on tullut esiin ja tähän yhteen asiaan sitten kiinnitetään kaikki huomio - viis maailmantilanteesta, viis taloudesta, viis nuorten tuhoutumisesta, viis lasten terveyden romahtamisesta ,,,, kaikki vaan homouden alttarille uhrataan kunnes Jumala taas kerran puuttuu peliin ....

      • On ollut lähinnä nämä suuret sodat: 1. Maailmansota ja se 2., Vietnamin sota, joihin ei ole syynä ollut mikään synti, ei ainakaan homous,

        On liian kaukaa haettua, koska homous ei ole ollut syynä mihinkään tähän mennessä.


      • jotain rotia nyt
        helsinkijokkeri kirjoitti:

        On ollut lähinnä nämä suuret sodat: 1. Maailmansota ja se 2., Vietnamin sota, joihin ei ole syynä ollut mikään synti, ei ainakaan homous,

        On liian kaukaa haettua, koska homous ei ole ollut syynä mihinkään tähän mennessä.

        Näin on. Itse en tiedä mitä Jumala tekee mutta kyllä näitten kotoisten "profeettain" arvuuttelut ja tuomion julistukset tuntuvat menevän pahasti vikaan. Muistelen joskus kuulleeni että raamatussakin vähän toppuutellaan tuomiovallan ottoa ihmisen käteen samoin kuin varoitellaan vääristä profeetoista.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1613
    2. 44
      973
    3. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      62
      938
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      909
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      859
    6. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      57
      836
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      42
      803
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      775
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      34
      742
    10. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      54
      730
    Aihe