Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Muistatko...

XXsloaneXX

kun katsoimme yhdessä huonon hyvää kauhuelokuvaa ja sait minut rakastumaan itseesi nauramalla kanssani huonoille one linereille keskellä yötä ja ottamalla minut kainaloosi. Muistatko kuinka tutulta heti tunnuimme toisillemme, niin kuin joskus olisimme jo kohdanneet. Muistatko kun veit minun lapsuuteesi ja näytit missä kasvoit ja minusta tuntui heti kuin olisin ollut kotona ja jokaisen kerran rakastuin siihen yhä uudelleen ja uudelleen. Niin rakastuin myös sinuun. Opin arvostamaan sinua. Kaikkea sinussa. Hyvyyttäsi ja rauhallisuuttasi. Hyväksyin puutteesi, ja katsoin virheitäsi kuin kaunista maalausta, joka on hieman lohkeillut. En pitänyt sinua koskaan riittämättömänä. Arvostin pieniä hetkiä kanssasi ja kaipaan niitä nyt eniten. Lyhyttä puhelua, jossa kerroit jotain jota kukaan muu ei olisi jaksanut edes kertoa, nauruasi jollekin hassulle jutulle, hupsutteluasi ja pientä kyyneltä joka joskus pakeni sinun kontrollistasi kun olit surullinen.Jos olisit vain antanut minun olla osasi elämääsi, niin hyvässä kuin pahassa. Olisit päästänyt sydämeesi, en koskaan olisi kyseenalaistanut tai epäillyt mitään mitä teet. Olisin ollut kalliosi ja seisonut vierelläsi kuolemassakin, Olisin halunnut jakaa kanssasi kaiken, jakaa maailman kaiken kauneuden ja kokea kaiken mitä elämällä olisi tarjota, jos olisin tiennyt että kuulun tulevaisuuteesi ja suunnitelmiisi. Olisin perustanut perheen, solminut liiton ja pitänyt huolta vanhemmistasi, jos niin olisit halunnut. Kunhan olisin kuulunut sinulla ja sinä minulle. Olisin jakanut kaiken tältä planeetalta. Ja päästin sinut myös pois, koska sitä halusit. Ja se on rakkautta. Nyt en voi nähdä kasvojasi enkä jakaa hassuja pikku juttuja kenenkään kanssa. Sydämeni on kuin pieni eläin ilman kotia, joka etsii polkuaan pimeässä. Kunpa pääsisin kotiin.

6

204

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • XXsloaneXX

      Ainiin....minä rakastan sinua. Kaiken tämän jälkeenkin. Kumpa muistaisit minut seisomassa ovesi edessä, tulossa luoksesi, aina luoksesi. Ikävä ääntä jota päästit kun näit painajaisia, kun peittosi tippui. Silitin sinua ja jatkoit untasi. Ikävä sitä miten pidät huuliasi kun keskityt johonkin tarkasti. Ikävä nauruasi, jolloin hampaasi pilkistävät, ja joita et muuten kehtaa näyttää. Ikävä sinua. Minua.Meitä.

      • Läpäti

        Päivä kerrallaan.


    • xxsloanexx

      Jos vain tietäisit miltä minusta tuntui. Et olisi päästänyt pois. Jos tietäisit miltä minusta nyt tuntuu, särkyisit kuin lasi. Muovasin äsken sydämen, koitin siirtää tuskan siihen. Sanoit, että aika parantaa, miksi siis kipu vain pahenee. Minun on niin ikävä sinun tykösi. En jaksa tätä kipua enää.

      • 1+1

        Tekstisi toi mieleeni erään miehen, jota rakastin joskus. Paljon. Lähdin pois hänen luotaan, koska pelkäsin niin. Aivan kaikkea. Ikävöin kauan kovasti. Vieläkin joskus ikävä yllättää. Nyt se taas tuli luettuani tämän. Ikävä.

        Ole sinä rohkea ja ota yhteyttä rakastamaasi ihmiseen. Teillä voi olla vielä mahdollisuus. Tee siitä totta. Minä kerään hetken rohkeutta ja taidan tehdä samoin. Olen sitten ainakin pyytänyt anteeksi ja yrittänyt. Meillä on vain yksi elämä, ei tuhlata sitä kipuiluun. Jos hän torjuu, tietän ainakin, että tein kaikkeni. Tee sinä myös. Onnea matkaasi!


    • ennjaksaminäkään

      Miksi et voinut kertoa tunteistasi?????

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2067
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      22
      1782
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1654
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1470
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      64
      1404
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1344
    7. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1328
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1292
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      11
      1245
    Aihe