EatLess

KippariKerttu

Onko kenelläkään kokemuksia tästä pinaattiuutteesta? Olisi kiva kuulla onko toiminut.

5

764

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pohojan poika

Kyllä toimii. Kuukauden verran olen käyttänyt ja toisen tai kolmannen pussin jälkeen huomasin että oho, napsimiset jäi vähemmälle. Minulle iltanapostelu on ollut enemmän ongelmana ja olen vastoin ohjetta ottanut aina pussillisen iltapäivällä ja päässyt iltanapostelusta eroon. Paino on pudonnut sellaisen 2 kiloa.

• peequusi

Kävin itse ainakin ensin katsomassa täältä www.facebook.com/Eatless
      Sieltä löytyi paljon taustaa. Ensimmäinen pussi otettu tänä aamuna, joten kokemusta ei vielä paljon ole.

• nip-su

Aamulla ensimmäisen söin, katsotaan miten käy. Entä muita? Onko jollain pidempiaikaista kokemusta?

• Eatingless

Noi viikon olen syönyt lähes joka päivä, tuntuu että auttaisi! Tykkään. Ihmettelen, miten tästä puhutaan miin vähän. Kerrankin luontaistuote, johon oikeasti uskon.

• Anonyymi

Piti nostaa tämä vanha ketju, jos vaikka saisi lisää tietoa.

Vaimolla on paha makeanhimo, "suklaariippuvuus". Törmäsin netissä sattumalta tähän pinaattiuutteeseen ja olisi varmasti kokeilemisen arvoinen juttu. Vaimo on kiusallisen tarkka makujen suhteen, jos maistuu pahalle, niin tuskin suostuu käyttämään.
      Siis, minkälaiselle tuo pinaattiuute maistuu esim. veteen sekoitettuna? Onko maku miten voimakas, tuleeko maku esiin esim. mehussa tai keittoruoassa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1402
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      921
    3. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      95
      895
    4. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      86
      815
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      57
      737
    6. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      602
    7. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      42
      601
    8. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      577
    9. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      191
      567
    10. 48
      547
    Aihe