Onko kenelläkään kokemuksia tästä pinaattiuutteesta? Olisi kiva kuulla onko toiminut.
EatLess
5
648
Vastaukset
- Pohojan poika
Kyllä toimii. Kuukauden verran olen käyttänyt ja toisen tai kolmannen pussin jälkeen huomasin että oho, napsimiset jäi vähemmälle. Minulle iltanapostelu on ollut enemmän ongelmana ja olen vastoin ohjetta ottanut aina pussillisen iltapäivällä ja päässyt iltanapostelusta eroon. Paino on pudonnut sellaisen 2 kiloa.
- peequusi
Kävin itse ainakin ensin katsomassa täältä www.facebook.com/Eatless
Sieltä löytyi paljon taustaa. Ensimmäinen pussi otettu tänä aamuna, joten kokemusta ei vielä paljon ole. - nip-su
Aamulla ensimmäisen söin, katsotaan miten käy. Entä muita? Onko jollain pidempiaikaista kokemusta?
- Eatingless
Noi viikon olen syönyt lähes joka päivä, tuntuu että auttaisi! Tykkään. Ihmettelen, miten tästä puhutaan miin vähän. Kerrankin luontaistuote, johon oikeasti uskon.
- Anonyymi
Piti nostaa tämä vanha ketju, jos vaikka saisi lisää tietoa.
Vaimolla on paha makeanhimo, "suklaariippuvuus". Törmäsin netissä sattumalta tähän pinaattiuutteeseen ja olisi varmasti kokeilemisen arvoinen juttu. Vaimo on kiusallisen tarkka makujen suhteen, jos maistuu pahalle, niin tuskin suostuu käyttämään.
Siis, minkälaiselle tuo pinaattiuute maistuu esim. veteen sekoitettuna? Onko maku miten voimakas, tuleeko maku esiin esim. mehussa tai keittoruoassa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2104154
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m921966Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek321702- 1671467
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.101404Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut251376Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1041203Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2121180- 391172
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1331125