Onko kenelläkään kokemuksia tästä pinaattiuutteesta? Olisi kiva kuulla onko toiminut.
EatLess
5
737
Vastaukset
- Pohojan poika
Kyllä toimii. Kuukauden verran olen käyttänyt ja toisen tai kolmannen pussin jälkeen huomasin että oho, napsimiset jäi vähemmälle. Minulle iltanapostelu on ollut enemmän ongelmana ja olen vastoin ohjetta ottanut aina pussillisen iltapäivällä ja päässyt iltanapostelusta eroon. Paino on pudonnut sellaisen 2 kiloa.
- peequusi
Kävin itse ainakin ensin katsomassa täältä www.facebook.com/Eatless
Sieltä löytyi paljon taustaa. Ensimmäinen pussi otettu tänä aamuna, joten kokemusta ei vielä paljon ole. - nip-su
Aamulla ensimmäisen söin, katsotaan miten käy. Entä muita? Onko jollain pidempiaikaista kokemusta?
- Eatingless
Noi viikon olen syönyt lähes joka päivä, tuntuu että auttaisi! Tykkään. Ihmettelen, miten tästä puhutaan miin vähän. Kerrankin luontaistuote, johon oikeasti uskon.
- Anonyymi
Piti nostaa tämä vanha ketju, jos vaikka saisi lisää tietoa.
Vaimolla on paha makeanhimo, "suklaariippuvuus". Törmäsin netissä sattumalta tähän pinaattiuutteeseen ja olisi varmasti kokeilemisen arvoinen juttu. Vaimo on kiusallisen tarkka makujen suhteen, jos maistuu pahalle, niin tuskin suostuu käyttämään.
Siis, minkälaiselle tuo pinaattiuute maistuu esim. veteen sekoitettuna? Onko maku miten voimakas, tuleeko maku esiin esim. mehussa tai keittoruoassa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1126945KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3916621Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei653337Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521282889Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1092484Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään382039- 1251834
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro211697Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821367- 741257