Ketä palstalaista

Jee Jee

Ei vedetä tarpeeksi pataan?

12

119

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • määmy

      Väkivalta e ikinä oo ratkasu. Lisäks oletan, et jotkut henkilöt osaa antaa takas ja pataanvetäjä saa pataansa,

      Must jotenki tuntuu, et oot kiusattu ja ainut tapa miten tunnet olevas tarpeelline o sillo, ku sua kiusataa.
      Muista: Se ei oo sun vika, et suo kiusataa. Se o kiusaajasi heikkout

      • Jee Jee

        Ai kuin omatakeista, mistä sulle noin syvällisiä aatoksia tulikaan mieleen.
        Taisit lukea fb-seinäkirjoituksista vai ihanko IS:ään olet paneutunut?

        Joo on se päivän puheenaiheena ollut jo hetken aikaa, tän 19 vuotiaan kundin ansiosta.

        Kumarran syvään kyseiselle nuorelle miehelle ansiokkaasta toiminnasta;

        siis jo ulkona ja bussissa, sekä vielä fb-kirjoituksestaan!

        Nyt ehkä joku toinenkin seuraa esimerkkiä ja kiusaamiselle aletaan panna jotain rajoja.

        "Must jotenki tuntuu, et oot kiusattu ja ainut tapa miten tunnet olevas tarpeelline o sillo, ku sua kiusataa.
        Muista: Se ei oo sun vika, et suo kiusataa. Se o kiusaajasi heikkoutta"

        Oikeastaan olet oikeassa eräässä suhteessa tossa väittämässäsi!

        Minä inhosin itseäni viime syksynä...oli aivan oikein mulle (siis minusta) et sain ilkeyksiäkin päälleni.
        Häpesin itseäni ja kun vanhempanikin vielä paheksuivat mun tekemää paniikki ratkaisua,
        en kestänyt ketään hyssyttelemässä vieressäni. Olin mielestäni hylkiö!

        Olen käynyt kaikki mielenkuohut ja syöverit läpi, yrittäen antaa anteeksi myös itselleni.
        Aika on parantanut mua ja nyt saatan ymmärtää jo itseänikin ja paniikkia jossa olin.

        Mun omanarvontuntoni on kohonnut 100%:sti - eikä sen enempää tarvitse kohota,
        sit se on silkkaa itserakkautta! =))

        Hauskaa viikonloppua kaikille!


      • äidit kiukuttaa?
        Jee Jee kirjoitti:

        Ai kuin omatakeista, mistä sulle noin syvällisiä aatoksia tulikaan mieleen.
        Taisit lukea fb-seinäkirjoituksista vai ihanko IS:ään olet paneutunut?

        Joo on se päivän puheenaiheena ollut jo hetken aikaa, tän 19 vuotiaan kundin ansiosta.

        Kumarran syvään kyseiselle nuorelle miehelle ansiokkaasta toiminnasta;

        siis jo ulkona ja bussissa, sekä vielä fb-kirjoituksestaan!

        Nyt ehkä joku toinenkin seuraa esimerkkiä ja kiusaamiselle aletaan panna jotain rajoja.

        "Must jotenki tuntuu, et oot kiusattu ja ainut tapa miten tunnet olevas tarpeelline o sillo, ku sua kiusataa.
        Muista: Se ei oo sun vika, et suo kiusataa. Se o kiusaajasi heikkoutta"

        Oikeastaan olet oikeassa eräässä suhteessa tossa väittämässäsi!

        Minä inhosin itseäni viime syksynä...oli aivan oikein mulle (siis minusta) et sain ilkeyksiäkin päälleni.
        Häpesin itseäni ja kun vanhempanikin vielä paheksuivat mun tekemää paniikki ratkaisua,
        en kestänyt ketään hyssyttelemässä vieressäni. Olin mielestäni hylkiö!

        Olen käynyt kaikki mielenkuohut ja syöverit läpi, yrittäen antaa anteeksi myös itselleni.
        Aika on parantanut mua ja nyt saatan ymmärtää jo itseänikin ja paniikkia jossa olin.

        Mun omanarvontuntoni on kohonnut 100%:sti - eikä sen enempää tarvitse kohota,
        sit se on silkkaa itserakkautta! =))

        Hauskaa viikonloppua kaikille!

        Miksi nyt aloit vittuilemaan toiselle äidille eli määmylle, viimeksi riitelit moraalinvartijan kanssa?


      • Jee Jee
        äidit kiukuttaa? kirjoitti:

        Miksi nyt aloit vittuilemaan toiselle äidille eli määmylle, viimeksi riitelit moraalinvartijan kanssa?

        Määmy on aivan liian epäeroottinen päästäkseen äidiksi.


      • Jee Jee kirjoitti:

        Ai kuin omatakeista, mistä sulle noin syvällisiä aatoksia tulikaan mieleen.
        Taisit lukea fb-seinäkirjoituksista vai ihanko IS:ään olet paneutunut?

        Joo on se päivän puheenaiheena ollut jo hetken aikaa, tän 19 vuotiaan kundin ansiosta.

        Kumarran syvään kyseiselle nuorelle miehelle ansiokkaasta toiminnasta;

        siis jo ulkona ja bussissa, sekä vielä fb-kirjoituksestaan!

        Nyt ehkä joku toinenkin seuraa esimerkkiä ja kiusaamiselle aletaan panna jotain rajoja.

        "Must jotenki tuntuu, et oot kiusattu ja ainut tapa miten tunnet olevas tarpeelline o sillo, ku sua kiusataa.
        Muista: Se ei oo sun vika, et suo kiusataa. Se o kiusaajasi heikkoutta"

        Oikeastaan olet oikeassa eräässä suhteessa tossa väittämässäsi!

        Minä inhosin itseäni viime syksynä...oli aivan oikein mulle (siis minusta) et sain ilkeyksiäkin päälleni.
        Häpesin itseäni ja kun vanhempanikin vielä paheksuivat mun tekemää paniikki ratkaisua,
        en kestänyt ketään hyssyttelemässä vieressäni. Olin mielestäni hylkiö!

        Olen käynyt kaikki mielenkuohut ja syöverit läpi, yrittäen antaa anteeksi myös itselleni.
        Aika on parantanut mua ja nyt saatan ymmärtää jo itseänikin ja paniikkia jossa olin.

        Mun omanarvontuntoni on kohonnut 100%:sti - eikä sen enempää tarvitse kohota,
        sit se on silkkaa itserakkautta! =))

        Hauskaa viikonloppua kaikille!

        ?


      • kylä näi o

        .

        Tämä ei oo mikään venäjä jossa vain lyörään jatkuvalla syötöllä

        .


      • Jee Jee
        Jee Jee kirjoitti:

        Määmy on aivan liian epäeroottinen päästäkseen äidiksi.

        Kiitos tuesta; Kiltti trolliseni. Olen samaa mieltä kanssasi että tämä Trollimäämy on kulmikkaan kantikas, ei naisellinen trolli poika!
        Oikea määmy on jotain aivan muuta kuin tämä arvaamaton ja hapan rääväsuu!
        äidit kiukuttaa? Oisko saman trollin uus yritys.... hoh hoijaa.

        Nyt laitan koneen huiliin ja lähden harjoituksiin jos sais lisää kolhuja kroppaan. :))
        Aamul mä olin 4,5 tuntia duunissa.
        Kaverit kertoi et pitäis olla ainakin 5 tuntia jotta....empä tiennyt sitä ennen...
        hyvä kun neuvovat tietämätöntä.


    • miuta, ku kaikki tietää urugualaisuuteni ja sen et se meinaa puruvoimaa, kuka haluais menettää sormensa lyödessään minua :)

    • Minua ei kannata vetää, kaverini nimi on 357

      • Sinäkin pelottelemassa siinä.


      • elisakettu kirjoitti:

        Sinäkin pelottelemassa siinä.

        Säästyy monelta vaivalta, kun hieman pelottelee


    • molempiin patapata

      Pata kattilaa soimaa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1969
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      128
      1394
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1353
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe