Ei vedetä tarpeeksi pataan?
Ketä palstalaista
12
92
Vastaukset
- määmy
Väkivalta e ikinä oo ratkasu. Lisäks oletan, et jotkut henkilöt osaa antaa takas ja pataanvetäjä saa pataansa,
Must jotenki tuntuu, et oot kiusattu ja ainut tapa miten tunnet olevas tarpeelline o sillo, ku sua kiusataa.
Muista: Se ei oo sun vika, et suo kiusataa. Se o kiusaajasi heikkout- Jee Jee
Ai kuin omatakeista, mistä sulle noin syvällisiä aatoksia tulikaan mieleen.
Taisit lukea fb-seinäkirjoituksista vai ihanko IS:ään olet paneutunut?
Joo on se päivän puheenaiheena ollut jo hetken aikaa, tän 19 vuotiaan kundin ansiosta.
Kumarran syvään kyseiselle nuorelle miehelle ansiokkaasta toiminnasta;
siis jo ulkona ja bussissa, sekä vielä fb-kirjoituksestaan!
Nyt ehkä joku toinenkin seuraa esimerkkiä ja kiusaamiselle aletaan panna jotain rajoja.
"Must jotenki tuntuu, et oot kiusattu ja ainut tapa miten tunnet olevas tarpeelline o sillo, ku sua kiusataa.
Muista: Se ei oo sun vika, et suo kiusataa. Se o kiusaajasi heikkoutta"
Oikeastaan olet oikeassa eräässä suhteessa tossa väittämässäsi!
Minä inhosin itseäni viime syksynä...oli aivan oikein mulle (siis minusta) et sain ilkeyksiäkin päälleni.
Häpesin itseäni ja kun vanhempanikin vielä paheksuivat mun tekemää paniikki ratkaisua,
en kestänyt ketään hyssyttelemässä vieressäni. Olin mielestäni hylkiö!
Olen käynyt kaikki mielenkuohut ja syöverit läpi, yrittäen antaa anteeksi myös itselleni.
Aika on parantanut mua ja nyt saatan ymmärtää jo itseänikin ja paniikkia jossa olin.
Mun omanarvontuntoni on kohonnut 100%:sti - eikä sen enempää tarvitse kohota,
sit se on silkkaa itserakkautta! =))
Hauskaa viikonloppua kaikille! - äidit kiukuttaa?
Jee Jee kirjoitti:
Joo on se päivän puheenaiheena ollut jo hetken aikaa, tän 19 vuotiaan kundin ansiosta.
Nyt ehkä joku toinenkin seuraa esimerkkiä ja kiusaamiselle aletaan panna jotain rajoja.
"Must jotenki tuntuu, et oot kiusattu ja ainut tapa miten tunnet olevas tarpeelline o sillo, ku sua kiusataa.
Minä inhosin itseäni viime syksynä...oli aivan oikein mulle (siis minusta) et sain ilkeyksiäkin päälleni.
Häpesin itseäni ja kun vanhempanikin vielä paheksuivat mun tekemää paniikki ratkaisua,
Olen käynyt kaikki mielenkuohut ja syöverit läpi, yrittäen antaa anteeksi myös itselleni.
Aika on parantanut mua ja nyt saatan ymmärtää jo itseänikin ja paniikkia jossa olin.
Hauskaa viikonloppua kaikille!Miksi nyt aloit vittuilemaan toiselle äidille eli määmylle, viimeksi riitelit moraalinvartijan kanssa?
- Jee Jee
äidit kiukuttaa? kirjoitti:
Miksi nyt aloit vittuilemaan toiselle äidille eli määmylle, viimeksi riitelit moraalinvartijan kanssa?
Määmy on aivan liian epäeroottinen päästäkseen äidiksi.
Jee Jee kirjoitti:
Hauskaa viikonloppua kaikille!?
- kylä näi o
.
Tämä ei oo mikään venäjä jossa vain lyörään jatkuvalla syötöllä
. - Jee Jee
Jee Jee kirjoitti:
Määmy on aivan liian epäeroottinen päästäkseen äidiksi.
Kiitos tuesta; Kiltti trolliseni. Olen samaa mieltä kanssasi että tämä Trollimäämy on kulmikkaan kantikas, ei naisellinen trolli poika!
Oikea määmy on jotain aivan muuta kuin tämä arvaamaton ja hapan rääväsuu!
äidit kiukuttaa? Oisko saman trollin uus yritys.... hoh hoijaa.
Nyt laitan koneen huiliin ja lähden harjoituksiin jos sais lisää kolhuja kroppaan. :))
Aamul mä olin 4,5 tuntia duunissa.
Kaverit kertoi et pitäis olla ainakin 5 tuntia jotta....empä tiennyt sitä ennen...
hyvä kun neuvovat tietämätöntä.
miuta, ku kaikki tietää urugualaisuuteni ja sen et se meinaa puruvoimaa, kuka haluais menettää sormensa lyödessään minua :)
Minua ei kannata vetää, kaverini nimi on 357
elisakettu kirjoitti:
Sinäkin pelottelemassa siinä.
Säästyy monelta vaivalta, kun hieman pelottelee
- molempiin patapata
Pata kattilaa soimaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo768992Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per593331- 422718
- 272241
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto372200Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj182195- 131937
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151773- 681705
- 181649