Lumiani spotifyihin tuli päivityksen myötä satunnaistoisto eli se soittaa soittolistalla olevia biisejä satunnaisjärjestyksessä vaikka haluaisinkin kuunnella ne juuri siinä järjestyksessä, missä ne on listalla. Miten tämän satunnaistoiston saisi pois? Onko muilla ollut samaa ongelmaa?
Satunnaistoisto pois?!?
11
10788
Vastaukset
- Valontuoja2014
Aloita soittolistan kuuntelu. Näet playnuolen molemmilla sivuilla häkkyrät, jotka ovat vihreitä. Klikkaa vasemmanpuoleista häkkyrää, jonka nuolet osottavat oikealle. Tämä nappula muuttuu valkoiseksi ja satunnaistoisto lähtee pois päältä koko soittolistasta. Käsittääkseni sen joutuu painamaan aina uudelleen, kun listaa alkaa kuuntelemaan. Toiv sait apua. Itselläni oli sama ongelma ja googlasin avun englanninkieliseltä keskustelupalstalta.
- Kiitollinen
Kiitos Valontuoja avusta! On ollut kyllä niin turhauttavaa tähän saakka kun ei ole tuota keinoa löytänyt.
- Urpo-Nötkö
Kiitollinen kirjoitti:
Kiitos Valontuoja avusta! On ollut kyllä niin turhauttavaa tähän saakka kun ei ole tuota keinoa löytänyt.
Ei muuten toimi ainakaan iPadilla noin, mitenköhän siellä saisi pois päältä?
- ei sattumaa12
Urpo-Nötkö kirjoitti:
Ei muuten toimi ainakaan iPadilla noin, mitenköhän siellä saisi pois päältä?
Ei niin. Perseestä tuommoinen
- sama tyyppi
ei sattumaa12 kirjoitti:
Ei niin. Perseestä tuommoinen
Eiku löytyi. Sen levyn kansikuvan vieressä on pieni koukku ylöspäin. Sitä painamalla pääsee soiton säätöihin.
- Anonyymi
Kiitos paljon
- Anonyymi
ei näy mitään häkkyröitä!
- Anonyymi
En voi kiittää tarpeeksi 💕
- Anonyymi
Ei näy häkkyröitä eikä satunnaistoistoa saa millään pois!!!
- Ketuttaa
Mobiililaitteella spotify freellä ei voi kuunnella nykyään kuin satunnaistoistolla :((
- Anonyymi
perseestä! miten tästä erotaan eikä tarvi maksaa siitä että sinfonioiden eri osat tulevat satunnaisessa järjestyksessä muun musiikin keskellä!! 😠👹👺
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432221Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151440Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141406Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711255Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t22984Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist177881Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19816- 75762
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57746Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101685