Onko minulla outo miesmaku?

outo nainen?

27

242

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitä ihmettä sitten oikein kuvittelet meidän kaikkien muiden naisten haluavan? :D

• outo nainen?

Olenhan minä paljon naisten ja miesten vaatimuslistoja lukenut ja naisilla on lähes aina itsevarmuus ja sosiaalisuus niissä mukana.

• outo nainen? kirjoitti:

Olenhan minä paljon naisten ja miesten vaatimuslistoja lukenut ja naisilla on lähes aina itsevarmuus ja sosiaalisuus niissä mukana.

Ylipäätään sitä nyt vain ihmettelin, että luonnehtimalla itseäsi miesmakusi takia oudoksi annat sellaisen vaikutelman, että kuvittelet muiden naisten unelmamiehen olevan narukäsi rumilus, jolla siitä huolimatta on rautainen itsevarmuus.

Eli ihan nyt vain tämmöinen maanpinnalle palauttava tiedoitus, että jokaisen naisen unelmamies on sellainen joka ei ole pannut puolen kaupungin naisia, ei tee aloitteita liukuhihnalta kaikille muille naisille, mutta juuri kyseiselle naiselle itselleen sen jotenkin ihmeen kaupalla kykenee tekemään, eikä ole ihan 24/7 ADHD:nä menossa kavereiden kanssa. Tatuointien ja lihasten määrästä voi olla pieniä mielipide-eroja naisyksilöiden välillä, mutta luulisin tuon kuvan mukaisen kelpaavan useimmille, jos vain kaikki muu natsaisi täydellisesti.

• unelmia on
        stellaria81 kirjoitti:

Ylipäätään sitä nyt vain ihmettelin, että luonnehtimalla itseäsi miesmakusi takia oudoksi annat sellaisen vaikutelman, että kuvittelet muiden naisten unelmamiehen olevan narukäsi rumilus, jolla siitä huolimatta on rautainen itsevarmuus.

Eli ihan nyt vain tämmöinen maanpinnalle palauttava tiedoitus, että jokaisen naisen unelmamies on sellainen joka ei ole pannut puolen kaupungin naisia, ei tee aloitteita liukuhihnalta kaikille muille naisille, mutta juuri kyseiselle naiselle itselleen sen jotenkin ihmeen kaupalla kykenee tekemään, eikä ole ihan 24/7 ADHD:nä menossa kavereiden kanssa. Tatuointien ja lihasten määrästä voi olla pieniä mielipide-eroja naisyksilöiden välillä, mutta luulisin tuon kuvan mukaisen kelpaavan useimmille, jos vain kaikki muu natsaisi täydellisesti.

Saahan sitä unelmoida, mutta jos haluaa komean tatuoidun lihaskimpun, niin todennäköisesti joutuu harrastamaan sitä kesyttämistä ja hyväksymään, että ainakin neljäsosa kaupungin naisista on pantu, jos ei ihan puolet sentään.

• 18+15
        stellaria81 kirjoitti:

Kun sinulla Stellaria on näkemystä asiasta niin onko se hyvä juttu jos narukäsi rumiluksella kuitenkin on rautainen itsevarmuus vai kuuluisiko sen punastella tai kenties olla näkymätön?

• outo nainen?
        stellaria81 kirjoitti:

Ei ole kyllä jokaisen naisen unelmamies tuollainen. Minun kaveripiirissäni neljä kuudesta harrastaa yhden yön suhteita ja ovat sanoneet, että ujot ja kokemattomat eli heidän mielestään tylsät miehet eivät kelpaa (myöskään parisuhteeseen). Tuskinpa he ovat maailman ainoat neljä naista, jotka näin ajattelevat, tai sitten minulla on ollut ilmiömäinen arpa kaverien suhteen.

• ....
        outo nainen? kirjoitti:

Ei ole kyllä jokaisen naisen unelmamies tuollainen. Minun kaveripiirissäni neljä kuudesta harrastaa yhden yön suhteita ja ovat sanoneet, että ujot ja kokemattomat eli heidän mielestään tylsät miehet eivät kelpaa (myöskään parisuhteeseen). Tuskinpa he ovat maailman ainoat neljä naista, jotka näin ajattelevat, tai sitten minulla on ollut ilmiömäinen arpa kaverien suhteen.

Ujous on naisista viehättävää jos mies on komea ja sosiaalinen muuten. Ei tuo linkin mieskään mikään syrjäytynyt kaveriton nörtti taida olla. Mahdottomia miehiä voi rakennella mielessään, mutta realiteetit tulee jokaista vastaan.

• 18+15 kirjoitti:

Kun sinulla Stellaria on näkemystä asiasta niin onko se hyvä juttu jos narukäsi rumiluksella kuitenkin on rautainen itsevarmuus vai kuuluisiko sen punastella tai kenties olla näkymätön?

No sanoisin että hyvä itsetunto on yksilön kannalta plussaa, mikäli siihen yhdistyy toimiva pääkoppa ja realistinen näkemys omasta itsestään. Tällöin hänellä on järkeä valita iskuyritystensä kohteiksi itsensä tasoisia henkilöitä ja hyvät mahikset onnistua joskus.

Jos taas hyväitsetuntoinen henkilö sattuu omaamaan p/s-markkinoiden kannalta heikommat eväät, mutta on itse sokea heikkouksilleen, niin hänestä tulee ns. kylähullu, joka yrittää koko ikänsä iskeä niitä tasokkaimpia naisia koskaan onnistumatta ja edes tajuamatta että koko kaupunki naureskelee hänen törttöilylleen. Eli tässä tapauksessa siitä hyvästä itsetunnosta ei ole parisuhteen saannin kannalta mitään hyötyä.

• outo nainen? kirjoitti:

No aika jännä kaveripiiri kyllä, jos yli puolet on yhden yön juttujen harrastajia, minä kun en taida tuntea sellaisia ainuttakaan. Ehkäpä tuon tyyppisillä naisilla sitten on vähän erilainen arvomaailma, ja haluavat miehen olevan vähintäänkin yhtä kokenut kuin mitä itse on, ettei tulisi mitään tunnontuskia auliista jakamisestaan. Väitän kuitenkin, että suurin osa naisista ei ole tällaisia.

• Bobby Sands
        stellaria81 kirjoitti:

No sanoisin että hyvä itsetunto on yksilön kannalta plussaa, mikäli siihen yhdistyy toimiva pääkoppa ja realistinen näkemys omasta itsestään. Tällöin hänellä on järkeä valita iskuyritystensä kohteiksi itsensä tasoisia henkilöitä ja hyvät mahikset onnistua joskus.

Jos taas hyväitsetuntoinen henkilö sattuu omaamaan p/s-markkinoiden kannalta heikommat eväät, mutta on itse sokea heikkouksilleen, niin hänestä tulee ns. kylähullu, joka yrittää koko ikänsä iskeä niitä tasokkaimpia naisia koskaan onnistumatta ja edes tajuamatta että koko kaupunki naureskelee hänen törttöilylleen. Eli tässä tapauksessa siitä hyvästä itsetunnosta ei ole parisuhteen saannin kannalta mitään hyötyä.

Olet rakastunut... minuun...:D

• 18+15
        stellaria81 kirjoitti:

Varmaankin jotenkin näin. Ja kun tiedetään miten naiset valittaa heitä iskevien miesten tasosta niin ei voi kuin toivoa saavikaupalla realistista käsitystä itsestään kaikille naisillekin.

• ATMaisteri
        stellaria81 kirjoitti:

En tiennytkään että stellaria on tasoteorian vannoutunut kannattaja?

Pisteet fiksuudesta, vaikutat koulutetulta naiselta.

• Vai niin

Haluat siis tatuoidun lihaksikkaan komean miehen, joka tekee sinulle aloitteen, mutta jota sinun ei tarvitse kesyttää ja yrittää saada lopettamaan päihteidenkäyttö ja muiden naisten paneminen.

Minäkin haluan kauniin, hyväkroppaisen neitsytnaisen, joka tekee minulle aloitteen, jota minun ei tarvitse iskeä ja kilpailla satojen muiden miesten kanssa hänen huomiostaan.

• anonyymi kurppa

Tuo näyttää pojalta eikä miehekkäältä..Eli sikäli on outo maku jos tuota kutsut miehekkääksi...

• outo nainen?

No minä olen 22 niin ei tuo mies kauhean pojalta mielestäni näytä. Ainakin miehekkäämmältä kuin suurin osa ikäisistäni miehistä.

• anonyymi kurppa
        outo nainen? kirjoitti:

No minä olen 22 niin ei tuo mies kauhean pojalta mielestäni näytä. Ainakin miehekkäämmältä kuin suurin osa ikäisistäni miehistä.

No sitten ymmärrän :)

• faarao sanoo

outo nainen oletko naisiin menevä kun neitosen kuvan lähetit et ole ilmeisesti miestä nähnytkään

• Oot kade homo

Taidat itse olla homo. Tuo kuvan mies on todella miehekäs, komea ja seksikäs. Tosimies!

• ,.,.,.,.
        Oot kade homo kirjoitti:

Taidat itse olla homo. Tuo kuvan mies on todella miehekäs, komea ja seksikäs. Tosimies!

Jos "faarao sanoo" olisi homo, niin silloinhan hän olisi samaa mieltä kanssasi.

• homogay

Ihan homolta tuo näyttää, ei tuo ku lutkuta kyrpää päivät pitkät.

• faarao puhuu

minusta näyttää tulitikulta jos tekee tupakkia mieli niin tuommoisella raapastaan valkeeta ja jos sattuu inisemään jotakin niin kaadetaan puu ja työnnetään puu poikittain perseeseen tai pimeällä kun on tylsää niin sytytetään hänet ja potkastaan menemään niin on vähän aikaa hauskaa liikkuva soihtu valaiseekin jonkin aikaa

• anonyymi kurppa

"tuommoisella raapastaan valkeeta "

Faarao taitaa olla porilainen? Just joku aika FB:ssä parin kaverin kanssa puhuttiin tuosta "valkean" pyytämisestä tupakkaan.

• tulkki puhuu

kyllä faarao on egyptin kansalainen valittujen maasta mutta häneltä puuttuu kleopatra naisista kaunein

• Onneks olkoon.

Saatan olla jotakuinkin kuvailemasi mies. Kuten kavereistasi sanoit, niin ei sellaset miehet kelpaa kellekkään. Nykyään pitää olla sosiaalinen ja itsevarma. Muulla ei oikeen oo väliä. Ulkonäkö on vaan sitten plussaa.

• Onneks olkoon.

Nii, mitää jännämies tatuointeja mulla ei oo (hyi). Mutta siis muuten.

• ennenn

On tai ei, kuvauksesi mies on liian ristiriitainen. Mieti mitä sinulla on annettavaa. Omistatko bodaajan vartalon sen punastelusi ohella?

• Oikeesti =)

Aika heikko provo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      18
      4131
    2. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      126
      1474
    3. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      96
      1323
    4. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      313
      1251
    5. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      62
      1202
    6. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      72
      1130
    7. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      45
      1124
    8. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      961
    9. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      86
      895
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      48
      838
    Aihe