Pituusero, mies lyhyempi, en osaa päättää..

attentioonnn

En koskaan olisi kuvitellut että kiinnostun itseäni lyhemmästä miehestä, ero n. 5 cm, että ainakin eron huomaa....pidän hänestä todella, mutta musta pituusero tuntuu niin hassulta. Olen aina ennen seurustellut itseäni paljon pidemmän miehen kanssa. Tämä mies kuitenkin muuten täydellinen... Tämä palsta ei ehk ole paras paikka kysyä mutta pistämpähän huvikseni, olen kiinnostunut teidän muiden mielipiteistä. Olen tajunnut vasta nyt, ettei ole mahdotonta oikeasti rakastua itseä lyhempään. Ongelma on pinnallinen, mutta kyllähän se on yleisempää että mies pidempi..sitä kun haluaa tuntea olonsa pienemmäksi ja turvalliseksi toisen rinnalla.
Olisitko valmis seurustelemaan itseäsi lyhemmän miehen kanssa? Onko sillä rajaa? jos on niin missä raja kulkee jne.. Olisi kiva saada aikaan järkevä keskustelu aiheesta :D

227

9144

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näkökanta

      Joo olisin, jos mies on fiksu.

      Sophia Lorenin mies, se Carlo oli ainakin 10 senttiä lyhyempi.
      Jotkut seurustelee kaljun kanssa, jotkut pitkän hujopin, jotkut vähemmän kauniin.

      Itse päätät.
      Jos viihdyt ja saat rakkautta, huomiota ja jännää keskustelua ym niin mikä ettei?

      • Ön eröjä

        Kyl niitä eri pityisiä ihmisiä ön.


      • omat kriteerini
        Ön eröjä kirjoitti:

        Kyl niitä eri pityisiä ihmisiä ön.

        Minä en huoli lihavia, en liian laihoja, lyhyitä, pitkiä, vajaaälyisiä, ruumiillisesti vajaita (sairaat, vammaiset) pitkätukkaisia, lyhyttukkaisia, liian pienirintaisia, liian suuririntaisia. Enkä myöskään silmälasipäisiä.


      • tyhmä ja
        omat kriteerini kirjoitti:

        Minä en huoli lihavia, en liian laihoja, lyhyitä, pitkiä, vajaaälyisiä, ruumiillisesti vajaita (sairaat, vammaiset) pitkätukkaisia, lyhyttukkaisia, liian pienirintaisia, liian suuririntaisia. Enkä myöskään silmälasipäisiä.

        tosi sairas oot "omat kriteerini"


      • kokemusta
        tyhmä ja kirjoitti:

        tosi sairas oot "omat kriteerini"

        Olen samaa mieltä kanssasi.
        ihan ööööö.....


      • Ehdottomasti. Nykypäivänä miesten on paljon helpompi pettää, ja lyhyt mies ei näin pysty tekemään niin helposti kuin normaaali..


      • rumapettää
        talvikissa1234 kirjoitti:

        Ehdottomasti. Nykypäivänä miesten on paljon helpompi pettää, ja lyhyt mies ei näin pysty tekemään niin helposti kuin normaaali..

        Mitäääh? Kaikki tuntemani petturimiehet ovat alle 180 senttiä. Luulin että juuri pitkät ja komeat eivät petä koska he vaan ovat niin salskeita ja heillä on hyvä itsetunto.


      • Ymmeil
        talvikissa1234 kirjoitti:

        Ehdottomasti. Nykypäivänä miesten on paljon helpompi pettää, ja lyhyt mies ei näin pysty tekemään niin helposti kuin normaaali..

        Check.


      • huumoria peliin
        tyhmä ja kirjoitti:

        tosi sairas oot "omat kriteerini"

        Ettekö nyt provoa tunnista ;)


      • Macho Man
        rumapettää kirjoitti:

        Mitäääh? Kaikki tuntemani petturimiehet ovat alle 180 senttiä. Luulin että juuri pitkät ja komeat eivät petä koska he vaan ovat niin salskeita ja heillä on hyvä itsetunto.

        Etkö tajua. Komea kuva vaan nettiin niin naisia riittää joka sormelle ja varpaalle. Eikä puoliso tajua mitään. Hehee.


      • Kaikki käy
        omat kriteerini kirjoitti:

        Minä en huoli lihavia, en liian laihoja, lyhyitä, pitkiä, vajaaälyisiä, ruumiillisesti vajaita (sairaat, vammaiset) pitkätukkaisia, lyhyttukkaisia, liian pienirintaisia, liian suuririntaisia. Enkä myöskään silmälasipäisiä.

        Selvästi idiootti lesbo olet " omat kriteerini "


      • Olga1
        omat kriteerini kirjoitti:

        Minä en huoli lihavia, en liian laihoja, lyhyitä, pitkiä, vajaaälyisiä, ruumiillisesti vajaita (sairaat, vammaiset) pitkätukkaisia, lyhyttukkaisia, liian pienirintaisia, liian suuririntaisia. Enkä myöskään silmälasipäisiä.

        ja jenkit pois aaammerikkasta


      • Lyhyt yäk
        rumapettää kirjoitti:

        Mitäääh? Kaikki tuntemani petturimiehet ovat alle 180 senttiä. Luulin että juuri pitkät ja komeat eivät petä koska he vaan ovat niin salskeita ja heillä on hyvä itsetunto.

        Mullakin oli ruma, lyhyt, vanha mies joka petti mennen tullen . Se sai naisia nikkarointitaidoillaan ja hässi niitä samalla. Yritti alussa olla uskollinen mutta koira karvoistaan pääse. Ainoa epärehellinen ja uskoton mies mun elämässä. Naiset menee lankaan, jos kuvittelee et lyhyt mies ei petä.


      • näin on

        Kait olet kuullut,että lyhellä miehellä on PITKÄ - se....


      • emävale
        näin on kirjoitti:

        Kait olet kuullut,että lyhellä miehellä on PITKÄ - se....

        en ole kuullut mutta varsinkaan en ole NÄHNYT, hehehehehehehehhehehe


      • idiootti-
        emävale kirjoitti:

        en ole kuullut mutta varsinkaan en ole NÄHNYT, hehehehehehehehhehehe

        ei heterot homolle näyttele


      • töttöröö prööt
        omat kriteerini kirjoitti:

        Minä en huoli lihavia, en liian laihoja, lyhyitä, pitkiä, vajaaälyisiä, ruumiillisesti vajaita (sairaat, vammaiset) pitkätukkaisia, lyhyttukkaisia, liian pienirintaisia, liian suuririntaisia. Enkä myöskään silmälasipäisiä.

        Mikä jäi listaltasi pois ?


      • töttörööt prööt
        Lyhyt yäk kirjoitti:

        Mullakin oli ruma, lyhyt, vanha mies joka petti mennen tullen . Se sai naisia nikkarointitaidoillaan ja hässi niitä samalla. Yritti alussa olla uskollinen mutta koira karvoistaan pääse. Ainoa epärehellinen ja uskoton mies mun elämässä. Naiset menee lankaan, jos kuvittelee et lyhyt mies ei petä.

        Ruma mies ei petä. Paitsi voi se jollekin kelvata joka ei ole niin kronkeli. Puute sanelee. Ja sit syödään vaikk kuormasta.


      • Kyllä Kaikkiin
        töttörööt prööt kirjoitti:

        Ruma mies ei petä. Paitsi voi se jollekin kelvata joka ei ole niin kronkeli. Puute sanelee. Ja sit syödään vaikk kuormasta.

        Turha niitä on noin mustavalkoisesti päätellä.

        Salskea, pitkä, komea, fiksu ja filmaattinen voi pettää siksi, että naiset suorastaan pyrkivät hänen housuihinsa joka paikassa, minne hän menee.

        Mutta vähän vähemmän tai todella vähän kaikkea tuota kaikkea - sellainen voi pettää siksi, että on rutinoitunut vastaamaan jokaiseen tarjoukseen "kyllä".


      • Lissu-vanhapiika
        omat kriteerini kirjoitti:

        Minä en huoli lihavia, en liian laihoja, lyhyitä, pitkiä, vajaaälyisiä, ruumiillisesti vajaita (sairaat, vammaiset) pitkätukkaisia, lyhyttukkaisia, liian pienirintaisia, liian suuririntaisia. Enkä myöskään silmälasipäisiä.

        Pienet miehet on hyviä rakastelemaan .


      • Rille
        Lissu-vanhapiika kirjoitti:

        Pienet miehet on hyviä rakastelemaan .

        Minun mielestäni ei, kokemusta kolmen vuoden ajalta. Aiemmat olivat parempia kun olivat isompiakin. Ah, ihana iso mies.


      • hintithiljaa
        Rille kirjoitti:

        Minun mielestäni ei, kokemusta kolmen vuoden ajalta. Aiemmat olivat parempia kun olivat isompiakin. Ah, ihana iso mies.

        homoilta ei kysytty


      • näinpäs on
        näin on kirjoitti:

        Kait olet kuullut,että lyhellä miehellä on PITKÄ - se....

        iso mies, pienet munat, pieni mies, vielä pienemmät munat.....


      • Kyytinen
        omat kriteerini kirjoitti:

        Minä en huoli lihavia, en liian laihoja, lyhyitä, pitkiä, vajaaälyisiä, ruumiillisesti vajaita (sairaat, vammaiset) pitkätukkaisia, lyhyttukkaisia, liian pienirintaisia, liian suuririntaisia. Enkä myöskään silmälasipäisiä.

        Hmm. Mutta eihän Ladalla voi saada parempaa?


      • Jutska

        Eikös kaikki miljönäärit ole yleensä lyhyitä miehiä joilla on pitkät mallitytöt kainalossa?
        Mies joka seukkailee pidemmän daamin kanssa omaa hyvin vahvan itsetunnon.
        Se tuskin on huono asia ja paikkaa monen puutteen myös naisen näkökulmasta!
        Tuli vaan mieleen tämmönen jutska.


      • omat kriteerini kirjoitti:

        Minä en huoli lihavia, en liian laihoja, lyhyitä, pitkiä, vajaaälyisiä, ruumiillisesti vajaita (sairaat, vammaiset) pitkätukkaisia, lyhyttukkaisia, liian pienirintaisia, liian suuririntaisia. Enkä myöskään silmälasipäisiä.

        sulla ei ole kaikki kotona, ja ilmiselvästi et ole naista koskaan saanut, etkä tule saamaankaan....noin räikeä forever alone tyyppi,ei hyvää päivää ....


      • joo joo
        Kaikki käy kirjoitti:

        Selvästi idiootti lesbo olet " omat kriteerini "

        Mikäs lesboista tekee idiootteja? Ja vaikka on aika moiset kriteerit kyseisellä henkilöllä, eivät ne mitään kerro hänen sukupuolestaan. Ihan hyvin voi olla mieskin.


      • hahahahahhaaahhaa
        omat kriteerini kirjoitti:

        Minä en huoli lihavia, en liian laihoja, lyhyitä, pitkiä, vajaaälyisiä, ruumiillisesti vajaita (sairaat, vammaiset) pitkätukkaisia, lyhyttukkaisia, liian pienirintaisia, liian suuririntaisia. Enkä myöskään silmälasipäisiä.

        omat kriteerini... Taidat olla feikki tai ainakin tosi pahasti pihalla tästä maailmasta. Taidan kaikenlisäksi luulla olevasi joku täydellisyys ja tuskin olet ainakaan seurustelusuhteessa. Tuskin tulet myöskään koskaan olemaan :D


      • uuhjhhhhhhh
        Lissu-vanhapiika kirjoitti:

        Pienet miehet on hyviä rakastelemaan .

        On parempia. Pienellä miehellä on iso muna :) Ainakin sillä jonka tiedän ;)


      • minun mielikuvani
        rumapettää kirjoitti:

        Mitäääh? Kaikki tuntemani petturimiehet ovat alle 180 senttiä. Luulin että juuri pitkät ja komeat eivät petä koska he vaan ovat niin salskeita ja heillä on hyvä itsetunto.

        Tuo on aika pahasti kieroutunut ja väärä näkökulma. Olet tullut huijatuksi. Todellakin juuri ne komeat pettää ja on pelureita. Ne on kusipäisyyden huippuja ja pelaa naisilla minkä kerkeää. Tekevät mitä huvittaa. Niitä ei kiinnosta tunteet vaan se, että he itse saavat mitä haluaa. Sama koskee todella kauniita naisia.

        Söpö on se joka ei petä.


      • ihanaaaaaaaaaaaaaa
        näinpäs on kirjoitti:

        iso mies, pienet munat, pieni mies, vielä pienemmät munat.....

        Valetta. LOL. Isolla voi olla todella pienet munat.

        On yleistävä valheellinen teksti, että lyhyellä pieni tai pitkällä iso. Kyllä sen päällepäin näkee kenellä on iso ja kenellä pieni. Hyvin pukeutuva tai hyvin käyttäyvä. Rauhallisenoloinen. Sellaisella on iso. Voi toki sellasellakin olla iso joka ei välitä pukeutumisestaan, mutta vaikuttaa silti onnelliselta :)

        Voi myös olla sellanen rauhallinen huumoriveikko. Sellasilla yleensä on kans iso. Jos on sellanen ujo hymy ja vetäytyvä luonne. Sellasilla on iso melkein valehtelematta. Mutta heidän ongelmansa on se, että he eivät käytä sitä yhtäpaljon kuin voisivat! Heillä voi olla myös hyvännäköinen naama, mutteivat välttämättä itse tajua sitä :)

        Lyhyehköillä tai ainakin 158-170 centtisillä voi olla todella iso ! Tai ainakin 18 centin luokkaa.

        Edes pienet kädetkään eivät kerro totuutta onko pieni vai iso. Siltikin tuo 18 centin totuus voi täyttyä.

        Nämä tunnistamiskeinot ulkoisilla piirteillä on kaikki tämän maailman humputuksia, joilla yleistetään ja yritetään tehdä tunnistamiskeinoja. Lähinnä vitsikästä tyhjänjauhmista :) Enemmän nämä käyttäytymismallit kertovat totuudesta. Ujous on yleensä enemmän merkki isosta kuin pienestä. Sellainen ihminen on vain turhan tunteellisuuden vanki. Monesti.


      • Rille
        uuhjhhhhhhh kirjoitti:

        On parempia. Pienellä miehellä on iso muna :) Ainakin sillä jonka tiedän ;)

        mulla olikin niin vanha, reilusti yli viiskymppinen niin että se oli varmaan jo muutenkin kutistunut eikä muutenkaan toiminut kunnolla. voihan olla, et se on nuorempana ollut isompi :-) kun kokemusta kuitenkin on sekä pienistä että isoista miehistä niin onhan se nyt ihan selvä et isoilla on isompi. aah :-)


      • Brutaali mielipide
        Rille kirjoitti:

        Minun mielestäni ei, kokemusta kolmen vuoden ajalta. Aiemmat olivat parempia kun olivat isompiakin. Ah, ihana iso mies.

        Seurustelisin, ja olen seurustellut. Ei haittaa mua. Pään sisältö merkkaa ehdottomasti eniten.

        Vielä brutaalina mielipiteenä: paljon parempi on hyvin varusteltu, lyhyt mies kuin pienemmin varusteltu ja pitkä mies. Mutta kuten sanoin, empaattisuus ja viisaus menee kaikkien mittojenkin edelle.


      • Onnea.
        tyhmä ja kirjoitti:

        tosi sairas oot "omat kriteerini"

        "omat kriteerini"........... Just semmoisia ihania lapsia sinulla tulee.


      • kaikille löytyy
        töttörööt prööt kirjoitti:

        Ruma mies ei petä. Paitsi voi se jollekin kelvata joka ei ole niin kronkeli. Puute sanelee. Ja sit syödään vaikk kuormasta.

        valitettavasti rumillekin löytyy niin paljon naisia, jotkut ehkä suorastaan himoavat rumuutta, että kyllä niissä pettäjiä löytyy.


    • SekaSikiö

      Tunnen hyvin yhden pariskunnan, jossa mies on vaimoaan lyhyempi. Onnellisesti ovat olleet pitkään naimisissa. Lapsiakin on tullut.
      Ja näkeehän noita kaduillakin kävelemässä.
      Minkä sitä tunteilleen voi, jos tämä itseäsi lyhyempi mies vetää puoleensa. Olet rakastunut häneen ja sillä selvä. Ota kädestä kiinni ja kävelkää auringonlaskuun.
      Olisitko oikeasti valmis heittämään roskakoriin mahdollisesti aidon ja rakkauden täyteisen suhteen vain koska mies on sinua ainoastaan 5cm lyhyempi?
      Itse en ainakaan heittäisi. Heittäisin ne korkokengät.

      • tee kuten tahdot

        Minä en korkkareita uhraa! Mies saisi tottua korkkareihini, kun minä totuttelisin hänen lyhyyteensä.

        Olen nettideitin kautta tutustunut lyhyisiin miehiin, mutta jokin siinä vaan on tökkinyt sen verran, että olen jatkanut etsintöjäni.

        Jos oikeasti olisi kaikin puolin ihana mies ja rakastuisimme toisiimme ja kaikki muukin natsaisi, niin pituusero ei ehkä merkitsisi enää mitään, mutta sitähän en tiedä, kun ei ole kohdalle tullut.

        Elä sinä ap elämääsi muiden mielipiteistä välittämättä ja tee niin kuin hyvältä tuntuu ja parhaaksi katsot.


      • SekaSikiö
        tee kuten tahdot kirjoitti:

        Minä en korkkareita uhraa! Mies saisi tottua korkkareihini, kun minä totuttelisin hänen lyhyyteensä.

        Olen nettideitin kautta tutustunut lyhyisiin miehiin, mutta jokin siinä vaan on tökkinyt sen verran, että olen jatkanut etsintöjäni.

        Jos oikeasti olisi kaikin puolin ihana mies ja rakastuisimme toisiimme ja kaikki muukin natsaisi, niin pituusero ei ehkä merkitsisi enää mitään, mutta sitähän en tiedä, kun ei ole kohdalle tullut.

        Elä sinä ap elämääsi muiden mielipiteistä välittämättä ja tee niin kuin hyvältä tuntuu ja parhaaksi katsot.

        Ihan vain kevennys oli vaan tuohon loppuun tuo korkokenkien heittäminen pois. Vitsi, tsoukki, läppä, huumoria...
        Kävi vaan hyvin yhteen tuon "suhteen heittämisen roskakoriin" kanssa.
        Ei naisen tarvitse heittää kenkiään roskiin, jos ne ovat tärkeät, eikä pariskuntaa pituusero häiritse.


      • maniskitsokki
        tee kuten tahdot kirjoitti:

        Minä en korkkareita uhraa! Mies saisi tottua korkkareihini, kun minä totuttelisin hänen lyhyyteensä.

        Olen nettideitin kautta tutustunut lyhyisiin miehiin, mutta jokin siinä vaan on tökkinyt sen verran, että olen jatkanut etsintöjäni.

        Jos oikeasti olisi kaikin puolin ihana mies ja rakastuisimme toisiimme ja kaikki muukin natsaisi, niin pituusero ei ehkä merkitsisi enää mitään, mutta sitähän en tiedä, kun ei ole kohdalle tullut.

        Elä sinä ap elämääsi muiden mielipiteistä välittämättä ja tee niin kuin hyvältä tuntuu ja parhaaksi katsot.

        samat sana korkkarit kehiin ja miehen pitää olla isompi ja vahvempi mielellään jotain korvien välissä ja myös varakas käy olen reilun kokonen nainen ja saan kauheita raivareita silmissä mustenee kuka minut kurissa pitäisi :D


      • Toivoisin
        maniskitsokki kirjoitti:

        samat sana korkkarit kehiin ja miehen pitää olla isompi ja vahvempi mielellään jotain korvien välissä ja myös varakas käy olen reilun kokonen nainen ja saan kauheita raivareita silmissä mustenee kuka minut kurissa pitäisi :D

        Joku äidinkielenopettaja?


    • attentioonnn

      Aika hyvin sanottu SekaSikiö :') onneks en käytä korkokenkiä, ja tämä kyseinen mies on sanonut mulle että häntä ei haittaisi vaikka käyttäisinkin. Kiitos molempien kannan otoista :) on totta, että tuntuu typerältä jos suhde kaatuu vain pituuseroon kun se voisi olla vielä suurempikin. Ja koska tunnen, että hänen kanssaan musta vois vihdoin tulla onnellinen muuten. Kai siitä pituuserosta yli joskus sitten pääsee. On mukava kuulla noita esimerkkejä muista, ei tunnu niin erilaiselta.

      • turvamies?

        Olen 180cm nainen, olen seurustellut eri kokoisten miesten kanssa, mutta joku juttu siinä on? Kadulla kävellessä jotenkin noloa, kun mies on päätä lyhyempi? Nuorempana tämä ei minua häirinnyt.

        Ehkä joku alkukantainen vaisto; miehen pitäisi olla iso, voimakas uros, joka pystyy suojelemaan omaa naarastaan?

        Minä pystyn itsekin pitämään huolta itsestäni, mutta silti tuntuu erittäin hyvältä, kun on oma, isokokoinen mies.


      • Kyllä on
        turvamies? kirjoitti:

        Olen 180cm nainen, olen seurustellut eri kokoisten miesten kanssa, mutta joku juttu siinä on? Kadulla kävellessä jotenkin noloa, kun mies on päätä lyhyempi? Nuorempana tämä ei minua häirinnyt.

        Ehkä joku alkukantainen vaisto; miehen pitäisi olla iso, voimakas uros, joka pystyy suojelemaan omaa naarastaan?

        Minä pystyn itsekin pitämään huolta itsestäni, mutta silti tuntuu erittäin hyvältä, kun on oma, isokokoinen mies.

        Ehkä joku alkukantainen vaisto; miehen pitäisi voimakas uros, joka pystyy suojelemaan omaa naarastaan?
        -Kyllä. Tuo on täysin naisten alkukantainen biologinen ja eläimellinen vaisto millaiseksi luonto on naiset alunperin tarkoittanut. Moni nykynainen on menettänyt kosketuksen tähän alkuperäiseen luonnolliseen puoleensa.


      • -Vapaana-
        turvamies? kirjoitti:

        Olen 180cm nainen, olen seurustellut eri kokoisten miesten kanssa, mutta joku juttu siinä on? Kadulla kävellessä jotenkin noloa, kun mies on päätä lyhyempi? Nuorempana tämä ei minua häirinnyt.

        Ehkä joku alkukantainen vaisto; miehen pitäisi olla iso, voimakas uros, joka pystyy suojelemaan omaa naarastaan?

        Minä pystyn itsekin pitämään huolta itsestäni, mutta silti tuntuu erittäin hyvältä, kun on oma, isokokoinen mies.

        ..Outoa jos nainen asettaa rajan niin että mies pystyy suojelemaan omaa naarastaan.. syy miksi pitäisi puolustaa?

        En ole koskaan tyhmempää kommentia lukenut enkä kuullut! ..Nauran niin että silmistä vedet vaaluu. Ootas!

        Jos miehen tarvitsee puolustaa naista, siihen on aina syy. Nainen ei ole koskaan puolustamisen arvoinen. Miesten tulisi tietää ensin mistä asiassa on kysymys ennen kuin puolustaa naista. NIinkin voi käydä että mies tulee puolustaneeksi puumanaista tai huijarinaista. Näin on käynyt oikeassa elämässä ja niin tulee tapahtumaan. Kovin yleistä.

        Omalla kohdalla naisia riittää ja paljon mukavampi vain olla vapaa eikä seurustella. Naiset ovat vain riippakiviä. Vapaana voi mennä miten haluaa eikä ole tilivelvollinen kenellekään.


      • piteneeem
        Kyllä on kirjoitti:

        Ehkä joku alkukantainen vaisto; miehen pitäisi voimakas uros, joka pystyy suojelemaan omaa naarastaan?
        -Kyllä. Tuo on täysin naisten alkukantainen biologinen ja eläimellinen vaisto millaiseksi luonto on naiset alunperin tarkoittanut. Moni nykynainen on menettänyt kosketuksen tähän alkuperäiseen luonnolliseen puoleensa.

        Pitkä luuseri. Hehe


      • rita2
        turvamies? kirjoitti:

        Olen 180cm nainen, olen seurustellut eri kokoisten miesten kanssa, mutta joku juttu siinä on? Kadulla kävellessä jotenkin noloa, kun mies on päätä lyhyempi? Nuorempana tämä ei minua häirinnyt.

        Ehkä joku alkukantainen vaisto; miehen pitäisi olla iso, voimakas uros, joka pystyy suojelemaan omaa naarastaan?

        Minä pystyn itsekin pitämään huolta itsestäni, mutta silti tuntuu erittäin hyvältä, kun on oma, isokokoinen mies.

        Sulla kompleksi olla parempi,aika paha juttu.
        Mut elä sen kanssa ja etsi meitä pitempiä,
        en haluam sinuá!


      • turvamies?
        -Vapaana- kirjoitti:

        ..Outoa jos nainen asettaa rajan niin että mies pystyy suojelemaan omaa naarastaan.. syy miksi pitäisi puolustaa?

        En ole koskaan tyhmempää kommentia lukenut enkä kuullut! ..Nauran niin että silmistä vedet vaaluu. Ootas!

        Jos miehen tarvitsee puolustaa naista, siihen on aina syy. Nainen ei ole koskaan puolustamisen arvoinen. Miesten tulisi tietää ensin mistä asiassa on kysymys ennen kuin puolustaa naista. NIinkin voi käydä että mies tulee puolustaneeksi puumanaista tai huijarinaista. Näin on käynyt oikeassa elämässä ja niin tulee tapahtumaan. Kovin yleistä.

        Omalla kohdalla naisia riittää ja paljon mukavampi vain olla vapaa eikä seurustella. Naiset ovat vain riippakiviä. Vapaana voi mennä miten haluaa eikä ole tilivelvollinen kenellekään.

        Minuakin naurattaa (tai lähinnä säälittää) luetun ymmärtämisen puutteesi.
        Kerroin, kuinka erikokoisten miesten kanssa olen seurustellut (mitään korrelaatiota miehen ja xxxxxx pituuden välillä en ole havainnut), pienillä voi olla iso ja toisinpäin...

        Uskon, että olemme eläimiä, geenitkin yli 90%:sti samat kuin joillain apinoilla.
        Jatkuva kiima-aika, tarve tutkia ja selvittää asioita....


    • SoWhat?

      Kuule...mun paras ihana helluni on mua myös viitisen senttiä lyhempi. En ole ikinä varmaan ees kuvitellu olevani samanpituisen/ jopa lyhemmän miehen kans. Pisin seurustelukumppanini oli kaksimetrinen järkäle..

      Mutta tämä mies on niin huipputyyppi, hyvä ihminen, osaava, tekevä, taitava kaveri. Pidän hänen vartalostaan, hän on vaan lyhempi. Ja seksikin on...herkkua. Siinä tuo pituusasia on ihan toisarvonen juttu. Nauti ja anna palaa!

    • Ihan sama

      pääasia ettei ole sellainen tonttu, muuten ei jaksaa joka päivä etsiä missä se taas piileskelee:)

    • Yli 175

      Joo olen seurustellut ja pitänyt korkoja. Ei haitannut kumpaakaan.

      Kukaan ei kommentoinut, paitsi ulkomailla äijät iski silmää miehelle ja huusi haba haba kun pidin minihametta ja korkoja.

    • Viivu 32

      No heh-hed........,
      mis se on määrätty,et miehen pitää olla pidempi,
      huono itsetunto hänellä,jos asia vaivaa ja
      muiden mielipiteellä ei ole minkään valtakunnan väliä!
      itse ole 176 ja avomieheni 171 ja 9-vuotta olemme
      olleet onnellisesti yhdessä,eikä asia ole tullut edes puheeksi.
      Jos suhde niin pintapuolinen,et pituusero vaivaa,
      niin ehäkä kantsii laittaa kantapäät yhteen.
      Häntä rakastan kokonaisuutena.
      Mutta jos asia vaivaa,niin mene korismatsiin!

      • pieni riski on

        Monella lyhyellä miehellä on huono itsetunto. Se aiheuttaa jopa sotia.


      • turvamies?
        pieni riski on kirjoitti:

        Monella lyhyellä miehellä on huono itsetunto. Se aiheuttaa jopa sotia.

        napoleon, stalin, hitler...
        löytyyhän näitä pikkumiehiä. nykyisin ne ostavat vain ison bemarin.
        putin ja kim jong un ovat melko pieniä, mitähän ne seuraavaksi keksivät?
        vähän pelottaa pikkumiehet.............


      • ...
        pieni riski on kirjoitti:

        Monella lyhyellä miehellä on huono itsetunto. Se aiheuttaa jopa sotia.

        Onko se jokin yllätys, kun he saavat pitkin elämäänsä kuulla sellaisia lausahduksia kuten "miehen pitää olla miehen kokoinen" (ja miehen kokoisella tarkoitetaan aina kookasta, ennen kaikkea pituussuunnassa) ja kohtaavat hyljeksintää naisten osalta pelkän pituutensa takia? Ja moni nainen pitää lyhyttä miestä jotenkin heikkona ja heiveröisenä ja pitkää miestä vahvempana, vaikka se pitkä mies olisi aivan rapakunnossa ja lyhyellä miehellä moninkertaisesti enemmän lihasvoimaa kuin hänellä.

        Jos siis itsetunto-ongelmat ovat yleisempiä lyhyillä kuin pitkillä miehillä, niin syy ei ole kyllä siinä pituudessa, vaan heissä, jotka tavalla tai toisella suosivat pitkiä ja syrjivät lyhyitä miehiä. He niitä itsetunto-ongelmia lyhyille miehille tuottavat ja sitä kautta epäsuorasti aiheuttavat myös niitä sotia.

        Itselläni kyllä on itsetunto ihan kunnossa, vaikka melko lyhyt olenkin. En todellakaan pidä itseäni mitenkään huonona vain sen takia, että satun olemaan joitain senttejä keskimääräistä lyhyempi, ja jos joku nainen sellaisesta syystä minut sivuuttaa, niin siinä sitten. Tuskinpa sellainen nainen on minun arvoiseni, jolle hyvä mies ei kelpaa sellaisesta syystä, ettei ole muutamaa senttiä pidempi. Tyypillisesti sellainen nainen ei suostu edes tutustumaan lyhyeen mieheen ja ottamaan näin selvää, millainen mies on kyseessä.

        Aiheeseen liittyen muuten vielä: http://www.mtv.fi/lifestyle/tunteet/artikkeli/tutkimus-paljastaa-tallaiset-miehet-ovat-parhaita-kumppaneita/4298180#.VAX0E2F5sIE.facebook


      • napoleon1
        turvamies? kirjoitti:

        napoleon, stalin, hitler...
        löytyyhän näitä pikkumiehiä. nykyisin ne ostavat vain ison bemarin.
        putin ja kim jong un ovat melko pieniä, mitähän ne seuraavaksi keksivät?
        vähän pelottaa pikkumiehet.............

        Napoleon oli 168 cm pitkä eli sen ajan miesten keskiarvoa 4 cm pidempi. Myytti Napoleonin lyhyydestä on brittipropagandaa.

        Hitler oli 173 cm pitkä eli ihan normaalipituinen.

        Stalin oli vähän lyhyempi, 168 cm, mikä sekään ei ole poikkeava.

        Vuonna 1922 uusimaalaisen miehen keskipituus oli 171 senttimetriä eli Hitler oli pari senttiä suomalaisia pidempi ja Stalin kolme senttiä lyhyempi.


      • turvamies?
        napoleon1 kirjoitti:

        Napoleon oli 168 cm pitkä eli sen ajan miesten keskiarvoa 4 cm pidempi. Myytti Napoleonin lyhyydestä on brittipropagandaa.

        Hitler oli 173 cm pitkä eli ihan normaalipituinen.

        Stalin oli vähän lyhyempi, 168 cm, mikä sekään ei ole poikkeava.

        Vuonna 1922 uusimaalaisen miehen keskipituus oli 171 senttimetriä eli Hitler oli pari senttiä suomalaisia pidempi ja Stalin kolme senttiä lyhyempi.

        napoleon1;
        olet selvästi asiaan perehtynyt, onnittelen hienosta suorituksesta!
        Kerrotko vielä Venäjän ja Pohjois-Korean päämiesten mitat? Entä ISISin pomo?

        ....mutta edelleen mua pienet miehet pelottaa....


      • Fakta ja fiktio
        napoleon1 kirjoitti:

        Napoleon oli 168 cm pitkä eli sen ajan miesten keskiarvoa 4 cm pidempi. Myytti Napoleonin lyhyydestä on brittipropagandaa.

        Hitler oli 173 cm pitkä eli ihan normaalipituinen.

        Stalin oli vähän lyhyempi, 168 cm, mikä sekään ei ole poikkeava.

        Vuonna 1922 uusimaalaisen miehen keskipituus oli 171 senttimetriä eli Hitler oli pari senttiä suomalaisia pidempi ja Stalin kolme senttiä lyhyempi.

        Ihanaa faktaa! Kiitos.


      • napoleon1
        turvamies? kirjoitti:

        napoleon1;
        olet selvästi asiaan perehtynyt, onnittelen hienosta suorituksesta!
        Kerrotko vielä Venäjän ja Pohjois-Korean päämiesten mitat? Entä ISISin pomo?

        ....mutta edelleen mua pienet miehet pelottaa....

        Siis kukaanhan ei tiedä näiden varmaa pituutta, kyse on arviosta. Stalinia on arvoitu lyhyemmäksikin. Kun pituuksia verrataan, kannattaa muistaa että keskipituus on noussut huomattavasti 50 vuoden aikana. Hitleriä ja Napoleonia ei voi pitää lyhyinä.

        Vaan katsokaaps tosta linkinstä näiden muiden kuten Putinin ja Berlusconin pituuksia.

        http://www.theguardian.com/news/datablog/2011/oct/18/world-leader-heights-tall

        Sitäkö pelkäät, että lyhyet miehet lyövät vyön alle?


    • Miksi enää kukaan jaksaa noita vanhanaikaisia juttuja miehen ja naisen pituudesta. Totuushan on, että naisten keskipituus on kasvanut huomattavasti ja jatkossa kaikki naiset jäävät ilman miestä jos ajattelevat perinteisesti.

      Ktsellän on ollut kaksi yli 180 cm naissystävää ja ei siinä ole ollut kenellekkään haittaa tai herättänyt kummastusta.

      Sopuliajatteluahan se on jos naisen pitää olla lyhyempi. ::))

    • Mina rakastan sinua

      Minulla on "pieni" mies ja tumma, hänessä on enemmän miehisyyttä ja herkkuja kuin suomipojassa konsanaan, tylsää ei ole makkarissakaan. Hän muuttaa luokseni ensiviikolla. Sentit ovat kohdallaan, niin sisällä kuin puutarhassakin josta hän on tosi kiinnostunut ja hoitaa sen ammattitaidolla.

      • tuksu2

        Onks hän Ike,
        ku kiinnostunut puutarhastasi?


    • Kale77

      Mä olen 179 cm pitkä mies ja olen aina haaveillut pidemmästä naisesta. Jostain syystä kaikki ovat olleet lyhyempiä...pitkä sopusuhtainen nainen on erittäin seksikäs, jos hän osaa "kantaa" pituutensa!

      • isohan se iita on

        Hohoi Kale, missä luuraat ??
        Mää oon 180 ja leveyttä melkein saman verran. Ei kai se haittaa ?
        Sotapojat varuskuntakaupungissa alkoi laulaa Iso-Iitaa kun ohittivat.


    • lyhyt kiitos

      Koskaan en ole halunnut tuntea itseäni pienemmäksi miehen rinnalla. Ei se tee oloani turvalliseksi, vaan joskus jopa uhatuksi.

    • sentitär

      lyhyempi mies on sexy, usein tihkuu erotiikkaa.. ihana suudella seisaltaan. nyt mulla itseni kanssa samanpituinen mies. ihana kun suukot osuu korvaan tai silmään, juuri sinne mihin haluan.... olen hyvin rakastunut tähän mieheen.
      edellinen oli 205 ja minä 168 !!! tämän omanpituisen kanssa sujuu " kaikki " :}

      • Lyhyt yäk

        Odota puoliääneen vuotta ja se on pettäny sua kymmenen eri naisen kaa. "Työt" kutsuu


      • mulla macho

        Kuka haluaa suukkoja silmiin??? Hellanlettas sentään, kielarit ne olla pitää, ei mitään nysväilyä ja kommentteja "kullannuppu" tai "kultakimpale" Hyi yökötys!!! Isot miehet on machoja, pienet nysväntereitä.


      • paskanaamat
        mulla macho kirjoitti:

        Kuka haluaa suukkoja silmiin??? Hellanlettas sentään, kielarit ne olla pitää, ei mitään nysväilyä ja kommentteja "kullannuppu" tai "kultakimpale" Hyi yökötys!!! Isot miehet on machoja, pienet nysväntereitä.

        mulla macho. Tiedoksi oot joku idiootti. Ei kaikki oo samanlaisia kuin sä. Kaikki idiootit luuleet, että kaikki mukautuu niiden kuvitelmiin ja elämäntapoihin, kun ne tulee niitä levittämään. Vittu mikä söpöydestä ymmärtämätön idiootti oot kyllä muutenki tuon kuvauksesi perusteella. Joku vitun kiusaaja paskiainen.


      • mulla macho
        paskanaamat kirjoitti:

        mulla macho. Tiedoksi oot joku idiootti. Ei kaikki oo samanlaisia kuin sä. Kaikki idiootit luuleet, että kaikki mukautuu niiden kuvitelmiin ja elämäntapoihin, kun ne tulee niitä levittämään. Vittu mikä söpöydestä ymmärtämätön idiootti oot kyllä muutenki tuon kuvauksesi perusteella. Joku vitun kiusaaja paskiainen.

        voi voi voi , osuiko ja upposiko sulle paskanaama :-) oot tosi SÖPÖ pikku mies, kun hermostut. lataa lisää kirosanojasi, sinulta se luonnistuu niin söpösti :-)


    • Pituutta kiitos

      Päinvastaista kokemusta. Mies ilmoitti netissä olevansa pidempi kuin oikeasti oli, ja oli järkytys nähdä pätkä luonnossa. Menihän siinä muutama vuosi, mutta kyllä nyt on taas ihanaa, kun on kunnon kokoinen mies.

      • 1kokemuseikerromitää

        Olet jäänyt yhden kokemuksen vangiksi. Teki tämä kyllä aika törkeän tempun kieltämättä, jos väitti olevansa pidempi. Mutta ei se sitä kerro, että kaikki ois samanlaisia.


      • Pituutta kiitos
        1kokemuseikerromitää kirjoitti:

        Olet jäänyt yhden kokemuksen vangiksi. Teki tämä kyllä aika törkeän tempun kieltämättä, jos väitti olevansa pidempi. Mutta ei se sitä kerro, että kaikki ois samanlaisia.

        Ei, kyllä voin muutaman vuosikymmenen kokemuksesta kertoa, että on ollut muutama lyhyt ja useampi pitempi mies. Ei poikkeusta niissäkään.


    • Artie

      Minulla on parini 4 cm pidempi. siis olen mies muuten ei ilmeisestikkä mitää vikaa ole mutta tanssimme paljon jopa kilpaa. Olen huomannut sen vaikuttavan tuloksiin. No käytän korotettuja kenkiä na kaverin matalakorkoisia . sekin häiritsee. Tosin kävi niin, että rakastuttiin. Siinä ei pituuserolla haittaa ole . En itse lainkaan edes huomaa. Enkä hänemkään ole siitä koskaa edes maitsevan kuult paitsi joskus peilin edessä tanssi liikeitä hajoitellessa. Eli miten sulaudumme yhteen.. Rakkaudessa ei väliksi Ei ainakaan näin pienet erot. Mutta ehkä kun yhdessä esiinnytään sekin pitää huomioda. Normaalissa elämässä ei. Tää oli vain miehen ajatus.

    • mina rakastan sinua

      Ei onneksi, ja onneksi näin läheltä!!!.

    • Katja Vantaalta

      Pienillä miehillä on kuten Irwinkin lauloi isommat munat. Muutama vakipano kaveri ollut lyhyitä iso kaluisia miehiä. Alttarille tai vanhempien luokse heitä en olisi vienyt, mutta sänkyyn kernaasti ja monesti.

      • isoa2

        Ei pidä paikkaansa, pienet on olleet. Siksi isompi mies, kiitos ;-)


      • Vantaalle

        Sama minun mieheni on minua lyhyempi, mutta muuten pitempi ja hyvin kookas ;)


      • Nimen omaan isoa
        isoa2 kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa, pienet on olleet. Siksi isompi mies, kiitos ;-)

        Mitä olen tässä vuosien saatossa olen kokenut niin lyhyehköillä miehillä löytyy pitkää ja paksua.


      • Avoimet 'ovet'
        Nimen omaan isoa kirjoitti:

        Mitä olen tässä vuosien saatossa olen kokenut niin lyhyehköillä miehillä löytyy pitkää ja paksua.

        Kyllä minullakin oli kerran Kalasatamassa lyhyehkö miesystävä jonka piti vetää sukukalleuksiiaan taaperokärryssä perässään, niin isot ne olivat.


      • närhen munat
        Nimen omaan isoa kirjoitti:

        Mitä olen tässä vuosien saatossa olen kokenut niin lyhyehköillä miehillä löytyy pitkää ja paksua.

        Samaa mielipuolta, kyllä vehkeen koossa löytyy vaikkei miehen ittensä.


      • isoa2
        närhen munat kirjoitti:

        Samaa mielipuolta, kyllä vehkeen koossa löytyy vaikkei miehen ittensä.

        mun pätkällä ukolla oli niin pieni, että piti ottaa suurennuslasi käteen, että näki mihin koskettaa :-) ei meinannu silti löytyä


    • KULLANkainalossa

      No en usko, että seurustelisin, kun olen aika lyhyt (162 cm) itsekin. Minun seurustelukumppanit ovat olleet sellaista 170-185 cm. Nykyinen on juuri pisin ja on ihanaa, kun vihdoinkin voi kävellä kullankainalossa, lyhyempien kanssa se ei onnistu. Joskus olen jopa jättänyt tutustumatta suunnilleen itseni mittaiseen mieheen.

    • pöntis

      voi noita imhisen murheita sitähän voi pitää vuodet ympäri tonttulakkia tupsu pystyssä onko muita ongelmia

    • onnellinenmies1

      Itse olen lyhyt mies, kaikenlisäksi kalju(omasta tahdosta) ja omaan hyvän kropan, rakas vaimoni on minua 10cm pidempi ja käyttää korkkareita mutta eipäs tuo kumpaakaan haittaa enemmänkin ulkopuolisia, lapsia on meillä 4kpl ja naimisissa iloisesti 18 vuotta, päivääkään en vaihtaisi pois hänen kanssa eletystä elämästä ja toivon että näitä päivä vielä riittää pitkään kiitos hänelle siitä, ne kemiat vaan sopi meillä yhteen, oikea rakkaus kun ei katso pituutta ..pinnalliset asiat ei johda pitkään yhteiseloon vaan ne loppuvat yleensä aika nopeasti!!! tsemppiä pitkillä ja pätkille ja pitkät naiset olkaa ylpeitä pituudestanne ja lyhyet miehet itsetunto kuntoon!!!

    • Lady.....

      Mitä tarkoittaa "tunteminen itsensä pieneksi toisen rinnalla"????

      Minulle miehisyys ja sen tuoma turvallisuus on aina ollut jotakin muuta kuin senttejä. Tunnen paljon täysin idiotteeja ja epäluotettavia pitkiä miehiä ja voisi kuvitella, ettei kukaan nainen tunne itseään naiselliseksi tmv. heidän rinnallaan koska he eivät ensinnäkään osaa kohdella naista fiksusti. Tietenkin jos kriteeri on pelkästään pituus niin onnistuuhan tuon tunteen luominen itselle olipa mies kuinka naiivi tai muuta vastaavaa.

      Tunnen taas vastaavasti upeita maskuliinisia lyhyempia miehiä, joiden seurassa tosiaa tuntee olevansa nainen ja turvassa.

      Ensisijaisesti en kyllä noita tuntemuksia parisuhteessa etsi. Mutta jokainen tyylillään.

      Ja toisaalta, hyvin moni mies vaatii naiseltaan hoikkuutta niin miksipä sitten ei naiset vaatisi mieheltä pituutta. Kumpikin vaade kai on yhtä perusteltua ja oikeutettua, niin ja pinnallista myös.

      • ei rinnastettavissa

        No pituuteen ei voi vaikuttaa, mutta hoikkuuteen kyllä.


    • 16.9 cm

      niin ja vielä sanoo naiset "että ei pituudella"!!?? ole väliä " vaan miten sitä käytetään"" :) ja "musta TUNTTUU"sano blondi kaverille!!

    • kisuli111

      Onhan se kiihottavaa kun mies on lyhyempi se ei tarvitse mennä polvilleen kun se nuolasee sinua mirristä voi tehdä sen seisaaltaan

    • sarvet pois.

      Mitä vanhempi pukki, sitä mittavampi sarvi, josta on kyse vaikkakin sivulauseessa.

      • Tai sitten ei

        Mulla ainakin vanhalla över 50 lyhyellä pukilla tosi lyhyt sarvi. Mut sen vanhan ukon parta kutitti kivasti :-)


    • damnsss

      Lyhyet miehet on niin söpöjä :3 Älä mieti pituutta, mieti kaikkea muuta kyseisessä miehessä ja jos todella pidät hänestä, pituudesta ei pitäisi syntyä mitään suurta ongelmaa.

    • Kuuntele sydäntäsi

      Oletpa pinnallinen. Kuuntele sydämesi ääntä. Toisaalta ymmärrän sitten, jos naisella on ongelmia hyväksyä oma kokonsa, jolloin kokee näyttävänsä pienemmän miehen vierellä virtahevolta tai kirahvilta.

    • tuijanhousut

      Onpa ongelmaa kerrakseen. Kuinka kukaan voi selvitä noin vakavan ongelman kanssa menettämättä järkeään, Jaksamista kovasti.

    • 100 x tutkimus

      Sadassa maassa eri puolilla maapalloa ja eri kulttuureissa tehty tutkimus osoitti toeksi vanhat väitteet naisista:
      1) Jokainen nainen on h***a, ero on vain hinnassa, sillä kaikkialla miehen tärkein ominaisuus naiselle on miehen suuri varallisuus ja suuret tulot sekä yhteiskunnallinen valta-asema.
      2) Nainen on väitteistään ja luuloistaan huolimatta luola-miehen tasolla ja elää satumaailmassa, sillä toiseksi tärkein ominaisuus rahan ja vallan jälkeen on miehen pituus tai muu suuri koko.

      Jokainen nainen siis haaveilee edelleenkin siitä rikkaasta pitkästä ja komeasta prinssistä, joka tulee valkoisella hevosella (Rolls Roycella) pelastamaan hänet omaan ihmemaailmaansa, vaikkei hänellä itsellään ole prinssille mitään annettavaa!

      Suomessa kaikki on kallista, mutta etenkin naisen seksi on täällä hinta-laatusuhteeltaan maailman huonointa! Sitä se feminismi tuottaa - pahaa mieltä kaikille, kun luonnon pelisääntöjä yritetään väkisin muuttaa.

      Ei teistä naisista miehiä tule, vaikka suomalaisnaiset kuinka sitä yrittävätkin. Teistä tulee vain huonompia naisena ja siksi miehet sekä lapset ovat tyytymättömämpiä ja pettyneitä vaimoonsa/äitiinsä!

    • ymmärrys hoi

      Entisissä suhteissa miehet olivat pidempiä, kuin sinä. Olit heihinkin "rakastunut".
      Ihminen voi "rakastua" lyhyempään pitempään luuseriin tai kunnon mieheen, mutta harvoin se rakastuminen kestää koko elämän. Tämä on rakastuneiden hyvä ymmärtää eikä odota sen tunteen kestävän koko elämää. Kunnon miehen kanssa voit selvitä koko elämän, mutta luuserin kanssa tulee vaikeuksia ennen pitkää ole vaikka kuinka "rakastunut". Olen ollut naimisissa yli40 vuotta ja tiedän tämän kokemuksesta.

    • Sisäinen kauneus

      Tässä vastaus, onpa hemmetinmoinen ongelma, oot pinnallinen tyhmä blondi, tuon kysymyksen täytyy olla trolli.

    • nainen 52v

      Sinulle 100 x tutkimus. Toivottavasti sinulla ei ole tytärtä, etkä koskaan tytärtä saakaan. Tyttäresihän olisi sinun lukemasi tutkimuksen mukaan automaattisesti ns.maksullinen nainen.

    • ehkä...... mutta isosiskoni aviomies on sitä lyhyempi ! ne on olleet naimisissa jo yli 16-vuotta ja hyvin menee......vaikken mä siitä miehestä nyt niin tykkää.......ja ei heillä kovin paljon sitä pituuseroa ole, vain jokunen sentti..........mutta se on huo-
      mattavissa.........
      Ei se pituusero nyt paljoa ole, mutta jos vertaa esim. mun kaveriini, joka on 39-v nainen, ja se on vain jotakin 125 cm pitkä ja sen uusi inhottava poikaystävä on sitä paljon pidempi ! olen tavannut sen kerran, enkä tykännyt......varsinkin, kun kuulin ystävälläni olevan jo 19-v tytär toisen miehen kanssa.......vai taisinkohan mä kuulla väärin........jotakin tällaistä se mulle selitti viime vuonna........jos pituus-ero on noin paljon, yli päätä pidempi nainen on miestä, niin se jos mikä on jo ai-
      ka ihmeellistä, enkä itse ainakaan rakastuisi sellaiseen..............olen itse n. 165 cm pitkä nainen, 38-v. Jos mies olisi mua n. 5 cm lyhyempi, niin se käy, mutta ei ehdottomasti senttiäkään enemmän !

    • MIES_LAPINLAHDESTA

      LISÄÄ PITUUTTA HETI, TAI AINAKIN ISOMMAT TUOPIT...

    • ei saa olla pieni

      varmaan ymmärrät ,että se ei tule toimimaan kuin siihen asti,että tulee pitkä ja komea uros paikalle...sitte lentää kääpiösi pihalle

      • reiska4

        Entäs jos sillä on enemmän mania?


      • Gimme honey
        reiska4 kirjoitti:

        Entäs jos sillä on enemmän mania?

        Mani tietty ratkaisee mut pienet miehet ei tunnetusti menesty työelämässä, joten se siittää.


      • tivvi
        reiska4 kirjoitti:

        Entäs jos sillä on enemmän mania?

        Hihi.. luin ensin, että enemmän munia.. voihan se olla niinkin..


    • Napoleonkin oli pieni mies ainut asia mikä on hyvää että nainen voi ripustautua mieheen tyypillistä suomi ajattelua ,mitä ylenpänä se pää on sitä tyhjenpi se on. Ja tämä on tosi kyllä se ratkasee mitä on korvien välissä.

    • Female

      Minä 163, eks mies oli 183. Minun puolesta sais olla mieluummin vaikka lyhempi kuin pidempi. Kiva niitä pusuja sitten taivaille kurkotella.... Riippuu sällistä. Jos mies ymmärtää tuoda päänsä pilvistä alas aina kun on asiaa tai pusupula, niin menettelee... En kuitenkaan halua keskustella niskat kenossa. :)

      • Niskat kenossa?

        Mulla on 20 cm lyhyempiä ystäviä ja harvoin itse asiassa seisten keskustellaan.

        Seisotteko aina?


    • dukmms

      Mä luulen, että jos pituudesta tulee ongelma, todellinen ongelma on jossain muualla mutta pituudesta saa hyvän syyn olla seurustelematta juuri ko. miehen kanssa.

      Kun rakastuu, niin virheet muuttu kauneudeksi. Jos alkaa tökkiä, sitten erilleen.

    • Antaa mennä vaan

      En ole ollut kiinnostunut itsestäni lyhyemmistä miehistä. Taitaa johtua siitä, että olen heteromies. Olen seurustellut itseäni pidempien naisten kanssa ja kun on mennyt juhliin tms ja hänellä korkeat korot niin onhan se jonkun mielestä outoa. Heikko itsetunto tms. Lastenikin äiti on minusta pidempi ja ei ole haitannut. Minäkin olen ainoastaan n.176 pitkä.

    • eihaittaa3

      Pittudesta viis, pano seuraa löytyy www.adultdate24.com

    • Jätä se

      Sika !

    • Hyväksyn seurustelukumppaniksi vain 2cm pitemmän miehen.Minulla on mittanauha mukana kun tapaan.Milliäkään yli ei saa mennä,muuten tulee heti ero.Painokin pitää olla tarkalleen 68kg,ei yhtään enempää.Silmät pitää olla ruskeat,nimen täytyy sopia minun nimeeni..sukunimi se vasta tärkeä onkin.Farkut kielletty,ei t-paitaa,ei kauluspaitaa.Kengät vain tiettyä italialaista merkkiä.
      Ammatti on tarkka,minulla on lista n.3kpl käy.
      Naaman pitää ehottomasti olla huomiotaherättävän komea.Luonne...no mitäpä sillä nyt tekisi,kunhan itse on täydellinen.
      Miksiköhän olen edelleen sinkku?

    • tää muija sanoo joo

      Olen ihastunut mieheen, joka on itseäni ainakin 20 cm lyhyempi. Ihastuin hänen luonteeseensa ja onhan hän komeakin. Ja todella fiksu ja mukava.

    • voiei

      Mitä muiden mielipiteillä on väliä, mutta kun kerran kysyit, niin olet
      turhamainen.

    • luonne ratkaisee

      pitkä mies on vain hurstin hukka, sanoo vanha sananlasku,ja se pitää edelleenkin paikkansa.
      Oma mieheni on itseni mittainen, eli varsin tumppi miesten joukossa. Ja jos en nykyistä pätkää olisi ehtinytnaida, niin olisin varmaankin kiinnostunut uudella työpaikalla olevasta vielä hieman lyhyemmästä hepusta, joka on varsinainen työmyy¨rä, ja myös huomaavainen ja avulias sekä raitiskin, eli kaikin puolin rengastuskelpoinen

    • että näin

      Ystäväni on yli 170cm ja poikkeuksellisen kaunis ja seurustelee ruman, lihavan ja itseään huomattavasti lyhyemmän miehen kanssa. Joka ei ole rikas eikä älykäs eikä millään lailla miellyttävä ihminen. Joo, en käsitä minäkään.

      • isohan se iitukka on

        Ehkä ystäväsi haluaa että hänen oma kauneutensa tulee näin paremmin esille ?
        Tai sitten miehessä on jotain joita muut ei näe.


      • Just spämmäämisen

        Tairan tuntea tyypin. Itseensä täynnä oleva pelle.


    • Näin se vain on

      Jos miehellä on tarpeeksi rahaa ei mitään väliä vaikka olisi metrin mittainen, raha ratkaisee.

      • turvamies?

        Tää oli hyvä!

        "Kaikki metrin mittaiset miljönäärit
        ottakaa yhteyttä!
        Olen kaunis, ihana, timmikroppainen,
        pitkä nainen."


    • taskuvinus

      En vois olla itseäni lyhyemmän kanssa koska olen vain 156cm "pitkä",,,,sittenhän se äijä ois kääpiö! :D :D

    • Käyttäjätunnus

      jos mies/nainen on lyhyempi ja nainen/mies on pitkä
      jos mies/nainen on ylipainoinen ja mies/nainen on hoikka
      se on r a k k a u s

    • pitkät on parhaita!

      No en ikinä! Miehen tulee olla naista pidempi, , on ruman näköistä jos mies on lyhyempi, sillon tulee mieleen aina, ettei ole muita saanu kun mies on lyhyempi. Jotenkin tulee äiti poika asetelma mieleen.
      Ja mies näyttää tyhmemmältä kuin nainen kun on lyhyempi.

      Itse en voisi ikinä, itse olen 166 cm ja tykkään että mies on reilusti pidempi, silloin tuntuu todella tyylikkäältä. Mun mies on 184, ja on ihanaa ja turvallista olo, kun mies on karhun kokoinen.

      Jos mie ottaisin jonkun 140 senttisen niin hyi...jopa 150 olisi karmeeta.

      • Haluan ison miehen

        Sinulle, "pitkät on parhaita" !
        Olen niin samaa mieltä! Mä haluan katsoa miestä ylöspäin ja tuntea itseni
        naiseksi hänen rinnallaan.
        Kyllä miehen pitää näyttää mieheltä, eikä hiireltä!
        Itse olen 162cm, mutta miehen pituuden ehdoton alaraja on kyllä 175 cm.
        En edes suostu katselemaan "alamittaisia" tyyppejä.


      • 170 cm
        Haluan ison miehen kirjoitti:

        Sinulle, "pitkät on parhaita" !
        Olen niin samaa mieltä! Mä haluan katsoa miestä ylöspäin ja tuntea itseni
        naiseksi hänen rinnallaan.
        Kyllä miehen pitää näyttää mieheltä, eikä hiireltä!
        Itse olen 162cm, mutta miehen pituuden ehdoton alaraja on kyllä 175 cm.
        En edes suostu katselemaan "alamittaisia" tyyppejä.

        Teillä on ihan täysi oikeus olla katsomatta. Minä taas vaadin 170 cm miehenä hyväkuntoisen ja seksikkään naisen. Siiderivalaat tai persjalkaiset naiset eivät sytytä. Oma naiseni onkin ehkä sentin pari minua pidempi, liikunnallinen hottis, hauska ja vielä älykäskin. Perunasäkkejä en suostu katsomaan alasti edes televisiossa :D


      • Pitkä ja komea
        Haluan ison miehen kirjoitti:

        Sinulle, "pitkät on parhaita" !
        Olen niin samaa mieltä! Mä haluan katsoa miestä ylöspäin ja tuntea itseni
        naiseksi hänen rinnallaan.
        Kyllä miehen pitää näyttää mieheltä, eikä hiireltä!
        Itse olen 162cm, mutta miehen pituuden ehdoton alaraja on kyllä 175 cm.
        En edes suostu katselemaan "alamittaisia" tyyppejä.

        "Kyllä miehen pitää näyttää mieheltä, eikä hiireltä!
        Itse olen 162cm, mutta miehen pituuden ehdoton alaraja on kyllä 175 cm.
        En edes suostu katselemaan "alamittaisia" tyyppejä."

        Kyllä niin miehet kuin naisetkin saavat asettaa kumppanilleen fyysisiä vaatimuksia, siinä ei ole mitään väärää. Miehenä vaadin naisen olevan kaunis, hoikka mutta rintava. Naisen pitää näyttää naiselta, laudat eivät naisilta näytä. Naisen pituus ei niin tärkeä asia ole, kunhan nyt ei mennä kääpiölinjalle eli alle 160 sentin.


      • shit brain`s
        Haluan ison miehen kirjoitti:

        Sinulle, "pitkät on parhaita" !
        Olen niin samaa mieltä! Mä haluan katsoa miestä ylöspäin ja tuntea itseni
        naiseksi hänen rinnallaan.
        Kyllä miehen pitää näyttää mieheltä, eikä hiireltä!
        Itse olen 162cm, mutta miehen pituuden ehdoton alaraja on kyllä 175 cm.
        En edes suostu katselemaan "alamittaisia" tyyppejä.

        Naiseksi itsensä tunteminen on tosi heikolla pohjalla jos on MIEHEN pituudesta kiinni.
        Turvallisuuden olon tuo kyllä henkinen olemus,luonteen laatu. Ei pituus.
        Pituus on vain ulkoinen piirre eikä kerro fysiikasta enempää, ajatellen tuota puolustamis
        asiaa. Ja siitähän päästään kysymykseen millaista elämää nämä naiset viettävät jos
        edes ajatus askartelee kysymyksessä miehen puolustautumis kyvyssä?


      • Molemmat kunnossa
        170 cm kirjoitti:

        Teillä on ihan täysi oikeus olla katsomatta. Minä taas vaadin 170 cm miehenä hyväkuntoisen ja seksikkään naisen. Siiderivalaat tai persjalkaiset naiset eivät sytytä. Oma naiseni onkin ehkä sentin pari minua pidempi, liikunnallinen hottis, hauska ja vielä älykäskin. Perunasäkkejä en suostu katsomaan alasti edes televisiossa :D

        Oletko itse hyväkuntoinen ja seksikäs? Vai.ikäloppu kaljamaha...


    • Voi itku

      Varmaan jonkun parikymppisen huonosta itsetunnosta kärsivän naisen avautuminen. Kannattaako seurustella ollenkaan jos mahdollinen elämänpituinen rakkaus on viidestä sentistä kiinni?

    • tivvi

      Täytyypä sanoa, että se riippuu ruumiinrakenteesta, saisiko itsetuntoni kolauksen miehen rinnalla. Jos hän olisi kovin paljon hentosempi kuin mitä itse olen, eli kaikki olisi pienempää, en tuntisi fyysisesti oloani mukavaksi. Niin syvälle se on kirjoitettu, että miehen on oltava vahva ja iso, jotta voi tuntea itsensä naiselliseksi ja viehättäväksi. Mies voi olla vaikka kuinka pätkä, kunhan on myös massiivinen ja tanakka niin, etten ole häntä suurempi ja että näytetään suunnilleen yhteensopivilta kun kuljetaan tuolla muiden ihmisten ilmoilla, jotka meistä jotain AJATTELEVAT..

      Todellisuudessahan se, että mies on hyvä, hellä, ottaa huomioon ja rakastaa oikeasti, on pääasia ja muulla ei väliä.

    • Olen itse 164cm ja seurustelin itseäni vielä 11cm lyhyemmän miehen kanssa. Mies on ihana luonteeltaan ja hänen kanssaan on turvallinen olo vaikka onkin lyhyt. Ennen häneen tutustumista en olisi ikinä harkinnut lyhyemmän miehen kanssa seurustelua, mutta koska tämä oli muutoin täydellinen mulle, ei pituusero haittaa mitenkään.
      Nyt tämän kyseisen miehen kanssa tulossa lapsi ja jännityksellä odotan sitä, milloin lapsi kasvaa isäänsä pidemmäksi

    • hh24

      Millainen sängyssä ja muna?

    • penttityönnäsentti

      Oma mieheni on 10 senttii lyhyympi

    • gfhfghf

      Itse kai 174 cm mies, jos optimistisesti muistelen - ikää 19.

      Jotenkin tuntuu siltä että näytän 15-vuotiaalta toiseten mielestä. Tuksin ketään naista kiinnostaa, en ole pahemmin edes yrittänyt. Huomaahan sen että naiset kuolaavat niitä 180cm miehiä, oli luonne mikä tahansa heillä. Tulenkohan pääsemään mihinkään johtaja-asemaan koskaan, eli ottaako kukaan minua tosissaan ikinä. En tiedä.

      Jos olisin 185cm, olisin ihan kaikkea muuta.

      • tivvi

        Mun mielestä et ole kauhean lyhyt mieheksi. Tuskin olet 15-vuotiaan näköinen ja jos itsestäsi tuntuu siltä, voit kiinnittää enemmän huomiota hiustyyliin, vaatetukseen jne. Negatiivinen asenteesi naisia kohtaan koska luulet heidän haluavan jotain, vaikeuttaa varmasti elämääsi. Ota itsesi positiivisemmin huomioon, äläkä elä kaikkea pituutesi kautta (kun et kääpiömittoihin ole kuitenkaan jäänyt), niin olen varma, että kyllä kelpaat ihan siihen mihin muutkin. Huom. monella tuntemallani pienikokoisella miehellä onkin niin iso ego, ettei sitä pituuden vaillinaisuutta tod. huomaa kukaan..


    • Pitkät ei kiinnosta

      Tottakai. Seksikkäin mies on noin 15cm itseäni pidempi. Sen tähden 170cm on mulle sopiva. ;)

    • shortisbest

      Kyllä, mulla on ollut lyhyempi mies (minä 163) ja jos etsisin kumppania niin ihannemitta 160-175, yli 185 miehet ei mua kiinnosta yhtään. 195- ehdoton ei.

    • haista kuule pee

      Joo. Tiedätkö, että peniksen pituuden summa miehen pituuden kanssa on vakio? Mitä lyhyempi mies, sitä pidempi penis? Ja voisitko tunkee sen tai jonkin klapin hanuriis, ja häipyä netistä? Lopeta suomi24 tää trollaus.

    • Luonne ratkaisee

      Minulla on ollut 2 itseäni lyhyempää miestä eikä se heidän pituutensa ole ollut ratkaisevaa, vaan luonne. Jos joku on asiasta jotain huomauttanut, olen todennut, että olemme Sophia Loren ja Carlo Ponti ;) Hyväksytyksi tulemisen tarve on ihmisellä todella suuri ja siksi mm. tuollaiset asiat voivat olla vaikeita hyväksyä. Toisaalta arvostelua ulkonäöstä kuuluu nykyisin tulevan ihan tuntemattomilta vastaantulijoiltakin, joten mitä väliä sillä on, mitä toiset ajattelevat. Kuuntele sydäntäsi ja toimi sen mukaan. Ole onnellinen kun olet löytänyt hyvän miehen. Aluksi se pituusasia voi olla outoa, mutta siihen tottuu. Onnea ja iloa elämääsi :)

    • rotunainen2

      Ehdottamasti ei, miehen pitää olla pitkä, pätkät peräkammariin.

    • Herra Tuhnu

      tämä on oiva yhtälö. molemmat ovat seisaallaan ja mies voi nuolla naisen pillua likaamatta polviaan. kätevää. tämän vuoksi useat naiset suosivat pätkiä kun ne kääpiöt voi vetää omaan jalkoväliinsä nuolemaan koska haluaa.

    • Huh huh, huh....

      Hohhoijaaaaa.....
      Iänikuinen jauhatus taas. Miten te jaksatte? Täyttä pazkaa.

    • Tero Kompinaatio

      otin päivi lipposen tatuoinnin kylkeen. jesh.

    • kysyn vaan

      Tämä topic paljastaakin miksi minä en kelpaa kenellekään...
      Mutta vakavasti ottaen ihmiset on ronkeleita monissa asioissa.
      Silti toisen pituuden tuijottaminen on typerää. Allekirjoittaneella
      ei ole vaadetta kumppani pituuden suhteen. Tapa jolla itsensä
      "kantaa" on tärkeämpi. Saa olla pieni tai iso aivan sama

      Ei voi kun nauraa tämän tyylin aloituksille kun elämä on niin
      helppoa ja ongelmat pitää tyhjästä tehdä !

    • Mikä vaa käy

      Ei sillä ole mitään väliä. Itseä lyhyempi, köyhempi, rumempi, tyhmempi jne mies käy.

      Mutta ei ilman remonttitaitoja.

    • kiinnipito

      vetovoima ja intohimo ovat miksi nainen ja mies hakeutuvat yhteen.

    • Roswitha

      Yes!
      Muistakaa kantaäitiemme viisaus:Mitä pitempi mies, sitä pienemmät munat!

      • hhahahhhhhhhhhhh

        Tämä viisaus on tyhmyyttä sillä se ei pidä paikkaansa. 158-170 centtisillä on hyvinkin todettu tutkimusten valossa olevan jopa 18 centtisiä.


    • Pitudet ei ole välia. Voi seurustella pidempi naiset kansani. Minulle riittä että toiset osa hyväksyi minä. Koska kaikki naiset ett vältämättä tiedän mitä halian. Itte on 170cm, ja voi seurostella pidempi naiset kansani tai lyhyempi. Saa mitä tarjo.

    • Niittipallero

      Jos mä jostain löydän itteeni lyhyemmän miehen niin mikäs siinä (itse olen 156 cm).

      Lyhyemmät ihmiset on kyllä suloisen paijattavia, että ei minua haittaisi sellaisen kanssa elämän jakaminen.

      • pöööööö

        minä olen lyhyempi kuin sinä???????????


    • free luv

      En tiedä minkälainen kuulaa työntävä valas olet naiseksi kun et tunne oloasi pienemmäksi miehen seurassa. Ei missään mene mitään rajoja. Kyllä kääpiö miehelläkin voi olla vaikka 2 metrinen nainen.

    • Seurustelin joskus työkaverini kanssa, joka oli 5cm minua lyhyempi, mutta ei häntä haitannut minun käyttämäni korkkarit, kun käytiin tanssimassa. Muutenkin suhde sujui ihan hyvin, ikävää, että hän on jo menehtynyt, koska seksimme oli tosi loistavaa.......

    • pituus ratkaisee

      Minä seurustelen vain itseäni pitempien miesten kanssa. Miehen pitää olla ihanan karhumaisen näköinen. Viis siitä että hän on luonteeltaan häiriintynyt naistenhakkaaja, vetää huumeita ja katselee pikkulapsia arvelluttavasti. Rahaa hänellä kyllä olisi hyvä olla ja korkea koulutus.

      • Selvästi oot provo

        Provo. Oot sairas, jos et oo provo.


    • Sentti

      Jos en ois pätkä niin mikä ettei... Vaan kun oon naisekskin aika stumppi, tarkottais et mua lyhyempi mies ois lähinnä kääpiö... Oon kyl muinoin ollu treffeillä suunnilleen mun pitusten tai ehkä pätkän pidempien kanssa ja suurin ongelma oli se SIETÄMÄTÖN NAPOLEON-kompleksi! Kundien oli pakko päteä KOKO AJAN! Rasittavaa! Nyt oon ollu yli 15v naimisissa "normaalipituisen" kanssa eli en ees mieti asiaa. MUTTA oleellisinta on, millanen tyyppi!!! MUTKIN ois voitu raakata: "Pätkä, ei mallimittanen" vaikka oon oman ikäluokkani KESKImittaa!

    • Pitkä mies haluaa..

      Yleensä lyhyen naisen itselleen..

    • maikkii

      aika turhapäiväne palsta.. jalkaa poikki ni ei tarvii miettii..

    • pojken

      Ei todellakaan voi valita keneen rakastuu.
      Ongelma on tosiaan pinnallinen ja jotain ihme juttuja...miehen pitää olla pidempi,mitä v...n väliä sillä on?
      Tunnen moniakin pareja joissa mies on lyhyempi.

      En kylläkään ihan ymmärrä naisten ajatusmailmaa,koska itse oon homoseksuaali mies,tai poika oikeesti.17v.

      Mutta pointti on se,että kun rakastuu,ei muulla oo mitään merkitystä.
      ei pituudella,ei lihaksilla,ei ees ulkonäöllä..sitä vaan retkahtaa toiseen,kai se luonne ja jotain...sitä vaan rakastuu.

      • 4+F ????

        Mene hoitoon, ehkä tuo sairaus vielä sinusta häviää kun saat pillua.


    • tugugungu

      En lukenu koko ketjua mut vastaan kuitenki vaikka tää vastau oliski tullu.

      Seuraa sydäntäs äläkä välitä mitä muut ajattelee. thats it! kyllä on varmasti parempi olla ihmisen kanssa johon tuntee aidosti rakkautta ;) jos ihmiset ei hyväksy niin ne ei ole sun arvosia,sydän on se joka meitä ohjaa ;D

    • Lyhyitäollaan

      Mun mies on noin 170cm tai pari senttiä alle. Mutta eipä se mua haittaa kun itse oon 157cm pitkä niin tunnen itteni pieneks hänen rinnalla. :) Kunnollinen mies kaikinpuolin ja plussana erittäin komea ulkonäkö. :) Tutustu ihmeessä mieheen, älä hukkaa timanttia. :)

      • jolili293

        Mun pituus 168 ja ukko oli 165. Äijän lyhyys häiritsi aina mutta ajattelin sen tunteen menevän ohi, kun ollaan naimisissa. Ei mennyt tunne ohi, ja aloin pettämään miestä pidemmän ja miehekkäämmän kanssa. Sitten erosin, enkä koskaan enää seurustellut pätkän kanssa.


      • Lue ensin kysymys!

        Niin, siis kysymyshän koski pareja, joissa mies on naista lyhyempi. Mitä sä iniset, kun miehesi on sua 13 cm pitempi !!!! Seurustelisitko tuon saman kunnollisen ja erittäin komean miehesi kanssa myös siinä tapauksessa, että mies olisi sua 13 cm lyhyempi eli 144 cm tai pari senttiä alle???????????????????

        Miehen lyhemmyydestä naiseen verrattuna oli siis tässä ketjussa kyse....


    • Muodokas typy

      Jos on kova panomies, minulle käy ! Lyhyet vantterat jässikät ovat himokkaita naimaan ja seksissä muutenkin hyviä. Seurustelin kerran yhden 160 cm jässikän kanssa ja sain seksiä joka päivä ja usein tuntikausia kerrallaan ! Sillä kesti puoli tuntia naida ennenkuin laukesi ja sehän minulle sopi, kun vaadin kovaa naintia! Itse olen 176 cm pitkä eikä se haitannut pätkääkään. Suhde vaan loppui, kun tämä jässikkä mussukka löysi vielä himokkaamman naisen kuin minä!!! Sitä paitsi tällä oli komea vehje kuten kuulemma usein lyhyillä miehillä? Nyt on hakusessa samanlainen kova panomies!

      • marilyn35

        EIkö ole noloa kirjoittaa itsestäsi?

        Et ole 176 cm pitkä typy, vaan 160 cm pätkä jässikä, jolla on itsetunto ongelmia ja meisselikin taitaa tekstin perusteella olla alle 10 cm.


    • Kunhan pohdin

      "Olen tajunnut vasta nyt, ettei ole mahdotonta oikeasti rakastua itseä lyhempään. Ongelma on pinnallinen, mutta kyllähän se on yleisempää että mies pidempi..sitä kun haluaa tuntea olonsa pienemmäksi ja turvalliseksi toisen rinnalla.
      Olisitko valmis seurustelemaan itseäsi lyhemmän miehen kanssa?"

      Olen miettinyt samaa, mutta hieman toisesta näkökulmasta. Olen nimittäin tajunnut vasta nyt, ettei ole mitenkään mahdotonta oikeasti rakastua itseään lihavampaan naiseen. Ongelma on myös vain pinnallinen, mutta onhan se nyt vaan normaalimpaa että mies on naista isompi myös leveyssuunnassa. Sitä kun jotenkin haluaa tuntea itsensä sellaseki isommaksi toisen rinnalla, mutta se on lihavien kanssa vaan niin vaikeeta. Olisitteko valmiita seurustelemaan itseäsi lihavamman naisen kanssa?

    • Komea mies

      En huoli!

      En edes kalakaveriksi lyhyttä miespuolista reppanaa. Ovat kaiketi järjestään itsetunnoltaan järkkyneitä ja "räksyttävät" taukoamatta omaa "suuruuttaan"
      Tosiasia on että vaahtosammuttimen kokoiset tulisi käsitellä omana lääketieteellisenä potilasryhmänä. He todella tarvitsevat apua tuolla itsetunnon venytyspuolella. Edes sen kun saisi kasvamaan normaaleihin mittoihin.
      SI-järjestelmän mukaan. ... millimetri, senttimetri, desimetri, ressuredford, metri.
      Tämä on lyhyesti todettuna fakta. Yksi hyvä puoli noilla lyhyillä on, ei tipu elämässä korkealta.
      Loppuun vielä lyhyesti: Tehkää nyt edes "lyhyestä virsi kaunis"


      Terveisin Pitkä ja Komea Mies.

      • kaunis nainen

        Komea mies ei ole komea mies! Ihminen, jolla on tuollaiset sairaat ajatukset, ei voi olla viehättävä ihminen. Ehkä sinulla on komea kuori, mutta sisältäsi olet tyhjä ja ilkeä ihminen.

        Se mikä toisessa ihmisessä viehättää, ei ole kiinni pituudesta! Olen itse seurustellut pitkien ja lyhyiden kanssa. Lyhyt mies voi olla ihan yhtä lailla puoleensa vetävä kuin pitkäkin.


    • öhönäke

      Mitä lyhyempi mies, sitä pitempi matka suutelemaan. V.r.t. apinaa ja kirahvia.

    • iiro1

      Provo mikä Provo!!!! No, saadaahan keskustelua aikaiseksi!!! Jos nainen pidempi... Voi panna seisaaltaa, pyytää vaan tytöltä . Kumarrus vähän... :-P

    • satunnainen vieras

      Olkoot vaikka provo mutta kommentoin koska itselle tämä on tärkeä asia tai ongelma, miten sen nyt ottaa. :)
      Olen itse kohtuu pitkä ja mulle pitää olla pidempi mies, mielellään 185cm:n tietämissä. En vain pysty seurustelemaan lyhyempien miesten kanssa. Olen yrittänyt mutta aina se häiritsee. Toki itseni puolesta harmittelen koska niin monta kivaa miestä olen missannut tämän pinttyneen ajatuksen vuoksi, mut minkäs teen...sit on oma häpiä jos ei miestä löydä. :D

    • ihminen olen

      Hyvä ap. Onko joku ns. lyhyempi mies tullut tuputtamaan itseää?

      Itse olen lyhyt mies, ja elämäni kaikkein vahvimman ihmissuhde ajatuksen heitti mnulle yli 5cm pidempi naispuolinen ihminen. Hän oli sellainen ihminen josta vieläkin etsin niitä asioita joita nyt ihmisen ulkoinen olemus on.

      Hän kait näki minussa kuitenkin itselle tärkeitä asioita..... On sitä kait elämässä muitakin täkreitä asioita. Mutta yleisesti. Naisella on valta valita, mutta kyllä tiedän tapauksia joissa nainen on saanut hatullisen paskaakin kun on oikee flaksi käynyt.

    • Näino

      Haluat siis tuntea olosi pienemmäksi ja turvallisemmaksi isomman miehen rinnalla. Kuule, moni iso mies ei ole ollenkaan niin turvallinen, saattaa olla epäluotettava valehtelija, petturi ja muutenkin epävakaa. Lyhyt voi ihan hyvin olla turvallinen ja luotettava, sillä luonne ratkaisee, onko ihminen turvallinen ei ulkonäkö. Se kehen rakastuu, ei katso ikää eikä kokoa ekä näköä. Se ratkaisee, miltä ihminen tuntuu.

      • hahaaa

        Ja naisetko eivät ole kuulleet vanhaa faktaa: Mitä isompi mies sitä pienempi piip...!


      • Näino
        hahaaa kirjoitti:

        Ja naisetko eivät ole kuulleet vanhaa faktaa: Mitä isompi mies sitä pienempi piip...!

        No senkään koolla ei ole merkitystä. Ja tämä ei ole vain sanonta vaan täyttä totta. Seksissä ratkaisee kiintymys, joka saa aikaan hormonia jolloin juuri se rakas mies tuntuu parhaalta, oli hänellä minkäkokoinen tahansa. Ihmisen tärkein sukupuolielin on aivot.


    • kääpivön metästäjä

      minnuu on kiinnostanu kääpivöt jo piremmän aikaa.
      siitä ne on huonoja kun ne joutuu nostamaan ratsaille ,kun eivät iha ite ylety.
      muuten kyl käytännllistä väkeä ,menevätten minin takaronttiin ihan heittämällä.
      oha se kääpivö kumminkin parempi ku semmonen metriheikki joka on ainaki kolmemetrinen hujoppi.
      kertokaa jos tiijätte mistä voisin hankkija kääpivön.

    • moto

      Kylläpä tälläkin palstalla kun joku kysyy aivan tavallista asiaa ,niin aina jotkut häiriköt kirjoittelee jotain soopaa.
      Miksi te ette voisi vastata asialliseti niinkuin sivistyneitten ihmisten kuuluisi .
      Keskustelu olisi asiallisempaa jos näin tehtäisiin. Aina kun joku aloittaa jostain asiallisen keskustelun se jonkun mielestä on heti provo .
      Koittakaa pysyä pois jos ette osaa muuta kuin tuoda esille tyhmät alapään juttunne tai perustakaa niille asioille oma kerho ja keskustelu sivu niin että tavalliset ihmiset saisi keskustella asiallisti .

    • ihminen olen.

      Ihminen olen jatkaa kommentoitia.

      Eiks oo paras vaan olla hiljaa siitä mitä ei halua. Mä ainakin bannaan sellaiset ihmiset jotka ei ole mun makuun. Mulle on aivan sama millainen joku ihminen on. Jotkut ihmiset jää mieleen joksikin aikaa, ja jotkut taa menee hetkessä pois ajatuksista jos ei ole mitään tunnetta....... nyt siis puhutaan ihmisistä "siinä" mielesä...... Kyllähän jotkut avautuu syystä jos toisestakin, mutta joskus kannattaa imeä mölyt ennenkuin päästää ne ulos......

      Mutta on teillä naisillla helppoa. te kelpaatte kelle vaan.....

    • muipätemisentarveko?

      Itse olen seurustellut pidempäänkin monesti lyhyenä (167cm) useinkin pidempien naisten kanssa tavattuani livenä mutta se on eri asia näissä nettideittimaailmassa kun kriteerit on toiset...
      Se kun naisilla on monesti kompleksi siitä mitä jo muut ajattelee....ja itseäni ei ole hetkattanut suuntaan tai toiseen mitä muut ajattelee...ja kun lukee noita typeriä napoleon kommentteja niin itsetunto on kyllä kohdillaan ja sitä ei tarvitse pönkittää.

      Ex lasteni äiti oli minua pidempi ja suhteemme ei kaatunut siihen.
      kerran seurustelin vuoden verran 10-15 pidemmän naisen kanssa ja sanoi jopa kerran illan viettoon mennessämme laittavansa korkkarit.
      Eikä tämä mikään fetissi ole pituusero vaan kun ne kemiat vain on synkanneet yhteen ja on niitä lyhyempiäkin naisia ollut että mikään pakkomielle ei ole.

      Kyse on vain siitä monella naisella että mitä muut naiset ajattelee että onko jotenkin huonompi nainen kun tuollaisen pätkän kanssa seurustelee..

    • Ei mitää ongelmaa, muija on 5cm pidee ja painaa 10 kiloo enemmän. nou paniikki. Jos ittellä ei ole voimaa tehdä jotaki, pyytää emäntää tekeen sen.. :D Näin meillä

    • sänkykamarisulttaani

      kyl se niin on et naisen pitää olla se lyhyt ja miehen pitkä.
      se on kyl ihan skeidaa ,että mitä pienempi mies sen isommat munat.
      kyllä pitkänpäälle on kivampi kun lyhkäsen päälle.
      pimppi kelpaa aina , vaikka sellanen pinempikin vaan.

      • elät keskiajassa

        Hahhaah.. taas näitä itseriittosia idiootteja, jotka vielä tänä päivänä vuonna 2014 luulee tämän keskiajan tarun pitävän paikkansa, että lyhyellä miehellä on aina lyhyt muna. Tämä on vittu keskiajan taru, kun kuninkaat piti kääpiöitä narreina. Vittu kuule monetki näistä narreista kävi nussimassa kuninkaiden palvelusväkeä. Kauniita naisia ja kuninkaat suuttuivat narreille. Näistä on kerrottu kirjallisuudessa. Tutustu vähän enemmän. Lyhyellä voi yhtä hyvin olla pitkä jopa 18 centtiä ja pidempikin.


    • voisollapidempi

      Jos joskus uuden miehen laitan niin sen on oltava minua 15 cm pidempi.

    • Eise pituus

      vaan se kuinka pelaa henkinen hyvinvointi yhteen.Olen miestäni 12 sentiä pitempi enkä pois vaihtaisi.

    • Nainen 50

      En olisi.
      Nykyinen miesystävä 190, itse olen 177

    • voi huoh

      Tottakait seurustelisin. On teillä ongelmat.

      • LoverBoy92

        Ei hirveästi yllätä, että juuri naisille miehen pituus on jokin ulkonäkökriteeri ja ongelma. Surkealla itsetunnolla varustetut naiset myös kyselevät asiasta Suomi24:ssa ja häpeävät itseään niin paljon, etteivät voi kulkea itseään lyhyemmän miehen seurassa. Toisaalta, enpä usko että tällaisilla naisilla on kovin paljon annettavaa parisuhteessa.


    • Arska0132

      lyhyt mies polvistuu eteesi suihkussa niin siinä on klitoris suoraan hollilla... ;) ota rohkeasti vaan :)

    • Mies 197 cm

      Mukava lukee näit kommentteja kun itse olen 197 pitkä. Onpa eriäviä mielipiteitä porukalla,oon huomannu että on paljon reilusti alle 170 naisia jotka ovat kiinnostuneet, mutta itse kiinnostunut vaan n. 170 mittasista..ei sentin tarkkaa. mutta kiva kietoa turvaan ja kylmällä kelillä ottaa isoon haliin ja lämmittää naista :)

    • mietin vain

      Usein kuulee puhuttavan että miehen kuuluu olla naista pitempi että nainen saa tuntea itsensä suojelluksi ja naisen kuuluu olla lyhyempi että mies saisi sitten "toteuttaa miehuuttaan" eli suojella naista. Mutta jos miettii ihmisen kehityshistoriaa niin onhan se miehelle ollut etu että nainen on vähän kookkaampi eli "vahvempi" eli elää pitempään ja pystyy synnyttämään enemmän lapsia jne... Eli oikeastihan molempien sukupuolien pitäisi ensisijaisesti etsiä pitkää kumppania. HUOM! tämä on tarkoitettu niille jotka tässä asiassa ottavat aina nämä biologiset faktat jne esille.

    • Sigge Fröyd

      En jaksanut lukea läpi kaikkia viestejä, mutta mun mielestä ap vastasi jo tavallaan itse kysymykseensä, eli että tämä palsta ei ehkä ole paras mahdollinen paikka hakea vastausta kysymykseen "ollako vai eikö olla lyhyemmän miehen kanssa". Eiköhän se ole ihan sinun itsesi päätettävä. Vai onko kyse sittenkin nimenomaan siitä että muut ihmiset ajattelevat sinusta?

    • abcdefg1

      Minä olen 177cm ja muutamaa lyhyempää miestä on tullut deittailtua. Aluksi pituusero häiritsi, mutta jos pituutta kompensoi se, että miehellä on leveät hartiat esim, elikä ei ole pieni ja hintelä, niin voin sanoa että pituusero ei todellakaan enää haittaa minua. En halua tuntea itseäni amazoniksi ja hintelän miehen kanssa tuntisn, vaikka olen missimitoissa.
      katselen ilolla lyhyitä miehiä, jotka näyttävät mieheiltä. Ystäväni ihmettelevät, miksei minua se haittaa, mutta miehet ovat kovin ilahtuneita, että lyhytkin mies "kelpaa".

      Ja loppujen lopuksihan tärkeintä on se, mitä miehen korvien välissä on ja miten muuten ajatusmaailma kohtaa :)

      • attentioonnn

        Siitin on sinun korvien välissä, le's po


    • attentioonnn

      Kiinnostutteko miehet, sitten lyhyestä miehestä? PLIIIIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?????????????????????

    • nainenen

      olen

    • sirkutin

      Itse seurustelin noin 2vuotta itseäni lyhyemmän miehen kanssa. Koko ajan vaivasi pituusero. Erosin,,,

    • metal girl

      Ainakin muutama metalli mies on/oli lyhyt Dio 163, Iron Midenin solisti 168, AC/DC: solisti 165 näin muutama mainitakseni . . ja KYLLÄ kelpais.

    • jassoo6

      Näin miehenä olen huomannut, että tuntuu mukavalta kun paljon pidempi nainen ratsastaa minulla ;)

    • miia ma

      Että pitää edes tuollaisia kysellä. Oletko typerä.

      • naurua vaan

        toiset kysellälä onko 20v. vanhempi rikasukko - ok


    • En mitenkään

      voisi alkaa suhteeseen itseäni lyhyemmän miehen kanssa, sillä olen......................







      hetero.

    • Siis,

      heteromies.

    • Juuri sopiva pituus

      Mun vanhas työpaikas oli yksi mies,hän oli pieni,kaitaluinen,kaljuhko,köyhä,silmälasipäinen mutta hän todella sai naiset villiintyyn olemalla vain oma itsensä.Hän oli aina iloinen,palvelualtis,ja kohteli meitä naisia kuin me olisimme kuningattareita,mutta hän ei silti ollut nössö vaan erittäin älykäs tavallinen mies.

      • iso lahja

        sisäinen kauneus


    • hei ap

      se on niin
      varakas ja rakkautta ei ole ? niinkö ?

    • 180cm

      Jos nainen 180cm ja ukko 210cm ni kävelkää jossain mielellään jossain metsässä.
      Naisen kuuluu olla siro.

      • isäntyttö

        jos tyttö on pitkä kuin iskä


    • On se huvittavaa

      jos mies joutuu ostamaan s-koon vaatteita :D

      • s tai m

        ihanaa poikamainen nuorekas


    • yleismies3

      Kun oon vain 183 senttiä lyhyt, ei mahiksia pitkiin naisiin:)!

    • jo55

      Lyhyt miehet ovat ärsyttäviä ja.usein vaihtavat naisia. Koska naiset jäivät heitä seksin puutuvien takia. Kun sinä on rikas ja sinulle ei tarvitse seksiä sitten voi olla heidän kanssa.

    • näin on

      Kaikki jo55:n kaltaiset naiset ovat nenäänsä pitkin katselevia nirppanokkia, jotka eivät miestä koskaan tule löytämäänkään.
      Todellinen parisuhde jää moisilta kokematta.

    • On siinä

      pitkässä naisessa muutakin,kun se pituus ja pim`pi.Kanakin jyvän löytää mutta mutta.........................................................................................?

      • lyhyt.

        pitkässä naisessa on iso (o)


    • TOLLO!!!!!

      "Tämä mies kuitenkin muuten täydellinen..."

      VOI VTUN SINISILMÄINEN IDIOOTTI BIMBO!!! Totta hitossa se mulkkuteline näyttelee täydellistä, että saisi käyttää sua hyväkseen!! Ja tietenkin hölmönä tyypillisenä naisena menet tämän pelimiehen ansaan ja sitten myöhemmin tullaan itkemään kun mies ei ollutkaan niin täydellinen! Voi vttu että ottaa kupoliin naisten yksinkertaisuus.

      • Huolestunut myös

        Kyllä. Minäkin olen erittäin huolissani näiden nettiin kirjoittelevien naisten elämänvalinnoista.

        Kunpa he nyt oppisivat tekemään oikeita valintoja eivätkä suinkaan tekisi näitä räikeitä virheitä.

        No ei tässä auta kun toivoa kaikkea hyvää. Ja hyvää jatkoa muutenkin kaikille.


    • Almh

      Lyhyesti ja ytimekkäästi., En! seurustelisi. Se taitaakin olla ainoa asia, jossa en ole valmis joustamaan, mitä ulkonäköön tulee. Olen 175 cm ja haluan, että mies on pidempi.

      • 174cm

        et löydä


    • Lyhytmies

      Itse olen 170cm ja 19/5 Huvittavaa se on kun moneen otteeseen on tuollaisten huomattavasti itseä pidempien bodarien naiset juosseet perässä,kun sitä jotain ei treenaamalla saa :)

    • HHUHUH

      No voi jumannlauta mitä tuohonkin kirjoittaisi... On se ikävää, että ihmisten elämää ja elämistä rajoittaa omat ja toisten ulkoiset muodot noin kovasti.

    • Hei lapset !!!!!!!!!

      Totta on totta.............Sisäinen kauneus on TOTTA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • marri1

      Pääasia,että mies on hyvä mies,sama onko se lyhyt tai pitkä,ei kuka meista täydälinen,elämä ei mitä kauneus kilpailu.

      • mirri2

        ja kaikki ei osata suomi kielikä


    • En seurustelisi itseäni lyhyemmän miehen kanssa, koskapa oma pituutenikin on vain 162-163 cm. (Pituiseni mies kävisi kyllä, mikäli olisi muutoin "fiksu ja filmaattinen" - minun mielestäni.) En voisi myöskään harkita seurustelevani PITKÄTUKKAISEN, PARRAKKAAN, TUPAKOIVAN TAI MAASTOHOUSUISSA VAELTELEVAN KALJAVEIKON kanssa. (Pitkä tukka on mielestäni naismainen. Lisäksi harvalla miehellä niin hyvin hoidetut ja tuuheat hiukset, että niitä olisi ilo katsella; heikosti hoidettuja, harmahtavia "hiirenhäntiä" näkee aivan riittävästi. Parta puolestaan likaantuu syödessä ja juodessa, ja antaa KÖMPELÖN, IRSTAAN PUKKIMAISEN VAIKUTELMAN KANTAJASTAAN. Tupakointi aiheuttaa paitsi keuhkoahtaumaa ja - syöpää, myös ääreisverenkierron heikkenemistä, ja samalla potenssin laskua, joten pidän syöpäpuikoilla leikkimistä idioottimaisena rahan tuhlauksena. Maastohousut kuuluvat armeijaan, ja PUKEVAT PARHAITEN HYVÄKROPPAISIA, NUORIA SOTILAITA, eivät katutaistelijan "imagoon" pyrkiviä kaljaveikkoja.

      Onneksi minun ei tarvitse "harkita" seurustelua kenenkään kanssa, koska olen jo naimisissa HIUKSENSA LYHYIKSI LEIKKUUTTAVAN, PARTANSA SIISTIKSI AJELEVAN, TUPAKOIMATTOMAN JA KALJOITTELEMATTOMAN, 190cm miehen kanssa, joka ei käytä niitä maastohousujakaan.

      Mikäli keskustelun avaaja on pitkä (yli 175 cm), näyttävä nainen, kannattaa varmasti harkita seurustelua 5 cm itseään lyhyemmän miehen kanssa, mikäli mies kaikilta muilta ominaisuuksiltaan viehättää! Onhan niin, että mitä pidempi nainen on, sitä epätodennäköisempää on, että kaikki seurustelukumppaneiksi soveltuvat miehet, ovat häntä pidempiä. ( Esim. iltapäivälehdissä todettiin Mick Jaggerin edesmenneen naisystävän olleen peräti 190-senttinen ex-malli; niin pitkän naisen on varmaankin ollut hankalaa löytää itseään pidempää seurustelukumppania!)

    • Mie en ala kumartaa jos tekee mieli pussata..eli miehen pitää ehdottomasti olla pidempi.. eikä mikään hottentotti. Jokainen taplaa tyylillään.

    • kurrrrppa

      Siis mies ei voi olla naista lyhyempi. Mies on jotain 10-30 cm ja naisella sentit on miinusta sisäänpäin. Joten menkää kotio. Väärä keskustelun avaus.

    • -N-

      Turvallisuuden tunne miehen seurassa syntyy jostain ihan muusta kuin miehen pituudesta.

      Minullekin on tärkeää saada tuntea olevani turvassa mieheni seurassa, mutta tuo turvan tunne syntyy henkisestä yhteydestä ja luottamuksesta, ei miehen koosta. Ex-mieheni oli 188cm, satakiloinen lihaksikas mies ja jonkun määritelmän mukaan siis fyysisesti "karhumainen". Suhteemme loppuaikoina pelkäsin häntä, vaikkei hän fyysisesti minua satuttanutkaan. Henkisesti sitäkin pahemmin.

      Tärkeintä on siis oikeanlainen yhteys, tunne ja luottamus siitä, että toinen haluaa toiselle hyvää, eikä satuta. Ei fyysisesti eikä henkisesti. Pituudella ei ole mitään tekemistä tämän tunteen muodostumisen kanssa.

      Mikäli siis olet hurahtanut itseäsi lyhyempään miehen, anna mennä vain äläkä mieti muiden mielipiteitä. Sinun ja tämän miehen onnestahan siinä on kyse :)

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      255
      2373
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      84
      1911
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      76
      1579
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      136
      1354
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      65
      1214
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1165
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1066
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1064
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      990
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      901
    Aihe