Tuossa toisessa keskusteluketjussa keskustellaan siitä, että naiset eivät huoli kaveritonta miestä. Totta, tiedän kokemuksesta.
Mutta, antakaa neuvoja! Miten kaveriton ja epäsosiaalinen mies löytää naisen? Onhan niitä naisissakin epäsosiaalisia tapauksia.
Se on aivan turha todeta, että "hanki kavereita" tai "opettele sosiaalisemmaksi". Ihminen on mikä on, eikä helpolla muuksi muutu, eikä niitä kavereita voi ostaa kaupasta.
Mitä vaihtoehtoja epäsosiaalisella ihmisellä on löytää kumppani? Yksi on tietenkin nettitreffit, mutta sitä testanneena voin todeta, että miehen pitää olla elämässään hyvin menestynyt ja melkoinen auervaara, että pääsee edes treffeille naisen kanssa.
Mistä ihmiset yleensä löytävät kumppanin?
yksinäisen vaihtoehdot?
7
198
Vastaukset
- epätoivo iski
"Mistä ihmiset yleensä löytävät kumppanin?"
Suomessa suurin osa taitaa tavata tutun tai tyyliin tutunut tutun kautta.... Eli siinä mielessä kavereitakin olis hyvä olla. Ei tosin ole itselläkään eli en ole mikään neuvoja jakamaan. Jos epätoivoisesti tahdot naisen niin ainoa varma keino on ottaa joku vähemmän silmääsi viehättävä. Toisaalta voiko semmosesta syntyä tosi rakkautta jos on tommonen lähtökohta...
Nettitreffit tosiaan on nykyään "tasokkaitten" leikkikenttä. Kai mä poistan profiilini piakkoin. Tiesin tuon kyllä jo etukäteen, mutta pakko kai sekin oli itse todistaa.
Itsekin kaipaan neuvoja. Ulkonäössä ei ole vikaa. Se puoli ollut aina ihan kunnossa. - -M-
Itse pistän kaiken satunnaisen onnenkantamoisen varaan. Naisen kiinnostus miestä kohtaan on niin ennalta-arvaamaton ilmiö että vaikea siihen on varautua. Ensin on mielestään tehnyt kaiken oikein, lähestynyt kohteliaasti naista jonka olettaisi olevan itselle sopiva ja pakit tulee. Monta kertaa. Sitten yhtäkkiä räntäsateisena iltana joku sellainen kiinnostuu jonka et voisi ikipäivänä edes olettaa kiinnostuvan. Harvoin toki minun kohdallani, mutta niinkin on käynyt.
Kaikki mitä olen tehnyt asian eteen, on ollut tavallaan turhaa. Miksi laskelmoisin enää, kun kaikki laskelmat ovat johtanee väärin lopputuloksiin? Miksi järkeillä kun toinen osapuoli ottaa kaiken tunteella? Koita hankkia jokin harrastus, jossa naisia on enemmistö.
Mene Yksinäisyys-palstalle, siellä on yksinäisiä ja kaverittomia naisia. Kannattaa ainakin kokeilla.
- 6+19
Kaikki on pkseudulla.
- Hjbökuhökuh
Ei se pelkästään miesten ongelma ole. Voihan sitä olla kaveriton, mutta silti sosiaalinen. Ja nainen. Miksi sellainen ei miehiä kiinnosta, kertonee enemmän tästä ajasta ja arvoista myös miesten suunnalla. Ajatellaan muilta opittuja ajatuksia, eikä osata nähdä tai ymmärtää yhtään monimutkaisempia kokonaisuuksia. En tiedä, onko se tulosta mielialalääkkeiden yleistymisestä vai huonoista geeneistä, vai onko ihmiset aina olleet täällä sellaisia. Kovin erilaisen kuvan saa kuitenkin muualla maailmassa liikkuessa.
- kbbjiiujvvhkiujbvbkj
Itse löysin netistä, tosin homma kusi omaan epäsosiaalisuuteeni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup323811- 1522347
Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene121957Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko201499Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731386J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen1101337Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR3881280- 671265
- 821191
- 631165