Hei,
En tiedä, liittyykö tämä oikeastaan juuri tähän topiciin, mutta ajarrelin, että ehkkä tältä osastolta löytyy vinkkejä.
Etsin myyntipaikkaa Länsi-Helsinki - Espoo - Vihti -akselilta isokokoisille ( 46 - 52) naistenvaatteille. Kenkiäkin on jonkin verran. Vaatteet ovat tavallisia, suht muodikkaita mutta eivät merkkituotteita. Kengissä on Clarksia, Lacostea ja Björn Borgiakin - toki halvempien merkkien rinnalla.
Mitä suosittelisitte myyntipaikaksi a) itsepalvelukirppiksistä ja b) yhden päivän myyntikirppiksistä?
Vinkeistä jo etukäteen kiittäen,
Sadeomena
Paras kirppis isokokoisille naistenvaatteille Uudellamaalla?
2
152
Vastaukset
- XXL-Lady
Valitettavasti en osaa sua tässä asiassa auttaa mutta itse kiinnostuin noista sun tarjottavista. Mitä kaikkea löytyy ja minkä hintaista? =)
- Sadeomena
Kiva, että kiinnostuit :)
Kengissä on kävelykenkää, talvitennaria, t-remmiavokkaita ja sandaalejakin, kaikki kokoa 38, suht leveälestisiä, muttei siis kutenkaan virallisesti H-lestisiä.
Vaatteet ovat suht nuorekkaita arkivaatteita, jotka ovat olleet ok-mallisia lyhyelle, omenavartaloiselle ja rintavalle: toppeja, paitapuseroita, neuletakkeja.
Lisäksi on useampia farkkuja, jotka on lyhennetty tai muutoin lahkeenpituudeltaan sopivia n. 157 - 163 cm:n pituisille. Samoin on muutama farkkuhame sekä capripituisia tai vajaamittaisia housuja.
Äh, onpa hankala kuvailla vaatteita näin kirjallisesti. Toivottavasti kuitenkin sait jonkinlaisen käsityksen :)
Sadeomena
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604976Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362259Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti612134- 2062081
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2131334Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä181118- 89956
Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai47923- 66877
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12839