ATM kaverini olisi päässyt parisuhteeseen

Naisasialooseri.

Hän on siis 33 vuotiaana peräkammarissa äitinsä kanssa asuva kaljuuntuva hieman ylipainoinen rillipäinen mies. Hän ei kuitenkaan halunnut alkaa suhteeseen. Nainen ei todennäköisesti ole tarpeeksi kaunis, näin me päättelimme koska hän ei ole kehdannut tuota naista meille kavereilleen esitellä eikä edes näyttää hänestä kuvaa.

Oikein teki kuitenkin kun ei alkanut seurustelemaan sillä rumalla naisella ei tee mitään. Sen verran pitää löytyä selkärankaa vähemmän komealta peräkammarin pojaltakin, ettei rumaan naiseen sorru.

10

173

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uskokaa te hölmöt

      No tais vedättää teitä hyväuskoisia. Naista tuskin on edes muualla olemassa kun kaveris päässä.

      • Naisasialooseri.

        Kyllä se nainen on ihan oikeasti olemassa, hänen äitinsäkin oli sanonut nähneensä tämän.


      • näin se meni
        Naisasialooseri. kirjoitti:

        Kyllä se nainen on ihan oikeasti olemassa, hänen äitinsäkin oli sanonut nähneensä tämän.

        Niin missä on nähty?
        Sun kaveris oli kuskaamassa äitiään kauppaan ja äiti nalkuttaa vieressä kun ei pojalla näkyy naisia koskaan, äiti vetää jopa homo-kortin esiin. Siinä vaiheessa sun kaveris osoittaa kadulla kulkevaa mimmiä ja sanoo "toi on mun tyttöystävä" ja heiluttaa vielä autosta hölmistyneen näköiselle naiselle. Äiti vaikenee tyytyväisenä.


      • Naisasialooseri.
        näin se meni kirjoitti:

        Niin missä on nähty?
        Sun kaveris oli kuskaamassa äitiään kauppaan ja äiti nalkuttaa vieressä kun ei pojalla näkyy naisia koskaan, äiti vetää jopa homo-kortin esiin. Siinä vaiheessa sun kaveris osoittaa kadulla kulkevaa mimmiä ja sanoo "toi on mun tyttöystävä" ja heiluttaa vielä autosta hölmistyneen näköiselle naiselle. Äiti vaikenee tyytyväisenä.

        Nainen on nähty tuon miehen kotona peräkammarissa. Kyllä se nainen ihan oikeasti on olemassa.


      • lopeta jo vänkäämine
        Naisasialooseri. kirjoitti:

        Nainen on nähty tuon miehen kotona peräkammarissa. Kyllä se nainen ihan oikeasti on olemassa.

        Ai oliko se just se puhallettava tyttöystävä?


    • sad but true

      Epäilen, että ystäväsi on (kaappi)homo, syö finaa ja on turkulainen. Mitään ei ole tehtävissä enää tässä vaiheessa :(

    • 15+16

      Onko kaverisi DarkFear?

    • sanon vaan

      Et kyllä sinäkään suhteeseen pääse ikinä.

      • Naisasialooseri.

        No sehän vain todistaa todeksi sen mistä puhun.


    • Sinkkumies.

      Minulle kelpais vähän rumempikin nainen mutta en kelpaa naiselle. En lihavalle enkä hoikalle. Enkä itse ole edes kovin lihava, kunto on hyvä koska käyn salilla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      203
      8158
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      43
      4622
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2230
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      20
      2137
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1935
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1815
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1736
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1726
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1643
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1448
    Aihe