Onko kenelläkään tietoa minkä kokoisia ja laatuisia on Anna Field -merkin vaatteet? Esim Desigualin vaatteissa pitää itselläni olla 1-2 kokoa normaalia suuremmat koot, jotta mahtuu. En ole löytänyt liikettä, jossa ko vaatteita voisi sovittaa ja postimyynnistä pitäisi tilata.
ANNA FIELD vaatteet
5
9994
Vastaukset
- halppizkamaa
En tiä, mutta ei oo ainakaan kovin kestäviä. Joku annan vyö hajos parin käyttökerran jälkeen ja saappaatkin oli ihan leluja..
- ccccp
Tilasin Zalandolta 4 ihanan näköistä Anna Field mekkoa (paksumpi kangas) liivihamemaiset mekot, osa oli alennuksessa. 3 neljästä näistä nyppääntyi muutaman käyttökerran jälkeen. Palautusehdoissa lukee, ettei nyppääntyminen ole syy palauttaa tuotetta mutta kyllä se minun mielestäni on virheellinen tuote silloin jos kangas nyppääntyy lähes uutena. Ostin myös ohuempia trikoomekkoja. Niitä en ole vielä käyttänyt joten laadusta en tiedä. Harmi kun ehdin joihinkin tehdä arvostelun heti kun sain tuotteen. Olisi pitänyt odottaa. Mielestäni vielä ei arvostelujani näkynyt...Muuten mekot on ihania, joten jos nyppääntyminen ei haittaa niin mikäs siinä
- Shopping247
Ja Zalandolta tuota Anna Fieldiä löytyy tosiaan ihan mukavasti: http://tinyurl.com/pudtbvb Palautus on myös maksuton: http://tinyurl.com/nfbpqd5 Eli jos koko on väärä, niin ei muuta kuin palautukseen.
- linnaea--
Myöhäinen vastaus, mutta kuitenkin. Vaatteissa koot enemmän reiluja kuin pieniä. Mulla jokunen vaate, lähinnä trikoomekkoja. Yksi on ollut todella paljon käytössä ja pesty ties montako kertaa - mekko on vieläkin kuin uusi.
- aafiild
Eipä oo kokemusta kuin Anna Field kengistä. Kahdet ballerinat ja yhdet nauhakengät. Ei sovi kovin leveään jalkaan, muuten ihan OK halpiskengiksi. En tiedä saako Anna Fieldiä muualta kuin Zalandolta. Juuri nyt kattelussa saappaiden ohella vähän muutakin. Hametta, neuletta ym.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2102793
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1252659En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.771743Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2331305Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va631288- 471098
- 991001
- 108841
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6823- 46823