Hei!
Joudun nopeasti kirjoittamaan, joten pahoittelut mahd. virheistä.
Olemma kolmetta vuuotta olleet yhdessä ja emme asu miehen kanssa yhdessä.
Ns anoppi.. ei muuta kun tekee elämästä hankalaa. Kaiken lisäksi EMME OLE KOSKAAN TAVANNEET, vaan puhelimessa ollaan kovin sanoin toisiamme haukuttu.
Ajan säästämiseksi
- Vihaa koska poikansa jouduin ilmiantamaan rattijuopumuksesta
- Poikansa kertoo kaiken( näköjään) äidilleen)
Myös minun lasten asiat, ovat jo täys-ikäisiä
- Minun ongelmista--liittyi mihin asiaan tahansa--talous yms
olisin mielihyvin jo ajat sitten jättänyt.. mutta koska tämä mies pahoinpiteli minut n. 1 1/2 v sitten niin, että joudun leikkaukseen selän takia, niin pelko jotenkin pitää minut vangittuna, huomena menen esitutkintaan ja en vaan uskalla olla mitenkään päin . Mietin, että teenkö vaan en. Jaksanko koko prosessia.
Tarviisin neuvoja, pikaisia sellaisia. Kohta pitää poistaa historia koneelta.
Tiedän, että olen matti myöhänen, mutta haukkuja en enään jaksa.
Äitinsä huorittelee ja poikansa myös. Yhtä helvettiä.
Vihaan tuota naista!
5
429
Vastaukset
- Äiti neuvoo
Ota ero niin anopista kuin pojastakin, pelasta itsesi vielä kun voit!
Tsemppiä jatkoon. - Liina Anniina
Sanomattakin selvää, että tuollaisesta suhteesta on mentävä pois!
- JUuuuuuuuuuu
No nyt se on tehty!
Olo on sekä helpottunut, että hieman outo.
Toivotaan, että oikeus tekee oikeat päätökset!- tehty mitä???
Siis kuka on tehnyt ja mitä? oletko aloittaja.. vai? jos olet niin miksi et käytä samaa nimimerkkiä?
- Rohkea minäkin
tehty mitä??? kirjoitti:
Siis kuka on tehnyt ja mitä? oletko aloittaja.. vai? jos olet niin miksi et käytä samaa nimimerkkiä?
Hienoo todella, onneksi olkoon kansalaisrohkeudesta! Tuskin muuta tietä onneen löytäisitkään, tai edes normaaliin elämään. Toivon sinulle voimia ja päättäväisyyttä sekä rohkeaa mieltä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk702352Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921548Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll711329Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621322- 1281207
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1381064Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j901031- 701018
- 118971
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur73969