Kannattaako käräyttää?

moraalinvartija?

Tunnen pariskunnan joista toinen on töissä ulkomailla. Olen ennenkin huomannut että mies ei ole mikään maailman luotettavin kumppani, mutta nyt olen varma siitä että hän pettää. Kannattaako minun kertoa naiselle, jota pidän ystävänäni, mitä hänen miehensä puuhailee? Vai pidänkö asian vain omana tietonani ja kihisen kiukusta? Harmittaa todella tämän ystäväni puolesta ja inhottaisi vain katsella pettämistä vierestä.

7

428

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Tietenkin jos olet varma. Mikään suhde ei voi perustua vaiheelle.

    • deedees

      Tuossa saattaa palaa omatkin näpit. Olisko parempi vienosti kysellä miten menee ja sivulauseessa vihjaista jos jotain olet nähnyt tai kysy kuka tämä uusi ystävä on jonka kanssa mies tekemisissä.

      Varaudu siihenkin nettä ystävyys menee, kun ei tiedä miten ihmiset suhtautuu tuollaisiin.

      • totuuden puolesta

        Voit myös käräyttää nimettömällä, tarpeeksi uskottavalla viestillä, jos pelkäät että viestintuoja ammutaan. Jos minua petettäisiin, haluaisin ehdottomasti tietää! Olisi kamalaa jos ystäväni tietäisivät, mutta minä en. Haluaisin kyllä itse tietää jo pelkän epäilyttävän käytöksenkin, ilman varmoja todisteitakin. Jotkut miehet osaavat olla uskomattoman lipeviä ja kaksinaamaisia, ja tyttöystävillä ei ole aavistustakaan mitä he puuhaavat. Tottakai sellaisen viestin saaminen satuttaisi, mutta eikö jokaisella ole oikeus tietää millaisen ihmisen kanssa elämäänsä kuluttaa?

        Itse kerroin aikanaan myös kaverilleni kun huomasin hänen miesystävänsä suutelevan toista, kun kaveri oli matkoilla. Kaveri meni tiedosta hetkeksi pois tolaltaan ja syytti minua asioihinsa puuttumisesta, mutta myöhemmin dumppasi miehen ja kiitteli minua. Miesystävä oli kuulemma pettänyt jo pitkään. Nyt hän on naimisissa huomattavasti paremman miehen kanssa.


    • jeeeeep

      Voithan kertoa,mutta yleensä sanansaattajaa pidetään sitten syyllisenä,eikä yleensä naiset usko,et heidän mies tekisi sitä

    • Rouva Espoosta

      En käräyttäisi.
      Voi olla, että vaimo tietää, mutta ei halua tiedostaa.
      Itse en lähtisi puuttumaan muitten elämään, enkä toivo, että muut sekaantuisivat meidän elämään.

      Ikinä ei voi sata varmasti tietää miten muilla menee neljän seinän sisällä.

      Jos sinäkin olet huomannut, että äijä ei ole maailman luotettavin, niin tuskin se rouvallekkaan on yllätys.
      Ties vaikka rouvallakin muualle sutinaa ja heillä avoimempi suhde.
      Mistä näitä tietää ja mitä se muille kuuluu

    • ystävätärespoosta

      Katselin vuoden verran, kun naapurin ukko huiteli ympäriinsä. vaimo (ystäväni) oli ihmeissään, että miksi mies ei ole kotona perheen luona. Sanoin hänelle, että ota vaalenapunaiset silmälasit silmiltä ja katso totuutta silmiin. Herralla oli ollut sivusuhde pari vuotta. talo myyntiin , vaimo muutti toiselle paikkakunnalle. Miehellä uusi pieni lapsi. Naisella uusi miesystävä ja molemmat varmasti onnellisempia vaikka aluksi otti koville.
      Väärin on, jos toiset tietää ja puolisoa pidetään pimennossa.

    • Hoida oma tonttisi

      Mielipiteeni on, että, miks toimia "sanansaattajana"?
      Anna heidän hoitaa omat asiat. Miksi sinun tulee niihin sekaantua?
      Elä ja anna toistenkin elää!
      - Se on aivan jokaisen oma asia, miten he elävät ja asuvat.
      -Vain, he itse ovat vastuussa omista tekemisistään ja elämästään.
      Ei kannata alkaa juoruilevaksi ukoksi tai -eukoksi !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 140
      4001
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      110
      3619
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2555
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1609
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1513
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      89
      1483
    Aihe