Olen kai ihastunut poikaan, joka asuu kaukana.. toisessa kaupungissa. Nyt hän on ulkomailla ja meillä on 2 kuukauden tauko, koska emme voi nähdä.. tämä e i ole ensimmäinen vuoden sisään.. (vajaa vuode olemme tunteneet).
En tiedä miksi minulla on häntä niin paljon ikävä... se ärsyttää minua , koska en tiedä tuleeko tästä edes yhtään mitään. Emme pidä paljon yhteyttä, koska hän oikeastaan sanoi, ettei oikein tykkää jutella netissä. .. Aluksi juttelimme aina netissä kun emme voineet nähdä. Joten tuntuu ettei hänellä ole niin ikävä minua. Minä taas ajattelen häntä kokoajan, vaikka olisi muutenkin tosi paljon tehtävää elämässä juuri nyt ja kauhea kiire... en voi keskittyä koska ajattelen häntä vaikka hän toisaalta ärsyttääkin minua aika paljon.
Hän ei ole mikään unelmamies. En haluaisi kuitenkaan tuhlata aikaani ja pitäisi päättää että mihin suuntaan tässä lähdetään. Haluaisin ainakin saad ahänet suljetgua pois mielestäni joksikin aikaa koska nyt minulla ei olisi edes aikaa ajatella mitään seurustelua. Sressi ja hankala elämäntilanne ehkä vaikeuttavat koko tilannetta. Emme tavallaan ole edes pystyneet koskan kunnolla nauttimaan yhdessäolosta rauhassa niin että molemmat olisivat olleet lomlla tms
miten voi unohtaa ihastuksen?
ärsyttävä ikävä
2
231
Vastaukset
- ärsyttävä ikävä
Minä olen aina se ensimmäinen joka lähettää että o ikävä:-/ en jaksaisi odottaa sitä ikuisuutta että hän ottaa minuun yhteyttä. ... tiedän että pitäisi.. ja yritän. Mutta tuntuu välillä tai aika useinkin että minä lähes yksin vastaan siitä että tämä suhde jatkuu.. hänelle kai riittää vähempikin yhteydenpito.. olen huomannut että se on tavallaan osa hänen "nuuskamuikkusluonnetta" .
- Vinkki sulle
Anna sille persettä(; toimii!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579