Suomalainen perhe etsii au pairia Tukholmaan alkujaan 2-3 kuukaudeksi mahdollisesti pidempään. Hommiin kuuluu lasten vienti ja haku päiväkotiin ja esikouluun, kevyttä pikku siivousta. Asumme 94 neliöisessä kerrostaloasunnossa josta saat Oman huoneen ja Oman wc:n. Kylpyhuoneen jaat mun perheen kanssa. Olemme 30-kymppisiä ja lapsemme ovat 6, pian 4 ja 2,5 vuotiaat. Viime vuonna meillä oli aupair jonka kanssa saat halutessa puhua. Ajokorttia et tarvitse mutta sen Siljan toivomme hyvä ruotsinkielen taitoa. Olemme rentoja, huumorintajuisia ja pienet lomamatkat suomeen koti-ikävän iskiessä on Ihan ok niinkuin myös vierailevat kaverit.
Aloitus ja palkka sopimuksen mukaan.
[email protected]
Etsitään au pairia Tukholmaan
Au pair Tukholmaan
1
286
Vastaukset
- pohjoisentyttö
Hei! Olen 17-vuotias tyttö, etsiskelen kesätöitä kesäksi 2015. Haetteko siis täysi-ikäistä au pairia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2014029Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112563Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382255Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?801390Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861268- 481139
- 751017
- 59863
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu57844S24 Lieksa miksi on paikallinen entinen Kansallinen Kokoomus valtuutettu sali niin kallis?
Vailla alennuksia? gogo express joensuu kertakäynti 10 euroa avoinna 5-24. Miksi pitää Lieksassa tukea paikallista yritt72797