Valmistaudun tulevaan vkloppuun suurin odotuksin :) Minulla on pitkästä aikaa treffit aika mukavan näköisen naisen kanssa ja luulen että saan häneltä sitä :) Tapaamme minun luonani, juomme siideriä ja viiniä sekä saunasta olemme myös puhuneet että sekin voi illalla tulla kysymykseen, mutta ensin kuitenkin ollaan sovittu että miten ilta etenee ja menee niin sitten vasta saunat ja muut :) Tarkoittaako tuo nyt sitä että jos saan hänet saunaan niin antautuuko hän siis minulle kokonaan? On tosi jännät paikat tiedossa ja olenkin n 2vk ollut selibaatissa ja odotan suurta h- hetkeä :) Olen melko kokematon naisten kanssa vaikka ikää sentään jo n 40v :(
Mulla on nyt kovat piipussa ;)
Pääsenkö lauteille ;
2
354
Vastaukset
- Jyystöö
Nusase ennen saunaa !
- ioiufsrejtg
Mikä hiton selibaatti on 2 viikon mittainen?! No, muista kuitenkin päästää kovat ensin piipusta ettei homma kaadu minuutin panoon...nuot eivät saa yleensä toista mahdollisuutta ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot223392Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe112798- 282454
- 421857
- 511719
- 411461
- 91451
KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!
Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola101438- 531343
Missikohu edustaa nykyajan monimuotoisuutta
Puolesta vai vastaan, saako esittää pilkkaavasti jonkun toisen ihmisen syntyperäisiä ominaisuuksia? Kadulla vastaan tule2621135