parhaan näkönen kitaristi?

The_Outsider

Luonnollisesti John Frusciante. Mutta sehän on vain minun mielipiteeni. Listatkaa omianne!

22

1984

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nella

Marzi Nyman on maailman seksikkäin ja karismaattisin kitaristi ehdottomasti!! Kun katselee sitä miestä lavalla hiestä märkä tiukka paita päällään tempomassa kitaraansa.. Parempaa kuin seksi!

• AlfredJKwak

he he he

• The_Outsider

Miten sä oot aina ollu Alf mun mielestä niin hauska....

• ((((

A.J.Kwak = turakainen. eh eh eh

• Kaunis mies.

Onkohan minussa >gay gay take may bay a way< vikaa,,no Steve Vai on aika makee imagoltaan ja ulkonäöltään.

• Tuomariston jäsen nro 4

Jimmy Page (ei siis tänä päivänä, mutta silloin joskus nuorena), Carlos Santana (nuorena), Eric Clapton (nuorena).

• Pea

Ehdottomasti sehän on oma Johnimme :)

• The_Outsider

John on 10 kilometriä muita kitaristeja edellä.

• Vielä viisaampi
        The_Outsider kirjoitti:

John on 10 kilometriä muita kitaristeja edellä.

Vai Fogertty, ai se chili tyyppi sehän on ruma kun hevosenperse mut mitä siitä osaa säveltää ja soittaa.

• The_Outsider
        Vielä viisaampi kirjoitti:

Vai Fogertty, ai se chili tyyppi sehän on ruma kun hevosenperse mut mitä siitä osaa säveltää ja soittaa.

John on suorastaan hurmaavan näköinen henkilö. Ja osaa lisäksi jotain. Mene sinä sinne lavalle soittamaan vaikka Under the Bridge niin katsotaan kummalle yleisö hurraa. John on kaunis ihminen. Tuohan on sinun mielipiteesi, mutta minun mielipiteeni on että sinä olet aivan väärillä teillä. Suorista suksesi tai kaadut.

• Vielä viisaampi
        The_Outsider kirjoitti:

John on suorastaan hurmaavan näköinen henkilö. Ja osaa lisäksi jotain. Mene sinä sinne lavalle soittamaan vaikka Under the Bridge niin katsotaan kummalle yleisö hurraa. John on kaunis ihminen. Tuohan on sinun mielipiteesi, mutta minun mielipiteeni on että sinä olet aivan väärillä teillä. Suorista suksesi tai kaadut.

Ollaankohan samassa henkilössä, kyllä sen naama on kuin jyrän alle jäänyt norsunperse, mutta ei se tee hänestä ihmisenä sen parempaa tai huonompaa. Sisältöhän on tärkein ja en nyt tarkoita sisälmyksiä vaan luonnetta ja sen semmoista, itse olen harvinaisen komea ja karismaattisen näköinen siis kaunis, kun katson itseäni peilistä rakastun silmittömästi kuvajaiseeni, soittajana olen ihan apina, joten lavalle on turha kavuta ainakaan kyseisen herran haastamis mielessä.

• Pökke

Kyllä tuo Edward Van Halen olis oma suosikkini. Ei siis nykyisin vaan niiltä kunnon kasari ajoilta trikoiden kera ;)

Kukaan samaa mieltä =)

• kalvotaiteilija

Johnny Thunders ja sen Les Paul Junior.

• AlfredJKwak

ehhehe ehhehe.....

• rock_enkeli

Kyllä se taitaa kallistua Slashin puolelle.
      Siinä miehessä on tyyliä!
      Toinen on Brian Setzer.

• Emit

.. Aivan kyseinen mies on jotakin niin ihanaa *unelmoi* :D.

• The_Outsider

Sillä on vielä lahjojakin. Se ei ole mikään apina joka hyppii lavalla siksi että se on hyvännäkönen. Se hyppii siellä koska se osaa tehdä sitä mitä se tekee siellä - soittaa.

• jeesus

...vittu ku typerä kysymys!!!!

• The_Outsider

sinäkö olet tämä kuuluisa Jeesus, jolla on ikää pian 2005 vuotta? Jännittävää tavata noinkin vanhoja ihmisiä. Vai oletko edes ihminen?

• Kohkaaja

Niiin siinä vasta miesten mies!!!!

• peikkotyttöö

no tarviikos tuota edes kysyä, John tottakai :)

• The_Outsider

Kaunis mies.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      413
      6029
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      83
      5371
    3. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      48
      4394
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      52
      3951
    5. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      55
      3761
    6. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      175
      3459
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      110
      3209
    8. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      63
      3207
    9. Mitä tapahtuu

Sitten keväällä ja kesällä
      Ikävä
      43
      2279
    10. Voitko sanoa jotain

Hellää?
      Ikävä
      49