Missähän pääkaupunkiseudulla olisi hyväksi havaittu katsastusasema?
Konalan autokatsastuksesta on niin paljon huonoja kokemuksia, että sinne en mene. Täytyy löytää jokin paremmin palveleva asema.
Hyvä katsastusasema?
16
14270
Vastaukset
Kaksi peräkkäistä vuotta ilman yhtään huomautusta. Minusta palvelu ensiluokkaista !
Tulee mieleen: Hanki kunnon auto!
T. Matti- Oldschool
Mä olen myös saanut vain erinomaista palvelua Konalassa. Kolmea eri autoa parin vuoden sisään siellä tullut käytettyä.
Ehkäpä alkuperäisen viestin kirjoittaja voisi vähän tarkentaa, millä tavoin palvelu on ollut hänen kohdallaan huonoa? - Leima
Mitä se auton hankkiminen hyödyttää???
Kyse ei olekaan siitä etteikö saisi leimaa, vaan ihan muusta palvelusta. - Konalalainen
Konalassa on kaksikin katsastusasemaa: yksi Hankasuontiellä, toinen Konalankujalla.
Itse olen käyttänyt monen vuoden ajan hyväkseni Hankasuontien aseman palveluja. En ole koskaan joutunut jonottamaan pitkään ja katsastukset on hoidettu ystävällisen asiallisesti.
Tänä vuonna ajoin perheemme autot peräkkäisinä päivinä syyniin ja hylkäävä tuomio tuli kummastakin. Toisessa oli takajarrujen tehoa kateissa (vaati jumissa olevien paikkojen herkistelyä) ja takapyörien ripustuksessa yhdessä nivelpuslassa väljyyttä; toisessa oli etujousi poikki (ei näkynyt päällepäin eikä tuntunut ajossa, mutta poikki mikä poikki).
Autot kuntoon ja uusintatarkastuksessa leimat hetkessä.
Minä luen katsastusasemalle ansioksi sen, että piilevätkin viat löydetään ja autot saadaan täysin liikenneturvalliseen kuntoon.
Konalankujan asemasta en ole ehtinyt vielä hankkia kokemusta. Luulen ensi kerrallakin ajavani vanhalta muistilta Hankasuontielle!
- Tarkkoja ovat
Paitsi jos haluat varmistaa että autosi on todella tip-top kunnossa ja pohja kestää rengasraudalla hakkaamista.
Itse olen saanut parasta palvelua Hakuninmaan konttorilta. Eikä huono ole ollut Suomenojankaan A-katsastus,eli se wanha katsastuskonttori. - niinpäniin
Kyllähän noito "hyviä" konttoreita löytyy ympäri suomen, toinen asia sitten on että kannattaako niitä alkaa täällä netissä "mainostamaan", saattaa meinaan virkavalta alkaa puuttumaan asiallisten konttorien toimintaan!
- Leima
En epäile etteikö autoon leimaa saisi, suht tuore peli.
Viimeisin huono kokemus Konalasta tuli tuli pari viikkoa sitten lauantaina. Ajelin Vihdistä sinne mielessä katsastus, Nummelan asema kun ei ole lauantaisin auki. Puhelimessa sanoivat että hyvin ehtii katsastamaan, olin paikalla noin puoli kahden aikaan, mutta eipä sitten muka ehtinytkään. Kiva kun sai turhaan ajella. Sanokoot jo puhelimessa ettei ehdi ja turha ilmoitella katsastuksen olevan auki klo 14.00 saakka. - ihmettelijä
Onko hyvä katsastusasema sellainen, joka ei hoida sille valtuutettuja tehtäviään kunnolla?
- Palvelee
Hyvällä asemalla ei tartte jonottaa jumalattomasti. Siellä on kahvipannu lämpimänä ja ennenkaikkea auto katsastetaan asiallisesti.
Epäasiallista on mm. hakata pohjaa millä tahansa metalliesineellä, joka raapii maalit ja massat pois pohjasta. Kyllä ammattimies pehmeämmälläkin työkalulla naputtamalla kuulee onko peltiä vai plasticpaddingia. - paska katsastua meininki
Palvelee kirjoitti:
Hyvällä asemalla ei tartte jonottaa jumalattomasti. Siellä on kahvipannu lämpimänä ja ennenkaikkea auto katsastetaan asiallisesti.
Epäasiallista on mm. hakata pohjaa millä tahansa metalliesineellä, joka raapii maalit ja massat pois pohjasta. Kyllä ammattimies pehmeämmälläkin työkalulla naputtamalla kuulee onko peltiä vai plasticpaddingia.kyllä tattarisuolla näemmä mennään tyyliin,että jos katsastua miestä vituttaa ,niin kohta vituttaa asiakastakin,autosta ettittiin ettimällä reikää purkuraudan kanssa,ja johan sellainen pieni sitten löytyikin takarengaskotelon yläreunasta,näki että jätkällä on huono päivä ja purki sitä asiakkaan autoon,aikaisemminkin olen päällikölle valittanut ja sitten on asia korjaantunut,mutta nyt meni tää konttori pannaan ,vaikka olen siellä vuosia käynyt,ja ei todellakaan ole tästä "musta tuntuu konttorista"enää mitään hyvää sanottavaa,ilmeisesti konttori on ruvennut elämään uutta Neuvosto aikaa,jossa voi katsastuksen varjolla toimia aivan kohtuuttoman niuhottavalla ,ja asiakasta aliarvioimalla tyylillä,paitsi tietenkin kauniit naiset ja vakio perseennuolija asiakas tutut,pitäis varmaan henkilökuntaa kouluttaan sosiaalisen kanssakäymisen alkeisiin,joita ei siellä enää nykyään osata,Tämä ei siis koske konttorin henkilö kuntaa,mutta tälleen nyt mennään siellä,ja kiitos parista paskasta viimekerrasta.
- kats.paikka
Tattis on ollut mone monet kerrat kun eri autoni olen siellä katsastanut ollut erittäin asiallinen paikka. Heidän mottonsa on: "Pikku asioista en me niuhota, mutta turvallisuus on meille tärkeä" Vien seuraavaksi autoni sinne, mutta syy taitaapi olla pelkästään tottumus, kun mukamas luottaa, että vähemmällä pääsee, kun vie tuttuun paikkaan. Totuus on varmasti sellanen, että jokainen katastusasema tekee sellaista tarkstustyötä, että ihan todelliset korjattavat viat löytyvät.
- jussi20141
käytin auton lappeenrannassa katsastuksessa ihmetytti kun katsastaja löysi 2pv
aikaisemmin vaihdetuista osista väljää siis uusista ja hän kuori auton pohjan
ehyestä massasta pois ja löysi reikiä massan alta piikkivasaralla
onko oikeata toimintaa ?reiät oli hakkaamalla tehtyjä ei mätää!!- 4+089
Upeaa, löysit 10 vuotta vanhan ketjun. Laita ensi kerralla autosi kuntoon.
- tunyrvät
En kanssa ymmärrä millä mandaatilla hakkaavat asiakkaan autoa rautakangella kuin vierasta sikaa? Kyllä siten saa reiän vaikka pakasta vedettyyn autoon.
- voi näitä romuja
vaikka juttu onkin kymmenen vuoden takaa, niin voin kertoa pelleille, ettei ne siellä konttorilla ehjiin autoihin mitään reikiä hakaa.
- petetty
Jyväsklän arelan pluskatsastus on paska paikka.. Ne kusettaa trafia ja valtiota ja teki minulle ainakin sellaisen virkavirheen että oikeuteen menee!!! Elkää käyttäkö jyväskylän arelan pluskatsastusta ikinä!!! Siitä tulee suuria ongelmia
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442480Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961167Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131081Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298901- 66868
- 90850
- 53841
- 46829
- 53758