Mitenhän tuonne mahtais parhaiten päästä töihin? Onko tällä palstalla lukijaa, joka kulkisi Suomen puolelta töissä Kiirunassa? Sais vinkkejä miten kannattaisi toimia.
Suomesta kun ei nyt taida kaivostöitä kiviautokuskille irrota ja töihin pitäisi päästä.
Alan koulutusta ja työkokemusta löytyy.
Kiirunan kaivokselle töihin
5
8282
Vastaukset
- Työntekijä
Mitä nyt itse olen Ruotsin puolelle hakenut, niin aika nihkeä on heillä suhtautuminen suomalaisen palkkaamiseen - toki eri alalla kuin sinulla. Olisikohan sielläkin jo vähitellen työpaikat tiukassa, kun ennen sinne "vain mentiin."
- Cattyttö
Kovasti on parin viime vuoden aikana ollut juttua esim. lehdissä, että rakennus- ja kaivosalalla olisi töitä tuhansille suomalaisille työntekijöille Ruotissa ja Norjassa. Tiedä sitten pitääkö paikkaansa. Tosin samaahan on täällä Suomessa toitotettu ja näinhän nyt ei sitten olekaan, kun talous notkahtanut. Kaivokset kaatuu ja louhintamääriä supistetaan ja kaikkia luvattuja kaivoshankkeita ei ole aloitettu.
Kiirunanan kaivos kuitenkin toiminut pitkään ja olen ymmärtänyt, että siellä on täys tohina päällä koko ajan. Toivossa elän, jos vaikka jotain kautta sinne onnistuisi pääsemään.. :) - Hippula
Cattyttö kirjoitti:
Kovasti on parin viime vuoden aikana ollut juttua esim. lehdissä, että rakennus- ja kaivosalalla olisi töitä tuhansille suomalaisille työntekijöille Ruotissa ja Norjassa. Tiedä sitten pitääkö paikkaansa. Tosin samaahan on täällä Suomessa toitotettu ja näinhän nyt ei sitten olekaan, kun talous notkahtanut. Kaivokset kaatuu ja louhintamääriä supistetaan ja kaikkia luvattuja kaivoshankkeita ei ole aloitettu.
Kiirunanan kaivos kuitenkin toiminut pitkään ja olen ymmärtänyt, että siellä on täys tohina päällä koko ajan. Toivossa elän, jos vaikka jotain kautta sinne onnistuisi pääsemään.. :)No jokos Cattyttö on löytänyt töitä kaivos alalta?
- 17+5
Googlaa firmoja jotka siellä toimivat, se varsinainen kaivosfirmahan on LKAB, varmasti osaavat ohjata alihankkijoille, jotka hoitavat ajoja. Kannattaa soittaa, sähköposteja eivät aina työnantajat kauheasti noteeraa.
Lieneekö Kiirunan kaupungilla työvoimaneuvontaa, Ruotsin työkkärillä ainakin.
Kiirunahan ei ole missään maapallon toisella puolella, joten syyslomalle sinne töitä etsimään. - kiruna rules
www.lkab.com heidän kotisivullaan otsikko arbetssökande. Sinne vaan hakuilmoitus
laita myös siihen miten sinuun saa myös parhaiten otettua yhteyttä.
Laita hakuilmoitus englanniksi ellet osaa ruotsinkieltä. Näin saat kaikista parhaiten työpaikan koska työnantajat arvostavat oma-aloitteisuutta työntekijöiltään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .995365Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453603Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503215Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4452506Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2551559- 861304
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131299- 771238
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321223Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1411150