Nymphetamine

Saija

Mitäs mieltä olette Filthin uudesta levystä? Positiivinen yllätys oli ainakin mulle. Odotin paljon huonompaa, mutta on ainakin parempi kuin edellinen.

7

532

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Typhon

Ensi kuulemalta aika samanlaista tavaraa, kuin aiemmatkin levyt. Vikani on siinä, etten jaksa edes perehtyä tuohon lelubändiin.

Nick Barkerin lähdettyä puikoista en oikein pitänyt CoF:tin uudesta suunnasta. Muutenkin olen aina pitänyt CoF:iltiä bändinä, joka ansaitsee suosionsa (lähinnä teini-ikäisten joukosta) olemalla vain moraalisesti arveluttava ja hajoittamalla yhteiskunnan arvoja. Parasta Filthiä oli ehdottomasti audiovisuaaliset maagiset maalailut jonnekin mystisen valvetilan tuollepuolen, joka herätti suunnattomia tunteita ja kokemuksia visuaalisuuteen yltävillä teoksillaan.

Nyt kun kävelen kadulla ja näen ne kymmenet teinihevarit, jotka Cradle of Filthin paita päällä sylkevät kadulle ja esittävät kovia ja tunteettomia, ymmärrän sen kovuuden olevan vain munankuoren luokkaa.

Lisäksi häiritsee se itseään "hevariksi" kutsuminen, kun nämä nuoret tietävät Cradle of Filthin lisäksi ehkä Children of Bodomin ja Dimmu Borgirin. Siihen se sitten jääkin. Ollaan tosi kovia, vaikka ei edes tiedetä kuka Ronnie James, Phil Anselmo, tai Kerry King ovat osuudeltaan.

Huh, tulipa avauduttua.

"Hey, yeah, I'll take two Dimmu Burgers, two Cradle of Fries and one Satyricola."

• Demon of Power

Onhan se kyllä ihan totta että ne vanhemmat on parempia, mutta kyllä mun mielestä uudetkin on ihan jees, vaikka niistä vaan puuttuu se vanhojen levyjen tunnelma.

Eiköhän tuo nyt ole vähän liikaa yleistämistä, että vaan teinit kuuntelee ja ettei muka tiedä sitten monista muista bändeistä! No hei! C'mon! Minkäs ikäinen sitten itse olet? Jos olet itse joku alle 20 tai olkoon vaikka oletkin nyt 20 tai yli, niin ei se kyllä tee susta yhtään sen vanhempaa jos sinä haukut sitä teinibändiksi. Ja on se kyllä mun mielestä aika epäaitoa ja lapsellista että tuon takia lakkaa diggaamasta.

Itse olen 19 wee ja ensi vuonna 20, eikä yhtään hävetä että kuuntelen sitä ja että se on mun kovimpia lemppareita! Olen kuule tavannut monia aikuisia miehiäkin, jotka tykkäävät heidän musiikistaan! Ja näin Tuska 2003:sakin paljon aikuisia joilla oli CoF:in paidat! Ja mitäs vielä turha väittää, etten muka itse tiedä noita muusikoita mitä mainitsit! Kuule tiedän jopa Deiciden, Cannibal Corpsen, Darkthronen, Slayerin, Mayhemin, Burzumin, Hypocrisyn ja listaahan nyt voisi jatkaa vaikka kuinka pitkälle ja kuunnellut noita, jos vielä tuota olisit kysynyt!

Ja vielä se että eiköhän se vika ole ihan kuuntelijoissa ei bändeissä. Eiköhän nyt periaatteessa mikä bändi voi olla teini, kun tarpeeksi rupeaa tollein suhtautumaan...
        Eihän sinun toki ole pakko tykätä uudesta, jos ihan siltä pakosti tuntuu, ettei oikein nappaa, niin mikäs siinä!

Sitten tuosta uudesta levystä: Parempi, kuin edellinen ja vähän hevimetalmaisempi, kuin viime aikaiset. Mutta olisihan levyn voinut paremminkin tehdä, kun ei niin paljon iskenyt, kuin monet muut, kun niitä alkoi kuuntelemaan. Voi toki olla että Filtti tekee vielä paluun alkutuotantoon, mutta aika pieni mahdollisuus.

• sadjonymous
        Demon of Power kirjoitti:

Onhan se kyllä ihan totta että ne vanhemmat on parempia, mutta kyllä mun mielestä uudetkin on ihan jees, vaikka niistä vaan puuttuu se vanhojen levyjen tunnelma.

Eiköhän tuo nyt ole vähän liikaa yleistämistä, että vaan teinit kuuntelee ja ettei muka tiedä sitten monista muista bändeistä! No hei! C'mon! Minkäs ikäinen sitten itse olet? Jos olet itse joku alle 20 tai olkoon vaikka oletkin nyt 20 tai yli, niin ei se kyllä tee susta yhtään sen vanhempaa jos sinä haukut sitä teinibändiksi. Ja on se kyllä mun mielestä aika epäaitoa ja lapsellista että tuon takia lakkaa diggaamasta.

Itse olen 19 wee ja ensi vuonna 20, eikä yhtään hävetä että kuuntelen sitä ja että se on mun kovimpia lemppareita! Olen kuule tavannut monia aikuisia miehiäkin, jotka tykkäävät heidän musiikistaan! Ja näin Tuska 2003:sakin paljon aikuisia joilla oli CoF:in paidat! Ja mitäs vielä turha väittää, etten muka itse tiedä noita muusikoita mitä mainitsit! Kuule tiedän jopa Deiciden, Cannibal Corpsen, Darkthronen, Slayerin, Mayhemin, Burzumin, Hypocrisyn ja listaahan nyt voisi jatkaa vaikka kuinka pitkälle ja kuunnellut noita, jos vielä tuota olisit kysynyt!

Ja vielä se että eiköhän se vika ole ihan kuuntelijoissa ei bändeissä. Eiköhän nyt periaatteessa mikä bändi voi olla teini, kun tarpeeksi rupeaa tollein suhtautumaan...
        Eihän sinun toki ole pakko tykätä uudesta, jos ihan siltä pakosti tuntuu, ettei oikein nappaa, niin mikäs siinä!

Sitten tuosta uudesta levystä: Parempi, kuin edellinen ja vähän hevimetalmaisempi, kuin viime aikaiset. Mutta olisihan levyn voinut paremminkin tehdä, kun ei niin paljon iskenyt, kuin monet muut, kun niitä alkoi kuuntelemaan. Voi toki olla että Filtti tekee vielä paluun alkutuotantoon, mutta aika pieni mahdollisuus.

...hyvälle kommentillesi!

Suurin ongelma tuntuu olevan nimenomaan
        näillä jotka joko itse ovat teini-ikäisiä
        tai sitten aavistuksen sen ohittaneita.
        Kova on tarve selittää että itse on jo
        aikuinen eikä kuuntele sitä tai tätä.

Noh...antaa olla turha sitä on samasta
        asiasta vatvoa ja vatvoa. Omakohtaisesti
        paskat välitän jonkun pikkuihmisten itkunpurkauksista.

Niin ja itse kysymykseen:
        AIVAN MIELETTÖMÄN HYVÄ LEVY!

Uusin levy kyllä löi aivan ällikäällä
        kun taas edellinen oli hienoisen pieni pettymys.
        Omat helmet on tietysti myös Damanationissa
        mutta kyllä Nymphetamine on kokonaisuutenan
        loistava levy.
        Suosittelen ehdottomasti kaikille joiden elämä
        ei ole siitä kiinni pitääkö joku Filthiä sitten
        teinigoottina tai mitä nyt ikinä saakin itkunsa
        seasta sitten soperrettua.

• dildo

Kysymyksenä, sekä viestiketjun aiheena, oli mielipide CoF:n uudesta levystä, ei teinihevareista/-gooteista. Itse levystä kirjoititkin muutaman sanan, mutta pääasiassa itkusi keskittyi teinien mollaamiseen, etkä siihenkään aiheeseen tuonut mitään uutta, mitään mitä näillä palstoilla ei moneen kertaan jo olisi julistettu.

• JuustoHöylä

Kuka on Kerry King? En muista kuulleeni. Ronnie James sitten taas onkin jumala ja Anselmokin tuttu mies...

Mutta sitten tuosta CoF:n uusimmasta. Pidän todella paljon. Mielestäni jonkin verran erilaista kuin aikaisempi tuotanto. Ilman Danin laulua olisin tuskin heti tunnistanut samaksi.
        Cradle on mielestäni hyvä yhtye muutenkin. Ja teinihevariksi en todellakaan itseäni luokittelisi...

• Mie

..hyvä levyhän tuo on. Damnationiin verrattuna huomattava parannus, minun mielestäni. Joskin omat CoF-suosikit löytyvät myös vanhemmasta tuotannosta. Ehkä pieni tiivistys seuraavalla levyllä ei tekisi pahaa Danille&kumppaneille.

• fdds

Niin, olen teini ja tiedän monta muutakin bändiä kuin Bodomin ja Filthin... No, ei tuosta enempää.

Nymphetamine on aivan uutta Cradlea. Siinä ei ole enää yhtä raskaat soundit kuin aikaisemmassa tuotannossa. Ei Nymphetamine enää niin blackia ole kuin aikaisemmat levyt, mutta ei se haittaa...
      En tunnistaisi minäkään tuota Cradlen levyksi jos ei Dani laulaisi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2711
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2511
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2239
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1433
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1423
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1155
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1134
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      938
    Aihe