Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Vastaatko tuntemattomalle tekstiviestiin/facebook-viestiin?

mietiskelijä

Niin, jos ennestään tuntematon tai jossain ohimennen tapaamasi nainen lähestyy sinua mies viestillä (puhelimitse tai facebookissa) eikä varsinaisesti kysy mitään vaan lähinnä kertoo kuinka on tavannut sinut ja mistä jäit mieleen, niin vastaatko hänelle? Vaikka et olisi kiinnostunut? Onko hiljaisuus aina sen merkki ettei mies ole kiinnostunut? Eikä nyt ole kyse varatuista miehistä vaan ihan vapailla markkinoilla olevista.
Voiko sinun ja naisen ikäero(nainen nuorempi 5-10v.) olla este sille ettet lähesty häntä?
Yleensä jätän asian sikseen jos viestiin ei vastata, mutta tämä mies vaan pyörii mielessä...olisko pitänyt lähestyä muulla tapaa tai suoraan kysyä kahville? Ja onko se sitten enää mahdollista, kun tavallaan pallo on hänellä...

5

344

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seeu1

      Kyllä minä ainakin vastaan. On kiva kuulla jos olen jäänyt jonkun mieleen ja jos saan tehtyä toiselle kivan mielen sillä, että vastaan takaisin niin tottakai. Yleensä kyllä tuntemattomien viestit menee facebookissa "muut viestit" kohtaan jolloin niitä ei välttämättä näe ellei käytä tietokoneella facebookkia ja mene sinne katsomaan. Itse käytän lähestulkoon aina facebookkia kännykällä, joten tässä taannoin alkoikin harmittamaan kun huomasin pari kivaa viestiä muut osiossa. Jos tuntematon alkaa laittamaan tekstiviestejä/whatsapp niin se tuntuu jo vähän turhankin stalkkerilta:D

    • Jagdpanther

      Hiljaisuus kyllä on melko varma merkki...

    • surrender

      Mieluummin facebookissa ja tekstareina kuin ovikelloa rämpyttämään.

      Minulla ei ole facea ja numerokin on salainen.

    • Huh kunpa sinä olisit se nainen josta kiinnostuin kuntosalilla. Liian myöhään tajusin tunteeni sinua kohtaan, koska olen ollut vähän apatian vallassa viime aikoina.

      Nyt en ole nähnyt sinua muutamaan viikkoon ja pelkään etten enää sinua näekään ;(

      En voi ottaa sinuun yhteyttä koska en tiedä nimeäsi / yhteystietojasi, kääk...


      Mutta olisin kyllä tosi otettu jos tuntematon ottaisi minuun yhteyttä miten tahansa :)
      Ja toki vastaisin.

    • Mikäli muistelen oikein, niin facessa noi viestit ei suoraan näy saapuneissa viesteissä, vaan vastaanottajan pitää mennä saapuneet -> muut kansioon että näkee nuo.

      Itselläni on muutama viesti puolitutuilta, jotka eivät ole olleet face kavereitani, tuonne useammaksi kuukaudeksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      87
      2305
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      51
      1997
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1848
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      89
      1837
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1628
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1562
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      25
      1432
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1392
    9. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1390
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1351
    Aihe