Ostettin c 5 jossa tapahtui rengasrikko,alettuani vaihtamaan rengasta totesin joka pyörässa olevan yksi lukkopultti.Porattin tien päällä pulttpois.Metsästettyäni avainta ostamani autoliikkeen ja entisen omistajan kautta tuloksetta, huomasin että ehkä maahantuojalla on siihen avain ja soitettuani Oulun Veholle ne sanoi että onnistuu tulet joku päivä käymään ettei tarvi aikaa tilata vaan voidaan ne 3 pulttia tuossa pihalla napata pois.No menin 3 päivää myöhemmin korjaamotyönjohtajat,kertoivat ystävällisesti citikka korjauspomon olevan kahvitauolla, odoteltuani lähes puolituntia hän tuli ilmeisesti muiden pomojen kutsusta äreänä ja vittuuntuneena. Kerrottuani asiani hän sanoi ettei täällä mitään ilmaista työtä tehdä, sanoin etten niin ole pyytänytkään vaan maksan kyllä siitä, mutta ei kelvannut vaan kehotti tilaamaan ajan heidän korjaamolle, johon en suostunut koska asun lähes 100 km päässä.
Veho Oulu huijaa
17
5872
Vastaukset
- Oletko ihan terve?
? Eehh... missä kohdin tuo väittämäsi "huijaus" tapahtuikaan?
- ymmärrin kyllä
Oiskohan siinä vaiheessa kun pultteja ei poistettu lupauksesta huolimatta.Opettele Urpo lukemaan ja ymmärtämään tai pyydä vaikka joku lapsi sulle lukemaan ja kertomaan mitä siinä kerrotaan.
- "Kyynel"
Tuon kyllä epäselvästä aloituksesta sain luettua.
Mutta onko se huijaus? Sitähän minä tässä peräänkuuluttelin... onkohan nyt tuo huijaus ihan käsitteenä liian helppo ja löyhästi käytetty, kun tuntuu että joka paikassa vaan "huijataan"?
Myyjä "huijas" kun myi auton kovalla hinnalla.
Autoliike "huijas" kun ei kertonut, että auton tuulilasissa on halkeama.
K-Kauppias "huijas" kun myi Venäjä-juustoa kalliimmalla, kuin paikallinen Lidl Saksa-juustoa.
Kaikki vaan huijaa. Nyyh.
- JOkke
Kunnon pelle
- pienliikehuijaaaina
Ole onnellinen, ettet ostanut autoasi jobbariliikkeestä.
- miikkulainen1
reijolan rämö k kauppias kavaltaa aina oli töissä missä tahansa.
- p.holopainen1
huijaus panu holopainen ja autojaro joensuu paljon myös mittari muunneltuja autoja. cdsata koijareeita myös kiertävät verot. autojokeriin ja auto jiipeehen vaikea luottaa syövät öljyä ja huonoja kokemuksia ilmastoinneista eivät toimi. ikijnään kavalluksia...
- Arvaa harmittaako
Voi kun minua taas huijattiin, en kysynyt mitään autosta, en koeajanut, en katsonut edes konepeltin alle, ostin vain kun myyjä sanoi että se on halpa. Nyt näin naapuri kaupungissa samanlaisen ja se oli 100€ halvempi, arvaa harmittaako?
Nyt haluaisin purkaa kaupan, mutta myyjä ei suostu, toimiiko myyjä oikein?
Saanko hakea hyvitystä tuon 100€ vai voinko lisätä siihen kulujakin? - kokemusta on
Tuohan on autoliikkeillä ja niiden korjaamoilla ihan normaalia, että puhelin keskustelulla saadaan asiakas tulemaan katteettomilla lupauksilla ja valehtelulla paikan päälle, että pääsevät sitten myymään ylihintaisia varaosia tai antamaan korjaamolla kallista valohoitoa.Tuppaa olemaan että mitä isompi liike sitä härskimpää toimintaa.
- Mätä kala
Et ole ainoa ,kyllä ne muaki vedätti vuosia sitten.Mutta on ne minun toimesta sen jälkeen menettänyt todella paljon asiakkaita.
- Tuoreen kalan myyjä.
Mätä kala kirjoitti:
Et ole ainoa ,kyllä ne muaki vedätti vuosia sitten.Mutta on ne minun toimesta sen jälkeen menettänyt todella paljon asiakkaita.
"Mutta on ne minun toimesta sen jälkeen menettänyt todella paljon asiakkaita. "
Kolme?
No se on todella paljon se. - köyhätharmina
Mätä kala kirjoitti:
"Mutta on ne minun toimesta sen jälkeen menettänyt todella paljon asiakkaita."
Tuskimpa.
- Kojamo
Niin särki ruutana ja kiiskikö ????.Ei taida kannattää tuommosen mätäaivosen kalan gallupeille antaa paljon painoarvoa.Vai osasitko tuosta laskea että noita oli kolme.
- Ferre1980
Ostin Oulun Veholta auton noin kuukausi sitten ja nyt voin todeta että ensimmäisen kerran minua huijattiin autokaupassa.
Auto oli kolaroitu, selvisi myöhemmin toisessa merkkiliikkeessä.
Remonttia oli kuulemma tehty monella tonnilla, mitään dokumenttia asiasta ei kuitenkaan ole pystytty toimittamaan.
Auto oli "katsastettu" sopimuskonttorilla jossa esim. katkennutta jousta ei ole huomattu.
Ensimmäinen ajon keskeyttänyt vika tuli ilmi puoli toista viikkoa oston jälkeen, auto hinurilla pajalle.
Etupuskuri oli maalattu sprayllä. Maalit lähtivät ensimmäisessä kunnon käsipesussa.
Auto vapisi ja tärisi koeajolla. Ilmoitin ko asiasta myyjälle. Toteamus että kyllä meidän ammattihuoltomiehet olisivat asiasta kertoneet jos sellaista olisi. Renkaat käytin heti tasapainotuksessa jossa selvisi että yksi vanne rikki.
Totta kai auto oli vanha mutta hyvin huollettu yms. Silti Vehon asenne ja selkeiden vikojen peittely ja salailu hieman ihmetyttää. Samoin tuo kolarointi asian kertomatta jättäminen hieman ihmetyttää. Kai he sen tajuaa että asia tulee kuitenkin tietoon tavalla tai toisella.- Vai_tärisi_koeajossa
Siinä vaiheessa sanotaan myyjälle, että tärinä on poistettava tai kauppaa ei synny. Turha tuollaisista on jälkikäteen nurista kun kerran koeajolla huomasit.
- Juhanafgran
Ammattihuoltomiehet eivät kauaa näissä merkkiliikkeissä viihdy vaan pistävät oman korjaamon pystyyn tai siirtyvät todellisten ammattilaisten pariin. Täälläpäin paikallisella VW-merkkikorjaamolla lähes koko henkilökunta korjaamopuolella on amisviiksisiä märkäkorvia.
- Zynda
Seuraukset voivat olla ikäviä, jos kumi puhkeaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6516643Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?384497HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa2972597- 1351898
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1311543Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3931496- 141349
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101283Onko PS kaaoksessa?
Kuinka pahasti kulissit heiluu? Tulenarka aihe? Kyllähän vaalitappio toisensa jälkeen on vakava paikka, mutta jospa P76982- 115965