Mieheni nauttii vallastaan, kun istuu olohuoneen uuden ja ison TV:n edessä ja pitää kauko-ohjainta koko ajan sylissään. Kun istun samassa huoneessa vähän kauempana, hän on kuin minä en olisi samassa huoneessa ollenkaan.
Yht´äkkiä mielenkiintoisen ohjelman aikana hän saattaa vaihtaa kanavaa ja saa raivarin, jos huomautan, että olisin mielelläni jatkanut äskeisen ohjelman katsomista.
Mieheni ei kestä katsella hellyyskohtauksia, pussailua, rakastelua tai ohjelmia, joissa puhutaan tunteista. Bang-bang- ohjelmat, urheilu ja sellaiset, missä annetaan turpaan, ovat hänelle mieluista katseltavaa.
Meillä on kaksi pienempää TV:tä muissa huoneissa, ja hän käskee minut katsomaan niitä. Pakko kai täältä on muuttaa pois, en kypsänä naisena kestä enää saamaani kohtelua. Uusi TV ostettiin puoliksi kummankin rahoilla.
Mies ja TV
6
857
Vastaukset
- nainen
mies saa katsoa olkkarin telkkaria sohvalla lähes aina. Täytyyhän hänelläkin olla paikka, jossa tuntee olonsa turvalliseksi ja kodikkaaksi. Tähän on olemassa kuitenkin yksi poikkeus: Minä katson lempisarjani kerran viikossa olkkarin telkkarista. Mies siirtyköön muualle tai olkoon myös olkkarissa kunhan on hiljaa ja kaukosäädin minun kädessä... Mieheni suostui heti järjestelyyn vaikkakin kaukosäätimen luovuttaminen aivan ilmiselvästi hermostuttaa häntä...
Älä siis luule, että miehesi nauttii vallasta hallitessaan kaukosäädintä, koska kaukosäädin on miehen turvalelu... - Volnutt
Osta toinen kaukosäädin, kun molemmat voi vaihtaa kanavia mielensä mukaan niin teidän on pakko keksiä ratkaisu tähän ongelmaan.
- matkatv
Voi kohtalotoveri.
Meillä sama peli, mies istuu kaikki 3 kaukosäädintä sylissä katsomassa isoa olohuoneen telkkaria, ja aina sitä kanavaa mitä itse haluaa. Ja voit uskoa, että se kanava ei ole missään nimessä mitään mitä mä haluaisin katsoa.
Kaikkein raivostuttavinta on kuitenkin se hysteerinen kanava-surffailu 2 minsaa sitä ja max. kymmenen tätä. Ja tv auki heti aamusta. Olin myös niin typerä, että taloa suunnitellessa keksin avokeittiön, joka aukeaa olohuoneeseen, kun on niin mukava olla kaikkien yhdessä. Olis edes rauha keittiössä.
Jos mä haluan katsoa telkkarii, niin suunnistan pienen matkatv:n eteen ja Bilteman retkiantenneilla yritän saada värit myös nelosen ohjelmiin. Ja oven takaa kuuluu bang-bang-räiskis.
Kaikkein raivostuttavinta on vielä se, että mieheni ei katso ikinä suomalaisia kanavia vaan oman kielisiä (arabia) kanavia, joissa yleensä on aina joku partaniekka huutamassa. Eikä edes maksa tv-lupaa (valitin jo tästä aiemmin palstoilla)
Mutta teillä on ehkä joku mahdollisuus vielä: toi yksi paradoksi ehdotus oli hyvä, siis vaihdatte kanavia niin, että toosa menee sekasin, ja pääsisitte ehkä keskusteleen aiheesta.
Tai sitten niin, että vuoropäivät, mies pikkutelkkarin eteen, jos siihen ei ole kaukkarii, niin keppi vaan käteen ja sillä kanavia vaihteleen.
Tai sitten paat niin kova kovaa vasten, että panet sen miehen valitsemaan "vaimo tai telkkari".
Kannattaa yrittää, sillä tuossahan on jo kylvetty avioeron siemen. Mä jos vielä pääsen miestä valitseen, niin etsin vaikka heinäsuovasta sellasen joka ei katso ikinä telkkarii.- Pikkutelkkari
Tänän en ole yrittänyt mennä olohuoneeseen ja uutta telkkaria päinkään, vaan puuhastellut muuta, esim. istunut täällä netissä. Mies siellä kuului vaihtavan taas kanavaa, ties monennenko kerran tänään.
Ehdotin muuten vuoroiltoja uuden telkkarin katselulle, kuten jonkun muunkin vastanneen perheessä tehdään. En ole kuitenkaan saanut ehdotukseeni vielä vastausta.
Entinen olohuoneen telkkari oli käyttökelpoinen melkein 20 vuotta. Se oli hyvää suomalaista merkkiä. Sen ostin, kun perin pikkusumman rahaa. Aikoinaan perimäni pikkusumma on ärsyttänyt miestäni, ja se on hänellä ollut muistissa. Olen ominut hänen mielestään entistä TV:tä koko ajan, siksi hän näyttää nyt kostavan. - Pikkutelkkari
Miehen, joka ei halua katsoa telkkaria, on oltava sokea. Tapanani ei ole kuitenkaan vitsailla vammaisten kustannuksella, sillä näkö kai menee itsellänikin joskus.
Satumme molemmat olemaan suomenkielisiä, mutta tiedän kokemuksesta, että eri äidinkielet perheessä aiheuttavat omat ongelmansa. Miessukupuoli on kuitenkin kuta kuinkin samanlaista joka puolella maailmaa. Miehelläni on myös vähän huono kuulo, ja sen vuoksi hän huudattaa TV:tä vielä myöhään illalla.
Siitä ei tietenkään saa sanoa. Silloin hän muistuttaa, milloin minä olen metelöinyt.
Bang-bang- filmithän ovat yleensä englanninkielisiä, eikä mieheni osaa englantia. Siksi en ymmärrä, miksi äänen täytyy olla kovalla, vaikka filmeissä on suomenkielinen teksti!!!
- samat systeemit
Meillä on pakko olla 2 teeveetä ja keittiössä matka tv, sillä äijäni katsoo syödessäkin urheilua. Kun tulee uutisia, ajankohtaisia ja urheilua, meillä ei saa yleensä puhuakkaan silloin, koska mies ei pysty keskittyyn kahteen asiaan kerralla.
Ihmettelen jos jossain huushollissa pärjätään yhdellä teeveellä tai sitten toinen joutuu alistuun hallitsevamman kumppanin tahtoon.
Äijälleni kaukosäädin on lelu, jolla rassataan
kanavia edessun takaisin vaikka on hyvä tv ohjelma lehti edessä.
Mutta antaa pikku poikien leikkiä niin säilyy perhe sopu, ei tuo ole mikään paha ongelma.
Pahempiakin löytyy. Niin ajattelen, ja onhan se
kiva kun äijä viihtyy kotona.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062511Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141423- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011134Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938