Palstan pitkäaikainen vakiohäirikkö nimimerkki naisasialuuseri onkin kirjoitellut täällä jo monen vuoden ajan näitä omia väkivaltafantasioitaan ja kertonut siitä, kuinka naisia pitäisi hänen mielestään tappaa ja kiduttaa kaiken maailman sairailla menetelmillä.
Naisasialuuseri onkin jo yli kolmekymppinen mies, mutta hänellä sitä ei ole ollut koskaan minkäänlaisia naissuhteita, eikä hän varmaan tule koskaan edes naimisiin tai parisuhteeseen pääsemään sen oman surkeutensa takia.
Täytyy kyllä olla todella viallinen mies kyseessä, kun ei ole koskaan minkäänlaisia naissuhteita hänellä ollut ja sitten kun vielä se hänen päänuppinsa näyttää noiden hänen kirjoituksensa perusteella todella pahasti heittävän. Selvästi joku mielenterveysongelmainen häirikkö tämä naisasialuuseri kyllä on, sen on kaikki hänen sairaat kirjoituksensa täällä aina todistaneet.
Ei sitä kyllä noin onnetonta ja surkeaa tapausta voi edes mieheksi sanoa.
Tosin saattaa kyllä olla myös kyse siitä naisasialuusrin homoudesta, mutta kun hän ei vaan taida olla itse sitä omaa homoseksuaalisuuttaan hyväksynyt.
Naisasialuuseri = viallinen mies
13
177
Vastaukset 13
- paitajahousut
Te kaksi hullua ansaitsette kyllä toisenne. Kun teidät kaksi voisikin teljetä samaan selliin ja heittää avaimen kaivoon. Ehkä teille pitäisi perustaa ikioma yhteinen palsta, jossa voisitte jutella kaksistaan, jokumuu kuitenkin kuin tämä sinkku palsta.
Unohtui mainita tossa avauksessa se asia, että naisasialuuseri on myös niin totaalinen surkimus ja luuseri, että hän ihailee ja hehkuttaa täällä aina joidenkin kiihkomuslimimaiden kulttuuria ja paremmuutta, mutta sitten hänellä ei kuitenkaan ole itsellään edes kanttia muuttaa mihinkään tällaiseen maahan asumaan.
Mitäs sitä naisasialuuserin mihinkään muuttamaan, kun on vaan helpompi itkeä ja valittaa tällä palstalla niistä samoista asioista aina vuodesta toiseen. Varmaan hän kirjoittaa vielä kymmenen vuoden päästäkin tällä palstalla näitä samoja juttuja, ellei sitten ole joutunut johonkin suljetulle osastolle niiden mielenterveysongelmiensa takia.
- mildena
Olen samaa mieltä! Hänen teoriansa ihan jokaikiseen aisiaan mikä nyt vaan voi sinkkuelämässä nousta (naiselle) on joko, että nainen on huora tai kurppa. Mitään muuta tai muun kaltaisia naisia ei ole olemassa.
Häiriintynyt kerrakseen, luultavasti myös hyvin vaarallinen vaikkei ajatuksistaan totta tekisikään...psykopatiaa rajaileva. - Jii007
Onneksi DarkFear ei kirjoittele omista väkivaltafantasioistaan joissa kirveellä pistetään päät poikki niin, että veri roiskaa.
"DarkFear onkin jo yli kolmekymppinen mies, mutta hänellä sitä ei ole ollut koskaan minkäänlaisia naissuhteita, eikä hän varmaan tule koskaan edes naimisiin tai parisuhteeseen pääsemään sen oman surkeutensa takia.
Täytyy kyllä olla todella viallinen mies kyseessä, kun ei ole koskaan minkäänlaisia naissuhteita hänellä ollut ja sitten kun vielä se hänen päänuppinsa näyttää noiden hänen kirjoituksensa perusteella todella pahasti heittävän. Selvästi joku mielenterveysongelmainen häirikkö tämä DarkFear kyllä on, sen on kaikki hänen sairaat kirjoituksensa täällä aina todistaneet.
Ei sitä kyllä noin onnetonta ja surkeaa tapausta voi edes mieheksi sanoa.
Tosin saattaa kyllä olla myös kyse siitä DarkFearin homoudesta, mutta kun hän ei vaan taida olla itse sitä omaa homoseksuaalisuuttaan hyväksynyt."
Miksi DarkFear kirjoittelet tuollaista tekstiä itsestäsi?No naisasialuuserin kirjoitukset ovatkin aina epäasiallisia ja väkivaltaa lietsovia, joten kun ei hän itsekään osaa koskaan keskustella täällä asiallisesti, niin ei siinä silloin ole yhtään mitään väärää, jos mä vaikka kerronkin hänelle siitä, kuinka hänet pitäisi pieksää kirveellä kuoliaaksi.
Opettelisi itse tollainen vitun paskaläjä ja jätekasa kirjoittelemaan täällä asiallisesti, niin ei sitten munkaan tarvisi vastailla hänelle tollaiseen sävyyn.
Se onkin ihan vain pelkästään naisasialuuserin oma vika, kun ei koskaan osaa täällä asiallisesti mistään keskustella.
- Se pieni ero
Naisasialuuseri on kuitenkin harrastanut seksiä naisen kanssa - toisin kuin ikineitsytsetä DarkFear.
Sä kun et tiedä musta ja mun elämästäni yhtään mitään, joten sun on aivan turha yrittää tehdä siitä muka jotakin oletuksia, kun nämä sun oletuksesi vaan koko ajan näyttävät täällä väärin menevän.
Sä sitä itse vittu varmaan oletkin joku vitun saatanan ikineitsytsetä ja varmaan myös lisäksi vielä joku vitun homopersehuorahinttari!!!!!!!- mildena
DarkFear kirjoitti:
Sä kun et tiedä musta ja mun elämästäni yhtään mitään, joten sun on aivan turha yrittää tehdä siitä muka jotakin oletuksia, kun nämä sun oletuksesi vaan koko ajan näyttävät täällä väärin menevän.
Sä sitä itse vittu varmaan oletkin joku vitun saatanan ikineitsytsetä ja varmaan myös lisäksi vielä joku vitun homopersehuorahinttari!!!!!!!DarkFear
Miksi sinua kiusataan tällä palstalla? Kyseessä on varmaan se yksi ja sama psykopaatti naisasialuuseri, joka yrittää savustaa sinua.
Minä kannatan sinua, ja ketä vaan muutakin järkevää, jolla ei ole häiriintyneitä psykopaattisia väkivaltafantasioita naisten kiduttamisesta. Olet miljoona kertaa enemmän suosikkini, kuin noi luuserit! Tsemppiä! mildena kirjoitti:
DarkFear
Miksi sinua kiusataan tällä palstalla? Kyseessä on varmaan se yksi ja sama psykopaatti naisasialuuseri, joka yrittää savustaa sinua.
Minä kannatan sinua, ja ketä vaan muutakin järkevää, jolla ei ole häiriintyneitä psykopaattisia väkivaltafantasioita naisten kiduttamisesta. Olet miljoona kertaa enemmän suosikkini, kuin noi luuserit! Tsemppiä!No kiva kuulla, jos edes joskus joku pitää musta tällä palstalla.
En kyllä usko itse, että naisasialuuseri olisi todellakaan ainoa mua kiusaava henkilö tällä palstalla, sillä näitä kirjoittajia on täällä kyllä todella paljon.
- Darkkia vastaan
DarkFearilla ei ole mitään varaa puhua kenellekään kantista kun itse pohtii koko ajan paskat housussa ajatteleeko joku hänestä jotain negatiivista.
- Totuus sinusta DF
Naisasialooserihan on saanut kerran naista, sinä et kertaankaan, joten hän on atm ja sinä HARD-CORE ATM, ja Luuserihan käy mm. baareissa ja hänellä on runsaasti sekä mies että naispuolisia kavereita, sinähän et uskalla ikimaailmassa baariin, ulkomaille, laivalle tai yhtään mihinkään. Ja sinähän olet myös reilusti yli 30v ilman mitää edellä mainituista.
- sdgsdgsdggdg
Sä vaikutat nyt niiiiin trollilta DarkFear :D Pidän silti sinua oikeana henkilönä, mutta tahallaanko peilaat omat ominaisuutesi nyt Naliin? Onko tämä sinun omaa huumoriasi?
- Et ole tosissas
Nyt kyllä DarkRear trollaa meitä, eikö? Lähes kaikki hänet kirjoittamansa asiat pätevät myös häneen ja jos ei ole trolli niin on kyllä aika häiriintynyt, jos ei tätä huomaa:
"yli kolmekymppinen mies, mutta hänellä sitä ei ole ollut koskaan minkäänlaisia naissuhteita, eikä hän varmaan tule koskaan edes naimisiin tai parisuhteeseen pääsemään sen oman surkeutensa takia."
"Täytyy kyllä olla todella viallinen mies kyseessä, kun ei ole koskaan minkäänlaisia naissuhteita hänellä ollut ja sitten kun vielä se hänen päänuppinsa näyttää noiden hänen kirjoituksensa perusteella todella pahasti heittävän. Selvästi joku mielenterveysongelmainen häirikkö"
"Ei sitä kyllä noin onnetonta ja surkeaa tapausta voi edes mieheksi sanoa.
Tosin saattaa kyllä olla myös kyse siitä homoudesta, mutta kun hän ei vaan taida olla itse sitä omaa homoseksuaalisuuttaan hyväksynyt."
"hehkuttaa täällä aina joidenkin [keski-eurooppalaisia] kulttuuria ja paremmuutta, mutta sitten hänellä ei kuitenkaan ole itsellään edes kanttia muuttaa mihinkään tällaiseen maahan asumaan. Mitäs sitä mihinkään muuttamaan, kun on vaan helpompi itkeä ja valittaa tällä palstalla niistä samoista asioista aina vuodesta toiseen. Varmaan hän kirjoittaa vielä kymmenen vuoden päästäkin tällä palstalla näitä samoja juttuja, ellei sitten ole joutunut johonkin suljetulle osastolle niiden mielenterveysongelmiensa takia."
DarkFear, etkö tosiaan huomaa miten samanlainen olet naisasialuuserin kanssa? Nuo ovat täsmälleen samoja asioita mistä palstalaiset sinua yleensä kritisoivat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921702
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4601256- 861150
- 721088
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t1861053Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.37915- 93907
- 65685
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta172671Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60662