Vaimo ja tytär pahoinpitelevät (olen itse sairas)

murjottu, alistettu

Olen hermostosairas mies ja kärsin monenmoisisita liikuntakykyyn ja puhumiseen liittyvistä ongelmista.Vaimon kanssa on mennyt huonosti jo pitemmän aikaa, oletettavastikin sen vuoksi, että kanssani on ymmärrettävästi raskasta runsaan avun tarpeeni vuoksi.
Vaimon uskomaton kylmyys, jota hän on siirtänyt myös tyttärelleni, on ksittämätöntä ja johti lopulta väkivaltaan huonon kuntoni aiheuttaman fyysisen yliotteen edesauttamana. Lukuisat kerrat on retuutettu, lyöty ja potkittu mitättömistä syistä, itse en ole koskaan nostanut sormeanikaan vaikka huutanut olen sen minkä pystyn. Nyt kuitenkin myös teini-ikäinen tyttäreni löi ja potkaisi minua ja vaimo vielä jatkoi retuuttamista, itse en tehnyt enkä olisi pystynytkään vastustamaan. Teot johtivat siihen, että ero on viimeinkin valmis ja oikeustappelu voi alkaa. Käräjille mennään ja vaimolle maailman tärkeimmät asiat eli omaisuus, raha ja maallinen mammona käydään läpi. Sydän on muserrettu jo moneen kertaan, mutta miten voisin saada opetettua tyttärelleni moisen kohtelun täydellistä vääryyttä ettei jatkaisi äitinsä opettamaa hirviömäisyyttä?

4

250

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ämyrillä päähän

Jos tuo sinun kertomasi on totta niin hae nyt hyvä mies lääkäriltä todistus että sinua on pahoinpidelty parisuhteessa. Se kanne lähisuhde väkivallasta kun kattaa myös miehiin kohdistuneen pahoinpitelyn. Se että olet vammainen pahentaa kyllä tilannetta satasella ex vaimoon nähden. Joo ehkä jakaa omaisuutenne mutta maksaa myös korvaukset vahingoittamisesta. Nyt hommaamaan se lääkäri ja seuraavaksi asianajaja. Ihan surkeeta elämäähän tuo on.

• kukaan auta

Valitettavasti tällä palstalla ei saa hyviä neuvoja tai ymmärrystä väkivaltatilanteisiin.
        Yleensä väkivallantekijää puolustellaan ja varsinainen uhri syyllistetään.
        Siis ota puhelimitse yhteyttä vaikkapa kotipaikkasi perheneuvolaan, terveyskeskukseen, sosiaalitoimeen, 112 -hätäkeskukseen jne. He osaavat neuvoa sinut oikeaan paikkaan, jossa saat apua.

• 20+8

Hakeudu joka tapauksessa lääkäriin ja dokumentoi kaikki kokemasi väkivalta huolella. Tuomioistuimet tuppaavat suhtautumaan nuivasti vahvemman heikompaan kohdistamaan väkivaltaan, eli sairautesi takia olet aika vahvoilla.
      Yritä saada itsellesi kunnollinen avustaja (liikuntarajoitteisilla on sellaiseen oikeus) ja sitten hankkia tyttäresi huoltajuus -lapsi oppii esimerkillä ja jos kohtelet häntä kauniisti ja rakastavasi ja tuon kajahtaneen vaimosi vaikutus vähenee, niin ehkä hänestä tulee kunnollinen? Tosin jos tyttäresi on jo täysi-ikäinen niin mitään ei varmaankaan ole tehtävissä =(

• avustaja

Lääkärintodistus vammoista. Rikosilmoitus pahoinpitelystä, molemmista naisista.Hanki henk.koht.avustaja,sellaiseen on oikeus.Ja tsemppiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      11
      3465
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      68
      1868
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      541
      1566
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      80
      1178
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      61
      992
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      958
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      209
      872
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      170
      823
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      59
      816
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      768
    Aihe