tatuoituja naisia??

photomatrix

Etsimme iloisia ja energisiä naisia moottoriurheilu ja tatuointi aiheisiin kuvauksiin. Lisäksi sopimus käsittää vähintään 6 yleisö tapahtumaa ensi kesällä. Yleisö tapahtuma keikat 12-48 tuntia matkoineen ja lähes aina viikonloppuisin. Kerro lyhyesti itsestäsi ja vähintään kolme valokuvaai 30. 9. mennessä. (Lähettämiäsi kuvia käytämme ainoastaan valinta prosessissa) Koekuvaukset on 10.-12. pvä lokakuuta.
Kuvaukset mm. auto henkisiä bikini kuvia ja seksikkäitä tatuointi kuvia. Tatuoinnit iso plussa, mutta ei pakollista. Ei alaston kuvia.
12 mielekkäintä valitaan koekuvauksiin, jotka järjestämme pk seudulla.

Ilmoittautumiset ja valokuvat voit lähettää tänne [email protected]

4

145

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Johnnni

Eikös noita nyt löydy lähimmän lähihoitajaopiston tupakkapaikalta? Osa lähtee varmaan siideripalkalla kun sanoo tuon johtavan mahdollisesti mallin uraan....

• dsfhsdfhj

Johnniselta niin huono vastaus.
        Ihan pakko suositella sulle Johnni et kokeile samaa vaikkapa Nosturissa, Tavalla, Bar Loosessa.

Katsos kuplassa kasvanut, se toinen äärilaita tatuoiduissa naisissa, kun on hyvinkin kaunista omanarvon tuntevaa neitoa, joille kaltaisesi seksistinen nahjus on, kuin punainen vaate.

• Johnnni
        dsfhsdfhj kirjoitti:

Johnniselta niin huono vastaus.
        Ihan pakko suositella sulle Johnni et kokeile samaa vaikkapa Nosturissa, Tavalla, Bar Loosessa.

Katsos kuplassa kasvanut, se toinen äärilaita tatuoiduissa naisissa, kun on hyvinkin kaunista omanarvon tuntevaa neitoa, joille kaltaisesi seksistinen nahjus on, kuin punainen vaate.

Jaahas. Taas joku innostui esittelemään baarijuopon äidinkieltä. Olihan se tietysti odotettavissakin...

Kuka saa tuosta selvän? Ilmeisesti nimerkki "dsfhsdfhj" on kanssani eri mieltä? Mitähän noissa kyseisissä ravintoloissa tulisin kokemaan? Enemmän tatuoituja bimboja kuin lähihoitajaopiston tupakkapaikalla? Haluaako hän kenties mollata noita kolmea ravintolaa jostain syystä? Sitten yksi virke, jossa esiintyy termit "kuplassa kasvanut" ja "seksistinen nahjus"...ilmeisesti hän haukkuu minua noilla termeillä. Ymmärränhän minä mielipiteet, mutta miksi tuota ei voi kirjoittaa selkeästi.

Parantaako tuo ihmisten käsitystä tatuoiduista ihmisistä? Ainakin minun mielikuva tuosta on, että kirjoittaja on jokin koulunsa keskeyttänyt luuseri.

• huohhhhh
        Johnnni kirjoitti:

Jaahas. Taas joku innostui esittelemään baarijuopon äidinkieltä. Olihan se tietysti odotettavissakin...

Kuka saa tuosta selvän? Ilmeisesti nimerkki "dsfhsdfhj" on kanssani eri mieltä? Mitähän noissa kyseisissä ravintoloissa tulisin kokemaan? Enemmän tatuoituja bimboja kuin lähihoitajaopiston tupakkapaikalla? Haluaako hän kenties mollata noita kolmea ravintolaa jostain syystä? Sitten yksi virke, jossa esiintyy termit "kuplassa kasvanut" ja "seksistinen nahjus"...ilmeisesti hän haukkuu minua noilla termeillä. Ymmärränhän minä mielipiteet, mutta miksi tuota ei voi kirjoittaa selkeästi.

Parantaako tuo ihmisten käsitystä tatuoiduista ihmisistä? Ainakin minun mielikuva tuosta on, että kirjoittaja on jokin koulunsa keskeyttänyt luuseri.

Aneeminen vastaus!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?

Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      642
      8616
    2. Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen

KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      358
      3327
    3. Pikkunaiselle terkkuja

Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi
      Ikävä
      452
      2357
    4. Kuinka paljon on

Merkitystä seksillä kun valitset kumppania?
      Ikävä
      129
      1383
    5. Kauniit naiset

Ketkä ne on suomussalamen kauniimpie naisie?
      Suomussalmi
      34
      1375
    6. Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."

Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl
      Tv-sarjat
      15
      1295
    7. Kuka on mystinen heppamies?

Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      1231
    8. Muutto ei ratkaise mitään.

Sielläkin on naapurit. 😉 Nähdään?
      Ikävä
      94
      1147
    9. Olet vieläkin täällä

Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h
      Ikävä
      65
      1095
    10. Hyvät valeet myllyistä

Tuuliviirit valehtelee myllyjen vaikutusta. Äänet kuuluu jopa kilometrien päähän. Se ei pidä paikkaansa. Eläimet häviää
      Puolanka
      66
      959
    Aihe