Etsimme iloisia ja energisiä naisia moottoriurheilu ja tatuointi aiheisiin kuvauksiin. Lisäksi sopimus käsittää vähintään 6 yleisö tapahtumaa ensi kesällä. Yleisö tapahtuma keikat 12-48 tuntia matkoineen ja lähes aina viikonloppuisin. Kerro lyhyesti itsestäsi ja vähintään kolme valokuvaai 30. 9. mennessä. (Lähettämiäsi kuvia käytämme ainoastaan valinta prosessissa) Koekuvaukset on 10.-12. pvä lokakuuta.
Kuvaukset mm. auto henkisiä bikini kuvia ja seksikkäitä tatuointi kuvia. Tatuoinnit iso plussa, mutta ei pakollista. Ei alaston kuvia.
12 mielekkäintä valitaan koekuvauksiin, jotka järjestämme pk seudulla.
Ilmoittautumiset ja valokuvat voit lähettää tänne [email protected]
tatuoituja naisia??
4
123
Vastaukset
- Johnnni
Eikös noita nyt löydy lähimmän lähihoitajaopiston tupakkapaikalta? Osa lähtee varmaan siideripalkalla kun sanoo tuon johtavan mahdollisesti mallin uraan....
- dsfhsdfhj
Johnniselta niin huono vastaus.
Ihan pakko suositella sulle Johnni et kokeile samaa vaikkapa Nosturissa, Tavalla, Bar Loosessa.
Katsos kuplassa kasvanut, se toinen äärilaita tatuoiduissa naisissa, kun on hyvinkin kaunista omanarvon tuntevaa neitoa, joille kaltaisesi seksistinen nahjus on, kuin punainen vaate. - Johnnni
dsfhsdfhj kirjoitti:
Johnniselta niin huono vastaus.
Ihan pakko suositella sulle Johnni et kokeile samaa vaikkapa Nosturissa, Tavalla, Bar Loosessa.
Katsos kuplassa kasvanut, se toinen äärilaita tatuoiduissa naisissa, kun on hyvinkin kaunista omanarvon tuntevaa neitoa, joille kaltaisesi seksistinen nahjus on, kuin punainen vaate.Jaahas. Taas joku innostui esittelemään baarijuopon äidinkieltä. Olihan se tietysti odotettavissakin...
Kuka saa tuosta selvän? Ilmeisesti nimerkki "dsfhsdfhj" on kanssani eri mieltä? Mitähän noissa kyseisissä ravintoloissa tulisin kokemaan? Enemmän tatuoituja bimboja kuin lähihoitajaopiston tupakkapaikalla? Haluaako hän kenties mollata noita kolmea ravintolaa jostain syystä? Sitten yksi virke, jossa esiintyy termit "kuplassa kasvanut" ja "seksistinen nahjus"...ilmeisesti hän haukkuu minua noilla termeillä. Ymmärränhän minä mielipiteet, mutta miksi tuota ei voi kirjoittaa selkeästi.
Parantaako tuo ihmisten käsitystä tatuoiduista ihmisistä? Ainakin minun mielikuva tuosta on, että kirjoittaja on jokin koulunsa keskeyttänyt luuseri. - huohhhhh
Johnnni kirjoitti:
Jaahas. Taas joku innostui esittelemään baarijuopon äidinkieltä. Olihan se tietysti odotettavissakin...
Kuka saa tuosta selvän? Ilmeisesti nimerkki "dsfhsdfhj" on kanssani eri mieltä? Mitähän noissa kyseisissä ravintoloissa tulisin kokemaan? Enemmän tatuoituja bimboja kuin lähihoitajaopiston tupakkapaikalla? Haluaako hän kenties mollata noita kolmea ravintolaa jostain syystä? Sitten yksi virke, jossa esiintyy termit "kuplassa kasvanut" ja "seksistinen nahjus"...ilmeisesti hän haukkuu minua noilla termeillä. Ymmärränhän minä mielipiteet, mutta miksi tuota ei voi kirjoittaa selkeästi.
Parantaako tuo ihmisten käsitystä tatuoiduista ihmisistä? Ainakin minun mielikuva tuosta on, että kirjoittaja on jokin koulunsa keskeyttänyt luuseri.Aneeminen vastaus!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387785Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381985Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251930- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801575Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071030- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4919Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812