Tyttöystäväni on ulkomuotonsa, pukeutumisensa ja luonteensa vuoksi suoranainen seksipommi. Siis mimmi, jonka nähtyään alkaa miehellä kuin miehellä kieli roikkua ja kuola valua. Siksipä kai itsekkin häneen rakastuin.
Muuten kaikki ok ja meillä menn loistavasti, mutta uudet miespuoliset ihailijat "ahdistelee" tybyäni yöllä ja päivällä. Mua se ei häiritse koska meillä on täysi luottamus, mutta häntä se häiritsee ja hän on itekkin tosi harmissaan, kun vähän väliä puhelin soi yöllä tai postiluukussa on ihailijan kirje tai joku seuraa häntä matkalla yliopistolle. Jotkut tyypit, tai itse asiassa aika monet, ei näytä tajuuvan mitä tarkottaa olla varattu. En ole puuttunut asiaan sen enempää, mut tyttöni pyysi tekemään jotain ihailijoiden häätämiseksi niin tässäpä suunnittelen keinoja.
Olis aivan liian holhoovaa ja hankalaakin lähteä aina saattamaan häntä joka paikkaan, tuskin hänkään sitä haluis. Kerran jo tehtiin niin et kun ihailija pyysi tyttöäni soittamaan, mä soitin ja sanoin ihan rauhallisesti et täällä on vaan kaks varattua ihmistä. Siitäkös vasta pommitus alkoi. Tuntuu vähän ettei mikään keino toimi. Jos olen tiukka, niin aletaan uhkailla. Onko naiset kuolemas sukupuuttoon, vai minkä ihmeen takia yhden naisen pitäis riittää kuudelletoista kuolaavalle kollille...?? Ei ymmärrä.
Naiseni on seksipommi
22
5354
Vastaukset
- ..naisesi.
Opeta/opetuta kunnon sissitekniikoita sille sun tyttoystavallesi...Pista se vaikka katsomaan Kill Bill -leffa ja kaske ottamaan opiksi...
...silla sun tyttoystavallasi on selvastikin tuollainen "Olen seksikas enka voi sille mitaan" -look. Sen kannattaisi vahan "vaihtaa imagoa" rankempaan suuntaan...
Pista se itsepuolustuskurssille. - miessss
Ei sinun tehtäväsi ole häätää niitä miehiä, sinusta ajatellaan vaan että olet mustasukkainen. Naisesi on asetettava tiukasti rajat eikä oltava vain kehuja ottamassa...
- Alice
Todella hieno juttu, että pystyt itse suhtautumaan asiaan noin aikuismaisesti, etkä kiukuttele mustasukkaisuuksissasi tyttöystävällesi. Eniten asiaan voi vaikuttaa tyttöystäväsi itse olemalla tiukka ihailijoitaan kohtaan ja tekemällä selväksi, ettei kiinnosta. Jättäkää häiriköt omaan arvoonsa, älkää antako niiden häiritä onneanne=)
- huono itsetunto muijalla!
On kai minullakin ollut ihailijoita vaikken koe mikään seksipommi olevani. Mua jos kiinnostaa niin en ole sanonut kovinkaan selvästi miehelle että olen varattu tai olen vain tosi ystävällinen ja annan ehkä kuvan että jotain tsäänssejä miehellä on. Mutta jos en todellakaan ole kiinnostunut sanon selvästi että olen varattu eikä voisi vähempää kiinnostaa hänen ihailunsa. Eikö tyttösi osaa sanoa tätä suoraan noille ihailijoille? taitaa vaan nauttia kehuista! Mikään mies ei roiku jos sanoo että on varattu eikä kiinnosta, ja jos ei hyvällä niin sitten vähän pahemmalla! Se ei ole sinun tehtäväsi häätää niitä vaan naisen. ihan säälittävää touhua kun näkee jo läpi että muija vaan nauttii ihailusta kun ei oikeasti niitä häädä. pänkittäähän se omaa egoa.
- nimimerkki
huono itsetunto muijalla! kirjoitti:
On kai minullakin ollut ihailijoita vaikken koe mikään seksipommi olevani. Mua jos kiinnostaa niin en ole sanonut kovinkaan selvästi miehelle että olen varattu tai olen vain tosi ystävällinen ja annan ehkä kuvan että jotain tsäänssejä miehellä on. Mutta jos en todellakaan ole kiinnostunut sanon selvästi että olen varattu eikä voisi vähempää kiinnostaa hänen ihailunsa. Eikö tyttösi osaa sanoa tätä suoraan noille ihailijoille? taitaa vaan nauttia kehuista! Mikään mies ei roiku jos sanoo että on varattu eikä kiinnosta, ja jos ei hyvällä niin sitten vähän pahemmalla! Se ei ole sinun tehtäväsi häätää niitä vaan naisen. ihan säälittävää touhua kun näkee jo läpi että muija vaan nauttii ihailusta kun ei oikeasti niitä häädä. pänkittäähän se omaa egoa.
Miehen tehtävä on häätää ihailijat pois. Tosin naisen pitää olla mukana asiassa, eikä osoittaa kiinnostusta toisiin miehiin. Mies on perheen ja parisuhteen suojaaja. Voisiko olla niin, että voisit itse olla hiukka aktiivisempi suhteessanne. Onko naisellasi epävarmuutta suhteessanne jollain tavalla. Jos teidän kahden suhde toimii, ei siinä muiden ihailut vaikuta. Hänelle riittää sinun läheisyytesi ja katseesi.
Olen miettinyt aiemmin, voiko naisen ja miehen välillä olla ystävyyttä? Nyt mietin, voiko nainen puhua miehen kanssa normaalisti? Vai onko parempi puhua vain naisille ja vanhemmille miehille? Vai tarvitseeko puhua ollenkaan?
Suomalainen nainen ei ole tottunut ihailuun. Se hämmentää naisen kuin naisen mieltä. Jostain syystä suomalainen nainen ei osaa ottaa sitä vastaan, ja kun sitten ottaa, ei saisi. Syyllistetään. Kyllä terveeseen itsetuntoon kuuluu myös se, että osaa ottaa ihailua vastaan kohtuudella. Ja ajan myötä niitä ei sitten enää huomaakaan. Jos aiemmin ei ole ihailua saanut, voi se äkikseltään hämmentää. Ja myös nähdä se, miksi jotkut miehet sitä tekevät. Ei kaikki ihailu ole pyyteetöntä, joku tarkoitus sillä monesti on. Eli kannattaa pistää vain jäitä hattuun. Toisaalta voisi välittää ne kehut, sille jolle ne itseasiassa kuuluvat. Ei meille vaan Luojalle, joka meidät on luonut. Jos Luoja on luonut meidät tällaisiksi kun olemme ulkoisesti, emmekö voi sitten olla sitä, mitä me olemme. Miksi meidän pitäisi hävetä olemassaoloamme? Jos häpeämme olemassaoloamme ei mikään parisuhde voi toimia, eikä sellaista edes koskaan voi syntyä häpeän takia. Miksi meidän suomalaisten pitäisi hävetä ulkomuotoamme, eihän niin tehdä muuallakaan.
Kysyisinkin, miksi Luoja on luonut naisen, muotoillut ehkä pikkasen muodokkaammaksi, ehkä seksikkäämmäksi jonkun mielestä ja samalla antanut hänelle ujon, epävarman, estoisen ja huonon itsetunnon niin ettei varmasti pidä itseään seksikkäänä tai kauniina, päinvastoin.
Minkä takia hän vetää puoleensa näitä innokkaita miehiä? No, siksi, että hän joutuisi käymään läpi ne puolet itsessään, jotka eivät ole ehkä tasapainossa. En tarkoita sitä, että pitäisi hypätä sänkyyn kaikkien kanssa vaan sitä että ylipäätään kiinnostuu yhdestä miehestä ja alkaa esim seurustelemaan.
Mitä on kauneus? Kauneus on mielestäni sitä, että on sinut itsensä kanssa, on tasapainossa itsensä kanssa jollain tavoin ( se on aaltoliikettä, joka kuitenkin vaihtelee). Voi hyvin ja se hyvin vointi sitten parhaimpina hetkinä säteilee ulospäin kauneutena.
Suomalaisille on tyypillistä tasapäistää kaikki, pitäisi olla tasaisen harmaata ja huonovointista.
Ei siedetä erilaisuutta, menestymistä, lahjakkuutta tai luovuutta. Kaikki hyvä tai kaunis pitää kiireesti mitätöidä, latistaa ja lannistaa. Sekä itsessä oleva että toisessa oleva. Jotta itse olisi parempi kuin muut. On hyvä kukkoilla, kun seisoo toisen selän päällä. Samoin menestyminen. Siihen liittyy myös kateus. Se on itseltä poissa, jos toinen onnistuu. - juke
nimimerkki kirjoitti:
Miehen tehtävä on häätää ihailijat pois. Tosin naisen pitää olla mukana asiassa, eikä osoittaa kiinnostusta toisiin miehiin. Mies on perheen ja parisuhteen suojaaja. Voisiko olla niin, että voisit itse olla hiukka aktiivisempi suhteessanne. Onko naisellasi epävarmuutta suhteessanne jollain tavalla. Jos teidän kahden suhde toimii, ei siinä muiden ihailut vaikuta. Hänelle riittää sinun läheisyytesi ja katseesi.
Olen miettinyt aiemmin, voiko naisen ja miehen välillä olla ystävyyttä? Nyt mietin, voiko nainen puhua miehen kanssa normaalisti? Vai onko parempi puhua vain naisille ja vanhemmille miehille? Vai tarvitseeko puhua ollenkaan?
Suomalainen nainen ei ole tottunut ihailuun. Se hämmentää naisen kuin naisen mieltä. Jostain syystä suomalainen nainen ei osaa ottaa sitä vastaan, ja kun sitten ottaa, ei saisi. Syyllistetään. Kyllä terveeseen itsetuntoon kuuluu myös se, että osaa ottaa ihailua vastaan kohtuudella. Ja ajan myötä niitä ei sitten enää huomaakaan. Jos aiemmin ei ole ihailua saanut, voi se äkikseltään hämmentää. Ja myös nähdä se, miksi jotkut miehet sitä tekevät. Ei kaikki ihailu ole pyyteetöntä, joku tarkoitus sillä monesti on. Eli kannattaa pistää vain jäitä hattuun. Toisaalta voisi välittää ne kehut, sille jolle ne itseasiassa kuuluvat. Ei meille vaan Luojalle, joka meidät on luonut. Jos Luoja on luonut meidät tällaisiksi kun olemme ulkoisesti, emmekö voi sitten olla sitä, mitä me olemme. Miksi meidän pitäisi hävetä olemassaoloamme? Jos häpeämme olemassaoloamme ei mikään parisuhde voi toimia, eikä sellaista edes koskaan voi syntyä häpeän takia. Miksi meidän suomalaisten pitäisi hävetä ulkomuotoamme, eihän niin tehdä muuallakaan.
Kysyisinkin, miksi Luoja on luonut naisen, muotoillut ehkä pikkasen muodokkaammaksi, ehkä seksikkäämmäksi jonkun mielestä ja samalla antanut hänelle ujon, epävarman, estoisen ja huonon itsetunnon niin ettei varmasti pidä itseään seksikkäänä tai kauniina, päinvastoin.
Minkä takia hän vetää puoleensa näitä innokkaita miehiä? No, siksi, että hän joutuisi käymään läpi ne puolet itsessään, jotka eivät ole ehkä tasapainossa. En tarkoita sitä, että pitäisi hypätä sänkyyn kaikkien kanssa vaan sitä että ylipäätään kiinnostuu yhdestä miehestä ja alkaa esim seurustelemaan.
Mitä on kauneus? Kauneus on mielestäni sitä, että on sinut itsensä kanssa, on tasapainossa itsensä kanssa jollain tavoin ( se on aaltoliikettä, joka kuitenkin vaihtelee). Voi hyvin ja se hyvin vointi sitten parhaimpina hetkinä säteilee ulospäin kauneutena.
Suomalaisille on tyypillistä tasapäistää kaikki, pitäisi olla tasaisen harmaata ja huonovointista.
Ei siedetä erilaisuutta, menestymistä, lahjakkuutta tai luovuutta. Kaikki hyvä tai kaunis pitää kiireesti mitätöidä, latistaa ja lannistaa. Sekä itsessä oleva että toisessa oleva. Jotta itse olisi parempi kuin muut. On hyvä kukkoilla, kun seisoo toisen selän päällä. Samoin menestyminen. Siihen liittyy myös kateus. Se on itseltä poissa, jos toinen onnistuu.Varsinkin tuo itsetuntoasia jonka mainitsit, on todella suomalaisilla pielessä. Kun vietän kahden viikon loman Italiassa ja tulen takaisin Suomeen, huomaan miten pelkän loman aikana on itsetunto muuttunut eurooppalaiselle tasolle. Mutta täällä kotimaassa se jälleen äkkiä latistetaan takaisin arkisen harmaalle lähtötasolle.
- edellinen
juke kirjoitti:
Varsinkin tuo itsetuntoasia jonka mainitsit, on todella suomalaisilla pielessä. Kun vietän kahden viikon loman Italiassa ja tulen takaisin Suomeen, huomaan miten pelkän loman aikana on itsetunto muuttunut eurooppalaiselle tasolle. Mutta täällä kotimaassa se jälleen äkkiä latistetaan takaisin arkisen harmaalle lähtötasolle.
Olen huomannut saman. Olen kuin eri ihminen ollessani ulkomailla. Kun tulen Suomeen tuntuu kuin menisin takaisin siihen pieneen laatikkoon, jossa aiemminkin olin huomaamatta edes sitä.
- Cecilia
huono itsetunto muijalla! kirjoitti:
Hmm.. voisin vastata tähän jotakin siitä näkökulmasta, että minulla on itselläni ollut vähän samanlaisia ongelmia. Muutamasta hyvin sinnikkäästä "ihailijasta" on aiheutunut suoranaista harmiakin, työasioissa kerran tapaamiltani miehiltä tulee joskus treffiehdotuksia ja kaverisuhteiden kannalta on joskus ollut kiusallista, kun ystävien poikakaverit alkaa laittelemaan romanttisia tekstareita meikäläisen suuntaan.
Etenkin yhden todella hankalaksi menneen ahdistelijatapauksen myötä olen yrittänyt miettiä aika syvällisestikin tuota ongelmaa, eli miksi tunnun lähettäväni ympärilleni sellaisia signaaleja, että toivon miesten lähestyvän minua "siinä mielessä". Oon kyllä ihan nätti, pitkähiuksinen ja hoikan muodokas ja ehkä sellainen aika perinteisellä tavalla naisellinen. Mutta en ole missään tapauksessa pukeutumiseltani mikään seksipommi, vaan ennemminkin vähän tyttömäisen söpöön tyyliin taipuvainen. Noh, joka tapauksessa, uskon että tässä mun casessa ulkonäkö on "osasyyllinen" mutta sitä enemmän vaikuttaa se, että olen todella empaattinen ihminen ja yleensä todella vilpittömsti kiinnostunut muiden ihmisten asioista. Olen myös illä tavalla naivi että puhun omista asioistani ja tunteistani aika avoimesti melko vieraillekin ihmisille. Toisaalta mulla on melko heikko itsetunto ja tarve miellyttää muita. EI:n sanominen ei oo ollut mulle ikinä helppoa (no tällä en taas viittaa siihen että jakaisin kaikille vaan yleisesti mun on vaikea tuottaa toisille pettymystä ;). Ajattelen liikaakin muiden tunteita. Nyt olen vakuituisessa ja hyvässä suhteessa, enkä tosiaankaan halua ylimääräisiä ihalijoita sotkemaan suhdettamme, mutta aikaisemmin, nuorempana, oli ehkä vaikea vetää rajaa siihen, missä vaiheessa huomion saaminen oli vielä imartelevaa, ja missä vaiheessa se alkoi jo ahdistaa, jos itsellä ei kuitenkaan mitään intressejä ko. miehen suhteen ollut. Nykyään oon kyllä niillä linjoilla, että jos vaan yhtään huomaan jonkun olevan musta kiinnostumassa "siinä mielessä", niin teen asian mahdollisimman selväksi: puhun tällaisissa tilanteissa esim. paljon miehestäni.
Aina on joitakin sellaisia pösilöitä, joihin naisen vihjailu tai suora puhekaan ei tehoa, mutta tuntuu ihmeelliseltä että niitä olisi hirveän paljon. Mun mielestä naisen tehtävä on tehdä peli selväksi miehille. Poikaystävä kannattaa vetää mukaan juttuun vasta ääritapauksissa. Tuntuu aíka pahalta sanoa näin, mutta sanon nyt kuitenkin suoraan, että musta Juke tuntuu että tyttösi ei ole oikein vakuuttunut siitä, ettei kaipaa kuvaamaasi ihalilua. Toisaalta poikaystävän mustasukkaisuus voi myös nostaa itsetuntoa ja saa naisen tuntemaan itsensä entistä haluttavammaksi. Ja mites on oma laitasi Juke: taitaa sunkin itsetuntoa hieman hivellä että naisesi on niin haluttu? Tarkoitus ei ole mollata ketään, nämä kaikki tunteet on ihan inhimillisiä ja sallittuja. Oikeastaan tämä ongelma ei ole sinun Juke, vaan tyttöystäväsi.. tai uskon ainakin, että niin kauan kun hän ei tosissaan pohdi näitä juttuja: omia motiivejaan ja käytöstään, niin tilanne ei muutu. Oon kanssasi samaa mieltä siitä, että pukeutumisella ei välttättä aina ole vetovoiman kanssa kovin paljoa tekemistä. Itse olen huomannut että eniten esim. baarissa tulee miehet juttelemaan, kun on pukeutunut nätisti muttei huomiotaherättävän tyylikkästi tai kovin paljastavasti. Todella laitettu ja seksipommin näköinen nainen on kai liian kova pala useimmille miehille ;).
- miuuuu
jos hän sanoisi suorat sanat, ei rakkauskirjeitä teille läheteltäisi.
Jos suorat sanat eivät tehoa, niin lähestymiskielto sitten...- tyttönen
Sun naises tulis nyt ensinnäkin pukeutua vähemmän paljastavasti ja valita neutraalimpeja vaatteita. Mutta ilmeisesti hän pukeutumisellaan ja olemuksellaan haluaa juuri miesten huomiota. Jos hän oikeasti haluaisi päästä eroon tunkeilijoista tulisi hänen esittää vaikeammin lähestyttävää. Esim. olla katsomatta silmiin näitä herroja silmiin, ei turhaan hymyillä heille, eikä puhua heille mitään. Osoita sinä hänelle huomiota näitten muitten miesten edestä! Jos kyse on kuitenkin narsistista, niin en usko että hän tulee muuttumaan.
- etkai ole pelle, tyttösi on
tyttönen kirjoitti:
Sun naises tulis nyt ensinnäkin pukeutua vähemmän paljastavasti ja valita neutraalimpeja vaatteita. Mutta ilmeisesti hän pukeutumisellaan ja olemuksellaan haluaa juuri miesten huomiota. Jos hän oikeasti haluaisi päästä eroon tunkeilijoista tulisi hänen esittää vaikeammin lähestyttävää. Esim. olla katsomatta silmiin näitä herroja silmiin, ei turhaan hymyillä heille, eikä puhua heille mitään. Osoita sinä hänelle huomiota näitten muitten miesten edestä! Jos kyse on kuitenkin narsistista, niin en usko että hän tulee muuttumaan.
"...ja siitä vasta pommitus alkoi..." heheheh...etkö tajua? Olette koko kansan huvia joille porukat naureskelee!
- juke
tyttönen kirjoitti:
Asiasta tai sen vierestä, mutta todellakin ärsyttävintä mitä nainen voi tehdä, on tarkoituksella olla katsomatta miestä silmiin.
Tämä tuli koettua opiskeluaikana kun olin sinkku ja usein juttelin niitä näitä luokan tyttöjen kanssa ilman mitään likaisia ajatuksia. Hyvin harvat katsoo silmiin. Vaikka puhuttaisiin matematiikan tehtävistä tai mistä tahansa kuivasta aiheesta, niin silmiin ei katsota. Se ärsyttää todella. Taitaa olla yleinenkin käytöstapa nuorilla naisilla.
- Hassua
muijasi sitten yritä olla vähemmän seksipommi, jos se kerran mukamas häntäkin häiritsee?
Kyllä se niin on että sitä saa mitä tilaa.
Ei kukaan ole niin vastustamaton, etteikö saisi vastakkaisen sukupuolen mielenkiintoa vähennettyä pukeutumisellaan ja käytöksellään.- juke
Asia kun on niin että ulkomuotoa ei voi itse valita. Muodokkuus, ryhti, posket, huulet, silmät, hiukset, kyllä ne ovat sitä miksi luoja on ne luonut. Kokeiltu on (ihan leikkimielessä) mitä vaikuttaa jos kulkee vanhassa paksussa villapaidassa ja verkkarit jalassa, ei vaikuta mitään. Eikä kukaan halua tietentahtoen näyttää huonommalta mitä on, vain häätääkseen läähättäviä miehiä. Pukeutuminen sinänsä ei siis vaikuta asiaan. Huomasimme, että kasvot vaikuttavat eniten. Jos on kasvoiltaan kaunis, siis sanan varsinaisessa merkityksessä, miehet mieltävät seksikkääksi ja siitä ei pääse mihinkään.
- Olet ihan oikeassa
juke kirjoitti:
Asia kun on niin että ulkomuotoa ei voi itse valita. Muodokkuus, ryhti, posket, huulet, silmät, hiukset, kyllä ne ovat sitä miksi luoja on ne luonut. Kokeiltu on (ihan leikkimielessä) mitä vaikuttaa jos kulkee vanhassa paksussa villapaidassa ja verkkarit jalassa, ei vaikuta mitään. Eikä kukaan halua tietentahtoen näyttää huonommalta mitä on, vain häätääkseen läähättäviä miehiä. Pukeutuminen sinänsä ei siis vaikuta asiaan. Huomasimme, että kasvot vaikuttavat eniten. Jos on kasvoiltaan kaunis, siis sanan varsinaisessa merkityksessä, miehet mieltävät seksikkääksi ja siitä ei pääse mihinkään.
Eikä kannatakaan välittää näiden pillittäjien porusta. Yksi ystävättäreni on myös sellainen joka pussi päässä kolmenkin karjun kanssa kulkiessaan vetää kuolaavia idiootteja puoleensa. Näidenkö läähättäjien mukaan sitä pitäisi ihmisten elää?
Hankala tosin antaa neuvoa ongelmaan.
- totuus
Jos se sun naises ois oikeasti TODELLA kaunis, niin ei sitä olis kovinkaan moni yrittämässä. Pitävät helppona nakkina ilmeisesti vain. Ei kaunista naista kukaan pysty lähestymään. Ehkä muutama tuhannesta voi edes haaveilla.
No voit kuvitella ihan mitä tahansa, totuus on eri asia. Ei millään pahalla. - Sarde*
Ihanaa lukea että joku mies kirjoittaa tyttöystävästään noin :)
Yritin vain kovasti mielikuvitella, että minkä näköinen tämä mies on, kun olen aina luullut, että kaikki miehet kuolaisivat esim. Angelina Jolien, Tara Reedin tai Pamela Andersonin perään, mutta empiiristen kenttätutkimusten jälkeen olen todennut olleeni väärässä. En ole vielä keksinyt julkkismaailmasta sellaista naista jonka perään KAIKKI miehet kuolaisivat :) Mutta hyvä että tyttöystäväsi on niin kaunis, olisi joskus kiva nähdä hänet vaikka hetero olenkin. Pääasiassa ;)
Mikä tekee naisesta seksikkään - naisen näkökulmasta:
-seksikäs pukeutuminen:
seksikkäällä ja tyylikäällä pukeutumisella on vissi ero. Se, että ei pukeudu seksikkäästi, ei tarkoita likaisia verkkareita ja virunutta villapaitaa. Onhan olemassa ihan normaaleja hameita ja paitoja, huiveja, takkeja yms.
-flirttailu:
miehet eivät voi vastustaa pientä huulten lipomista ja silmäpeliä, varsinkin kun se yhdistetään seksikkäisiin vaatteisiin. Pientä flirttiä voi näköjään harrastaa myös silloin kun oma mies on vieressä, mutta erityisesti silloin kun oma mies on jossain kaukana.
-keimailu:
keimailu ja pyllyn pyörittely yhdistettynä seksikkääseen pukeutumiseen ja flirttiin on miesten mielestä ihan ylitsepääsemättömän vastustamatonta...tarvitseeko tästä enää sanoa enempää? :)
Minun vinkkini sille leidille:
-Ole seksikäs. Pukeudu seksikkäisiin alusvaatteisiin mutta pistä julkisilla paikoilla päälle muutakin kuin nirunarutoppi ja teinipissishame.
-Kun joku mies alkaa flirttaamaan, älä mene siihen mukaan. Ole whiileä. (Kannattaa jumpata niskoja, pään VOI todella kääntää poiskin ;))
-Kun joku mies kutsuu sinut luoksesi, älä mene. Kaikkien ventovieraiden kanssa EI tarvitse ottaa kontaktia, ei edes katsekontaktia, varsinkaan nyt kun flirttikin on yhtä selvä kuin veteen piirretty viiva.
-Jos joku mies alkaa kertomaan "hassuja juttuja", niin älä kikattele jutuille, suhtaudu neutraalisti.
-Jos joku mies tarjoaa sinulle puhelinnumeroasi, älä ota sitä. Purista rakennekynsiä nyrkkiin.
-Jos joku mies pyytää numeroasi, älä anna sitä. Opettele lähimmän terveyskeskuksen numero hätätilaiden varalta ja luettele miehelle se.
(Vaihtoehtoinen kohta b) Jos joku mies pyytää, älä anna ;))
-Opettele sanomaan "olet hurjan mukava, mutta nyt on sanottava kiitos mutta ei kiitos, minulla on ihana mies kenen kanssa olen hurjan onnellinen" ja "ei kiitos, olen varattu"
Ihana että sinulla ja typsyllä on täysi luottamus, mutta jos minua ahdisteltaisiin niin kovin että tyypit soittelee keskellä yötä (mistä ne on saanu sen typsyn numeron ;)) tai pudottelee kirjeitä postilaatikkoon (mistä ne on saanu sen osoitteen ;)) tai 16 kiimaisen kollin joukkue seurailis mua koululle, niin osaisin kyllä soittaa poliiseille...- krrrrrrrr
esitteli tämän tyttikselleen:)
- joku toinen tyttis
krrrrrrrr kirjoitti:
esitteli tämän tyttikselleen:)
itselläni samanlainen ongelma. Opin paljon näiden kaikkista näistä vastauksista. En halua loukata kaveriani mitenkään. Suhde kyllä tämän takia vaakalaudalla. Haluan nimenomaan olla juuri hänen kanssaan. Toivoisin häneltä hiukan huomiota enemmän, en muilta miehiltä. En ole riippuvainen hänestä, mutta parisuhteeseen kuitenkin kuuluu jonkinlainen yhdessäolo, ja toinen toistensa huomioiminen. Uskon, että olen siinä mielessä normaali ihminen.
- vaikea uskoa...
Jos ei anna liian helposti lähestyttävää kuvaa jne ja tekee selväksi että on varattu niin ei tuu niin paljon ahdisteluja. Usein kun naiset puhuu miehen kanssa niin he välttävät viimeiseen asti mainitsevansa poikaytävästä tai kihlatusta vaikka olisivatkin onnellisia. TOtta!
. t:sexipommi - Anonyymi
Arabit ovat aikoinaan keksineet ratkaisun seksipommi-ongelmaan kun alkoivat pukea naisensa mustaan jätesäkkiin😸
- Anonyymi
In your dreams.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236975Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421259Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271052- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93804Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733