Miesviha eli misandria on miehiin kohdistuvaa vihaa. Misandria kumpuaa androfobiasta eli miesspelosta. Että se on ihan oikea mielenhäiriö. Jos oireista huolimatta sitä ei itsestään tunnista, kyseessä voi jo olla psykoosi jolloin todellisuus hämärtyy tai jopa katoaa. Toivottavasti joku oikea ihminen, perheenjäsen tai ystävä huomaa ennen kuin muut ihmiset joutuvat vaaraan kaltaisienne takia. Näitä saakin lukea uutisista päivittäin.
Misandria
11
933
Vastaukset
- jepjep3
Miespelko on luonnollista. ihan niin kuin herran pelkokin.
- Anonyymi
Hämähäkkien ja muurahaistenkin pelko. Ja lintujen pelko on harvinaisempi mutta linnuilla tyypillinen kun pikkulinnutkin pelkäävät isoja petolintuja.
Alfred Hitchcock - Linnut, siinä lintujen pelko ihmisellä :D
- Anonyymi
Misandria on naisvihaajien keksimää hölynpölyä ja huuhaata jolla todellinen ongelma pyritään salaamaan ja peittelemään eli naisten alistaminen ja naisten huono asema. Suomi on epätasa-arvoinen maa jossa nainen on alistettu eriarvoiseen asemaan. Syy tähän on suomalaisten miesten sokea patriarkkaalisuus. Ei kyeätä näkemään asioita naisten kantilta eikä asettumaan naisten asemaan. Misandrka korttia käyttävät varsinkin limaiset huutelevat setämiehet ja naisena se koetaan todella ahdistavaksi ja naisia vähätteleväksi.
- Anonyymi
Pyhä miesviha, tuo länsimaiden ylistetty pyhä lehmä
Nykykulttuuri ihannoi vahvoja naisia jotka polkee miehiä jalkoihinsa, tumppaa kunnes kallo on murskana, sylkee päälle ja sähisee. Eikä loppua näy ennen kuin on voitettu ja mies alistettuna kanveesissa. Mutta vaikka kulttuuri ihannoinkin vahvoja miestenpolkijoita, niin kuinka monen naisen suusta oikeasti sinkoaa liekit ja nousee savu? Onko miehen paikka nyrkin ja sängyn välissä objektisena seksimattona ja passiivisena osapuolena? Vai ovatko vihaiset naiset jotka purkavat aggressiivisuutensa miehiin ja misandriaan marginaalisessa vähemmistössä? Mjaa
Funeau, tuo leikkimielinen pojankoltiainen ja fiktiivinen illuusio, eli harhanäky on niin viekoittelevan soma puuhasteluissaan, että jokainen nainen tuntee häntä kohtaan syvää rakkautta ja saumatonta kiintymystä.
Loput miehistä ovat erilaisia läjiä tympeitä hajuja ja mollisointuisia älähdyksiä.
(Hihitystä)Funeau kirjoitti:
Esimerkkinä
"Päivittäin näkee & saakin lukea."
(Hirn)Funeuan kieli on kuin kasteinen kukka niityllä aamun sarastaessa.
Kaikkialla kätköissä soi soljuva laulu.
(Hirn)Funeau kirjoitti:
Funeuan kieli on kuin kasteinen kukka niityllä aamun sarastaessa.
Kaikkialla kätköissä soi soljuva laulu.
(Hirn)Sanomatta on selvää että Funeau on myös tavattoman komea, ja hän yltää monelle hyllylle vaivatta.
(Hihitystä)Funeau kirjoitti:
Sanomatta on selvää että Funeau on myös tavattoman komea, ja hän yltää monelle hyllylle vaivatta.
(Hihitystä)Dialogi
- Voihan nenä!
- Mitä nyt?
- Siis mä näytän pelissä ihan naiselta. Jotain on vialla.
- Ehkä peili pitäisi pestä.
- Mä en käsitä ihmisiä, jotka lääppivät vartalopeiliä.
- Itse lääpit.
(Reps)- Anonyymi
Funeau kirjoitti:
Dialogi
- Voihan nenä!
- Mitä nyt?
- Siis mä näytän pelissä ihan naiselta. Jotain on vialla.
- Ehkä peili pitäisi pestä.
- Mä en käsitä ihmisiä, jotka lääppivät vartalopeiliä.
- Itse lääpit.
(Reps):DD
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.677754Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli652793- 1571971
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä181968Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️191922Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1381811Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?291632- 1021477
- 381361
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411236