Onko kaikilla naisilla p*llu?

munakas

Aloin tuota pohtimaan tässä yksinäisen perjantai-iltani kuluksi.

En ole vielä koskaan saanut naista, joten en tuosta naisen anatomiasta niin paljoa tiedä. Mutta se jalkovälissä oleva vakohan se naisessa eniten kiinnostaa, ei juurikaan mikään muu...

Niin että jos tästä nyt lähden iskemään naista, voinko luottaa siihen, että häneltä moinen härveli löytyy?

11

120

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jukka Mohla

Aasialaisilla naisilla pilluviiva on vaakasuorassa, toisin kuin eurooppalaisten ja afrikkalaisten naisten pystysuora pilluviiva. Tiedät sitten lasketaakon aasilaisten naistenkin sukuelin silti pilluksi.

• Hauska kysymys. :D

Mieheltähän olisi voinut periaatteessa vehkeiset mennä jonkin loukkaantumisen seurauksena, mutta voisiko naiselle tapahtua vastaavaa…?

• Niin, tai voihan tietty olla synnynnäisiäkin vikoja sukuelimissä. Etsikääpäs asiasta tietoa te joilla ei ole mitään muuta tekemistä. (Mulla olisi kylllä ihan himputisti työtä, mutta juuri nyt ei vain jaksata sitten millään.)

• neitsytboi

Esitetäämpä jatkokysymys, kun en minäkään ole sitä livenä nähnyt ja kiinnostais tietää.
      Eli olen ymmärtänyt, että naisilla on reikä jalkojen välissä.. okei, mutta minne se johtaa? Toiseen ulottuvuuteenko? Onko syvä? Pohjaton?

• dotcomwtf

Varmuuden vuoksi olen henkilökohtaisesti vedellyt #2 kaikkia.
      Osalla oli möreä ääni, mut pidän itseäni silti heterona

• anonyymi kurppa

Kauniilla aasiaisilla naisilla saattaa olla slerba&ballonexet..Ainakin kerran töissä olin tekemisissä kauniin mutta matalaäänisen jostain Asian maasta olevan naisen kanssa.

• normaali ihminen

Jos naiset ei muuten kiinnosta niin hommaa tekovagina.

• S.N.

Minun eräällä ystävälläni on kuulemma niin ahdas emätin, että esim. sukupuoliyhdyntä on mahdotonta. Gynekologin mukaan vaatisi leikkauksen.

Eli teoriassa kaikilla naisilla on emätin, mutta käytännössä ei.

• tosimies_

Joillakin voi olla pippeli. Se onko hyvä vai huono asia riippuu toisesta, itseä ei haittaisi :)

• erkki-täti

Ei välttämättä ole. Sikiökauden kehityshäiriö voi olla syynä:

http://www.terveyskirjasto.fi/xmedia/duo/duo95871.pdf

Sitten jollain yksilöllä voi olla sukupuolen korjaus muuten tehty, mutta miehiset sukupuolielimet ovat vielä tallella. Toiset eivät edes halua, että sukupuolielimiin kajotaan, vaan he haluavat elää naisen elämää ilman vaginaa.

Sitten on olemassa naisen näköisiä miehiä, ladyboy taitaa olla yleisin nimitys. Heillä on jalkovälissä miehiset vehkeet myös.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      87
      1400
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      52
      997
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      374
      834
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      153
      804
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      124
      717
    6. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      55
      709
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      658
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      635
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      622
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57