DANItheGirl :)

Tiia

heips! Sori kun nyt aloitin sun nimellä uuden keskustelun,mut en enää viittinyt vastata tonne vanhaan kun en oo varma käytkö enää kattomassa siellä :)
Mut tosi kiva huomata et oot täällä taas!

niinpä niin... Noita huhuja on ihan liikaa,eikä todellakaan kannata innostua vielä. Tosin se olis kyllä maailman upein juttu maailman rauhan jälkeen x) Tää Scar tissue kuulemma ilmestyy 4.11, mutta ilmestyykö se englanniksi? Toivottavasti ei :(
Mut olis kiva jos kerkeisit vastaamaan :)
PIPPURISTA SYKSYÄ!

13

325

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dani

Heippa vaan sullekki! Mua sä varmaan tarkoitit ku tollee skrivailit(?).
      Emmä enää oo juurikaan innostunut tosta yhtyeestä.
      Musta on tullu nyt kasaridiggari a´la Kajagoogoo ja sit toi Human League on myös tosi kovaa stuffia,vai mitä?!
      Nykyisist bändeist toi suomalainen The Rasmus on kovan kuulosta kamaa. Vai mitä ite oot mieltä?

• Tiia

jaaha..tää sama meno jatkuu vielä :D et oo Dani...

• heavy_glow

joko toi oli järjetöntä asiantuntemusta tai typerä heitto.

• Daniq

Mitä luultavammin se ilmestyy englanniksi, käsittääkseni harvoin noi noita suomentaa. Ainakaan tän kirjan kohdalla..

Joopa eli ihan kiva nähä suakin taas täällä. Menin ja rekisteröin ittelleni tossa oman nimimerkin, minkä perään tosin täytyi lisätä jotain koska pelkkä Dani oli varattu. Tästä lähin ainakin noi mun rakkaat kaksoisisaret erottanee oikeasta. Tosin en välttämättä useinkaan rekiteröidy sisään mutta.. bla bla.

Syksyt sinnekkin päin!

• The_Outsider

oletko sä varmasti oikea Dani? tää on aika epäilyttävää kun noita feikki-Outsidereita (yleensä nimellä OutsIIder, eli toisin sanoen siideri) on kanssa liikkeellä, ja oon törmänny myös feikki-Daniin... mutta jos tosiaan olet se aito dani niin moi taas ja anteeksi, jos luulin sinua feikiksi.

• Dani
        The_Outsider kirjoitti:

oletko sä varmasti oikea Dani? tää on aika epäilyttävää kun noita feikki-Outsidereita (yleensä nimellä OutsIIder, eli toisin sanoen siideri) on kanssa liikkeellä, ja oon törmänny myös feikki-Daniin... mutta jos tosiaan olet se aito dani niin moi taas ja anteeksi, jos luulin sinua feikiksi.

Olenhan mä. En kyllä tosta rekisteröitymisestä enää tiedä, koska periaatteessa kyllä mutkin niinkuin teiätkin erottaa noista feikeistä, u know. (Parasta olisi jättää kommentoimatta mitenkään epäilyttäviin juttuihin, eipä se lisäisi ainakaan niiden provoilunälkää.)

• Tiia
        Dani kirjoitti:

Olenhan mä. En kyllä tosta rekisteröitymisestä enää tiedä, koska periaatteessa kyllä mutkin niinkuin teiätkin erottaa noista feikeistä, u know. (Parasta olisi jättää kommentoimatta mitenkään epäilyttäviin juttuihin, eipä se lisäisi ainakaan niiden provoilunälkää.)

Juu tää on kyllä toooosi hupaisaa ku ei tiedä kuka täällä nyt on Dani ja kuka ei...ku haluisin hirveesti jutella sen ihan OIKEEN Danin kanssa :(

• The_Outsider
        Dani kirjoitti:

OKKAAA.

• Dani
        Tiia kirjoitti:

Juu tää on kyllä toooosi hupaisaa ku ei tiedä kuka täällä nyt on Dani ja kuka ei...ku haluisin hirveesti jutella sen ihan OIKEEN Danin kanssa :(

Mutta tässä mä olen, ihan oikeasti. Sun täytyy joko luottaa muhun tai sitten olla luottamatta, mutta voin kyllä mainita mitä en ite ole tänne sanonut. Epäilisin ton yhen sekopään tekstien kuitenkin erottunevan mun omista. ;(

• Tiia
        Dani kirjoitti:

Mutta tässä mä olen, ihan oikeasti. Sun täytyy joko luottaa muhun tai sitten olla luottamatta, mutta voin kyllä mainita mitä en ite ole tänne sanonut. Epäilisin ton yhen sekopään tekstien kuitenkin erottunevan mun omista. ;(

Kyllähänä mä suhun luotan mutta se voi olla aina kuka tahansa sanomassa tota. Kyllä sen yleensä huomaa kuka on feikki ja kuka ei,mutta tossa oli kyllä yks joka kuulosti aika sulta mutta feikki oli silti? Äh,ihan sama :)

• Dani
        Tiia kirjoitti:

Kyllähänä mä suhun luotan mutta se voi olla aina kuka tahansa sanomassa tota. Kyllä sen yleensä huomaa kuka on feikki ja kuka ei,mutta tossa oli kyllä yks joka kuulosti aika sulta mutta feikki oli silti? Äh,ihan sama :)

Oikeestaan vain toi ekan viestin lähettäjä oli se feikki, kaikki muut on mun omia. Tiedän että se on ulkopuoliselta vaikea sanoa mikä oli totta ja mikä ei mutta siihen on sitten vain luotettava yksinkertaisesti mitä mä kerron. Enkä voi muuta todeta, kuinka huono tämä suomi24:sen keskustelufoorumi on ulkonäön lisäksi itsessään.

• Tiia
        Dani kirjoitti:

Oikeestaan vain toi ekan viestin lähettäjä oli se feikki, kaikki muut on mun omia. Tiedän että se on ulkopuoliselta vaikea sanoa mikä oli totta ja mikä ei mutta siihen on sitten vain luotettava yksinkertaisesti mitä mä kerron. Enkä voi muuta todeta, kuinka huono tämä suomi24:sen keskustelufoorumi on ulkonäön lisäksi itsessään.

Tää on tosiaan aika sieltä syvältä...Mutta unohdetaan nyt toi :) Onkos sulla muuten jotain uutta chili peppers "kamaa"? Satuitko muuten kattomaan Conanin ku Antwan oli siellä? Se oli just hycä x)

• Dani
        Tiia kirjoitti:

Tää on tosiaan aika sieltä syvältä...Mutta unohdetaan nyt toi :) Onkos sulla muuten jotain uutta chili peppers "kamaa"? Satuitko muuten kattomaan Conanin ku Antwan oli siellä? Se oli just hycä x)

Katoin joo sen Conanin shown. Varsin hyvä, varsin lyhyt.

Riippuu vähän siitä mikskä "uuden" rainan luokittelisi. Mä oon ostanut nyt ainakin Off The Map ja Funky Monks DVDt, uusia cd:täkin mutta kokelma vielä hiipuu. Sitten julisteita on tultu hamstrattua vähän jostain, eipä kai muuta. Mitenkä sulla?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      19
      2815
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2631
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      24
      2343
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      49
      1894
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1473
    6. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1463
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1173
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      102
      1163
    9. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      71
      1005
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      958
    Aihe