Valtionpäämiehemme on mitä ilmeisemmin Päivi Räsänen!?

Meillä on teokraattinen Päivi Räsänen ja Venäjällä on diktaattori Vladimir Putin. Kumpikin saavat aikaan selviä ongelmia, jossa KHL:n taloushöpinät ja tulevaisuus on vielä pienempiä asioita suhteutettuna järkiperäisen ymmärryksen kanssa, missä oikein maailmalla ja Suomessa mennään!

Suomea halutaan tulevaisuudessa teokrattiseksi "Vatikaanivaltioksi" ja toisaalla kuuluvan osaksi Venäjää. Esim. homoseksuaalisten kohtelu on Venäjällä häikäilemätöntä ja kuvottavaa. Monet homoseksuaalien vanhemmatkin Venäjällä ovat ylpeitä siitä että oma poika/tytär homoseksuaalina kuoli "antihomoseksuaalisten" ryhmittyjen käsittelyssä. Vladimir Putinista moinen käsittely on oikein eli murha ja ihmisten pahoinpitely on oikein kun henkilö on homoseksuaali?!

Noilla Päivi Räsäsen tai Raamattuja imevien kaistapäisten ihmisten elämässä ei ole muuta sisältöä kuin laittaa Suomeenkin sellainen ihmisten eriarvoisuuksia halventava tapa toimia (kuten Venäjälläkin on jo olemassa), että homoseksuaalin pää tulee joutua pölkylle että olisi jokin lupa tappaa se lyöden kirveellä päähän, jos on kerran homoseksuaali tai eroaa muutoin enemmistöstä!

Olen kokonaan heteroseksuaali henkeen ja vereeni eli ns. "umpihetero", mutta en halua sanella heteroseksuaalisena miehenä koskaan että miehen tulisi olla hetero, enkä pelkää koskaan että homoseksuaalisista olisi jotakin haittaa tai olisivat "epänormaaleja"!! Olen itse siviilipalvelusmies ...olenko itse epänormaali näillä Suomeenkin kohdistuneina kauhunhetkinä!? Kuinka moni nainen oikeasti tietää sen että heitä koskee vähintään kansalaisvelvollisuus sodan aikana? Se on varsin kummallista, koska ei sitä avovaimonikaan tai siskonikaan aikoinansa tiennyt! :) Millaisiksi hienohelmoiksi naiset Suomessa oikein kasvatetaan!? Kansalaisvelvollisuus ei tarkoita sitä että naiset kutovat sukkaa tms.!

5

64

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Herra hänet ylensi

Ennen vaaleja halveksittiin päiviä: kristilliset kokivat jopa vaalitappiota, mutta kuin ihmeen voimalla Päivi Räsäsestä tuli Suomen sisämisteri.

• Kun kristillisdemokraattista puoluetta edeltävää kristillistä liittoa perustettiin, niin ev lut kirkkomme piispat vastustivat sitä.
        Perusteluina oli se, ettei uskontoa ja politiikkaa olisi haluttu sekoittaa plus se, että pelättiin kansan sekoittavan tuon kristillisen puolueen ja kirkon mielipiteitä keskenään.

Ja niinhän siinä sitten kävikin.

• Herra hänet ylensi

Ahaa. Päivi Räsänen on eduskunnassa, koska se on (Päivi Räsäsen) Jumalan tahto. Eli jossakin kohtaa raamattua lukee suurinpiirtein näin:

Kristityt, liittykään yhteen ja perustakaa puolue, kerätkää sille vaalikassa, mainostakaa sitä ja äänestäkää sitä.
        Tulkaa valituiksi kaikille vallankäytön portaille ja säätäkää sieltä lakeja joita jumalattomienkin pitää noudattaa.

Määrätkää pakanatkin maksamaan veroa omalle kirkollenne, suosikaa vallankäytössä kristittyjä tuttujanne, omaa kirkkoanne, käyttäkään kaikki keräämänne rahat oman kirkkonne piispojen, rovastien, kirkkoherrojen ja muiden parempien ihmisten palkkoihin ja loput uusien kirkkojen rakentamiseen.

Pukekaa kirkkonne piispat kultaan ja hopeaan, varustakaa heidät kalanpäähatuilla ja arvokkaalla piispansauvalla. Käskekää maksaa piispoillenne taivaalliset palkkiot ja antakaa heille valtavat kartanot asuttaviksi.

Tehkää näin ja Minä Siunaan teitä, jo maan päällä, eikä vasta taivaassa..... ainakin jos olet piispa ;-)

Jeesus

• hyvä.Päivi

Hyvä, että tuli koska Päivi hoiti ministeriönsä rakennemuutoksen maaliin asti. Mitä tekivät muut ministerit.

• fda

Äläkä unohda että Putin on innokas kristitty.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      23
      2436
    2. Vieläkö odotat että

Näkisitte hänen kanssaan?
      Ikävä
      126
      1635
    3. Haluan sinun kanssa sänkyyn

Ja läheisyyttä, koska rakastan sinua mies.
      Ikävä
      63
      1446
    4. Onkohan tämä jotain elämää suurempaa

Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m
      Ikävä
      26
      1271
    5. KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa

Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.
      Henkirikokset
      35
      1146
    6. Kuinka paljon

Olet tutustunut kaivattusi arvomaailmaan?
      Ikävä
      117
      1134
    7. Nainen sä olet

arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r
      Ikävä
      72
      1092
    8. Jos olisin

Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p
      Ikävä
      57
      1047
    9. Voi kun pian voisi varmuudella sanoa

mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(
      Ikävä
      57
      1000
    10. Luotathan?

Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na
      Ikävä
      31
      970
    Aihe