Kuinka moni on tutustunut miehen ohjelmaan, noudattanut ja mimmoisia tuloksia on tullut? Mieshän ei siis varsinaisesti ole erikoistunut laihduttajien auttamiseen, mutta hänen jutuista on varmasti paljon apua painonhallintaankin, kun löytyy ne ruoat mitä syömällä voi paremmin, aineenvaihdunta pelaa ja terveys kohenee, saa paljon paremmat lähtökohdat liikkumiseenkin.
Mä en ole laihduttaja mutta olo on kohentunut kaverin neuvoilla, olen itse asiassa pyrkinyt nostamaan painoa pikkuhiljaa (salitreenin takia, massakuurin poikanen), hänen neuvoilla painon nosto tuntuu helpommalta, kun tietää nuo itselleen oikeat ruoat niin niitä on helpompi upottaa kupoliin.
Mitään kokemuksia?
Paul CheK
1
152
Vastaukset
- Lisäystä äskeiseen
Siis mulle massakuuri on ollut ennen ongelma, tiedän että voi tuntua kettuilulta laihduttajafoorumilla mutta näin se on, mulla on ollut vaikeuksia pysyä yli 70 kilossa ja olen liikkuva mies ja haluan vähän massaa, lihasmassaa tietty mutta silti. Selvisi että mulla on "metsästäjän" aineenvaihdunta, tarvin vähän enemmän eläinrasvaa ja proteiinia kuin normaali ihminen, ja vielä tietyntyyppisien eliöiden semmoisia... mun elimistö polttaa hiilareita tosi nopeasti jos en saa tarpeeksi eläinrasvaa, ja sen jälkeen palaa lihakset, ja vasta sitten jenkkakahvat ym pikku rasvat. Mutta elimistö tarvii eläinrasvojakin, aitoja eläinrasvoja luonnosta, mahdollisimman vähän prosessoituja, että se elimistön polttoreaktio pysyy päällä ja rasvaa palaa. Pitää olla itselle sopiva määrä (5-25% tms).
Tämän kaverin oppien avulla opin siis ymmärtämään miten minun aineenvaihdunta toimii oikeasti ja käyttämään sitä hyväksi, ei tarvinnut paljoa lukea.
AP
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1658410KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4477543Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei743854Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521563619Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1143033Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään542735Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv422046- 1262036
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231873Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka211621