Kuinka moni on tutustunut miehen ohjelmaan, noudattanut ja mimmoisia tuloksia on tullut? Mieshän ei siis varsinaisesti ole erikoistunut laihduttajien auttamiseen, mutta hänen jutuista on varmasti paljon apua painonhallintaankin, kun löytyy ne ruoat mitä syömällä voi paremmin, aineenvaihdunta pelaa ja terveys kohenee, saa paljon paremmat lähtökohdat liikkumiseenkin.
Mä en ole laihduttaja mutta olo on kohentunut kaverin neuvoilla, olen itse asiassa pyrkinyt nostamaan painoa pikkuhiljaa (salitreenin takia, massakuurin poikanen), hänen neuvoilla painon nosto tuntuu helpommalta, kun tietää nuo itselleen oikeat ruoat niin niitä on helpompi upottaa kupoliin.
Mitään kokemuksia?
Paul CheK
1
110
Vastaukset
- Lisäystä äskeiseen
Siis mulle massakuuri on ollut ennen ongelma, tiedän että voi tuntua kettuilulta laihduttajafoorumilla mutta näin se on, mulla on ollut vaikeuksia pysyä yli 70 kilossa ja olen liikkuva mies ja haluan vähän massaa, lihasmassaa tietty mutta silti. Selvisi että mulla on "metsästäjän" aineenvaihdunta, tarvin vähän enemmän eläinrasvaa ja proteiinia kuin normaali ihminen, ja vielä tietyntyyppisien eliöiden semmoisia... mun elimistö polttaa hiilareita tosi nopeasti jos en saa tarpeeksi eläinrasvaa, ja sen jälkeen palaa lihakset, ja vasta sitten jenkkakahvat ym pikku rasvat. Mutta elimistö tarvii eläinrasvojakin, aitoja eläinrasvoja luonnosta, mahdollisimman vähän prosessoituja, että se elimistön polttoreaktio pysyy päällä ja rasvaa palaa. Pitää olla itselle sopiva määrä (5-25% tms).
Tämän kaverin oppien avulla opin siis ymmärtämään miten minun aineenvaihdunta toimii oikeasti ja käyttämään sitä hyväksi, ei tarvinnut paljoa lukea.
AP
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713508
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851526Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251259- 1581222
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit192978- 35971
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16953Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?57832Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk91788- 62745