kpop tanssiryhmä helsinki!

yura

heippa kaikki!

Olen siis 17-vuotias tyttö Vantaalta ja oisin kiinnostunu tietää et onks täälpäi tai Helsingissä mitään porukoit joil ois jo ryhmä valmiina ja avoin uudelle tulokkaalle tai vapaaehtosii perustaa ryhmä? :) exon, beastin, nuestin, ze:an, snsd ja aoan sekä apinkin koreografiat musiikkivideois ois mun mielestä ihan mukavii mut tietty ku ite oon aika uusi nii voi olla yhtä hyviäkin koreofrafioita joten eiku ehdottelee :D

61

1688

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kationi8

      Heips! Tääl ois yks 17v tyttö Nurmijärveltä ja oisin yks vapaaehtoinen uuden ryhmän perustamiseen pk-seudulle, jos olisi kiinnostuneita :)

      • yuralee

        hei vähä kiva et joku löyty! ooksä tulossa nu'estin keikalle?


      • kpopfan
        yuralee kirjoitti:

        hei vähä kiva et joku löyty! ooksä tulossa nu'estin keikalle?

        mä oon tulos :) Ei kellää sattuis olee jotai infoo siit keikast?


      • yuralee
        kpopfan kirjoitti:

        mä oon tulos :) Ei kellää sattuis olee jotai infoo siit keikast?

        millast infoo? :) jos sulla on facebookia nii osallistu "NU'EST @ Helsinki, Finland" ryhmään ja siellä fanit on suunnitellut kaiken ja kertonut kaikki tarkat tiedot! :)


    • Eren-_0

      Mäkin olisin halukas osallistumaan johonkin tällaiseen. Oikeestaan ois kiva perustaa kokonaan uus, onko muita ketä kiinnostais perustaa? Itse toivoisin tavallaan että ois kivaa myös laulaa niin voitaisiin laulella. Ja mulla olis myös sellanen idea (no tää nyt unelmaksi saattaa jäädä) että voitais joskus omia biisejä tehä, silleen K-pop inspiraationa, ja levyttää ja tähdätä ulkomaille. Ulkomaille pääsyä vois avittaa ottamalla jonkun ulkomaalaisen/ulkomaalaisia mukaan bändiin ja tehä yhteistyötä muiden maiden levy-yhtiöiden kanssa. Tietenki jonkun suomalaisen levy-yhtiön pitäisi ekaks hyväksyy. Kiinnostaisiko ketään? Edes vaan se tanssi jos ei muu.

      • yuralee

        Mis päin asut? :) ja moni muu ryhmäki on tähdänny tohon samaan, mutta jos vaan eka katottais et tuleeks tää meiä tanssihomma hyvin toimee ja menestytäänkö, nii sillo on kyl paremmat mahdollisuudet kaikilla tähdätä korkeampaan!


      • Eren-_0
        yuralee kirjoitti:

        Mis päin asut? :) ja moni muu ryhmäki on tähdänny tohon samaan, mutta jos vaan eka katottais et tuleeks tää meiä tanssihomma hyvin toimee ja menestytäänkö, nii sillo on kyl paremmat mahdollisuudet kaikilla tähdätä korkeampaan!

        Ai missä päin mä asun? Vai kuka? :D
        Asun Helsingissä, aika lähellä Vantaata. Ja joo, tietysti ensin ihan rauhassa mutta ainakin tietäis että muillakin on intoa joskus yrittää suurempaakin hommaa siitä.


      • Eren-_0
        yuralee kirjoitti:

        Mis päin asut? :) ja moni muu ryhmäki on tähdänny tohon samaan, mutta jos vaan eka katottais et tuleeks tää meiä tanssihomma hyvin toimee ja menestytäänkö, nii sillo on kyl paremmat mahdollisuudet kaikilla tähdätä korkeampaan!

        Asuks sä kans jossain lähellä? :)


    • Katz

      Heiii jos ootte viel tällasta suunnittelemas, niin oisin ehkä kiinnostunut :D Espoossa asuva 18v. tyttö siis. Kuuntelen enimmäkseen BAP, VIXX, Got7 ja jotain rookie groupsei, mut oon kyllä avoin ihan muillekkin ryhmille ja niiden biiseille. Tanssia osaan.. no, en hirveesti.
      Laulaminenkin ois ihan jees mun puolesta vaik en osaa ite laulaa, koska voisin kuitenki tehä vaikka rap osia. Mut vaan siis jos muut haluaa, koska mulle käy kyllä vaan pelkkä tanssiminenkin.

      • Eren-_0

        Oishan se pelkkä tanssiminenkin jotain mut ite hsluisin enemmän, ja ainahan rappareita tarvii :D
        Katotaan vastaako nää muut enää mitään... Mut mä oon sit vasta 15 xD


    • exos-starlight

      heei kaikki :DD mä oon 00/14 vuotias tyttö helsingistä ja mua itteeni kiinnostais toi teidän tanssiryhmä tosi paljon :) myönnän etten oo vielä kauhean hyvä tanssija, aloitin suunnilleen viime vuoden puolivälissä kpop tanssin ja käyn nykyään kerran viikossa malmilla kpop tanssitunneilla, mut musta tuntuu et haluisin harjotella ihan jonku ryhmän kaa mis voi tehä covereita ja emt toi teiän hanke kuulostaa kivalta :DD itellä ainaki menee exo, vixx, bts, bap shinee ja bigbang (: että ilmottakaa et jos ois mahollista (nuoresta iästä riippumatta?) liittyä teidän tanssiryhmään, kamsahamnida~

      • Eren-_0

        Me tässä yritetään vasta perustaa ryhmää mutta tietysti tervetullut oot. Minkä ikäinen siis oot? En tajunnu tosta. Ja käytkö kenties perjantaisin siellä tanssissa?


    • Luffy94

      Yo, onks ryhmä perustettu jo? pääsiskö mukaan kokeilee tanssimista myös tämmönen miespuolinen henkilö? Olis kivaa, mut en osaa oikee :D

      • Luffy94

        Tanssisin tosiaan kyllä sit mielummin tyylii jotai shineeta ku snsd XD


      • Eren-_0

        Ja tietysti shinee käy myös ^^


    • kpopfan

      Hei!~ tääl olis yks 16v tyttö vihdistä, mutta autollahan sitä kulkee että oliskohan mahdollista tulla mukaan? Siis jos ryhmä on jo perustettu

    • Eren-_0

      Kaikki on tervetulleita, miehet, naiset, MITKÄ VAAN! Ainakin mun puolesta... Eikä iällä niiin hirveesti oo välii. Asetteli Helsingissä? Ois myös mahtavaa jos malmin lähellä

      • Eren-_0

        Siis "asutteko"


    • Onew13

      Moi, onko tää ryhmä jo perustettu ja pääseekö vielä mukaan?
      Asun melko lähellä Helsinkiä ja Vantaata ja olen kiinnostunut K-pop tansseista. Minulla ei ole aikaisempaa tanssi kokemusta mutta lupaan harjoitella paljon jos vain sopii? :3

      • Eren-_0

        Ei oo perustettu vielä kun ei mulle kukaan vastaa :< mut tervetuloa vaan! ^^


      • Onew13

        Kuinka monta innokasta k-pop tanssiryhmän perustajaa meitä on? :3
        Ihmettelin vain että pitäisi varmaan aloitaa toiminta jollain tavalla niin tästä voisi tulla jotain, eikö niin? Ellei siitä sitten tule mitään niin hauskuuden kannalta kanataa kyllä kokeilla kuitenkin :)


      • Eren-_0

        Aika monta näköjään. Totta rotta, kannattaisikin jo alottaa ihan kunnolla mut kaikki nää ihmiset ei enää vastaa... Missähän sitä vois harjotella?


      • Onew13

        Niin, ensin pitäisi kai varmaan tavata kaikki ja tutusta, tai tutustuminen olisi hyvä tapa aloitaa jos aiotaan tanssia yhdessä (ja laulaa jos päästään niin pitkälle tai jotain :3)
        Itse minulla ei ole harmaintakaan avistusta missä voisimme harjoitella onkai jossain jotakin tiloja?


      • Eren-_0

        Nii mä oon samaa mieltä että pitää tutustua koska ite oon ainakin melko ujo. Ketähän ilmottautuu mukaan tähän miittiin...? Ja pystyiskö nuorisotalojen tiloissa harjoitteleen?


      • Onew13

        No kesällä sitä vois käytää jotakin nurmikentää vaikka väliaikaisesti ellei muuta löydy :3
        Mitenköhän saadan kaikki halukkaaisiin yhteyttä kuin näköjään kukaan muu ei vastaa?


      • Eren-_0

        Joo toi nurmikenttä on kyl hyvä idea. Niitä on ympäri Helsinkii. Ja samaa mietin iteki, et ne ei varmaan muista kattoo tätä viesti ketjuu. Pitäiskö odotella vai laittaa uus ilmotus...?


    • Onew13

      Uusi ilmoitus olisi varmaan paras vaihtoehto niin että tästä nyt tulisi jotain :3
      Voisitko sinä tehdä sen ilmoituksen kun en itse tiedä miten sellaisen tekee. (ja ilmoitaisit sitten että olet tehnyt sen tähän viestkettjun jos käy?)
      Siihen voisi lisätä että kanataa seurata viestiketjua aktiivisesti niin pysyisi ajan tasalla niin tästä tulee jotain, toivottavasti.
      Fighting! :)

      • Eren-_0

        Joo kai mä voin sen tehä :D


      • Luffy94

        Joo voihan sitä luodan uuden keskustelun, mut siis eiks olis helpompaa vaa sopii et pidetään joku miitti jossain kaupungilla ja kattoo sit ketä sinne tulee? Tanssii voi ainaski kisahallissa, vaikkakin sinne maksaa sisään.


      • Onew13

        Joo, voihan sen tapaamisen niinkin tehdä :)
        Mutta milloin se miitti pidetäisiin?


      • Luffy94
        Onew13 kirjoitti:

        Joo, voihan sen tapaamisen niinkin tehdä :)
        Mutta milloin se miitti pidetäisiin?

        Milloin jengillä on vapaata? joku iltapäivä esim helsingin keskustassa tmv? tai sit vaikka viikonloppu. Ehottakaa jotain päivää.


      • Eren-_0

        Tein sen keskustelun mut kukaa ei vastaa (kai). Voitais kyl ainakin ekalla kerralla mennä kisikselle. Käviskö joku viikonloppu?


      • Onew13

        Joku viikkonloppu sopii kyllä mulle :)
        Sopiiko muille myös?


      • Luffy94

        ite seuraavat viikonloput töissä mutta voittehan te muut jo tavata


      • Onew13

        No kyllä se miitti voidaan pitää jollain viikkonpäivänäkin, mutta milloin sopisi?


      • Onew13

        No kyllä se miitti voidaan pitää joku viikkonpäiväkin, mutta milloin sopisi?


      • Onew13

        Sori tietokone sekosi vähän äskeen ;)


    • eee94

      Moi! Mä vasta löysin tän keskustelun, mut voisin olla kans kiinnostunut! Oon 20v helsinkiläinen, ja tykkäisin eniten treenailla Taeyang, GDragon, Bts, Exo, Bap jne tyyppisiä tansseja. Muutkin käy toki :) Oon jonku verran harjotellu yksin mut porukassa olis hauskempaa!

      • Onew13

        Tervetuloa porukaan vaan! :)


    • Luffy94

      Hei, luodaanko kik ryhmä missä voidaan sopia tapaaminen? En nimittäin käy kauheen aktiivisesti täällä koneella tsekkaamassa tätä keskustelua, mutta kännykkä kuitenkin aina mukana :)

      • eee94

        Joo, mun kik: ee194


      • Eren-_0

        Mulla ei oo kik tiliä mut Voitteks kertoo tänne jos päätätte jotain?


      • Onew13

        Joo. Tottakai mä sitten kirjoitan jos päätetään jotain :)


      • Eren-_0

        Hyyvä :3 odottelen sitä sit


      • Onew13

        Itseasiassa voihan tännekin niitä tapaamispäiviä ehdotella kun ei nyt ihan etene tämä juttu ;)


      • Onew13
        Onew13 kirjoitti:

        Itseasiassa voihan tännekin niitä tapaamispäiviä ehdotella kun ei nyt ihan etene tämä juttu ;)

        Voitais vaikka mietiä jos pidetään tapaaminen toukokuussa vai kesäkuussa?
        Ja viikkolla tai viikonloppuna?
        Mikä teille parhaiten sopii?


    • NitaSempiternal

      Voivoi vieläkö mahtuu mukaan kun juuri lopetin tanssin koulun takia talvella ja nyt into päästä joraamaan on SUURI? :D

      • Onew13

        Joo tottakai pääset :)
        Tää perustaminen vaan on juuttunut vähän paikoilleen mutta jos saadaan ryhmä kokoon niin tietenkin oot mukana :3


    • NitaSempiternal

      Oliko jollain siis kikkiä että vois perustamisesta helpommin jutella?

      • eee94

        Jep pistä vaan viestiä: ee194 niin lisätään sut keskusteluun :)


    • Onew13

      Kaikille joilla ei ole kik tiliä niin tiedoitukseksi että tapaamis päivä pidetäisiin 5.6 jossain Helsingissä. Tarkasta ajasta ei ole vielä tietoa :3

    • pdazle

      Hei ootteko jo saanu ryhmän kokoon? :) olen itse muuttamassa Helsinkiin syksyllä ja etin KPOP tanssi ryhmää :o eli onko mahdollista liittyä ja silleen :)?

      • Eren-_0

        Varmaan voi, toivottavasti ainakin ku mäkin putosin jo kärryiltä XD


      • eee94

        Joo, ollaan aloteltu jo mut mukaan mahtuu kyllä! Ylempää löytyy kik josta meidät saa nopeiten kiinni ja jos ei ole kikkiä voitte laittaa s-postia tänne: [email protected]

        ja jos tänne eksyy muitakin kiinnostuneita laittakaa vaan viestiä, tänne keskusteluun laitettuja viestejä me ei ehkä huomata :)


      • eee94

        Hei!
        Olemme osallistumassa kevään 2017 KWFn (Kpop World Festival) Suomen karsintoihin ja etsimme vielä muutamaa taitavaa tanssijaa porukkaamme. Koreografia on hiphoptyylinen ja melko haastava.
        Jos haluaisit mukaan porukkaan ja sinulta löytyy intoa ja aikaa treenata, ota yhteyttä!

        Nopeiten meidät saa kiinni sähköpostilla:
        [email protected]


      • f.g.g.s

        Heippa, olisin mahdollisesti kiinnostunut, mutta sähköpostiosoite ei toimi :(


      • Ennytjaksanutkeksiämitää

        Minulla on sama ongelma kun olisin kiinnostunut mutta tuo sähköpostiosoite ei toimi eikä ole kik tiliä :c


    • Tyttökpop

      Hei oon tyttö espoosta, (kohta 14v) joka haluaisi liittyä/perustaa kpop tanssiryhmän. Meillä on alakerrassa isohuone ja aluksi voi ainakin sielä sitte treenata. (Siel on myös telkka mis voi kattoo videoita) Oon innokas tanssi oon tansinnu jo pienest lähtien en oo mitenkään ammatilainen:D . Ja oon kunellu 1v , mutta on kavereita jotka jo pidkään oon kuunellu stanään nii paljon eri bändeij et en jaksa luetella:))). Ottaakaa yhteyttä sähköpostitse : @[email protected]

    • Anonyymi

      Voiko 10 v tulla sinne

    • Anonyymi

      Moi mun nimi on Aada olen 10V ja mun kaveri ja mä rakastamme kpoppia minä tykkään Blackpinkistä G-idlestä TWICE NEWJEANS EVERGLOW ITZY AESPA LE SSERAFIM ja onko tuo sitten se esiintymis paikka ja missä se on ja milloin se on

    • Anonyymi

      Olen 10v tyttö ja missä tämä on j millon se on

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      47
      4463
    2. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      94
      4454
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      612
      4066
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      2997
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2611
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      129
      2163
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      342
      2115
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      204
      2079
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      29
      1705
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1462
    Aihe