Harppu osti kondomeja Lidlistä

tehomies

Kassa jonossa edelläni oli noin 20-25 vuotias naishenkilö jolla vähintäänkin 25 kiloa ylipainoa ja naama kun petolinnunperse. Pukeutuminen mautonta ja muutenkin olemus nuhjuuntunut.
Sitten kun oltiin siinä kassan kohdalla niin tämä nainen otti hyllystä jonkun Lidlin halppis kondomipaketin ja laittoi sen siihen liukuhihnalle muiden ostosten mukaan.

Todennäköisesti tuotakin naikkosta joku onneton käy nussimassa.

30

320

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvä neuvo

Olisit sanonut sille isoon ääneen siinä, että "Minä en ainakaan sinua panisi, että ihan turha niitä kortsuja ostaa!" Kyllä tuollainen seikka pitää mainita, ettei jää epäselvyyttä!

• _Sinkkunelli_

Ja tämä häiritsee sinua miksi? Joku muu saa seksiä naisen kanssa, jota et itse kelpuuttaisi. Voi voi.

• Se on jännä kuinka paljon jaksetaan kiinnittää huomiota juuri niihin naisiin, joihin ei tikullakaan itse koskettaisi ;)

• ätmi
        helka kirjoitti:

Se on jännä kuinka paljon jaksetaan kiinnittää huomiota juuri niihin naisiin, joihin ei tikullakaan itse koskettaisi ;)

Kun on täällä tottunut teille kommentoimaan, niin kai sitä on alkanut kiinnittimään huomiota muuallakin.

• Eikö se vaan

ole hyvä, että käyttää kondomia

• En tiedä olenko jotenkin kieroutunut, mutta joskus on tosiaan aika hupaa seurata kortsuja ostavien ihmisten käytöstä.

Kerran oli kassajonossa minun edelläni semmoinen nuori mies joka käyttäytyi jotenkin todella omituisen hermostuneesti, niin että se pisti väkisinkin silmään. Ekaksi vähän huolestuin, että onko se joku narkkari, tai vielä pahempaa aikooko alkaa ammuskelemaan tai räjäyttää itsensä siihen kassalle päästyään. Mutta sitten huomasinkin kondomipaketin kassahihnalla ja ymmärsin kaiken. :)

Sitten toisella kertaa oli kortsuostoksilla semmoinen aikamoisen vanhan näköinen täti-ihminen, olisin arvioinut jotain seitsemänkymppiseksi. Tämä ei kyllä mitenkään punastellut tai mitään, mutta pisti vain miettimään, ja samalla toki hiukan kateellinenkin olo tuli.

• 5+7

Se mikä on myös huvittavaa on että miten se kassalla oleva työntekijä käyttäytyy.

• hupinsa jokaisella
        5+7 kirjoitti:

Se mikä on myös huvittavaa on että miten se kassalla oleva työntekijä käyttäytyy.

Minua huvittaa miten ympärillä olevat ihmiset käyttäytyy kun ostan kortsuja. Taitaapa siis olla, että kortsujen ostaminen tuo hupia monelle!

• hupinsa jokaisella kirjoitti:

Minua huvittaa miten ympärillä olevat ihmiset käyttäytyy kun ostan kortsuja. Taitaapa siis olla, että kortsujen ostaminen tuo hupia monelle!

Joo, onhan se hienoa että osaamme iloita tällaisista pienistä arkipäivän asioista. :)

• Ikisinkku M
        stellaria81 kirjoitti:

Joo, onhan se hienoa että osaamme iloita tällaisista pienistä arkipäivän asioista. :)

Tirsk ;)

• Gammaromeo
        hupinsa jokaisella kirjoitti:

Kyseessä lienee välttämätön paha, jonka kyllä kestää jos on hyvä syy olettaa että ostos ei ole ostajalle turha "nurkkin pölyttymään" jäävä.

• Näin on marjat

Plussa sille naiselle, jos käyttää kumia.

Aika moni nainen jättää käyttämättä eikä vaadi sellaista kumppaniltaan. Tämä kyseinen nainen ehkä laittaa niitä kumppaneilleen pari-kolme päällekkäin, ennen kuin hyppää ratsaille.

• 15+6

Useampi kortsu päällekkäin heikentää niiden tehoa...

• kiltti atm
        15+6 kirjoitti:

Useampi kortsu päällekkäin heikentää niiden tehoa...

Naisen kotona odotti jännämies muna pystyssä.

• Kіs-kіsu

Eikös noi Lidlin halpiskortsut ole sellaista rapisevaa kumia vai liekö ihan muovia joukossa. Tämä on ihan retorinen kysymys, palstaätmien tilanteen tuntien.

• Ikisinkku M

Minä kun luulin ettei kokoomuslaiset asioi lidlissä mutta kerrankos sitä erehtyy. Joo, en minä tiedä rapiseeko vai ei.

• Kіs-kіsu
        Ikisinkku M kirjoitti:

Minä kun luulin ettei kokoomuslaiset asioi lidlissä mutta kerrankos sitä erehtyy. Joo, en minä tiedä rapiseeko vai ei.

En minä asioikaan Lidlissä.

• Ikisinkku M
        Kіs-kіsu kirjoitti:

En minä asioikaan Lidlissä.

dyykkailet kuitenkin miehet sieltä lidl-piireistä?

• Kіs-kіsu
        Ikisinkku M kirjoitti:

dyykkailet kuitenkin miehet sieltä lidl-piireistä?

Yhden vain, ja se riittikin sitä "penni on miljoonan alku" -osastoa.

• Ikisinkku M
        Kіs-kіsu kirjoitti:

Yhden vain, ja se riittikin sitä "penni on miljoonan alku" -osastoa.

Rapinako alkoi ärsyttämään?

• Kіs-kіsu
        Ikisinkku M kirjoitti:

Rapinako alkoi ärsyttämään?

Hyvin kysytty! Sepä juuri.

Nyt mennään nukkumaan, eikö?

• Ikisinkku M
        Kіs-kіsu kirjoitti:

Hyvin kysytty! Sepä juuri.

Nyt mennään nukkumaan, eikö?

Juu, mennään vaan vaikkakin taidan sitten vielä lueskella vähän aikaa, yritän olla rapistelematta :)

• menevä mies

Ihan hyviä kortsuja ovat. Paljon olen niitä käyttänyt ja aina ovat tehtävänsä hyvin täyttäneet. Mitään "rapinaa"en ole huomannut

• yksikaksi

Kondooleita ostettaessa on hyvä valita se ätminkäisimmän näköinen kassa ja kysyä häneltä, mitä hän suosittelisi.

• mikä se on

onko kondoomi pipo ainakin käytän niitä niin olenkin ihmetellyt kun ihmiset nauravat minulle miksi mikä se sitten on jos ei pipo

• DarkKortsu

Yksinäisen miehen ei kyllä kannata kondomeja ostaa kaupasta ollenkaan, kun siitä ajatellaan aina ja kaikkialla vaan negatiivista.

• imokubhtgyjinnuvybub

Atm taas ei kehtaa edes ostaa kortsuja kusematta housuun.

• Kiihottaa.

Ätmi laukeaa housuihinsa jos ostaa kortsuja oikein nätiltä kassatytöltä.

• 6+2

Mistä niitä yleensä ostetaan?

• dfghjkl

Tilataan netistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      13
      2596
    2. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      122
      1267
    3. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1195
    4. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      245
      1024
    5. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      51
      1013
    6. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      63
      924
    7. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      826
    8. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      84
      796
    9. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      41