sukkahousuja

Minttu

Haluaisin ostaa netin kautta täältä Suomesta ylellisiä sukkahousuja..esim wolford, vogue,pretty polly yms..mistä kautta saisin niitä suoraan tilattua?

9

2842

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myyjä

tuohon en osaa sanoa,että mistä voi tilata,mutta jos saan udella,että missä päin asut?Nimittäin noita sukkiksia myydään ainakin Stockmanneilla ja useimmissa aluasu- ja sukkaliikkeissä, jolloin on myös mahdollisuus saada asiantuntevan myyjän apu kokojen ym.valitsemiseen.Tietty jos kotiseudullasi ei kyseisiä liikkeitä ole,nii sit..

Mut ainakin Wolfordilla on oma kokotaulukkonsa,jota ei voi juurikaan verrata esim.Voguen ja Pretty Pollyn taulukoihin. Ja värikartat heittää varmasti kun ruudulta katselee,kuin että vertais omaan ihoon...Mutta toivottavasti löydät jonkun linkin,mistä voit tilata noita sukkiksia,nuo merkit on tosiaankin ylellisiä,ite pidän eniten juuri noista Wolfordin tuotteista. Laatu maksaa,sitä yritän aina asiakkaallekin mainostaa ja tyytyväisiä asiakkaita on ollut ;)

• Tiina

Heippa sinä myyjä! Täytynee laittaa tähän kommentti, että olet just oikeassa! En oo mikään suurituloinen, mutta "uhraan" sukkiksiin aika paljon kun ostan niitä. Siis ero halpisten ja hyvien välillä on tosi huima. Hyvistä vaan pitää maksaa, mutta kyllä ne on sen väärtejä, käytän sukkiksia paljon niin töissä kuin vapaa-aikanakin, ja mä ainakin haluun sellasia jotka on mukavat ja pehmeät jalassa, mutta istuu hyvin ja napakasti. Kaupan päälle ne on yleensä vielä hyvän näkösiäkin.

Wolfordit on hyviä, mutta ei pidä unohtaa kotimaisiakaan, Voguen esim. Festive Matt sukkikset on älyyyttömän mukavat jalassa!

• myyjä
        Tiina kirjoitti:

Heippa sinä myyjä! Täytynee laittaa tähän kommentti, että olet just oikeassa! En oo mikään suurituloinen, mutta "uhraan" sukkiksiin aika paljon kun ostan niitä. Siis ero halpisten ja hyvien välillä on tosi huima. Hyvistä vaan pitää maksaa, mutta kyllä ne on sen väärtejä, käytän sukkiksia paljon niin töissä kuin vapaa-aikanakin, ja mä ainakin haluun sellasia jotka on mukavat ja pehmeät jalassa, mutta istuu hyvin ja napakasti. Kaupan päälle ne on yleensä vielä hyvän näkösiäkin.

Wolfordit on hyviä, mutta ei pidä unohtaa kotimaisiakaan, Voguen esim. Festive Matt sukkikset on älyyyttömän mukavat jalassa!

Niin,kotimaiset Voguet on kyllä siitä laatupäästä,olen samaa mieltä.Varsinkin ite pitkänä (180cm) Voguen malli on ollut mulle ku tehty.Eipä tarvii kiskoa jatkuvasti ylöspäin vaan ainakin mulle niissä on passeli säärenmitta. Ja vielä mainitakseni yks täydellisen hyvä sukkis ,nii Philippe Matignon.Se ei ole edes loppujenlopuksi mikään kallis sukkahousu (tais olla 15 den jotain 10 euron luokkaa)Olen pitänyt niitä työsukkahousuna,vaik ovat kyllä erinomaiset juhliinkin,mut just vaan testatakseni,miten ne kulutusta kestävät. Ja tosiaan ovat olleen hyvät ja kestävät.Toki siihen ehjänä pitämiseen vaaditaan myös,ettei terävät kynnet tai korut niitä revi...

Niitä kannattaa ehdottomasti kokeilla ja niissä on myös xl-kokoja jos joku ettii reilumpaa mallia.Mää olen kans työni puolesta sukkahousujen suurkuluttaja ja haluan,ettei tarvii jatkuvasti olla tiirailemassa jalkojaan,et jokohan jostain silmäpako lähti. :)

• Tiina
        myyjä kirjoitti:

Niin,kotimaiset Voguet on kyllä siitä laatupäästä,olen samaa mieltä.Varsinkin ite pitkänä (180cm) Voguen malli on ollut mulle ku tehty.Eipä tarvii kiskoa jatkuvasti ylöspäin vaan ainakin mulle niissä on passeli säärenmitta. Ja vielä mainitakseni yks täydellisen hyvä sukkis ,nii Philippe Matignon.Se ei ole edes loppujenlopuksi mikään kallis sukkahousu (tais olla 15 den jotain 10 euron luokkaa)Olen pitänyt niitä työsukkahousuna,vaik ovat kyllä erinomaiset juhliinkin,mut just vaan testatakseni,miten ne kulutusta kestävät. Ja tosiaan ovat olleen hyvät ja kestävät.Toki siihen ehjänä pitämiseen vaaditaan myös,ettei terävät kynnet tai korut niitä revi...

Niitä kannattaa ehdottomasti kokeilla ja niissä on myös xl-kokoja jos joku ettii reilumpaa mallia.Mää olen kans työni puolesta sukkahousujen suurkuluttaja ja haluan,ettei tarvii jatkuvasti olla tiirailemassa jalkojaan,et jokohan jostain silmäpako lähti. :)

Mulla oli kerran Philippe Matignonin stay-upit mut ne meni rikki jo ekalla käyttökerralla. Löytyiskö P.M:ltä siis kestäviä ja mukavia sukkiksia? Jos niin kerro malli.

Entäpä muista merkeistä, kun varmasti myyjänä tiiät, mitkä olis kokeilemisen arvoset? Oon 175cm pitkä, vartalo normaali (siis jonkun verran muotojakin on), mutta silti jotkut sukkikset valuvat ikävästi. Jonkun verran oon käyttänyt sellasia joissa on hienoinen control-housuosa. Mitkä olis sellaset jotka pysyy hyvin ylhäällä mutta ei purista, ois mukavat jalassa, suht ohuet ja vielä kestävät?! Siinäpä pulmaa kerrakseen!

• "sukkisnainen"
        Tiina kirjoitti:

Mulla oli kerran Philippe Matignonin stay-upit mut ne meni rikki jo ekalla käyttökerralla. Löytyiskö P.M:ltä siis kestäviä ja mukavia sukkiksia? Jos niin kerro malli.

Entäpä muista merkeistä, kun varmasti myyjänä tiiät, mitkä olis kokeilemisen arvoset? Oon 175cm pitkä, vartalo normaali (siis jonkun verran muotojakin on), mutta silti jotkut sukkikset valuvat ikävästi. Jonkun verran oon käyttänyt sellasia joissa on hienoinen control-housuosa. Mitkä olis sellaset jotka pysyy hyvin ylhäällä mutta ei purista, ois mukavat jalassa, suht ohuet ja vielä kestävät?! Siinäpä pulmaa kerrakseen!

Kokeile Norlyn satin ultra, ne ovat ohuet kiiltävät ja istuu hyvin jalassa. Olen myös käyttänyt Voguen silken sheer ja nekin ovat hyvät ja sopii jos sinulla on pitkät jalat.
        Molemmat kestää tosi hyvin eikä ole kalliit.

• Tiina
        "sukkisnainen" kirjoitti:

Kokeile Norlyn satin ultra, ne ovat ohuet kiiltävät ja istuu hyvin jalassa. Olen myös käyttänyt Voguen silken sheer ja nekin ovat hyvät ja sopii jos sinulla on pitkät jalat.
        Molemmat kestää tosi hyvin eikä ole kalliit.

Joo, olen käyttänyt satin ultraa, ja ne on ok. Mutta musta ehdottomasti paras näistä ns. perussukkiksista on Norlynin Silky 3D. Ne on tosi joustavat ja istuu älyttömän hyvin. Ja ne saa jalat hyvän näköseksikin.

• myyjä
        Tiina kirjoitti:

Ainakin Philippen Oro 15 ja 20 den on ollut mun suosikit sekä sitten Falken 40den.Meinaan tuo 40den on mun mielestä niin TÄYDELLISEN ihanat sukkahousut,koska ne on napakat, tosi sileä pintaset eli farkut sujahtaa ku vettä valaen päälle, mut kuiteski ovat hameenkin kans kivan näköset ja mikä tärkeintä ne tuntuu hyvälle! Ne on todella kokeilemisen arvoset (maksaa muistaakseni n.13e). Falkella löytyy aina 8den ylöspäin ja ovat laadukkaita.

Nytpä ei äkkiseltää tule muita mieleen,mut noita kannattaa kokeilla.

• Daniel
        myyjä kirjoitti:

Ainakin Philippen Oro 15 ja 20 den on ollut mun suosikit sekä sitten Falken 40den.Meinaan tuo 40den on mun mielestä niin TÄYDELLISEN ihanat sukkahousut,koska ne on napakat, tosi sileä pintaset eli farkut sujahtaa ku vettä valaen päälle, mut kuiteski ovat hameenkin kans kivan näköset ja mikä tärkeintä ne tuntuu hyvälle! Ne on todella kokeilemisen arvoset (maksaa muistaakseni n.13e). Falkella löytyy aina 8den ylöspäin ja ovat laadukkaita.

Nytpä ei äkkiseltää tule muita mieleen,mut noita kannattaa kokeilla.

Hei Myyjä,

Kerropa vielä miten miehillekin saataisiin myyntiin sukkahousuja?
        Eihän sillä sinänsä ole väliä, jos niitä joutuu hakemaan naisten osastolta, mutta olo olisi mukavampi jos niitä voisi hakea miesten osastolta ja miehille sopivat koot olisivat heti esillä. Etenkin kun sellaiset olisivat heti esillä joissa olisi ohut rajaton housuosa :-)

• Sukkisfani2

Hei! Luotettva lähteeni suosittelee seuraavaa nettikauppaa, jossa on hyvä valikoima laatusukkahousuja:

http://www.figleaves.com/uk/home.asp?src=ggSCANDb022

Kotimaisista valmistajista suosin itse Amarin sukkiksia. Yrityksen ja erehdyksen kautta olen oppinut, että ne kestävät parhaiten kulutusta ja ovat samalla mukavimmat yllä. Kriittisen maun omaava vaimoni suosii Falkeja ja Wolfordeja. Falken sukkikset ovatkin ehkä mukavimmat joihin koskaan olen törmännyt. Sitäpaisi niiden värit ovat erittäin nyansoituneita ja kauniita. Eivät ole kuitenkaan niin tyyriit kuin Wolfordin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      5
      2742
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2571
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      17
      2291
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      46
      1874
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1453
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1443
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1163
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1053
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      948
    Aihe