Käänny tai usko ufoihin

25

160

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En minä, mutta muut

      Seuraatko vatikaania?

    • bää

      vatikaanilla on aika iso merkitys monen ihmisen elämässä. seuraat vatikaanin touhuja tietämättäsi. että sikäli ihan asiaa toi aloitus.

    • En minä...

      Tietenkin kun lisäksi tulee tuutistakin tavaraa vatikaamista.

    • Miksi ufo-aihetta karsastetaan?

    • Herää jo - pahvi

      Siksi uskovat karsastaa, että sillä on ihan oma palstansa. Ei ole lainkaan profetaallista, eikä raamatullista ainesta. Syvyyden puoleltä löydät etsimäsi.

      Rajatiedon puolelta löytyy,
      siis sielunvihollisen puolelta.
      http://keskustelu.suomi24.fi/debate/1751

      Todellako olet pahan palvelija.
      Ainakin hedelmistä päätellen.
      Tarkista suuntasi, sillä:
      Sä kahtako palvella voisit,
      sun Herraas ja mammonaa maan.
      Jos toiselle sydämes soisit,
      et toista voi palvellakaan.

      • 234rtjk

        Palstapoliisi ärähti. Eikös laumasi meinaa pysyä kurissa? :)


    • KTS (EI kirj.)

      Jyrkin erikoisalaa ovat Ufot, reptiilit, nefilimit, nibirut sun muut New World Order -mausteet.

      Jyrki tietää!

      • Hamas mausteet tässä

        kts.

        Islamista
        http://www.reinosav.net/IS - Islamilainen valtio-1.html
        http://aikapommi.wordpress.com/

        'Teeskentely kasvojen suojelemiseksi ja todellisten aikeiden kätkemiseksi

        Ylivallan osoituksiin perus­tuvan kunnian saavut­ta­misen, puolustamisen ja palauttamisen riitin toinen puoli on kasvojen menet­tämisen pelko: islamin yh­tei­sössä pyritään viimei­seen asti, kai­kin mah­dolli­sin keinoin välttämään häpäistyksi tu­lemista ja kas­vojen menettä­mistä – sitä, että yk­silöä halvek­suttaisiin, pilkattai­siin tai ran­gais­taisiin sen joh­dosta, että hänen katsot­taisiin osoittavan heikko­utta tai käyttäytyvän joil­tain muilta osin aliste­tussa ja syrji­tyssä asemassa ole­vien alempiarvoisten ta­voin. Niinpä yhteisön jä­senet oppi­vat pienestä pitäen turvau­tumaan va­lehteluun, teeskentelyyn ja te­kopyhyy­teen vält­tä­mättömänä sosi­aalisena selviy­tymis­stra­tegiana. On häpeällistä myöntää omia rikko­muk­sia, virheitä ja erehdyk­siä, sillä sellainen näh­dään heikkouden osoi­tukseksi. Samoin hal­vek­sittavina osoi­tuksina heik­kou­desta, pelosta ja kuu­lumisesta alistetussa ase­massa ole­vien alempiar­vois­ten ihmis­ten joukkoon pi­detään myönny­tysten teke­mistä ja muunlaista anteek­sipyytävää, sovit­tele­vaa ja kompro­missiha­kuista käyt­täytymistä. Eri­tyisesti tilanteissa, joissa oma kun­nia ja yli­valta-asema on kyseenalais­tettu, kasvojen säilyttämi­seksi turvaudutaan su­meile­matta va­lehte­luun sekä uhkaile­vaan ja hyök­käävään käyttäytymiseen arvostelijaa kohtaan.'


      • Jee ktsjeejee
        Hamas mausteet tässä kirjoitti:

        kts.

        Islamista
        http://www.reinosav.net/IS - Islamilainen valtio-1.html
        http://aikapommi.wordpress.com/

        'Teeskentely kasvojen suojelemiseksi ja todellisten aikeiden kätkemiseksi

        Ylivallan osoituksiin perus­tuvan kunnian saavut­ta­misen, puolustamisen ja palauttamisen riitin toinen puoli on kasvojen menet­tämisen pelko: islamin yh­tei­sössä pyritään viimei­seen asti, kai­kin mah­dolli­sin keinoin välttämään häpäistyksi tu­lemista ja kas­vojen menettä­mistä – sitä, että yk­silöä halvek­suttaisiin, pilkattai­siin tai ran­gais­taisiin sen joh­dosta, että hänen katsot­taisiin osoittavan heikko­utta tai käyttäytyvän joil­tain muilta osin aliste­tussa ja syrji­tyssä asemassa ole­vien alempiarvoisten ta­voin. Niinpä yhteisön jä­senet oppi­vat pienestä pitäen turvau­tumaan va­lehteluun, teeskentelyyn ja te­kopyhyy­teen vält­tä­mättömänä sosi­aalisena selviy­tymis­stra­tegiana. On häpeällistä myöntää omia rikko­muk­sia, virheitä ja erehdyk­siä, sillä sellainen näh­dään heikkouden osoi­tukseksi. Samoin hal­vek­sittavina osoi­tuksina heik­kou­desta, pelosta ja kuu­lumisesta alistetussa ase­massa ole­vien alempiar­vois­ten ihmis­ten joukkoon pi­detään myönny­tysten teke­mistä ja muunlaista anteek­sipyytävää, sovit­tele­vaa ja kompro­missiha­kuista käyt­täytymistä. Eri­tyisesti tilanteissa, joissa oma kun­nia ja yli­valta-asema on kyseenalais­tettu, kasvojen säilyttämi­seksi turvaudutaan su­meile­matta va­lehte­luun sekä uhkaile­vaan ja hyök­käävään käyttäytymiseen arvostelijaa kohtaan.'

        Siinäpä sitä oli pyllistelijöiden tramatiikkaa ja mausteita ison pierun muodossa.


      • Kaupungilta kuultua
        Jee ktsjeejee kirjoitti:

        Siinäpä sitä oli pyllistelijöiden tramatiikkaa ja mausteita ison pierun muodossa.

        Kuuliko kukaan, että pääsikö kts:ltä iso peeru kun pyllisti. Niin ja oliko varmasti housut jalassakaan, epäilen suuresti sitäkin.


    • Pääasiassa esittelen ajanmerkkejä nimikristityille ja ateisteille. Heitä on syytä varoittaa. Uskon sentään jotain tarttuvan heidän hihoihinsa.

      • ---

        Linkkivyörytyksestäsi saamastasi palautteesta päätellen tarttumiskyky jutuissasi taitaa olla negatiivisen puolella.



      • ---
        --- kirjoitti:

        Linkkivyörytyksestäsi saamastasi palautteesta päätellen tarttumiskyky jutuissasi taitaa olla negatiivisen puolella.

        Sillä minä vaan linkkivyörytyksestä viestin, sillä haluan olla voittajan puolella.
        Jos kts:ltä pääsi iso pieru, niin se kyllä voittaa linkkivyörytykset mennen tullen.
        NoH, ainahan sitä jotakin pääsee kun tarpeeksi tiukalle pyllistelee ja viisikin kertaa päivässä. Samoin silloin on suoli tiukalla kun on muulloin syömättä ja sitten yöllä syö itsensä ähkyyn ja aamulla kun aloittaa pyllistelyn, niin takuita ei kukaan pysty antammaan. Kuulin, että viimeksi luultiin pierua Iranin ydinpommiksikin. Että sitä luokkaa äännellään.


      • ---
        --- kirjoitti:

        Sillä minä vaan linkkivyörytyksestä viestin, sillä haluan olla voittajan puolella.
        Jos kts:ltä pääsi iso pieru, niin se kyllä voittaa linkkivyörytykset mennen tullen.
        NoH, ainahan sitä jotakin pääsee kun tarpeeksi tiukalle pyllistelee ja viisikin kertaa päivässä. Samoin silloin on suoli tiukalla kun on muulloin syömättä ja sitten yöllä syö itsensä ähkyyn ja aamulla kun aloittaa pyllistelyn, niin takuita ei kukaan pysty antammaan. Kuulin, että viimeksi luultiin pierua Iranin ydinpommiksikin. Että sitä luokkaa äännellään.

        Sinä nyt olet jo niin sekaisin ettei kukaan jaksa enää juttujasi edes kommentoida. Eikö tuo väsytä, päivystää yhtä kähyistä nettipalstaa 7 vuotokautta viikosta ja kitissä kaikille jatkuvasti? Käy vaikka seuroissa jos muuta tekemistä et keksi.


      • ---
        --- kirjoitti:

        Sinä nyt olet jo niin sekaisin ettei kukaan jaksa enää juttujasi edes kommentoida. Eikö tuo väsytä, päivystää yhtä kähyistä nettipalstaa 7 vuotokautta viikosta ja kitissä kaikille jatkuvasti? Käy vaikka seuroissa jos muuta tekemistä et keksi.

        Kuten huomaatte, minä päivystän sivupersoonani kanssa. Se on sitten häiju suustaan, se persoona. Tuolleesti sivupersoonaansa kehottaa seuroihin, sillä yhdessähän me tietenkin menemme. Jos menemme, sinne seuroihin. Yhdessä me myös päivystämme, jos päivystämme. Sitä yhtä nettipalstaa tietysti.


    • !!!

      Täyttä asiaa, ei me näitä pakoonkaan päästä.
      Kaikki mahdollinen yliluonnollinen harha lisääntyy valheen kaikella voimalla. Ja ku ihmisen sisällä on valtava veto johonkin itseään suurempaan, ni jollei löydä Herraa ni löytää sit näitä. :(
      Ihan fiksua on varottaa.

    • Raamatun mukaan morsian tullaan tempaamaan. Satana matkii omalla tavallaan. Se tulee käyttämään Nasan hallussa olevaa huipputeknologiaa toimittaakseen oman tuhoisan "tempauksensa" Paavin ja jesuiittojen eksyttämille orjille (sheeple). Satanan alaisuudessa toimiva eliitti paljastaa suunnitelmiaan elokuviensa välityksellä. Logan's Run antaa osviittaa.
      http://www.youtube.com/watch?v=LSUAAKFLoL0
      Vatikaani johdattaa orjansa (sheeple) uskomaan ufoihin. Paavi tähystää ufo-ystäviään LUCIFER kaukoputkellaan.
      https://www.google.fi/?gws_rd=ssl#q=vatican lucifer

      Jesuiitat eivät ole kristittyjen ystäviä.
      https://www.worldslastchance.com/end-time-prophecy/10-facts-you-must-know-about-the-jesuits.html

      • KTS (Ei kirj.)

        Paavi ja Nasa ne muodostavat lopun ajan saatanallisen salaliiton.
        Sanokoot palstakeisarit mitä tahansa.



      • KTS kuittaa
        KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

        Paavi ja Nasa ne muodostavat lopun ajan saatanallisen salaliiton.
        Sanokoot palstakeisarit mitä tahansa.

        Islamista
        http://www.reinosav.net/IS - Islamilainen valtio-1.html
        http://aikapommi.wordpress.com

        KTS 22.5.2014 15:400 SULJE
        "Onko ihan pakko kaikkeen soopaan kansan suostua.
        Just noin me__ iranilaiset__ on aateltu ameriiikkalaisista !
        Vihon viimen mennee kaaliin tääl Pohjolaskii...:o

        KTS (Ei kirj.)23.8.2014 12:180 SULJE
        Meijän iranilaisten vallankumouskaarti oli Irakissa jo paljon ennen USA:n ilmaiskuja laittamassa esteitä Isixen etenemiselle, joten meillä on ensmäinen pelivuoro!


    • ttkkl

      Hesielielin kirjassao n kuvattu Jumalan Ufo! On otenkin väärin rinnastaa nuita vaihtooehdoiksi,sillä jotkut ufoista vovat edustaa itse Jumalaa!

      • Ttkkl. Voisitko tuoda kyseisen Raamatun paikan analysoitavaksi? Käsittääkseni Jumala ei tarvitse lentäviä esineitä viestiensä välittäjiksi. Hänellä on sentään elävät enkelit.


      • KTS (Ei kirj.)
        yurki1000js kirjoitti:

        Ttkkl. Voisitko tuoda kyseisen Raamatun paikan analysoitavaksi? Käsittääkseni Jumala ei tarvitse lentäviä esineitä viestiensä välittäjiksi. Hänellä on sentään elävät enkelit.

        Ellei sitten enkelit välillä lepuuta siipiään ja käytä lentäviä hilavitkuttimia kun sentään ollaan jo 2000 luvulla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      75
      2196
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      134
      1434
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      145
      1123
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe