En päässyt turvesaunaan kun olin raskaana. Pääsenkö nyt kun imetän?
En päässyt turvesaunaan kun olin raskaana. Pääsenkö nyt kun imetän?
4
2400
Vastaukset
- sow68
(myös paksuna)
- hanne
Siinä turpeessa on hormooneja jotka sais keskenmenon aikaan.
- nina
hanne kirjoitti:
Siinä turpeessa on hormooneja jotka sais keskenmenon aikaan.
ei siinä mitään sellaisia hormoneja ole jotka aiheuttaisivat keskenmenoja. Mutta ihan varmuuden vuoksi raskaina oleville ei tehdä tälläisiä hoitoja, koska jos sattuisi tulemaan keskenmeno (vaikka ei hoitoon mitenkään liittyisikään) niin mahdollisia syitä alettaisiin miettimään ja voitaisiin syyttää hoidon tehnyttä henkilöä. Siinä olisi sitten pahamieli monella, sekä asiakkaalla että tekijällä.
- Raili
menet vasta lopetettuasi imettämisen.
Itse olen kokeillut saunassa sitä iholle levitettävää turvetta ja minulle tuli käsittämättömän huono olo, joten pikkuisen terveyttä ei kannata testata turhaan(?).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368