En päässyt turvesaunaan kun olin raskaana. Pääsenkö nyt kun imetän?
En päässyt turvesaunaan kun olin raskaana. Pääsenkö nyt kun imetän?
4
2458
Vastaukset
- sow68
(myös paksuna)
- hanne
Siinä turpeessa on hormooneja jotka sais keskenmenon aikaan.
- nina
hanne kirjoitti:
Siinä turpeessa on hormooneja jotka sais keskenmenon aikaan.
ei siinä mitään sellaisia hormoneja ole jotka aiheuttaisivat keskenmenoja. Mutta ihan varmuuden vuoksi raskaina oleville ei tehdä tälläisiä hoitoja, koska jos sattuisi tulemaan keskenmeno (vaikka ei hoitoon mitenkään liittyisikään) niin mahdollisia syitä alettaisiin miettimään ja voitaisiin syyttää hoidon tehnyttä henkilöä. Siinä olisi sitten pahamieli monella, sekä asiakkaalla että tekijällä.
- Raili
menet vasta lopetettuasi imettämisen.
Itse olen kokeillut saunassa sitä iholle levitettävää turvetta ja minulle tuli käsittämättömän huono olo, joten pikkuisen terveyttä ei kannata testata turhaan(?).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1878579
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264708- 504218
- 593762
- 513206
- 502970
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262666- 432471
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382183Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362147